SELAIN SIASATAN POLIS, AZMIN DAN HAZIQ JUGA PERLU DIPERIKSA DOKTOR PAKAR

Nampaknya masih wujud ketidaktentuan serta kekaburan berhubung watak sebenar lelaki yang dirakam dalam video seks sejenis yang tersebar luas, baru-baru ini.

Walaupun Haziq Abdullah Abdul Aziz (kini sudah ditahan polis) secara terbuka sudah mengakui beliaulah lelaki itu dan pasangannya adalah Azmin Ali, tetapi apabila Tun Mahathir Mohamad menyatakan video tersebut adalah palsu, terlihat tidak kurang yang bersetuju dengan Perdana Menteri.

“Saya fak percaya video itu tulen. Sekarang kita boleh buat banyak perkara dengan video dan gambar sekiranya kita pandai.

“Mungkin satu hari nanti kamu akan lihat gambar saya macam itu.

“Takkan bodoh macam tu nak percaya,” kata Tun Mahathir yang jelas mempertahankan Azmin.

Namun demikian, selain mengakui beliaulah lelaki yang seranjang dengan Azmin itu, Haziq juga mendedahkan hubungan intimnya dengan menteri itu telah pun bermula sejak tiga tahun lalu.

“ Pertama kali hubungan kami berlaku di Grand Continental Kuching, tiga tahun lalu, kemudian di Pullman Kuching semasa Pemilihan Parti (PKR) pada Oktober tahun lalu.

“Kami sekali lagi melakukannya di Hotel Grand Hyatt KL semasa tugasan Azmin selaku Menteri Pengiring kepada Sultan Brunei pada Mac tahun ini dan bulan lalu di Fourpoint Sandakan,” katanya.

Berhubung semua dakwaan itu, Azmin hanya menafikan dakwaan yang mengaitkan beliau dalam video seks tersebut, sambil mengatakan ia sebagai percubaan menjatuhkan dan memusnahkan karier politiknya.

Azmin juga mengatakan beliau hanya mengenali Haziq dari jauh saja.

Tetapi, sehingga ini belum ada penafian daripada Azmin berkenaan hubungan seks antara mereka berdua sebagaimana yang didakwa Haziq pernah berlaku di Grand Continental dan Pullman Kuching, Grand Hyatt KL dan Fourpoint Sandakan pada 11 Mei lalu.

Dalam hal ini, Azmin tidak boleh sekadar membuat penafian kosong saja terhadap semua dakwaan Haziq itu, tetapi sebaiknya mestilah disertakan dengan bukti-bukti alibinya sekali.

Hanya dengan disertakan bukti-bukti alibi atau bukti kukuh yang lain, barulah penafian Azmin terlibat ada wibawa.

Dalam konteks video yang sudah menjadi perbualan ramai itu, berbanding mencari siapa penyebarnya, menentukan ketulenan video serta mengesahkan siapa pelakunya adalah jauh lebih mustahak sebenarnya.

Ini kerana salah seorang watak yang didakwa dalam video itu ialah seorang menteri kabinet kerajaan.

Maka itu, pihak polis perlulah segera menghantar video tersebut ke makmal di luar negara bagi menentukan ketulenannya.

Kata-katanya Tun Mahathir yang meragui ketulenan video itu tentulah tidak boleh dipakai kerana beliau bukan pakar dalam bidang video, sebaliknya hanyalah doktor dan ahli politik yang kadang-kadang cenderung membuat pendirian memihak kepada seseorang yang disukainya.

Selain ketulenan video itu perlu disahkan keasliannya, polis juga harus mengambil keterangan Azmin dan Haziq untuk menentukan kebenaran fakta berkaitan hubungan intim mereka.

Selain itu, satu lagi aspek yang tidak kurang pentingnya ialah Azmin dan Haziq juga perlu dibawa kepada pemeriksaan doktor pakar untuk menentukan sama ada mereka benar-benar pernah terlibat dalam aktiviti seks songsang atau sebaliknya.

Melalui pemeriksaan doktor pakar juga, sementara Haziq mengakui beliau adalah salah seorang lelaki dalam video tersebut, turut dapat ditentukan ialah siapa yang menjadi lelaki dan siapa pula yang menjadi perempuan dalam hubungan tersebut.

Setidak-tidaknya, semua maklumat sahih itu, walaupun mungkin tiada erti apa-apa bagi kita, tetapi tentu amat penting buat pengetahuan Tun Mahathir. (Shahbudindotcom 14/06/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 14 June 2019 — 8:35 pm

119
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
Othman AhmadMAHATHIRVSANWARpTanpa NamaAnonymousanonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

BWH PH SEMUA NYA HANCUSSSS Alan Azlan | Inkues dalam kes Adib dan .. —————————————— Untuk kemudahan rujukan, boleh rujuk pada posting seorang peguam yang korang selalu samakan macam aku tu. Minta simpang malaikat. Sebelum aku ulas, aku suka nyatakan pendirian aku sebagai peguam yang mana golongan peguam gelanggang kita hanya di mahkamah. Bukan di sosial media. Jadi apa-apa posting oleh seorang peguam berkaitan dengan cara peguam lawannya kendalikan sesuatu kes di social media adalah sangat tidak beretika. Lebih-lebih lagi posting tersebut menyelar tatacara peguam lawannya kendalikan kes. Sangat murahan taktik macam ni. Berbalik kepada Adib, bila Tommy Thomas (TT)… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Haziq dibawa ke HKL, kata peguam

Ketua AMK Santubong yang ditahan di KLIA semalam sedang menjalani pemeriksaan kesihatan.

“Kami diberitahu pegawai penyiasat (IO) bahawa anak guam kami di bawa ke Balai Batu 9, Cheras dan sekarang dia berada di Hospital Kuala Lumpur (HKL),” katanya.

Komen: Kita akan tahu berburas ke tidak posterior receptacle nya. Jika tidak, membohong, menipu dan memfitnah Azmin ler dier.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kata Haniza, Ketua Wanita PKR, ada beberapa percanggahan dlm video itu yang mengundang curiga, antaranya kenyataan dibuat Haziq pihak yang mendakwa Azmin.

“Dalam kenyataan Haziq, dia meminta SPRM menyiasat dakwaan rasuah membabitkan Azmin, jadi saya nampak ada kaitan di situ, seolah-olah ada pihak yang berniat jahat ingin melaga-lagakan keputusan dibuat perdana menteri dengan timbalan presiden PKR yang kononnya satu kem dengan ketua pesuruhjaya SPRM.

“Ini saya lihat sangat jelas boleh dibaca,” katanya.

Kata Haniza, dengan kecanggihan teknologi yang ada hari ini apa pun tidak mustahil dilakukan bagi menyebarluaskan fitnah sedemikian.

Hal itu, katanya, termasuk mengubah suai wajah seseorang (photoshop).

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN itu, salah seorang kuat, dlm parti DAP
Selalu dia akan keluar dgn komen panas berapi
Tapi, abg udah ajar dia, bezakan nyata & mimpi
Kini dia spt udah mula insaf dan diam menyepi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN panggil kat abg ni, ‘Anon kah kah kah’
Tapi kini uncle ni dah lemah longlai melangkah
Dia acah je abng, terus abg counter & pangkah
Itu baru pantun jer Irah, blm lah lagi abg jerkah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

MUNAFIK MELAYU DENGAR SINI Munculnya Melayu Barua Berani dan biadapnya DAP hari ini adalah kerana mereka disokong dan dibentengi oleh barua-barua Melayu atau ringkasnya kita gelar mereka Melayu Barua. Melayu Barua ini sanggup buat apa saja demi DAP. Kedudukan sebagai menteri bagi mereka sudah cukup untuk ditunggang DAP. DAP selamat bermakna kerusi mereka juga selamat. Membentak DAP yang menyebabkan DAP kecundang akan menyebabkan pangkat dan jawatan mereka juga kecundang. Inilah ciri utama Melayu Barua. Bukan mereka tidak pelajari sejarah. Sejarah telah bertintahitamkan peranan barua-barua sehingga tumpasnya kesultanan Melayu Melaka. Melayu Barua yang sesat berpolitik, memilih jalan dendam, fitnah dan belot… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Laporan ini menunjukkan ada Seks, tipu daya teknologi dan klip video. Maka videos seperti yang Haziq akukan dia peserta itu tidak boleh dipercayai membabitkan Azmin.

Azmin menafikan beliau dalam video itu dan menyifatkannya sebagai fitnah.

Skandal video seks pertama yang melibatkan ahli-ahli politik Malaysia bermula sejak tahun 1989, apabila pita VHS yang menggambarkan Timbalan Speaker Dewan Rakyat ketika itu, DP Vijandren mengadakan hubungan seks dengan beberapa wanita diedarkan kepada umum.

Kualiti video seks pada era itu masih rendah. 19 tahun kemudian, kualiti video seks kamera tersembunyi telah diperbaiki apabila video seks hubungan sulit presiden MCA Chua Soi Lek terbongkar.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Pada 2011, kualiti dan penyebaran video seks telah berubah dengan ketara.

Video yang didakwa memaparkan Anwar Ibrahim dengan seorang wanita yang dikeluarkan oleh trio Datuk T memiliki imej yang lebih jelas, dan dilihat secara meluas oleh pengguna internet.

Kini setelah 30 tahun sejak munculnya skandal video seks pertama ahli politik di Malaysia, imej sebegini boleh dilihat dan tersebar dengan mudah pada telefon pintar – yang lebih kecil daripada saiz pita VHS – dan tidak memerlukan pemain VHS besar dan set televisyen untuk tontonan.

Tapi tidak semua videos yang keluar di alam maya terang dan jelas gambar nya.

anonymous
Member
anonymous

Kalo dah kena fitnah kenape takut saman haziq?….tulur Jemin kena picit ker?..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Yang kena picit ia lah kamu.

Kalau depa dapat cari tulur kamu.

Coba kamu rasa di celah kelengkang kamu.

Kot takda.

Bodoh nakkan Azmin saman Haziq masakan Polis sedag menyiasat.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

“DEEPFAKE”

Salah satu laman web menyediakan khidmat video Deepfake dengan harga semurah AS$10.

Kualiti Deepfake juga semakin maju yang menjadikan ketulenannya lebih sukar untuk dikesan.

Bagaimanapun belum diketahui sama ada video yang didakwa memaparkan “Azmin” itu adalah tulen atau palsu.

Azmin sendiri telah menafikan video itu sebagai fitnah serta menyifatkannya sebagai percubaan untuk memusnahkan kerjaya politiknya.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama termasuk Anonymous kah3,

Jangan megarut lah dengan gila bayang kkamu dengan pompuan yang konon nya benar wujud, tapi sebenarnya kau punya imaginasi saja, 1-2 komen di atas nama dia yang kau reka, seperti kes Singgora dulu.

Kau hanya mahu coba sabotaj blog Budin ynag anti-Umno, coba tarik perhatian pembaca ke donggengan kamu, tapi tak berjaya.

Sebab Najib hari2 keluar masuk bila mahkamah buka sekarang. Hari2 ada tahi Najib keluar di mahkamah dan diberitakan.

Noneng
Guest
Noneng

TN Tua Nyanyuk tak mampus lagi rupanya. Lama kau tak keluar kat sini, aku ingatkan kau dan dua ekor monyet lagi tu dan bunuh diri secara berjemaah.
Bila kau nak bunuh diri dan mampus haaaa..?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Beruk Tua Noneng @ Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama,

Kau dah bunuh Najib, tak gunakan nama Geng Najib lagi, malu kena balun dan tibai tiap kali kau gunakan nama itu.

Tarak masalah bagi aku. The less his name appears, the more dead he’ll be.

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN pun serupa Pcik Man, jiwa sudah lara
Asyik dgn tuduhan & fitnah, mau cetus angkara
Soal dosa pahala seperti pakcik2 tak ambil kira
Apa jadahnya, Geng Najib, pakcik2 kata Kejora?

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Usahlah uncle TN biar, api dl dlm hati menyala
Gelora dlm hati jika dibiar boleh bawa kpd gila
Percaya lah uncle dgn kebenaran dosa pahala
Dan takuti lah uncle, akan balasan Allah Ta’ala

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN, naper mau buat tuduhan semborono
What flows inside your mind I don’t really know
But, you did comment, about Munirah Maryono
My dear sweet Irah, as fair & soft just like snow

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak habis2 uncle TN ini, dgn dia punya tudahan
Dah tu dekat Kejora dia buat sumpah & tulahan
Tapi ajal uncle sendiri itu pun dpt kah bertahan
Ingat le uncle bhw ajal & maut di tangan Tuhan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN perasan, yg diri dia itu baik lah konon
Tapi, asyik membebel jer dia, serupa mak Enon
Hari ni uncle tak keluar ke pulak nyamar ‘Anon’?
Mampos ler uncle bila PM dapat dekat Bg Non

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

INSAF LAH WAHAI MELAYU MALAYSIA PAP Dah Berjaya Di Singapura, DAP Sedang Berusaha Di Malaysia, Melayu Masih Leka!!! Selama nie, orang Singapura tak di galakkan berkomunikasi dalam bahasa lain kecuali dalam bahasa ibunda, iaitu Bahasa Inggeris… Tapi tiba2 keadaan bertukar dan ini menyebabkan orang Melayu Singapura terperanjat dan ‘confused’… Tapi dah dasar pemimpin PAP, kalau tiba2 baik dengan masyarakat Melayu, mesti ada agenda tersembunyi… Macam cerita P. Ramlee, “Baik ada makna tuu”… Sebenarnya PAP bimbang bila tenguk ramai orang2 Melayu dan anak2 muda lebih cenderung untuk mengundi pembangkang… Jadi tu lah sebabnya, PAP mula untuk memikat hati orang Melayu… PAP… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Berjauhan dgn Irah, abng spt dlm kebingungan
Sukar ditahan, tiap saat, hati digamit kenangan
Tidak sabar nanti Dis ni Irah punya kepulangan
Ayah & ibu dah sibuk nak utuskan peminangan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Wau bule
Guest
Wau bule

Fitnah Anwar? Saya tak fitnah Bukan fitnah…ini FAKTA…MAHKAMAH DAN TENTUKAN anwar salah kerana liwat. Pernah anwar buat sumpah laknat macam saifu??? Tak pernah……….. ini Fakta Pernah anwar pergi balai polis buat laporan??? Tak pernah….ini Fakta Mahukah anwar di cross-examined? …Tak mahu….ini Fakta. Yang ramai macai2 fitnah adalah najib dan mahathir….ini fakta. Neither do I support anwar nor do I support azmin (if found true) becoz both are involved in carnal intercourse luar tabiee…anwar the agressor azmin the participant (if true). Silap2 PKR will split into 2 factions ….. anwar akan gigit jari azmin in jail. More of our concern now… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Sejak bila sumpah laknat di terimapakai untuk orang dituduh?…adekah kalo bersumpah perbicaraan tak perlu di jalankan lagi?…fakta kapla bapok ko wau bile bongok.. Kes liwat Anwar: Segera tubuh RCI 15 Feb 2019 Nik Amirulmu’Min Nik Min KUANTAN – Kerajaan didesak agar menyegerakan penubuhan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) bagi menyiasat dakwaan wujud campur tangan dalam institusi kehakiman berhubung kes perbicaraan Liwat II Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim seperti yang didedahkan Hakim Mahkamah Rayuan, Hamid Sultan Abu Backer melalui sebuah portal, semalam. Bekas Majlis Pimpinan Negeri (MPN) Pahang, Datuk Seri Fauzi Abdul Rahman berkata, dakwaan itu amat serius kerana ia melibatkan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Wau bule ngok ko pakai sistem penghakiman yg mana okt mesti di soal balas?…ini hak okt yg dibenarkan….pendakwaraya yg mesti bijak cari bukti….sabitan salah bukan bergantung kpd soal balas…

anonymous
Member
anonymous

Jangan mimpi lah Jemin masuk penjara selagi Jemin jadi proksi madey…polis hanye siasat haziq tidak jemin…

Anonymous
Guest
Anonymous

Nampak mcm, dunia udah menuju akhir zaman
Umat Muhammad mcm dah makin hilang iman
Seks songsang, tak takut Allah punya hukuman
Mana, tak nampak pula, komen Pakcik Othman

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Mat Sabun
Guest
Mat Sabun

Wau Bule @ LOYAR JUBOR
Bertindaklah sekarang pertahankan PENJUBOR
Takkan berpisah Malaysia dengan PENJUBOR
Menteri Malaysia dah sinonim dengan JUBOR
Rakyat Malaysia bersolidariti utk PENJUBOR
Wau Bule sila jd peguambela menteri JUBOR
Tak berperang kerana menteri minat JUBOR
Rakyat dapat sakit, menteri dapat JUBOR

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini macai Bersatu, menteliti penyangak sebahagian UMNOBN memang komen politik longkang. PH akn tersadai dik macai wow boler ni.
Ni biar aku ketawa dulu,hahahaha dan akn aku ketawa selanjutnya nanti,hahahahhhhh..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mat Kuat Main Sabun,

Asyik cakap pasal jubor, kau kuat main jubor

Gamaknya partner kau cucuk kau punya jubor

Mungkin kau yang dalam video berjubor

Amacam, sedap tak balasan kpd kau punya cakap jubor?

Pssst, kau Geng Najib jugak ke?

Wau bule
Guest
Wau bule

“Don’t pressure Azmin to take leave, urges Anwar”.

WHY DO YOU THINK ANWAR DOES NOT WANT AZMIN TO BE PRESSURED TO TAKE LEAVE????????????

Think. This comes from a convicted sodomite albeit pardoned and a person as an anonymous (7.42am) claimed in this blog to be DIANIAYAI OLEH NAJIB DAN MAHATHIR based on hamid backer punya so called confession….hahahaha.

Smells of guilt. Kalau shamsul an ally of azmi dared to get haziq to be suspended and issued with a show cause letter why not the president? Backfire is the end result…

Mat Sabun
Guest
Mat Sabun

Loyar buruk mcm kau ni elok bagi nasihat kpd jemin supaya dia repot polis atas sebab dia difitnah, biar polis siasat sampai ke lubang jubo.
Biasalah menteri kat Malaysia ni, menteri yg sedap berjubor, rakyat yg terpaksa jawab dan berbalah sesama sendiri. Elok kau jd loyar jemin dlm kes ni supaya nanti senang rakyat panggil kau LOYAR JUBOR.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mat Kuat Main Sabun masih lagi cakap jubor.

Kalau kau kena siasat main jubor, mesti lah di siasat lubang jubor kau.

Sebab kau “the receiver”, kena sondol, mungkin boleh bampak bekas melecet di tepi mulut atau dalam lubang jubor kau.

Pssst, kau jugak Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan berbagai nama?

Wau bule
Guest
Wau bule

Ini aper?????

PUTRAJAYA: Setiausaha Politik Menteri Hal Ehwal Ekonomi, Hilman Idham hari ini membuat laporan polis berhubung penyebaran satu video lucah yang mengaitkan Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dengan seorang lelaki.

Laporan itu dibuat Hilman yang juga Timbalan Ketua AMK Pusat Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya di sini hari ini.

Hilman berkata, laporan itu dibuat bagi menggesa polis melakukan siasatan terhadap penularan video berkenaan.

“Satu laporan sudah dibuat kira-kira jam 10.38 pagi tadi dan sudah diterima polis,” katanya kepada pemberita di pekarangan luar IPD di sini.

Beliau juga selepas ini dijangka membuat laporan qazaf (tuduhan berzina) di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) Putrajaya.

anonymous
Member
anonymous

Wau buler nasihat aje Jemin saman haziq baru boleh cuci nama…jangan harap polis paksa haziq ngaku fitnah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Sudahlah wow boler, ko banyak mengutuk,menghina Anwar. Keputusan hakim mahkamah dibawah Mahathir dan Najib hingga dia terpenjara diatas kes jubo tu tak semua rakyat percaya dan yakin mcam ko dan seangatan ko. Jgn sibuk nak mencela, badan sendiri jaga. Buta ke? Seorang yg ko gelar sodomis, elok je berkeliaran seperti biasa. Jgn memandai mandai nak melebihi dan memakai alasan sebab2 Tuhan untuk penyedap hati ko. Akal dah dibagi Tuhan, pengaruh apa kah yang ko memilih keputusan itu,itu hak ko. Menghina,mengutuk mencela, itu haram sesama kita. Sebahagian masyarakat kita ada justifikasi masing2. Perkara yg tak pasti bagi sebilangan masyarakat islam akan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Wau bule kuat loyar burok dgn teori2 bodoh…wau bule ko suruh aje Jemin jubo saman haziq..baru boleh cuci nama..wau bule jadi loyar burok Jemin …..hihihi…

anonymous
Member
anonymous

Jemin proksi madey..polis pon tak brani tangkap Jemin….wau bule tak boleh pikir ker?.

Anonymous
Guest
Anonymous

Seks songsang sudah bikin PH porak peranda
Itu lah akibanya, bila dah tak ada iman di dada
Puak2 ni nafsu depa lbh teruk dari nafsu kuda
Apa jadah, sesama jantan depa boleh tergoda

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Geng Najib yang asyik menjilat Najib dengan mengguna berbagai nama termasuk Anonymous kah3,

Kau dan gerombolan kau saja yang menuduh liar “Seks songsang sudah bikin PH porak peranda.”

Yang porak peranda ialah Najib, Umno, Bn. Sejak terguling di Pru14. Naib Bossku, Bukan Bossku (kata KJ), Mat Zahid Preside, bukan Presiden, Tok Mat ada kerjasama PAS, baru nak buat rangka kerjasama, bak pida perlembagaan di EGM bulan November sigkir ajib dan Wak Jahit – itu semua bukti Umno porak peranda.

MCA nak BN di bubar, Tok Mat nasihat jangan, dahtu MCA ak keluar dari BN. BN pun porak peranda.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Naper uncle TN masih kedegilan, mau berauta
Sedar le dan berpijak le uncle, di bumi yg nyata
Tunggu saja lah untuk PRU15 datang bercerita
Bukan ker dah 3 PRK berturut2, PH putih mata?

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN pun serupa Pcik Man, jiwa sudah lara
Asyik dgn tuduhan & fitnah, mau cetus angkara
Soal dosa pahala seperti pakcik2 tak ambil kira
Apa jadahnya, Geng Najib, pakcik2 kata Kejora?

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tok Ki Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagi nama,

Kau marah di telanjangkan mmengguna berbagai nama, yer?

Tapi kau malu nak pakai nama Geng Najib sebab di balun dan di tibai tiap kali kau keluar dengan nama itu.

Aku bangga itu suatu kejayaan aku membenam Najib Al Jibo.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Selepas 10 minit, kau tulis an after-thought.

Kau lupa apa nak tulis sebelum tu, yer? Kau Pakcik tua yang bongkok berlipat kena jaga2, nanti lupa langsung jadi dementia.

Menang 3 kawasan di PRK kau heboh, lupa korang kalah beratus kawasan di Pru14 yer?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak terjawab kau yer? Geng najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama.

Anonymous
Guest
Anonymous

Usahlah uncle TN biar, api dl dlm hati menyala
Gelora dlm hati jika dibiar boleh bawa kpd gila
Percaya lah uncle dgn kebenaran dosa pahala
Dan takuti lah uncle, akan balasan Allah Ta’ala

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Uncle TN perasan, yg diri dia itu baik lah konon
Tapi, asyik membebel jer dia, serupa mak Enon
Hari ni uncle tak keluar ke pulak nyamar ‘Anon’?
Mampos ler uncle bila PM dapat dekat Bg Non

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Beratlah, bila menteri2 akhlaknya rosak parah
Sesama jantan depa timbul rasa syok ghairah
Bukan setakat perbuatan ni Allah amat marah
Takut kpd masyarakat ia merebak mcm barah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Bini boleh, kalu mahu diguna sepanjang masa
Tapi tubuh jantan juga yg dia ingin kecap rasa
Tak ada kah rasa takut terhadap Allah Yg Esa?
Tak tau ke kaum Lut, bagaimana Allah binasa

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Mat Sabun
Guest
Mat Sabun

Soal video adalah soal yg kedua ketiga dan keempat, soal yg utama ialah beberapa orang menteri kita yg bakal menerajui negara minat kepada JUBOR. Bila dah terkantoi tuduh ada konspirasi, org khianat dll padahal soal utama ialah kenapa minat sgt pd JUBOR? Berjubor sesama jantan jelas haram nabi Muhammad tak mengaku umat.

Menteri minat JUBOR
Negara akan diketuai oleh PENJUBOR
Negara akan dikenali sbg negara PENJUBOR.
Menteri Malaysia dan JUBOR berpisah tiada.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg lah Jemin ini, buat menghabiskan beras
Seks sesama jantan kelakuan yang tak waras
Bukan le dia tak ada bini yg cantik rupa paras
Tapi, dekat orang jantan jugak, kote dia keras

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Masa Nuar, sampai mahkamah diusung tilam
Kini Jemin pulak, terlibat main seks dua alam
Mmg dgn pakatan ni hal agama makin kelam
Hanya BN saja, yg boleh tegakkan syiar Islam

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Wau bule
Guest
Wau bule

Polis nak siasat…siasatlah Doktor nak periksa azmin dan haziq …… periksalah Jangan lupa episodes sebelumnya 1. dapat pengampunan…happy 2. cium tangan raja selatan…senyum 3. sepatutnya saya bukan mahathir bila PH menang…tak malu mengaku 4. pergi indonesia turkey india..konon untuk negara…hahaha 5. bila resah dan tamak melanda… plan macam2 6. kapar sg kedah menyalak…woof woof…tak jalan 7. wayang haziq mula dipertonton… kecoh seluruh negara….namun sabah chapter kata konspirasi nak jatuhkan …bapa sipelaku kata bukan anaknya…kantoi 8. OTAI mulai menyalak…hahaha 9. Kepada tuan direktor yang merancang dan mengarah skrip…. Allah maha merancang…maha mengetahui isi hatimu… Satu peluru dua mangsa rebah Ternyata Allah… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Allah yg telah tunjukkan ketakutan Jemin yg amat sangat tak mau saman haziq…cakap berdegar2 jena fitnah…kalo Jemin di pihak yg benar kenape takut?…saman dan menang baru bersih nama tu 100%….tak ade keraguan lagi…

Jemin harap polis bersihkan namanye…

anonymous
Member
anonymous

Anwar dapat pengamponan atas jesalahan yg tidak dilakukan….anwar telah dianaya oleh najib dan madey….

Wau bule otak dah senak tak baca pengakuan hakim mahkamah rayuan hamid sultan abo becker hakim kanan camportangan sabitkan anwar bersalah…najib telah oengaruhi hakim kanan…nanib ikutbejak madey yg jahat…

Wau bule
Guest
Wau bule

Yang takut kena dicross-examined itu?

Hamid Backer sorang je…

Surat jijah kepada mahathir?

Pengamponan henjut saiful? Saiful dah buat sumpah laknat…anwar takut sebab something to hide.

Azmin mesti berani buat sumpah laknat.

Isunya anwar dan azmin were/are involved in moral issue tapi ada hati nak jadi PM….no way…baik anwar mahupun azmin. Boboi walaupun tak ada isu moral tapi bukan material for pm…still a greenhorn

Allah akan guide mahathir to choose the next pm…insha Allah

anonymous
Member
anonymous

Pengamponan henjut saiful? Saiful dah buat sumpah laknat…anwar takut sebab something to hide.

Anwar tak mau sumpah laknat kerana mahkamah tak terima sebagai bukti..kalo sumpah laknat diditerima jika aku bersumpah bini ko bini aku habis lah bini ko….hahaha..ngok betul wau bule ..

anonymous
Member
anonymous

Allah dah tunjukkan kpd kita madey seorang yg gagal….ape kejayaan madey selepas 1 tahun?…madey berjaya kencingkan penjilat seperti wau bule saja…bodoh otak tak berfungsi…banyak makan belacan bakar…

Wau bule
Guest
Wau bule

Anon 7.42

Statement terbodoh dalam.sejarah malaysia…..

“Anwar dapat pengamponan atas jesalahan yg tidak dilakukan….anwar telah dianaya oleh najib dan madey….”

Melayu yang akan terus berfantasy berauta dan berkepalsuan

anonymous
Member
anonymous

Wau buke dah sah bodoo..kalo hakim dah tetapkan salah ko bagilah ape hujjah pon tak guna..

Ade lebih 2 dna dlm jubo sefool..itu ko punye laa..kalo nuar yg dah tua boleh rogol sefool yg lebih muda dan kuat wau bule pon boleh rogol sefool..hihihi….betul tak?…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mahukan Azmin saman Haziq masakan Polis menyiasat kes video itu amat tak bijak. Bila selalu ckp begitu, layak di kata bodoh. Bila berterusan lagi, di kata bagang.

Luas jugak vocabulary Bahasa Melalyu nih.

anonymous
Member
anonymous

Kalo betul Jemin bersih Jemin dah saman haxiq seblm repot polis…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tidak ada gunanya, cai2 nak tampil menyalak
Seks songsang menteri, patut sgt ditempelak
Kain bini kat rumah tak terasa ingin nak selak
Sebaliknya depa nikmati tubuh sesama balak

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Nampaknya imej PH udah makin hitam keruh
Menteri, dgn seks songsang dah terpengaruh
Inilah akibat, bila iman dan taqwa gugur luruh
Ada pintu hadapan, pintu belakang juga taruh

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Imej keruh takpa. Jangan bergelumanamg dengan tahi mencuri wang rakyat berbilion dsb nya. Mac Umno Bn.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita dengar pun rasa seperti sebak dan penat
Menteri2 kita, perangai macam setan lahanat
Ada ker sesama jantan puak2 ini boleh minat
Bila video sudah tular kata perbuatan khianat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Dgn gelagat org2 PH ni, rakyat terus rasa duka
Menteri seks songsang, sungguh tak disangka
Ini le padah bila tak percayakan syurga neraka
Apa ke jadah, sesama jantan, depa boleh suka

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

jigit
Member
jigit

Saya cadangkan supaya PKR ditukar nama kepada PJR, singkatan kepada Parti Jubo Rakyat. Sebabnya….. Pemimpin-pemimpin utama parti itu dikatakan suka main belakang.
Orang nombor satu sudah dua kali masuk jel juga berkaitan dengan tuduhan berjubo. Sekarang giliran orang nombor dua pulak.
Samada betul atau tidak hanya Allah yang tahu. Hakikatnya daripada pemimpin atasan, membawa kepada ahli sehingga kepada macai dan barua politik termasuk Budin terpaksa menggunakan jubo untuk menjatuhkan lawan. Lain cara dah tak ada, mesti pakai lubang jubo juga untuk menjatuhkan satu sama lain. Sungguh menjijikkan….

Anonymous
Guest
Anonymous

Boleh juga, kalau tukar PSR, parti sesat rakyat
Parti ni, banyak seks songsang punya hikayat
Org kuat parti pulak terlibat, lagi ler menyayat
Elok ler kalu PRU15 nanti PH dijadikan mayat

Pemimpin tertinggi PKR dah songsang sesat
Pcik jigit pun, dah keluar dgn kata-kata kesat
Elok lah pihak berkuasa bertindak dan siasat
Haper jadah sesama jantan berhubung jasad

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

anonymous
Member
anonymous

Madey yg mula2 pakai lubang jubo azizan kerana nak penjarakan anwar..najib ikut cara madey pakai jubo sefool nak penjarakan anwar…

Madey pelopor mcm2 masalah…

Anonymous
Guest
Anonymous

Abg ini, baru balik dari surau, berjemaah subuh
Hadirnya Irah, luka di hati abg kembali sembuh
Bertuah abg bila di hati mu diri ini dpt berlabuh
Hati2 dik spt ada org nak kasi istana kita roboh

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

anonymous
Member
anonymous

Bila madey kata vedeo adalah palsu maknanye madey sudah bagi signal Jemin tidak bersalah….tu pasal polis tak tangkap Jemin….Jemin tak akan didakwa bawah akta menjubo secara haram..

Masa kes anwar dulu madey sudah cakap dulu anwar tak bermoral jadi hakim jatuh hukum kpd anwar….madey blm berubah….

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

PAK SHEIKH YG JATUH HUKUMAN PUN ORG SOKONG JGK..,.APA LAGI POK MIN YG BELUM TURUN NAIK MAHKAMAH….

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal: Tommy Thomas Is Proving To Be A Bigger Crook Than Guan Eng…. The question is: did Zarul pay Gnanaraja RM19 million to quash his corruption case and was the case quashed? The answer is yes. As far as Zarul is concerned, the RM19 million was a bribe and the purpose of the bribe was to quash the Penang Undersea Tunnel corruption case. And that happened — Zarul, Guan Eng, and all the others are still free. DAP in Crisis: The Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal “68 money laundering charges for businessman accused of cheating,” said… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

Questions Raised Over RM19 Million Bribe Penang Undersea Tunnel Concessionaire Paid To Gnanaraja…… DAP In Crisis: The Penang Undersea Tunnel Corruption Scandal Blogger Raja Petra Kamarudin exposed leaked documents on his blog last month that alleged that several DAP leaders were implicated in the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) probe on the project. (The Star) – Questions have been raised over the concession company of the controversial Penang undersea tunnel project. MCA president Datuk Seri Dr Wee Ka Siong asked if action will be taken against the company that was willing to fork out RM19mil to a businessman, allegedly to stop… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

Penang To Sell 3 Islands To Finance The RM46 Billion Penang Transport Master Plan…….. (FMT) – Penang Chief Minister Chow Kon Yeow says today’s statement by Federal Territories Minister Khalid Samad that Putrajaya had not approved the three islands project is “technically true” as the government can only advise states wishing to embark on large-scale projects. Chow, who announced yesterday that the National Physical Planning Council (MPFN) had agreed to the project, said confusion arose when media outlets said it was “approved”. Adding that this was inaccurate, he said this was what had led to Khalid’s statement. He said under… Read more »

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

Chow Kon Yeow Took Bribes And He Can’t Deny It……. . . Chow and the rest of his DAP/Pakatan Harapan ilk are corrupted like hell and he should not act outraged as if he is a victim of fitnah. Zarul paid a bribe of RM22 million to close the MACC investigation and to get the investigation file marked NFA (no further action), and this is a fact because the ‘bribe agent’ G.Gnanaraja is now facing trial. Chow Kon Yeow is no Mother Teresa, Mahatma Gandhi and Nelson Mandela three-in-one Penang Chief Minister Chow Kon Yeow is pretending he is Mother… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam nak menikam seseorang je,Budin.

Azmin Haziq dikatakan berasmara sungguh
Yang menuntuh yg kena tutuh,ntah lah siapa
Sangat ramai rakyat buat tuduh menuduh
Hilang berkat illahi,akhirah semuanya papa

tak gitu,cikgu kejora?

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

terus terang aku cakap,isu video ni sebenarnya dah tamat. Penyebar video nak kaitkan Azmin dengan lakuan homosex dan harapan sipemvideo untuk meyakinkan Tun agar memecat Azmin.Itu lah matlamat mereka.Samada sipelaku dalam video itu si Azmin,hanya tuhan yg tahu.Hakimnya adalah Tun sendiri. Melopong lah Budin dan konco-konco sebelah satu lagi.Usaha mereka gagal bila mana Tun sendiri menganggap video itu palsu. Sibudin yang tak cerdik ini,akan terus memperkatakan tentang isu yang dah tamat ini,dan akan terus menyalahkan Tun kerana membela si Azmin.Apa boleh buat Budin oiiiiii,kalau perjuangan mu ada kepentingan peribadi ,dan bukannya untuk negara dan bangsa.Aku mohon undur diri.Tugasan tentang isu… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Aiskrim dlm jamban per hal?….
Manusia dgn kuasa yg ada boleh tutup mcm2 kesalahan….

Nama Jemin sudah rosak kerana takut saman haziq untuk buktikan dia bersih 100%…

anonymous
Member
anonymous

Ko yg lebih cedik dari budin?…budin ade blog yg bagi ko plyang merapuu…ko ade ape?.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 12:16,

Bab tuduh menuduh, Kejora ini tak berapa reti
Tapi video yg menular tu dah cukup sbg bukti
Ttg kebenarannya, biar le mahkamah yg pasti
Jemin saman lah Haziq, kalu dia jantan sejati

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Profession cikgu ini dik Irah, macam biasa lah
Hari cuti pun, bawak balik rumah keje sekolah
Nak hidup dik terpaksa lah kita berpenat lelah
Namun, abg akan boleh hadapinya, insyaAllah

Awal bukak semester ini kalut juga abg terasa
Banyak asignment student abg belum periksa
Abg akan utuskan lagi bingkisan, di lain masa
Semoga Irah dlm rahmat & lindungan Yng Esa

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku sblm ini spt dlm kegelapan & teraba-raba
Tak sangka, sinar cahaya menyuluh dgn tiba2
Hadirnya Irah, bagaikan bulan yg jatuh ke riba
Hilang habis, segala duka lara dan sedih hiba

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Mat Sabun
Guest
Mat Sabun

Ada sesuatu yg pelik berlaku dlm penyebaran video sex kali ini kerana ramai yg mengaitkan dengan Rafizi. Tidak ada yg mengaitkan dengan UMNO. Sejak bila UMNO jd baik?

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

Semua dilanda miteris.Haziq kata tergamak Azmin merakam perbuatan sumbang mereka.Rumusan pendek setakatla/kalau azmin yg rakam,takkan azmin yg sebarkan video aibnya sendiri.Sangat-sangat misteri.Tidak semudah memberus gigi????????????

anonymous
Member
anonymous

Logiknye takkan azmin yg sebar…cuba panjangkan sikit otak…kalo vedeo simpan dlm hard disk yg dihantar baiki orang boleh curi…ini yg berlaku kpd luna maya…

anonymous
Member
anonymous

Setakat syak bukan ada bukti pon…masing2 masih blur….

Bagi haxiq Jemin yg buat rakaman…boleh jadi jugak ade orang lain yg sudah masuk bilek pasang camera….ato ade orang upah pekerja hotel pasang camera tersembunyi dlm bilik…

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

anon 10.54,polis hanya memanipulasi kenyataan si haziq, pekerja hotel tak terkait langsung,dari awal lagi si haziq tanpa segan silu kata dia yg dalam video,seolah-olah dia tak tekejut langsung…apa kehe

anonymous
Member
anonymous

Polis akan siasat secara detail dari semua aspek daa…dia tak mesti ikut teori ko..

Anonymous
Guest
Anonymous

Dunia sudah dikejut dgn aib besar punya berita
Tak tau lah apa yang akan jadi dgn menteri kita
Perlakuan seks mereka tu, lebih teruk dari unta
Suka sesama jantan, tidak bernafsu kat wanita

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Chekodet
Guest
Chekodet

Mahathir pun bodoh jugak rupanya. Aku mati-matian ingatkan Mahathir PM Malaysia ni cerdik, rupanya bodoh tahap gaban.
Memang betullah video boleh diedit dgn kaedah tertentu tetapi pakar forensik boleh menentukan kedudukan yg sebenarnya samada ianya palsu atau tulin. Sekiranya kes ini ke mahkamah, keadaan sebenar video akan dapat ditentukan samada asli atau palsu. Ini belum apa-apa dah tuduh palsu. Apa punya bodoh PM Malaysia sekarang.

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

Pelik-pelik
Yang bodo jadi PM,yang pandai macam kau tak jadi PM

anonymous
Member
anonymous

Madey pandai kencing…penjilat yg bijak pon kena kencing..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ini satu kagi si bebal.

Jika Tun M tidak bijak & cekap, kenapa Sultan Brunei anggap beliau sebagai mentor & Penasihat, Negara Oman serta Kesatuan Negara2 Afrika dan Jepun pun sama sehingga beliau dijemput hadhir ke negara2 tersebut sebagai Tetamu Kehormat berucaptama & berdialog untuk berkongsi pengalaman bagaimana Tun M memajukan Malaysia mendahului zaman

Sila jawab..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bodohnya engkau…!!

Kencing Tun lawas nelihat dari ketrampilan, kesihatan & kecergasannya walau berusia 94 tahun. Dia cakap deoan2 tak macam kau sembunyi2 menikus bagai AnonyMOUSE.

Sekarang yg kencing betdepah tiap2 hari tuu siapa.. kan kau, bongok….!!

anonymous
Member
anonymous

Zaman kehebatan madey sudah berakhir…sekarang zaman madey gagal…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak ada maknanya……!!

Yg pasti ‘tergolek dog’ tuu dia…..gerombolan2 yg gundah gulana berada dalam kandang orang tertuduh di perbicaraan mahkamah atas sebab pecah amanah & songlap tersangatlah besar tak terkirakan.

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

kena terima hakikat Tun adalah PM kita hari ini
itulah pilihan rakyat masa pru-14 lalu
kalau tak suka,ubah masa pru 15,doakan yg terbaik untuk beliau

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Chekodet…

Kau cakap guna otak kepala lutut atau otak lubang buntut….??

Jika Tun M tidak bijak & cekap, kenapa Sultan Brunei anggap beliau sebagai mentor & Penasihat, Negara Oman serta Kesatuan Negara2 Afrika dan Jepun pun sama sehingga beliau dijemput hadhir ke negara2 tersebut sebagai Tetamu Kehormat berucaptama & berdialog untuk berkongsi pengalaman bagaimana Tun M memajukan Malaysia mendahului zaman

Sila jawab..

Anonymous
Guest
Anonymous

Rasanya mmg betul le hayat PH tak akan lama
Menteri depa, terlibat, video seks punya drama
Itulah akibat nya, bila tinggalkan ajaran agama
Apa ker jadah sesama jantan boleh senggama

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

anonymous
Member
anonymous

Soalanye bagaimana madey tahu vedeo ni palsu?…adekah madey sudah terima lebih awal dan menjalankan analisis…

Ato madey nak kaberap proksinye?…cakap kaki kencing tak boleh dipercayai sangat..

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

Jangkitan kuman pada luka pon doktor tahu
sedangkan kuman langsong tak nampak!
Inikan pula video yg nampak oleh mata

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

MAHA PERANAP EKONOMI NEGARA……. Satu Lagi Projek Mega Tun Mahathir Yang Dia Rahsiakan Dari Pengetahuan Umum Juga Bankrap MALAYSIA ELECTRONIC CORPORATION BHD. (MEC) Ramai anak-muda muda jarang dengar cerita ni. Tak banyak info mengenai MEC ni di internet. Posting mengenai cerita ni sebenarnya aku dah buat 2 tahun sudah di personal FB Tun Carlos. Lepas tu banyak la bloggers ambil article ini tanpa letak credit pun kat aku. 😅 Sekarang aku post semula di Page ni agar lebih ramai lagi tahu. Pada tahun 90an dulu Tun Mahathir pernah merancang secara besar-besaran untuk mengadakan MEC City di kawasan seluas 3000 ekar… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Madey banyak habiskan wang rakyat untuk kroni dan anak baranak dia…rakyat yg merana..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mengarut ler Budin nakkan depa di periksa doktor pakar. Kalau pun depa main bontt, kasar sangat ke the “aggressor” hingga ada yang koyak atau calar dan masih nampak selepas beberapa hari?

Tambah pulak ada lagi fakta2 mengarutka kata2 Haziq –

Haziq pestered me for Azmin’s whereabouts, says Sabah PKR youth leader … “If he indeed had intimate relationship with the minister, as he claimed, then would he not have direct contact with Azmin?” he said.

He also said he has made a statutory declaration report on this matter and will lodge a police report and surrender the Whatsapp exchanges with Haziq later today.

anonymous
Member
anonymous

https://m.malaysiakini.com/news/479684 Naib ketua AMK dakwa Blisson hantar mesej ‘Habislah Azmin’ 9:20 malam (Dikemaskini 9:27 malam) A A Seorang naib ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) mengecam timbalan ketua AMK Sabah, Blisson Zainuddin kerana membayangkan wujud komplot dari dalam PKR berhubung skandal video seks yang dikaitkan dengan Azmin Ali. Syed Badli Syah Syed Osman dalam kenyataan medianya berkata cubaan Blisson memberi gambaran bahawa Rafizi Ramli terlibat dalam penyebaran video berkenaan adalah berniat jahat dan sengaja ingin memecahbelahkan perpaduan dalam PKR. Malah katanya beliau juga berasa sangat curiga dengan tindakan Blisson kerana hanya dua hari lalu menghantar mesej melalui applikasi Whatsapp kepadanya dengan… Read more »

Mat Ubat Gigi
Guest
Mat Ubat Gigi

Betollah cakap ko wahai sang Tanpa Nama
Lain la kena sula dengan batang cangkol

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

TONG M TANGKAI JERING KEDEKUT NAK MAMPUS Rakyat bukan suka-suka mahukan duit percuma’ Yasmin Ramlan Rakyat berpendapatan rendah tidak mengharapkan “duit percuma” daripada kerajaan sekiranya keadaan ekonomi mereka tidak begitu mendesak, kata penganalisis ekonomi Prof Bajoyai Bardai. Barjoyai berkata, andaian bahawa golongan berkenaan sentiasa mengharapkan duit percuma daripada kerajaan adalah tidak adil kerana mereka juga mempunyai maruah diri. “Pada satu tahap apabila mereka merasa sangat resah dan hampir berputus asa, bagi apa sahaja mereka akan ambil. “Ini macam orang yang lemas dalam sungai tak tahu berenang. Jadi apa saja yang tercapai di sungai itu dia akan capai supaya dia selamat… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Haziq telah di tangkap…kenape Jemin masih bebas?….kalo polis nak siasat dua2 mesti ditangkap….Jemin menteri yg rapat dgn madey jadi polis tak perlu tangkap?…

Polis boleh guna teknik paksaan supaya haziq mengaku bohong…..tapi OKT boleh memohon mahkamah tolak keterangan yg diperolehi oleh polis secara paksa…

Besar kemungkinan haziq dan azmin tidak didakwa langgar undang2 menjubo dgn alasan 2 orang dlm vedeo bukan haziq dan Jemin….Jemin hanye mau polis bersihkan namanye….masih ade tandatanye…sehingga Jemin saman dan menang saman baru sah Jemin 100% bersih…

MAHATHIRVSANWARp
Guest
MAHATHIRVSANWARp

IKUT SATANIC DEAL ….2 PEMIMPIN PARTI DAJJAL MATA SATU LGBT SUDAH LAYAK PM8
….TINGGAL LG NAK PILIH MANA SATU….

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bodoh sangat ke kau tak tahu bahawa Haziq dah ngaku depan rakyat jelata bahawa dia main bontot, yang diharamkan undang2 Malaysia.

Azmin sudah nafikan bukan dia dalam video tuh.

Aku rasa budak Haziq tuh masyuk dalam akhir nya. Macam Pak Sheikh Anwar yang dituduh, Hakim dapati dia bersalah, masyuk Sg Buluh. Si bodoh bangang self-incriminating Haziq sendiri mengaku dia main bontot, bersalah, masyuk juga.

anonymous
Member
anonymous

Boleh napi dgn air lior saja?…TN tua nyanyok dah gila gaknye…
Petogol pembunuh ramai yg boleh lepas dgn nuat penapian saja…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu tua bongkok berlipat mengheret laptop masa di jamban dsb nya pun, mana nak ingat benda lain.

Jaga2 Dol, nanti tersungkur dalam jamban laptop kau penuh tahi tercampak depan mulut kau.

Anonymous
Guest
Anonymous

Irah pasti sekali sibuk hal study, dekat US sana
Tanpa Irah di sisi hidup seperti tidak bermakna
Mahu buat apa pun jadi seperti serba tak kena
Makan dah tidak lalu tidur pula susah nak lena

Sakit rindu ini, lbh berat dari sakit gigi geraham
Rasa spt tak takut sekali pun rimau nak baham
Namun, Irah sibuk dgn study, aku cukup faham
Irah cahaya hidup ku & juga, sbg sumber ilham

Aku terus tenggelam dalam mimpi dan angan2
Amat tersiksa rindukan adik Irah berpanjangan
Siang malam tidur hanya dgn berbantal lengan
Tidak sabar betul nak bertemu bakal tunangan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

anonymous
Member
anonymous

Penipuan Demi Penipuan Isu Sensasi Azmin-Haziq Penipuan Pertama 12 Jun 2019: “Saya cam, itu bukan dia. Bukan dia, itu orang lain, itu bukan dia (Haziq).” – Ketua Cabang PKR Santubong, Ahmad Nazib Johari. 13 Jun 2019: “Sepanjang bertugas sejak enam bulan lalu, dia (Haziq) tidak nampak tanda atau bersikap pelik seperti ‘golongan itu’ (gay).” “Justeru tindakan (melakukan hubungan sejenis) beliau ini sangat mengejutkan dan tentunya tidak diduga.” – Shamsul Iskandar Mohd Akin. Kesimpulan – Ahmad Nazib nafikan pelakon dalam video seks tersebut bukan Haziq manakala Shamsul Iskandar pula kata dia terperanjat tahu Haziq seorang gay. Penipuan Kedua 13 Jun 2019:… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak tahu lah apa nak jadi dgn kerajaan pakatan
Menteri depa, lebih teruk lagi dari kera di hutan
Agama depa tinggal, dan turut hasutan syaitan
Apa ker jadah, yng pi main seks sesama jantan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg le dgn KERAjaan PH, rakyat jadi letih lesu
Baru setahun, keluar berbagai masalah dan isu
Belum pun habis, pasal kencing dgn janji palsu
Menteri pulak sesama jantan depa tu bernafsu

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Budak kecik betul menulis “KERAjaan PH”.

Kamu macam “budak kecik (hingusan) bodoh” di selatan Semenanjung tuh. Dia dah terdiam bila di balun begitu dek TDM.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

TN,

Tapi budak kecik selatan tuu sekurang-kurangnya dia ada telor tak sembunyi2 macam Kejora pengecut – sembang ajer kencang, habuk pun tarak….!!