WAWANCARA HAZIQ MEMANG MEMALUKAN, TAPI TIADA TINDAKAN DARIPADA AZMIN LEBIH LAGI MEMALUKAN

Barangkali kita boleh bersetuju dengan pandangan sesetengah pihak yang menganggap wawancara media dalam bentuk pengakuan Haziq Abdullah Abdullah Abdul Aziz adalah sesuatu yang memalukan jika dibaca kanak-kanak.

Ini kerana dalam wawancara itu beliau bukan saja menceritakan tentang bagaimana hubungannya dengan Azmin Ali bermula, malah mendetailkan tentang hubungan intim antara mereka.

Ia termasuk siapa yang menjadi “lelaki” dan “perempuan” di antara mereka berdua.

Lebih-lebih lagi, akhbar tersebut juga didakwa dilanggan oleh sekolah-sekolah, selain saluran televisyen turut mengutip wawancara itu sebagai bahan berita.

Untuk sesiapa yang belum membacanya, di bawah ini disertakan pautan untuk kita sama-sama menilainya –

https://www.mstar.com.my/lokal/semasa/2019/06/25/haziq

Meski begitu, di sebalik mungkin ada yang mengecam Haziq kerana setuju memberikan kisah hidupnya untuk dikongsi secara terbuka, sisi lain yang lebih memalukan ialah kerana Azmin sehingga ini tidak berbuat apa-apa menangkisnya.

Jika wawancara dan kisah yang diceritakan Haziq itu tidak benar, silalah nafikannya, buat laporan polis atau samanlah beliau dengan tuntutan berjuta-juta.

Soalnya, kenapa Azmin hanya berdiam diri saja?

Sukarkah menafikan dan mengambil tindakan undang-undang terhadap Haziq jika semua yang diceritakannya dalam wawancara itu adalah tidak benar dan fitnah?

Dalam hal ini, jika berterusan tiada sebarang penafian, apalagi laporan polis dan atau tindakan menyaman Haziq diambil, malah mungkin beliau akan terus memberikan wawancara dengan pelbagai media lain lagi selepas ini, yang terkepung dengan persepsi buruk ialah Azmin sendiri.

Kepercayaan orangramai terhadapnya akan perlahan-lahan luntur dengan sendirinya.

Maka, demi untuk tidak menyusahkan PH dan Perdana Menteri secara berterusan dalam isu ini, adalah lebih baik Azmin meletakkan jawatannya dengan segera.

Beliau sudah semakin tiada harga dalam kerajaan dengan kedudukannya sekarang, jauh sekali untuk berharap menakuk jawatan yang lebih tinggi di masa depan.

Segala-galanya sudah berakhir baginya. Tun Mahathir pun, jika setelah diberi laporan penuh oleh polis berkenaan ketulenan video dan pelaku-pelakunya, tentu juga tidak dapat berbuat apa-apa akhirnya.

Sekurang-kurangnya dengan meletak jawatan dan mengundur diri, Azmin tidak lagi menyusahkan sesiapa dan keburukan lain mengenai dirinya akan tersimpan dengan sendirinya. (Shahbudindotcom 25/06/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 25 June 2019 — 11:14 pm

160
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
AnonymousOthman AhmadOthman AhmafOthman AhmadBKeTanpa Nama Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hii
Hoh ho.

Anonymous
Guest
Anonymous

Othman, I think last time you’re a gay steward
I challenged physically, you look to be coward
Now, I ask for ‘pantun BI’, please step forward
Like Kejora’s beautiful, rhymic, ‘pantuns’ word

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

When I ilnvite, physically, you’re in deep fright!
I waited at ‘Datrn Merdeka’, you made a flight?
Now, let’s compete, create ‘pantun BI”, alright!
Remember, here, there’s a lot of viewers sight

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Woww.. pantun bahasa Inggeris begitu cantik!
Sukar dipercayai, ia karangan Cgu Matematik!
Suman mesti merasa, seperti telor kena jentik
Tanpa disedari, perlahan2 airmatanya menitik

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymous
Guest
Anonymous

Baru pada muka dia, Suman fasiq haram jadah
Cari pasal dgn cg Kejora terima saja lah padah
Dia rasa, spt dgn kahak hijau, muka kena ludah
Kini baru le dia tau langit itu tinggi atau rendah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman kadok, dgn Kejora cuba nak tunjuk juah
Dia tak tau dlm diri ini, mengalir darah Hg Tuah
Tiap kali dicari pasal, dia terpaksa makan kuah
Hari2 dgn cg Kejora, si kedi ini tercalar maruah

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hii
Hoh ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Look Kejora gay boy….

How stupid you can be, making relentless foolish attempt with that ridiculous PANTAToon to divert the real fact that youre merely a gay boy, right……??

Come on gay boy,…who the damn fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….?? Whatmore with your damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Hah ha hs
Hih hii hii
Heh he he
Hoh hoh ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hii
Heh he he
Hoh ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww, such unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri superb Manglish’….. Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Hah ha hs
Hih hii hii
Heh he he
Hoh hoh ho.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH….

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman has to admit ckgu Kejora the champion
Because, super gifted Kejora is one in a million
And also, he is real smart cunning and brilliant
It is a fact that, a small rat cannot defeat a lion

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hii
Heh he he
Hoh ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy. So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!
He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg ler pun, pakcik Man tak kan mampu layan
Sbb, pcik Man bingai bebal, tak ada kepandaian
Udah 4 mlm berturut, pcik kena londeh pakaian
Teruskan Pkcik sampai pagi meraban meroyan

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Diajak berpantun BI, ngko ketar lutut menggigil
Itu lah pcik Man, dulu ko malas sekolah & degil
Asyik saja dgn ckgu, emak bapak kena panggil
Kat sini pulak, dgn Kejora asyik dilondeh bogel

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hii
Heh he he
Hoh ho ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!
Hi hi hi
He he he
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Hah ha hs
Hih hii hii
Heh he he
Hoh hoh ho..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora, is born to be superb, brilliant & talented
Unlike damn Suman who’s not highly educated
All the while in the deal, old Suman is defeated
It’s usual, for a superb hero to defeat a bastard

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s ‘syok sendiri superb Manglish’….. Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anonymous
Kejora cikgu bistari, mmg pakar dlm matematik
Kokurikulum, dia pegang bola, silat & gimnastik
Di blog Budin ini, cintanya telah mekar berputik
Dapat awek budak oversea, minah Jawa cantik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
———————————————————————
Isyy..isyy.,isyy..
Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Masih berperasan syok sendiri Cik gundu pathetik..pakar kulom, gentel bola fantastik, yer……??
Kau Lepasan baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu, kan..kan kan..??
Hi hi hi
Ho ho ho
He he he
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hii
Heh he he
Hoh ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Who fuck care of your fuckin’ broken Manglish, gay boy…?? Wowww, look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho.

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!
Hi hi hi
He he he
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Hah ha hs
Hih hii hi
Heh he he
Hoh hoh ho.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Hah ha ha
Hih hi hi
Heh he he
Hoh ho ho…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Who fuck care of your fuckin’ broken Manglish, gay boy…?? Wowww, look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Hah ha hs
Hih hii hii
Heh he he
Hoh hoh ho…

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho..

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH…

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Look Kejora gay boy….

How stupid you can be, making relentless foolish attempt with that ridiculous PANTAToon to divert the real fact that youre merely a gay boy, right……??

Come on gay boy,…who the damn fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….?? Whatmore with your damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Ha ha
He he
Hi hi
Ho ho

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh. kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmaf
Guest
Othman Ahmaf

Who fuck care of your fuckin’ broken Manglish, gay boy…?? Wowww, look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————————————————————- Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho…

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH…

Anonymous
Guest
Anonymous

Challenging me, Suman turned helpless & tired
He’s unable to retaliate, Kejora repeatedly fired
Even thoroughly walloped, he simply kept quiet
The reason is, this goon is a damn bloody idiot

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. Cikgu Kejora berpantun bahasa Inggeris!
Ini jauh lebih berbisa dari tikaman sebilah keris
Mesti pcik Man terketar2 terkucil pampers tiris
Siap tunggu dekat wad le, anak cucu dan waris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anonymous
Kejora cikgu bistari, mmg pakar dlm matematik
Kokurikulum, dia pegang bola, silat & gimnastik
Di blog Budin ini, cintanya telah mekar berputik
Dapat awek budak oversea, minah Jawa cantik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
———————————————————————
Isyy..isyy.,isyy..
Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Masih berperasan syok sendiri Cik gundu pathetik..pakar kulom, gentel bola fantastik, yer……??
Kau Lepasan baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu, kan..kan kan..??
Hi hi hi
Ho ho ho
He he he
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s ‘syok sendiri superb Manglish’…..

Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow”
“Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow”

“Challenging him, poor pkcik Man felt into fever”
“Seeing English pantun, pcik tremble and shiver”
—————————————————————-
Is that English……??
Oh no…that’s rubbish.
Boy, that’s gibberish.
That’s Kejora’s fuckin’ Manglish.
Hi hi hi
Ho ho ho

My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!
He he he
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy. So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!
He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Who fuck care of your fuckin’ broken Manglish, gay boy…?? Wowww, look at these unbelievable example of Kejora’s ‘syok sendiri so called superb Manglish’….. “Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman bapok kedi, spt dah kena, tikaman keris
Hati nya, masih lagi pedih, luka parah & terhiris
Kemain nak komen aku punya bahasa Inggeris
Dia tu dungu haram tak tau buat walau sebaris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh…

Hah ha ha
Hih hii hii
Heh he he
Hoh ho ho..

SUMAN BODOH, BAHASA INGGERIS
SUMAN TERKUCIIL, PAMPERS TIRIS
SUMAN PEDIIH, HATI NYA TERHIRIS
SUMAN TUA KEDI TERLAJAK LARIS.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
KAH KAAHH KAAAHHH KAAAAHHH….

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hu hu hu

My goodness, the poor idiot still trolling in hallucination…..!!

He he he
Hi hi hi
Ha ha ha

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MUNAFIK MELAYU PERLU MENILAI KEMBALI IMAN DAN AKIDAH MEREKA…TAKUT NANTI MEREKA MATI DALAM SU UL KHATIMAH…. Di Manakah Iman Umat Islam Bila Masih Mempertahankan Tindakan DAP Mempolitikkan Rukun Islam Ke 4? DAP adalah parti yang mendokong pemikiran liberal dan sekular… Mereka sebelum ini tegar menyifatkan perjuangan Islam sebagai Taliban dan membawa kepada kemunduran… Anehnya, dalam bulan Ramadan ini mereka beriya2 pula mengagihkan harta zakat, salah satu daripada asas perjuangan Islam… Ketika Rasulullah di hina dan penghina tersebut menerima hukuman, Lim Kit Siang tampil mempersoalkan hukuman terhadap lelaki yang menghina Rasulullah tersebut (BACA DI SINI)… Kata Kit Siang, hukuman tersebut keterlaluan…… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Khalin Hassan

peminat tegar robin hood dari kalangan PASBARUAUMNO…

robin hood curi..samun..rompak..tibai..harta dan duit orang ramai yang berusaha memcarinya.. lalu dibelanjakan kepada pihak lain yang dikenalpasti juga penyokong tegar PASBARUAUMNO untuk ditaja tunai haji..buat umrah..

kalau boleh juga nak minta seluar dalam terpakai rosmah nak bagi kat bini Pak Lebai..hu huuu

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet pencen tua nyanyuk.
Hahaha…jawab soalan laa monyet Ooi. Yg dah pencen ialah kau. Aku ni masih muda Trang tang tang lagi. Tak MCM kau, dulu masa jd boss kemain sombong dan berlagak.
Laaa ni bila dah pencen nak mampus, cari makan dgn isap pelir kulup kapiaq.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau Beruk Tua Geng Najib yag asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama. Kau bukan saja dah nyanyuk, juga dah gila, mengaku masih muda.

Kau nyonyot puki mak kau pagi petang siang malam, itu pasal mak bapak kau tak bimbing kau, jadi biadap kurang ajar hingga ke tua bongkok berlipat. Masih lagi pergi ke rumah emak kau, mintak jilat puki dia.

Lepas jilat, mulut kau bersalut bulu puki mak kau, lama tak di cukur nya dan kau lama tidak cabut bulu puki mak kau satu per satu. Keluarga incest, kongkek antara anak beranak.

anonymous
Member
anonymous

Mari kita kempen sokong umno plak untuk selamatkan melayu dan islam…
Umno menang pru15 madey anak branak boleh disiasat dan di sumbat ke sg Buloh Inn….kasi ajar sama madey yg kayerkan kroni dan anak branak tapi susahkan rakyat…..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Spesi binatang 2:28 baru2 ini kena balun cukup2 penangan Kluangman dek kebengapannya merepek tak ikut tajuk…..

Anonymous Monday, June 24, 2019 3:12:00 PM
Rule of law..
Pendakwaan terpilih…
Rasanya kalau disiasat semua syarikat anak mahathir, tentu mereka tu semua masuk penjara termasuk bapak dia sekali..Atok
Itu yg madey takut sangat kalau Anwar jadi PM

Zahid dan Hishamuddin kalau nak lepas dari pendakwaan terpilih ni senang ajer….JOIN PBBM.
semua dakwaan akan dropped.

sila siarkan….kalau anak jantan
—”——————————————————————-

kluangman Monday, June 24, 2019 5:38:00 PM
Adoii…lebih baik kau pergi melancap lagi baik dari kau buat Komen Tak masuk akal.

Hi hi hi
He he he
Ho ho ho

Padan muka dia…..!!

firasat
Guest
firasat

saya harap tuan shahbudin baca komen saya.
baik…mari kita ambik andaian kes azmin dan haziq mengikut logik yg diguna pakai oleh tuan.
Dari keseluruhan artikel..bolehlah disimpulkan utk buktikan tidak bersalah..azmin kena saman haziq…kalau tak..azmin tak layak jadi PM.
so yg layak anwar ke jadi PM? ok utk membuktikan anwar layak jadi PM..anwar pula setelah dibebaskan oleh YDPA..anwar kena lah saman balik saiful bukhari..anwar tak boleh biarkan kes antara anwar dan saiful bukhari berlalu begitu sahaja ditelan masa…kenapa sampai sekarang anwar biarkan saiful bebas??
ooooohhhh lupa…jawapannya sbb tuan sendiri sudah menulis sebuah buku supaya anwar jadi PM???hahahhahaha
teori sarkastic diulas cara pemikiran sarkastic.

anonymous
Member
anonymous

Sakarstic orang bodoo….Agong dah amponkan rekod sudah bersih…tak perlu dakwa srfool lagi…prk PD sefool hilang wang deposit…sudah cukup malukan sefool…

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet tua nyanyuk yg dah pencen. Bila tuan kau yg selalu kau isap pelir tu nak umumkan nama perompak yg merompak 19 billion duit GST dulu?

TN, kau tu dah pencen, tua & tunggu masa nak mampus je. Masa kau masih ada kuasa dulu boleh le kau tunjuk eksyen.
Laaa ni kau dah pencen, tua nak mampus.
Hahaha….

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau Beruk Tua bukan saja dah pencen, tapi dah bongkok – makanan takda kalsium, tulang belakang bengkok, kau hampir bongkok berlipat.

Dulu kau asyik membongkok menjilat puki mak kau, siang malam, pagi petang, hingga menjadi ritual – macam bukan Islam sembah Tokong. Kau pun begitu nakkan nombor 4 ekor, tapi dapat sekor bapak kau, sekor emak kau dan dua beranak lakukan incest main puki mak kau anak beranak.

Kau dah hampir mampus, kena batuk kering. Sebab banyak sangat menyonyot puki mak kau. Tapi hidup lagi sebab Tuhan nakkan kau merana akibat berdosa menyodok puki mak kau.

anonymous
Member
anonymous

TN masih bengong tengok puki mak dia di jolok batang panjang tak sunat benggali…mak dia mengerang….hihihihimm

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau bukan saja sodok puki mak kau, kau juga sodok lubang bntot bapak kau.

Kau buas, sex maniac. Tengok bapak kau tengah menyodok puki mak kau, kau pun sodok lubang bontot bapak kau yang menyiarap di atas mak kau.

Itu pun di nama incest. Yang biasa nya, kau sodok puki mak kau selepas bapak kau. Itu digelar makan anak beranak.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LIBERALISME BERTUJUAN MANDULKAN ISLAM SEMAKIN MENJADI2 BWH PH…… Kerajaan PH makin hari makin mencemar Islam dan perlembangaan dalam agenda liberalisme…….. BANTAH RANCANGAN TV BERUNSUR PENYEBARAN AGAMA SELAIN ISLAM Saya difahamkan bahawa ada rancangan TV 1 mirip kuliah pada pagi hari ini tetapi malangnya disampaikan oleh orang yang beragama sikhism. Ini bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan yang melarang ajaran agama lain disebarkan secara terbuka. Kami desak supaya Kementerian Dalam Negeri mengambil tindakan sewajarnya. Siasatan wajib dilakukan. Siapa yang mengarahkan supaya ada tayangan kuliah agama lain? Kerajaan Pakatan Harapan tidak boleh mengambil ringan terhadap perkara ini kerana ia melanggar kontrak sosial yang termaktub… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

MAHATHIRVSANWAR menafikan dia nama yang di guna Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama, di khaskan nya nama itu untuk kopipes dan mengulang benda yang sama tak henti2.

Dia juga menafikan dia orang PAS tapi selalu komen pasal agama dan menyokong PAS.

Maka kopipes2 nya di jawab dengan kopipes apa saja yang busuk pasal PAS.

Juga kopipes apa saja yang busuk pasal Umno. Dua2 itu busuk, mencuri wang rakyat berbiliun, agihkan RM90 juta kpd PAS.

anonymous
Member
anonymous

Madey dah rosak teruk.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Gambar si Haziq itu bukan “jambu” sangat pun. Kalau di sekolah berasrama, dia di classify kan sebagai Jambu Grade B, masih dapat tidur malam di hujung minggu – tak di kacau penyodok2 bertalu talu sepanjang malam.

Tapi hati nya Busuk Grade A – mahu jatuhkan Azmin. Gamak nya dia pun di “done” by Pak Sheikh selalu, di masa “doing” itu timbul komplot buat video seks dengan entah siapa, dituduh si “Low Quality Jambu” sebagai Azmin.

Nyata Pak Sheikh yang mendapat faedah dari video dan pengakuan si Jambu Grade B itu. Maka dia punyai motif bagi membuat komplot itu.

anonymous
Member
anonymous

Ko pon naik syook kat Haziq..terok betul lah nsfsu serakah berok Tua Tua Nyarnyok nak nmampuih..

anonymous
Member
anonymous

Bung persoal SPRM berhubung kehilangan senarai penerima dana 1MDB……….. Robin Augustin – June 26, 2019 10:11 AM 669 Shares Ketua Umno Sabah, Bung Moktar Radin. PETALING JAYA: Ketua Umno Sabah Bung Moktar Radin menuduh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melakukan tindakan terpilih dalam langkah terbarunya untuk mendapatkan kembali dana 1MDB yang disalurkan kepada Umno bahagian di seluruh negara. Ahli Parlimen Kinabatangan itu juga mempertikai bekas pemimpin Umno dan Barisan Nasional (BN) yang lompat parti selepas perubahan kerajaan tahun lalu, mengatakan mereka hilang daripada senarai walaupun menerima wang daripada Najib Razak. “Mengapa hanya 41 orang? Bagaimana dengan yang selebihnya?” soal Bung,… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey dan Tipaah koya main silap mata?

anonymous
Member
anonymous

Mari kita kempen menangkan umno pru15… Umno menang madey boleh disiasat dan di hantar ke sg buluh…anak branak madey hifop tak selesa lagi…yg bela anjing boleh jual leer…

Kalo anwar PM madey selamat..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka, Jemin terikut tingkah laku Yahudi
Jantan sama jantan berahi sampai main body
Kejora ni kena sabar, sbb Irah sdg sibuk study
Hanya pada Irah saja ku serahkan cinta abadi

💐🌸💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷💐🌷💮🏵🌹🌺🌻🌼🌷
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

CINTA ABADI – DJ DAVE
Karaoke: https://youtu.be/39jwvzjPn0Q

Bertahun berlalu bersamamu
menempuh dugaan cinta syahdu
bahgia derita di sampingmu
tanpa kurasa jemu

Diriku kau cinta dan puja
ternyata bila kau menghurai kata
cintamu abadi kuhargai
daku jatuh hati

Nada jiwa suci murni dan bahgia
akan damai dilubuk jiwa
cinta abadi yang kau taburi
kan bersemadi dihati

Semoga bahgia cinta kita
meskipun ada yang menghalangnya
bersama menjalin kasih mesra
aman sejahtera
💘❤💓💖💗💙💚💛💜💝💘❤💓💖💗💙💚💛

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak disangka2, tak diduga2, tak pasal2, Kejora kena lagi balun dek kebengapannya merepek tak ikut tajuk…..

Anonymous Monday, June 24, 2019 3:12:00 PM
Rule of law..
Pendakwaan terpilih…
Rasanya kalau disiasat semua syarikat anak mahathir, tentu mereka tu semua masuk penjara termasuk bapak dia sekali..Atok
Itu yg madey takut sangat kalau Anwar jadi PM

Zahid dan Hishamuddin kalau nak lepas dari pendakwaan terpilih ni senang ajer….JOIN PBBM.
semua dakwaan akan dropped.

sila siarkan….kalau anak jantan
—”——————————————————————-

kluangman Monday, June 24, 2019 5:38:00 PM
Adoii…lebih baik kau pergi melancap lagi baik dari kau buat Komen Tak masuk akal.

Hi hi hi
He he he
Ho ho ho

Padan muka dia…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman Kadok dajal, meneruskan perangai kera
Dek terlalu obsess semua anon dia kata Kejora
Si tua sasau sewel ini perlukan rawatan segera
Kalau tidak, habis blog Budin inii jadi huru hara

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow.. Cikgu Kejora berpantun bahasa Inggeris!
Ini jauh lebih berbisa dari tikaman sebilah keris
Mesti pcik Man terketar2 terkucil pampers tiris
Siap tunggu dekat wad le, anak cucu dan waris

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Bulat melantun tayar yang tiris
Ikan toman di arus bertebar lah lari
Dilihat jer pantun dlm bahasa Inggeris
Wak Suman terus selongkar dictionary

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Look gay boy….

How stupid you can be, making relentless foolish attempt with that ridiculous PANTAToon to divert the real fact that youre merely a gay boy, right……??

Come on gay boy,…who the damn fuckin’ hell would be damn bloody fuckin’ stupid to reciprocrate in the absurd manner of those ridiculous PANTAToon of yours…….?? Whatmore with your damn fuckin’ half past six fuckin’ Manglish.

So, I’ll make it plain & direct – Vamoose and get lost, why you fuckin’ son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Wowww
Wonderful
Bloody fool…

What a mess full of PANTAToon
Coming from that stupid, idiot goon

He he he
Hi hi hi
Ho ho ho
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi ji hi
Ho ho ho

Sorry kiddo, my kindergarten grandchildren command far far much better than your fuckin’ kampungan Manglish.

Poor gay boy, go back to school will ya and learn basic English…!!
He he he
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Such good example of Kejora’s ‘syok sendiri superb Manglish’….. Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s Manglish.… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Anonymous
Kejora cikgu bistari, mmg pakar dlm matematik
Kokurikulum, dia pegang bola, silat & gimnastik
Di blog Budin ini, cintanya telah mekar berputik
Dapat awek budak oversea, minah Jawa cantik
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
———————————————————————
Isyy..isyy.,isyy..
Tak abis2 budak sejembut berauta serabut.

Masih berperasan syok sendiri Cik gundu pathetik..pakar kulom, gentel bola fantastik, yer……??
Kau Lepasan baru lepas dari Maktab Tanjung Rambutan tuu, kan..kan kan..??
Hi hi hi
Ho ho ho
He he he
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww…..

Masih dgn PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!
Hi hi hi
He he he
Ho ho ho
Ha ha ha

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho..

Wau Bule
Guest
Wau Bule

QUIT YAPPING ABOUT BECOMING PM OR YOU WILL FACE AN UNEXPECTED SITUATION, RAIS YATIM TELLS ANWAR

“But what is important is that the power of the prime minister is under the Constitution, while the deputy prime minister’s post is not written in the Constitution. The position is only a stepping stone,” he said.

GOOD RAIS YATIM…..Say it to Anwar. Anwar ni tak sedar diri. Majoriti tak nak Anwar as PM…period

anonymous
Member
anonymous

Rais bimbang cita2 nak jadi yg dipertua melaka tak kesampaian…
Anwar takkan jadi pm….umno yg menang….umno boleh siasat madey dan anak branak…seronok kan?…ko tak risau madey plak maduk sg buluh inn?….hihiji

Anonymous
Guest
Anonymous

Dok nampak dah, PH nak jahanam beteghaboq
Kunyit tu, banyak sgt, sampai naik jadi keleboq
La ni, ketuloi2 PH, tak buleh dah la juah takboq
Pasai ngundi PRU pulak, PH nak masuk kuboq

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ghakyat cemuih mcm2 kata depa dok hamboq
Mau tak hangat menteghi si Jemin main juboq
Geng Jemin tuduh semua fitnah Bg Non taboq
Mmg tak lama dah puak2 nabi lut ni nak leboq

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Paku dulang paku serpih.

Kau apa kurang, aku di sini pun dah bau taik kunyit tiap kali kau terj8ngok muncul.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kau apa kurang, aku di sini pun dah bau taik kunyit tiap kali kau terj8ngok muncul.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian lah Suman @ nek Sumah bapok sundal
Kalau dah bapok, tok sah lah nak lagak handal
Asyik dgn bahan lapok tu saja ko punya modal
Tak mampu jwb pun, pantun dlm BI, aku bedal

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

It’s totally outright gibberish. No such thing…English pantun. PANTAToon is bullshit….!!.

Next, pls.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woe.,eow..wow..

PANTAToon yg tak ada isi bernas, sembrono..asal boleh untuk menutup kemaluan setelah dilondeh-telanjangkan yg dia sekadar gay boy bacol samdol……!!

Hi hi hi
He he he
Ho ho ho
Ha ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Rubbish, next pls.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Yg bapok gay boy menyundal tak hormat bulan puasa tuu, siapa haaa…..?? INI BUKTI PERAKUAN KEJORA SENDIRI BAHWA DIA SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh..

Anonymous
Guest
Anonymous

I challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho..

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet tua nyanyuk mula menyondol MCM babi gila. Lain yg ditanya, lain yg dijawab.
Simple question terus buat TN monyet ni gila babi.

Bila nak dakwa menteri kerajaan dahulu yg rompak 19 billion duit GST.

Tu je soalannya.
Sekurang kurangnya bagilah time frame, closing date..beyond the end of this year or whatever lah.

TN monyet tua nyanyuk.
Payah sgt ke nak jawab.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau Beruk Tua gila mengarut luar tajuk pos Budin, sekarang lebih gila, merasa malu, komplen dicarut emak bapak kau, tapi masih buat serangan peribadi.

Kau nyonyot puki mak kau pagi petang siang malam, itu pasal mak bapak kau tak bimbing kau, jadi biadap kurang ajar hingga ke tua bongkok berlipat. Masih lagi pergi ke rumah emak kau, mintak jilat puki dia.

Lepas jilat, mulut kau bersalut bulu puki mak kau, lama tak di cukur nya dan kau lama tidak cabut bulu puki mak kau satu per satu. Keluarga incest, kongkek antara anak beranak.

anonymous
Member
anonymous

Puki mak TN didonfol benggali batang panjang tak dunat….terbeliak bijik mata mak TN…..adoi sedapnye..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Reaksi kau ini ada lah lagi bukti bahawa kau terhiris hati di carutkan kau dengan puki emak bapak kau yang tak membimbing kau di masa kecil, hingga biadab dan kurang ajar hingga ke tua.

Enjoy fucking puki mak kau, Dol – after all, nobody knows, except you, kepala bapak kau, dan aku.

Pssst, jangan ajak aku fuck puki mak kau, sebab puki tua dah bolos lobos, dulu prostitute, kemudian di ganyang bapak kau hingga koyak rabak, keluar kau, anak haram di luar nikah.

anonymous
Member
anonymous

PH makin berkecamuk angkara madey nak sekat anwar…madey kencingkan rakyat..

Aku harap rakyat pilih parti bosskita dlm pru15 supaya madey dan anak branak madey boleh disiasat plak..baru adil…madey pon bukan mampu sejahterakan rakyat sejak lebih 1 tahun yg lepas..

anonymous
Member
anonymous

Makin banyak cerita yg kluar yg menekan Jemin…Jemin makin gelabah…betul tak betul hanye haxiq Jemin dan tuhan saja yg tahu…. Jemin perlu menangkis cerita haxiq bukan dgn cara tembak kosong…kerana Jemin tembak kosong bertambah cerita mengenai Jemin… Ini lah jadinye bila Jemin takut tapi berani jadi balaci madey lawan tokey….. Konco Jemin pon ada yg takut sokong Jemin…Jemin silap serahkan kpd polis vuvi nama Jemin.. Cerita seks liwat bukan perkara baru.. Tahun 98 lagi sudah bermula bila madey fitnahkan anwar liwat zizan….hari2 tv dan paper kluarkan cerita liwat kerana madey nak yakinkan rakyat itu bukan fitnah… Hakim turut main peranan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Abg tampil ke sini, sekadar untuk salam diberi
Tidak senang duduk kalu tak sebut Irah sehari
Selamat belajar, wahai sayang, dinda ku puteri
Semoga Irah ku dalm sejahtera kat luar negeri

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Paku dulang paku serpih.

Kau apa kurang, aku di sini pun dah bau taik kunyit tiap kali kau terj8ngok muncul.

He he he

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian lah Suman @ nek Sumah bapok sundal
Kalau dah bapok, tok sah lah nak lagak handal
Asyik dgn bahan lapok tu saja ko punya modal
Tak mampu jwb pun, pantun dlm BI, aku bedal

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh..

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh..

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Siapalah nak membodohkan diri melayan PANTAToon sampah ntah aper2 kau tuu, gay boy…….??

Whatmore with those half past six fuckin’ manglish of yours, gay boy.
So, vamoose and get lost, why you son of a bitch.,…!!!

He he he
Hi hi hi
Hg ha ha

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Woww.,woww..woww Such good example of Kejora’s ‘syok sendiri superb Manglish’….. Since he’s a moron, pantun ‘Fantun’, he borrow” “Facing cg Kejora, he suffers agony and sorrow” “Challenging him, poor pkcik Man felt into fever” “Seeing English pantun, pcik tremble and shiver” “Suman is an old gay who use to act as if brutal” But actually this bloody old gay in soft & gentle” ——————————–”””””’—————————– Goodness, is that English……?? Oh no…that’s outright rubbish. Boy, that’s sure gibberish. That’s Kejora’s fuckin’ Manglish. Hi hi hi Ho ho ho My oh my…..sad to say my kindergarten grandchildren command far much better than Kejora’s… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kelihatan jelas kau tuu yg dah kebuntuan idea untuk menangkis hujah22ku yg siap dgn bukti bernas seperti contoh di baeah ini….

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

Anonymous
Guest
Anonymous

Jgn terus dibiar memalukan kita punya negara
Siasat le seks songsang Jemin punya angkara
Jantan tala pungkoq jantan, serupa beruk kera
Mmg ler Jemin kena letak jawatan dgn segera

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

INI AFFIDAVIT BUKTI PERAKUAN KAMU SENDIRI BAHWA KAMU SEORANG GAY HOMOSEKS – JANTAN MAIN JANTAN TIAP2 MALAM DI BULAN PUASA 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi bontot lentik nyah ni… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian lah Suman @ nek Sumah bapok sundal
Kalau dah bapok, tok sah lah nak lagak handal
Asyik dgn bahan lapok tu saja ko punya modal
Tak mampu jwb pun, pantun dlm BI, aku bedal

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ho ho ho
Ha ha ha

Poor little gay boy….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Hi hi hi

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Othman AhmadBKe
Guest
Othman AhmadBKe

Menyongel tak abis2, PANTAToon di bawah ini aper cerita….??

KEJORA
Mekcy Golok burit tak orii, operate pakai alat
Mesti burit transgender ini, banyak taik palat
Geli geleman lah burit dia ni kalau nak dijilat
Tapi hamba teringin rasa jubor dia yng bulat
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh
————————————————————
Dah terang lagi bersuluh. Yg di atas tuu, aper haaaaa..wirid kepala hotak kau, kerr….??

abdul.kadir6071
Guest
abdul.kadir6071

PERBEZAAN PROSES MENGHUKUM ANTARA ORANG YANG MEMBUAT PENGAKUAN TERBUKA MELAKUKAN LIWAT/ZINA DENGAN ORANG YANG DITUDUH MELAKUKAN LIWAT ATAU ZINA. Dalam Islam seseorang yang menzahirkan kemungkarannya sangan dimurkai berbanding dengan orang yang melakukan maksiat secara sembunyi-sembunyi.Sebab itu dalam kaedah hukum islam, sesiapa yang membuat pengakuan terbuka, yang dia telah melakukan zina/liwat, maka dia telah dianggap bersalah tanpa perlu kepada penyaksian dam pembuktian. Walau bagaimanapun sebelum hukuman tidak boleh dijatuh melainkan mahkamah telah berpuashati bahawa si pengaku adalah tidak gila dan tiada unsur paksaan dalam pengakuannya.Adapun orang yang dituduh melakukan zina/liwat, tertuduh masih dianggap tidak bersalah selagi tiada pembuktian di mahkamah yang… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Ada seseorang yg mengaku zina kpd nabi kerana mohon dihukum…nabi tal terima pengakuan orang ni…nani duruh balik…

Dlm kes haziq dia tidak bangga dgn pengkuan maksiat….dia marah Jemin buat rakaman…dia mengaku seblm ade orang tuduh dia bila vedeo tersebar…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Kenapa ambil alih konsesi lebuh raya hampir tamat…….. Senator Khairul Azwan Harun mempersoalkan langkah kerajaan untuk mengambil alih konsesi lebuh raya tertentu yang menurutnya sudah hampir tamat. Memetik Lebuhraya Shah Alam (Kesas) sebagai contoh, senator lantikan Umno itu berkata konsesi bagi lebuh raya berkenaan dijangka tamat dalam tempoh empat tahun. Selain itu, katanya, kadar tol Lebuhraya Damansara Puchong (LDP) tidak lagi akan dinaikkan meskipun konsesinya hanya akan tamat pada 2030. “Pada Ogos 2017, disahkan bahawa kadar tol lebuh raya seperti LDP tidak lagi akan dinaikkan. “Jadi agak mengelirukan apabila kerajaan menakutkan rakyat dengan mengatakan bahawa mereka mengambil alih konsesi berkenaan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Memang madey kaki kencing

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Anatta Zen

Pas amal politik matang?? Mengarut. Nak sebut nama amanah pun tak leh. Sampai sekarang masih panggil pan. Tak habis2 hasad dengki iri hati.

Isu kartel dedak tu dibangkit sebagai helah nak tipu ahli2. Lepas bangkit kata pas akan tangani, ahli2 tak leh komen, kena zip mulut, kena walak. Harap2 lama2 ahli akan lupalah.

Kalau ugama pun pas boleh tunggang, ahli2 apa lagi, kena mainlah!!

Selumbara
Guest
Selumbara

Tunggu siasatan polis selesai….kerana dalam siasatan bukan mustahil untuk wujud pekara yang mustahil. Ingat lagi cara polis siasat air mani yang ada dalam dubur Saiful dulu…? Ingat lagi polis cuba menambah bukti palsu dengan mengusung tilam ke dalam mahkamah ? Ingat lagi cara polis siasat semua saksi Anwar Ibrahim ? Sejarah itu dijadikan sebagai rujukan kerana tiada siapa yang boleh dipercayai termasuk polis yang berkhidmat dalam kerajaan Pakatan Harapan…. Perlu diingatkan lagi pengaruh rasuah masih berlegar dimana-mana. Kerana rasuah sesiapa pun boleh jadi pengkhianat. Haziq akan menyerang Azmin dengan apa cara….dan Azmin akan pertahankan diri nya dengan apa cara juga.… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Air mani yg dimasukkan dlm dubur sefool..ape peliknye…doktor pertama di hospital pusrawi telah periksa dan sahkan jubo sefool tak kena liwat pon…polis ugut foktir ni jangan jadi saksi…

Doktor osman buat akuan bersumpah jubo segool tak di liwat pon..

Noneng
Guest
Noneng

TN monyet tua nyanyuk.
Bila SPRM nak dakwa menteri kerajaan dahulu yg dituduh merompak wang GST 19 billion?
Bukankah yg menuduh tu menteri kulup yg selalu kau isap pelir dia tu?
Nanti kau tanyalah bila selesai turn kau isap pelir kulup menteri tu.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Anonymous kah3, anonymous, Noneng.

Pukimak kau di rodok bapak kau berterusan hingga tidak ada masa membimbing kau di masa kecil, menjadi biadab dan kurang ajar di masa dewasa hingga ke tua baka sekarang.

Puki Mak kau selalu berlendir, bernanah, sebab jangkit kuman AIDS HIV bapak kau bawak dari menyondol pelacur. Mak kau selalu mintak kau sedutkan lendir nanah dari puki nya.

Kau sedut puki mak kau, mulut kau pun bernanah, jangkit kuman AIDS HIV juga, jadi pekong, kemek, bila buka mulut, keluar kata2 biadab dan kurang ajar, menyerang peribadi orang.

anonymous
Member
anonymous

Puko mak Tua Nyanuok nak mampuih kena sodok dgn batang panjang tak potong Benggali..tu pasal TN merapu meroyan sakan…hihihi.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Hah, ini tanda kamu terasa marah kena carut main puki mak kau bersama bapak kau cara incest.

My day is made – got my fun and entertainment on and out of the bastard, at the same time sickened the pukimak bugger into complaining, again and again.

Wow, what fun it is …

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau keturunan biadab dan kurang ajar, turun temurun tiada budaya, tiada disiplin, lakukan incest – seks rambang antara anak beranak, emak kau pelacur sebelom kahwin dengan bapak kau.

Di kawal ketat dek bapak kau, tak dibenarkan keluar, emak kau tak dapat seks dengan cukup, di suruh nya kau main puki dia sejak pelir kau belum sunat.

Terkontang kanting pelir kau yang kecik, mendayung di lautan besar, sebab puki mak kau lobang amat luas, dah koyak rabak di sondol bapak kau dan beratus jantan sebelom kahwin bapak kau.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Emak kau bulu puki dicukur nya, supaya senang kau isap lendir dan nanah HIV nya, dipercayai nya cepat senang penyakit jika buat begitu.

Kau pulak suka buat begitu sebab kau dari kecil suka bau busuk, puki mak kau yang bernanah kau dapati surga menghisap nya.

Pada masa2 nya, emak kau suruh kau cabut bulu puki nya, satu per satu. Dia baring terlanjang, kau pun ikut begitu, batang butuh kau di atas muka nya, dihisap nya. Kau pun mencabut bulu nya, tapi tak lama kemudian, kau tak tahan, menerjah, memasak puki mak kau dengan butuh kau.

Astaghfirullah.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Selagi Budin biarkan binatang Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Noneng ini membuat serangan peribadi, akan jadi pornograhy lah blog dia.

Jangan marah aku Budin, marah dia – buang komen dia yang serupa itu bagi mengelakkan blog kamu menjadi porno.

Aku coba malukan dia supaya jangan buat begitu, nampak nya cara itu tak jalan. Namun aku akan teruskan.

Dirt will be replied with dirt – the tit for tut pukimak dia punya principle.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tiap kali Budin mencoba “putting Azmin down”, dia mempromosikan peluang Pak Sheikh Anwar jadi PM8.

You’ve got to give credit to Budin for his ceaseless attempts. He can’t be faulted for that.

Tapi, soal nya ialah: boleh kah Pak Sheikh yang Peliwat dan Bekas Banduan 2 kali jadi PM8?

Biar lah mereka yang “undemocratic” (to say the least – tak hurmatkan kebebasan bersuara di negara ini, membuat serangan peribadi, bukan serangan politik) memberi fakta2, hujah2 dan penerangan mengapa Pak Sheikh boleh jadi PM8.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Sejak bangun untuk sembahyang Subuh, aku menulis komen. Ada yang menyerang aku secara peribadi (personal, tidak secara political), gamak nya sebab komen2 aku berdesing di telinga dia.

Perlu aku ulangi amaran: siapa yang buat begitu akan aku carutkan se carut2 nya dia dan emak bapak dia sebab tidak membimbing dia di masa kecil, membiarkan dia menjadi biadab dan kurang ajar di masa dewasa hingga ke tua baka.

Beradab lah, hurmati dan ikuti blogging decorum and decency. Jadi lah manusia yang bertanggung jawab, menyumbang kpd diskussi di sini dan berguna kpd masyarakat.

anonymous
Member
anonymous

Ko bagi Amaran keling mabuk todi..tonggang langgang…hahahahaa..TN bongok..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bila ada komen komplen dari kau, itu tanda carutan aku makan hati kau.

Aku sudah buktikan bahawa amaran aku di laksanakan bila kau memuki mak kau tak habis2.

Selagi kau begitu, dan Budin biarkan nya, aku tak kisah jika blog ini jadi porno.

Yang kurang ajar mesti di ajar. Tak dapat ajar cara baik, puki mak kan kau dan emak bapak kau yang tidak membimbing kau, hingga kau malu, makan hati, komplen, again and again.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Kenyataan-Kenyataan Media Kelakar Era Kerajaan Pakatan Harapan…….. Semalam, kita dihidangkan dengan Kenyataan Media jenaka daripada Menteri Pertahanan yang terlewat dua jam untuk bertemu Perdana Menteri di London. Kenyataan Media dikeluarkan hanya selepas seminggu berlalu. Hari ini dua lagi Kenyataan Media pelik tapi benar yang dikeluarkan oleh Kerajaan Pakatan Harapan. Pertama memgenai isu pencemaran udara di Pasir Gudang. Tolong fahamkan saya, kenapa sampai 5 orang sekaligus hendak mengeluarkan satu Kenyataan Media berjumlah 7 perenggan? Di musim perayaan ini biarlah langsir dan baju saja yang sedondon. Buat kenyataan rasmi takkan nak sedondon juga? Atau mungkinkah kelima-lima badut ini cuba mengelakkan ketidakseragaman kenyataan… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Iso IE

Apa erti PAS konon pejuang Islam tapi penuh dendam kesumat, dengki serta cemburu dgn Amanah.

PH berusaha memajukan negara, mengekang rasuah dikalangan ahli politik serta kakitangan awam, membawa kelandasan betul GLC spt Felda, TH, Felcra dll yg telah dirosakkan oleh Umno BN semasa Najib.

PAS pula tanpa segan silu, demi mahukan kuasa, bersekongkol dgn Umno MCA dan MIC, konon demi Melayu dan Islam…

Hipokrit besar.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

kenapa Azmin hanya berdiam diri saja, tanya Budin.

Bila Polis sudah mula menyiasat, mesti lah tunggu keputusan nya. Dan bantu Polis dalam siasatan mereka.

Ada bukti Azmin tidak mahu membantu? Atau tidak memberi penerangan kepada Polis?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

“Haziq menganggap kontroversi ini sangat tragis apabila dia diseret dalam konspirasi untuk menjatuhkan Azmin dalam politik.” Nyata motif nya sekarang.

Tapi si bodoh bangang itu tidak mengaku, mengata “Saya mangsa. Saya tidak terlibat dalam konspirasi dan saya tidak tahu siapa yang berada di belakangnya.” KEPALA BAPAK DIA. “Batang di belakang nya” pun konon nya dia tidak tahu!

Lagi KEPALA BAPAK DIA mengata “Sudah tentu masyarakat Melayu Islam tidak dapat menerima tingkah laku seperti ini.” Seolah olah dia tidak sedar bahawa liwat adalah haram di sisi Islam. Nampak nya dia otak tak sihat, sewel, biul.

Good riddance from public service.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

MStar kata HAZIQ “ingin bekerja dalam sektor awam namun impiannya musnah berikutan skandal video seks baru-baru ini.”

Mana boleh bekerja dalam sektor awam seorang yang tidak ada prinsip hidup, ada nama Islam tapi berliwat, dan seolah olah bangga dia me atau di liwat dengan pengakuan nya di media massa bahawa dia lah orang dalam video seks liwat itu.

Apa pun mitif nya, itu adalah kelakuan hodoh, jelek, terkutuk, ditimpa laknat, celaka, jijik, … Sudah pun dia ditimpa laknat, hilang kerja. Bagus. Amat bagus. Tak boleh seseorang mcm dia berkhidmat di sektor awam.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

TN… Kejora & Haziq – 2 of the same kind,…..!! Ini affidavit Kejora yg dgn bangganya dia dedahkan pekungnya tiap2 malam pada bulan puasa 2018….. KEJORA Ki kik kik Mekcy Golok bontot lentik Jln nya berlenggang, serupa ibu itik Kemain dia dgn kebaya & kain batik Kemarin terlopong dia ni Kejora titik Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaahh KEJORA Bila teringat Mekcy, nafsu ini terus bergelora Terok hamba, berlawan dgn nafsu membara Nak rasa jubor Mekcy, teringinnya tak terkira Walau pun tahu, jubor dia itu bukan lagi dara Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh KEJORA Hamba tahu Mekcy Golok bukanlah rupawan Tapi… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

The bloke Geng Najib using many names is simply abominable, detestable and incorrigible.

So I’m focussing on the bastard and akan membantai dia apa cara pun. Dapat fun and entertainment in the process.

Cherrio, bro.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian lah Suman @ nek Sumah bapok sundal
Kalau dah bapok, tok sah lah nak lagak handal
Asyik dgn bahan lapok tu saja ko punya modal
Tak mampu jwb pun, pantun dlm BI, aku bedal

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah. kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh….

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..pantun BI, bagai ombak, mari membadai
Pcik Suman, tercungap-cungap, rebah tersadai
Kemain konon dia ngaku dlm BI sangat pandai
Rupa nya, bingai bebal bodoh biol tahap keldai

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman iblis rasa, dlm dadanya sebak dan sebu
Paling dia fobea, bila dgn pantun BI dia diserbu
Nak buat pantun BI, dia bahalol, gelap & kelabu
Bodoh, bengap, bingai, tolol, serupa dgn lembu

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh. kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Usah berhelah le, Suman badut kedi pak lawak
Tak laku le, bahan lapok yg ngko usung bawak
Muka ko itu pun, dah tebal serupa kulit biawak
He Wak tua kadok, mana Pantun BI dari awak?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh..

Anonymous
Guest
Anonymous

Suman is an old gay who use to act as if brutal
But actually this bloody old gay in soft & gentle
He got problems in both, his physical & mental
Very often, his grandchild, took him to hospital

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh…

Hah ha ha
Heh he he
Hih hii hii
Hoh ho ho..

Anonymous
Guest
Anonymous

challenged for “pantun BI” Suman can’t create
I challenged for physical fight, he’s damn afraid
He is unable to retaliate, when I attack and raid
No way, the old goon can beat, Kejora the great

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh.
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Hah ha
Heh he
Hih hi
Hoh ho…