MUSUH DALAM SELIMUT PUN ORANG TAK SIMPAN, INIKAN PULA MUSUH YANG NYATA….

Sebagaimana didedahkan di media sosial baru-baru ini, apa yang berlaku dalam YAPEIM dan PTPTN sekarang ialah wujudnya musuh yang nyata dalam kedua-dua agensi tersebut.

Mereka bukan lagi musuh dalam selimut, tetapi musuh yang sudah dikenalpasti secara terang-terangan.

Dalam YAPEIM atau Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia, individu terbabit yang didapati berkempen, mengutuk PH serta mengugut pengundi sebelum PRU14 lalu adalah Ketua Pengarahnya sendiri, Abibullah Shamsudin.

Oleh kerana beliau secara jelas berkempen bagi pihak BN, mengekalkannya lagi di jawatan yang sama di bawah pemerintahan PH adalah sesuatu yang janggal dan tidak sewajarnya.

Apakah jaminannya beliau tidak bertindak secara halus mensabotaj PH melalui kedudukannya menjelang PRU15 akan datang?

Begitu juga dalam PTPTN, Timbalan CEO, Mastura Mohd Khalid yang melontarkan kenyataan bahawa badan itu sedang mengkaji memperkenalkan semula sekatan perjalanan ke luar negara, selain menyekat pembaharuan pasport, lesen, cukai jalan dan lesen perniagaan adalah seorang AJK UMNO di sebuah bahagian di WP Kuala Lumpur.

Meskipun beliau ada kelayakan memegang jawatan tersebut, tetapi dengan jawatan penting yang dipegangnya dalam UMNO, bermakna beliau tidak sesuai lagi berada di kedudukan tersebut dalam era pemerintahan PH sekarang ini.

Orang yang memegang jawatan penting di agensi sensitif seperti PTPTN mestilah mereka yang dapat menghayati aspirasi perjuangan serta manifesto PH, bukan pemegang jawatan penting dalam parti musuh.

Kalau Mastura hanya seorang ahli UMNO biasa yang tidak aktif, barangkali tiada masalah beliau terus kekal di jawatannya, tetapi PH akan ternampak “bodoh” jika tidak berani menggantikannya.

UMNO sendiri pun ketika sedang berkuasa dahulu tidak mungkin membenarkan pemegang jawatan penting dalam PKR, Bersatu, DAP dan Amanah memegang sebarang jawatan penting dalam mana-mana agensi kerajaan.

Agensi kerajaan mesti ditadbir oleh mereka yang selari dan faham dengan aspirasi parti pemerintah kerana sebarang tindakan yang dilakukan memberi kesan kepada PH yang menguasai kerajaan.

Dengan kata mudah, baik Abibulah atau Mastura, mereka adalah musuh yang nyata dan terang-terangan kepada PH.

Musuh dalam selimut pun tiada siapa mahu menyimpannya, inikan pula musuh yang sudah terang lagi nyata.

Sebelum disabotaj, dianiaya secara halus dan sebelum kalah dalam PRU15 akan datang, menteri yang bertanggungjawab terhadap YAPEIM dan PTPTN mesti bertindak dengan segera terhadap kedua-dua mereka. (Shahbudindotcom 18/05/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 18 May 2019 — 10:41 pm

147
Leave a Reply

avatar
13 Comment authors
AnonymousAnonymousOthman AhmadMAHATHIRVSANWARirkiz Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
anonymous
Member
anonymous

Mula mula mereka desak UEC. Maszlee tubuh Task Force pencerahan. Mereka desak peningkatan Matrikulasi bukan Melayu, Mazslee tingkatkan jumlah itu, tetapi kekalkan kuota. Mereka desak pula Matrikulasi dihapuskan kerana kononnya menghalang pelajar STPM, Maszlee kata walaupun pelajar Matrikulasi lebih kpd bumi tetapi peluang pekerjaan disektor swasta lebih pada non bumi kerana ada sektor swasta menghendaki Bahasa Manderin, peluang non bumi lebih luas. Terus mereka desak Dr. Maszlee dipecat. Hebat sungguh mereka ini. Dan sungguh cepat mereka buat kerja, kita leka dg Unit Amal bakar kereta Dr Maza dan kecoh pasal LGE hadhir ke majlis buka puasa, pekara yg tiada menjadi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

At last, poor old idiot Suman got into blunder
He is as if, after fallen being hit by the ladder
Actually he’s afraid, but feel shy to surrender
Why he’s born to be a coward, I keep wonder

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..cgu Kejora berpantun bahasa Inggeris
Ini jauh lebih bisa, dari tikaman sebilah keris
Dah tentu si tua merasa di hati pedih terhiris
Sbb si bingai ni tak mampu nak buat sebaris

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mau tunggu lagi pun tidak akan bawa faedah
Balik je lah, besok aku & Mas kerja kat Kedah
———————————————————–
Balik ke mana tuuu, ke Chow Kit ker…..??
Bekerja kat Kedah kerja aper – seludup bangla2 di Wang Kelian ker….??
Cikgudang/cikgaru SEKOR LAH mana tuuu, apa nama SEKOR LAH malang yg boleh ambil penganggur tak lepas SRP, tak masuk akal langsung……!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aku tak dpt jawab tadi sbb sdg pandu kereta
——————————————————-
Pegi daaa…konon tak dapat jawab sbb nemandu. Abus tuu sampai ke sudah dari awal pagi ke lewat malam kamu tak jugak beritahu pukul berapa ‘showdiwn kita, apa hal, haaaa..,.??
Kalau kau ada di Dataran Metdeka, kenapa tak jumpa aku di tengah2 Dataran Merdeka tadi…??

Bidoh betul engkau punya temberang……,!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Itu ngko ke, dey thamby Wak Suman pundek?
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh
———————————————
Gaya bahasa di atas ada ciri2 seorang guru ker…..??

Nak menipupun, agak ler.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cilaka si tua, ahli Tuhan Harun punya tarikat
Kalu auta temberang, mmg dia sgt berbakat
Kemain, konon ke KL, dia dah dtg berangkat
Tapi kat rumah jer, menggulong kain pelikat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku kini berhenti utk bersahur di ‘R&R’ Gurun
Cilaka, dikencing Wak, pengikut tuhan Harun
Mmg si tua ini penakut dayus turun temurun
Gebang jer lebat, bila diajak jumpa dia gerun

Spt 1 Feb 18 kini aku udah kena kencing lagi
Tahun lps itu, aku tunggu dia sampai ke pagi
Ternyata yg si tua ini bacul, gebang jer tinggi
Nanti, satu pertemuan baru aku nak set bagi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora berPANTAToon konob… Meroyan sakan nampaknya Suman tua renta Aku tak dpt jawab tadi sbb sdg pandu kereta Kemain auta, konon dia ada mari ke ibu kota Tapi yg nyata, hanya kelentong semata-mata Pegi daaa…konon tak dapat jawab sbb nemandu. Abus tuu sampai ke sudah dari awal pagi ke lewat malam kamu tak jugak beritahu pukul berapa ‘showdiwn kita, apa hal, haaaa..,.?? Kalau kau ada di Dataran Metdeka, kenapa tak jumpa aku di tengah2 Dataran Merdeka tadi…?? Tak abis2 pukak tuu dgn muka tak malunperasan konon kau cik gudang sekolah – Cik gudang apa yg sepanjang masa bergayut di blog… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

At last, poor old idiot Suman got into blunder
He is as if, after fallen being hit by the ladder
Actually he’s afraid, but feel shy to surrender
Why he’s born to be a coward, I keep wonder

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Wow..cgu Kejora berpantun bahasa Inggeris
Ini jauh lebih bisa, dari tikaman sebilah keris
Dah tentu si tua merasa di hati pedih terhiris
Sbb si bingai ni tak mampu nak buat sebaris

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Meroyan sakan nampaknya Suman tua renta
Aku tak dpt jawab tadi sbb sdg pandu kereta
Kemain auta, konon dia ada mari ke ibu kota
Tapi yg nyata, hanya kelentong semata-mata

Aku kini berhenti kejap, tempat ‘rehat & rawat’
Tekan ‘Civic’ aku, 180 km/j, takut besok lewat
Ini semua punca si kadok, penyokong peliwat
Tapi si kedi ni dayus, bagai anjing ekor cawat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora berPANTAToon konon… Meroyan sakan nampaknya Suman tua renta Aku tak dpt jawab tadi sbb sdg pandu kereta Kemain auta, konon dia ada mari ke ibu kota Tapi yg nyata, hanya kelentong semata-mata —————————————————- Pegi daaa…konon tak dapat jawab sbb memandu. Abis tuu sampai ke sudah dari awal pagi ke lewat malam kamu tak jugak beritahu pukul berapa ‘showdiwn kita, apa hal, haaaa..,.?? Kalau kau ada di Dataran Metdeka, kenapa tak jumpa aku di tengah2 Dataran Merdeka tadi…?? Tak abis2 pukak tuu dgn muka tebal perasan konon kau cik gudang sekolah – Cik gudang apa kejadah yg sepanjang masa bergayut… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

“Konon dia tak boleh tunggu, melebihi jam dua belas
Sbb esok Kedah kerja, dia sekolah, ada kelas.
Mau tunggu lagi pun tidak akan bawa faedah
Balik je lah, besok dia & Mas datang bulan kerja kat Kedah”.

Tak abis2 dia perasan konon dia cik gudang sekolah – Cik gudang apa yg sepanjang masa bergayut di blog ini…?? Murid2 dapat belajar apa dari dia yg sentiasa ponteng tak berada dalam kelas.
Gaya penulisan pun tahap cikai bawah level SRP. Masuk akal ker balik Kedah malam ini & besok mengajar kat Sekorlah di Kedah…??

Nampak sangat temberangnya.

Sialan haramjadah betul Kejora, saya ditipu hidup2…….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Wak Kedi hanya gebang hebat, bunyi lantang
Tetapi lembik, mcm perempuan dlm pantang
Mmg dari awal aku agak dia tak akan datang
Agak nya kat atas katil, masih lagi terlentang

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Haram jadah betul, Wak Kadok tua kangkong
Ternyata bacul ler ini keldai kafir DAP tokong
Mmg lah ingin sangat si tua nak ku pelakong
Namun aku kena kencing lagi kong kali kong

Besok aku kerja, terpaksa balik tergesa-gesa
Penumbuk ku ini tak sempat si tua kedi rasa
Namun satu hari barua ini tetap akan binasa
Aku akan set pertemuan baru di suatu masa

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora berPANTAToon konon… Meroyan sakan nampaknya Suman tua renta Aku tak dpt jawab tadi sbb sdg pandu kereta Kemain auta, konon dia ada mari ke ibu kota Tapi yg nyata, hanya kelentong semata-mata —————————————————- Pegi daaa…konon tak dapat jawab sbb memandu. Abis tuu sampai ke sudah dari awal pagi ke lewat malam kamu tak jugak beritahu pukul berapa ‘showdown kita, apa hal, haaaa..,.?? Kalau kau ada di Dataran Metdeka, kenapa tak jumpa aku di tengah2 Dataran Merdeka tadi…?? Tak abis2 pulak tuu dgn muka tebal perasan konon kau cik gudang sekolah – Cik gudang apa kejadah yg sepanjang masa bergayut… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Jam pun sudah melebihi pukul dua belas dah
Tapi, belum juga muncul Suman haram jadah
Mau tunggu lagi pun tidak akan bawa faedah
Balik je lah, besok aku & Mas kerja kat Kedah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora musibat berauta temberang lagi…..

“Konon dia tak boleh tunggu, melebihi jam dua belas
Sbb esok Kedah kerja, dia sekolah, ada kelas.
Mau tunggu lagi pun tidak akan bawa faedah
Balik je lah, besok dia & Mas datang bulan kerja kat Kedah”.

Tak abis2 dia perasan konon dia cik gudang sekolah – Cik gudang apa yg sepanjang masa bergayut di blog ini…?? Murid2 dapat belajar apa dari dia yg sentiasa ponteng tak berada dalam kelas.
Gaya penulisan pun tahap cikai bawah level SRP. Masuk akal ker balik Kedah malam ini & besok mengajar kat Sekorlah di Kedah…??

Nampak sangat temberangnya.

Sialan haramjadah betul Kejora, saya ditipu hidup2…….!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku tadi, sampai tidak khusyuk sembahyang
Hajat ke dagu wak, penumbuk nak ku layang
Tapi, sekali lagi, si tua bacul ini main wayang
Sampai kini, masih tak timbul kelibat bayang

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sembah yg apa kalau Allah SWT pun di cerca hina konon Allah meliwat Madey dunia akhirat.

Terkutuklah engkau, Kejora..,..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Ntah apa lah nak nak jadi, Suman beruk kera
Tak habis2, si tua kutuk ini, nak tuduh Kejora
Doe udah perjelas, itu tulisan dari Virgo Lara
Kalu gi court, ust Doe boleh jadi saksi bicara

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bersaksilah semua…….

Sampai kini tak nampak pun kelibat budak haramjadah Kejora. Nampaķ gaya dia kencing lagi macam sudah2.

Saya tak yakin dia ada di Dataran Merdeka. Haramjadah betul budak biadap/penipu nih..,.,!!

Bedebah haramjadah ini tak berani perkenalkan dirinya, apatah lagi datang berjumpa saya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ternyata si tua kadok mengulangi sikap culas
Nampaknya dendam, tidak dpt juga aku balas
Aku tak boleh tunggu, melebihi jam dua belas
Sbb esok Kedah kerja, aku sekolah, ada kelas

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bullshit.,,!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku berkemeja putih sengaja dibuka kancing
Tapi, si pendek tadi bukan Suman taik kucing
Agak nya si tua dah lari ke dlm lobang cacing
Nampaknya spt 1/2/18 lah aku kena kencing

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Betul ker kamu dah ada di Dataran Merdeka? Macam mana aku nak mengenali kamu?

Aku kini berada di tengah2 Dataran Merdeka, pakai cap/topi Nike hitam, berseluar hitam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku ada nampak org tua, perut boncit pendek
Kepala lonjong tak ubahnya mcm ubi keledek
Jalannya tertonggek-tonggek terkedek-kedek
Itu ngko ke, dey thamby Wak Suman pundek?

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aper yg kamu merepek nih, kenapa tak langsung jumpa aku di tengah Dataran Merdeka, musibat…….??

Aku tak yakin kau ada di Dataran Merdeka. Haramjadah betul budak biadap/penipu nih..,.,!!

Bedebah haramjadah ini tak berani perkenalkan dirinya, apatah lagi datang berjumpa saya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tadi, aku buka puasa, kat rumah mak sedara
Lps tu, kuar mari terawikh kat Masjid Negara
Abis terawikh aku mari Dtrn Merdeka segera
Hajat nak bersemuka dgn si tua, Suman kera

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku gopoh gapah ke sini, risau kot terlambat
Di manakah ngko wahai Suman ifrit musibat
Kalau ko jantan, sila lah tampil tunjuk kelibat
Dah tak sabar sgt ni, aku tunggu mahu sebat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Betul ker kamu dah ada di Dataran Merdeka? Macam mana aku nak mengenali kamu?

Aku kini berada di tengah2 Dataran Merdeka, pakai cap/topi Nike hitam, berseluar hitam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ko kat ner wak?

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aku kini berada di tengah2 Dataran Merdeka, pakai cap/topi Nike hitam, berseluar hitam.

Kamu di mana & bagaimana aku nak mengenali kamu?

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sehari suntuk dari fajar menyingsing sampai purnama timbul, Kejora terus gentar menyorok diri, menyepi tidak terucap pukul berapa dia ada kejantanan untuk bersemuka dgn saya di Dataran Merdeka.

Bersaksilah semua.

Namun, saya tetap gigih MENUNGGU & TERUS MEMBURU KEjORA MUSIBAT……!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora Musibat…

Dunia semua tahu puak2 keciwa kini guna Islam, Melayu & Raja untuk menghasut & menakut-nakutkan irang Melayu & Raja2 sebagai taktik ‘last kopek’ untuk menyelamatkan diri dari jenayah rasuah/curi terbesar dalam sejarah.

AKU MASIH MENUNGGU & TERUS MEMBURU KAu, Kejora musibat……!!

Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini memang sedang menggigil terngompol ketakutan, tak gitu……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Dunia semua tahu puak2 keciwa kini guna Islam, Melayu & Raja untuk menghasut & menakut-nakutkan irang Melayu & Raja2 sebagai taktik ‘last kopek’ untuk menyelamatkan diri dari jenayah rasuah/curi terbesar dalam sejarah.

AKU MASIH MENUNGGU & TERUS MEMBURU KAu, Kejora musibat……!!

Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini memang sedang menggigil terngompol ketakutan, tak gitu……??

irkiz
Guest
irkiz

BUKIT MERTAJAM,18 Mei (Bernama) — Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yakin ekonomi negara akan pulih dalam tempoh dua tahun lagi berdasarkan perancangan dan pelaksanaan yang sedang dijalankan oleh Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad. Anwar, yang juga Anggota Parlimen Port Dickson, berkata Perdana Menteri ketika ini telah meletakkan beberapa agensi kerajaan dalam kedudukan asas yang baik bagi memastikan ekonomi negara semakin baik. “Selepas kita (Pakatan Harapan (PH)) menang tahun lepas baru kita sedar keadaan ekonomi negara terlalu teruk… ini bukan politik tetapi kenyataan yang benar dan rakyat semua perlu tahu. “Saya yakin mudah-mudahan dalam setahun dua ini Tun (Dr.… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

EKONOMI JAHANAM BWH PH Kenapa tempoh pemulihan ekonomi saling bercanggah, tanya Najib PETALING JAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak hari ini mempersoalkan kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang terus mengubah tempoh masa yang diperlukan untuk memulihkan ekonomi ekonomi negara. Dalam satu hantaran di Facebook, beliau berkata, kerajaan pada mulanya mengumumkan ia memerlukan 6 bulan bagi memulihkan ekonomi, kemudian berkata ia akan mengambil masa 3 tahun dan terbaru 10 tahun. Najib berkata ekonomi negara sebelum pilihan raya umum ke-14 semakin meningkat dengan defisit semakin menurun, rizab negara meningkat, nisbah hutang negara menurun, dividen tabung awam sentiasa bertambah dan Bursa Malaysia mencatat tahap… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

The delaying tactics by Najib’s hotshot lawyer, Shafee Abdullah, getting bitten by his pet dogs as well as lawyer Harvinderjit’s absence from the trial due to food poisoning. Najib’s legal eagles have also comically claimed that their client – a prime minister cum finance minister – had been scammed, first by Jho Low and then by Nik Faisal (ex-CEO of SRC International Sdn Bhd). After failing spectacularly to convince the public that Najib Razak was as dumb as those mules conned in Macau Scam, the defence team has on Wednesday (May 8) tried to blame the banks and even the… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

BN (Borosmah Najib) so dumb dumb that they keep their cash by the billion in their house when even the fish keep their money in the river bank.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JAWAPAN KEPADA SOALAN : ADAKAH ISLAM TERANCAM DI MALAYSIA…. PH perkasa Islam? Kosong peratus’ Dalam ucapan ulang tahun kerajaan Pakatan Harapan, perdana menteri mengulangi apa yang sering kita dengar selama ini dari puak-puak anti-Islam dan Melayu supaya tidak memperkatakan tentang agama dan Melayu. Katanya dua perkara ini akan membawa perpecahan kaum dan menjejas hubungan antara penganut agama. Saya berbeza pendapat dengan Tun kerana jika isu agama dan bangsa Melayu ini tidak diperkatakan oleh orang Melayu sendiri maka siapa lagi yang akan mempertahankannya? Penganut agama lain sudah pasti tidak akan mempedulikan agama Islam sebaliknya akan berusaha memperkuatkan agama masing-masing. Ini sangat… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Toksah melalut, Kejora.

Dunia semua tahu puak2 keciwa kini guna Islam, Melayu & Raja untuk menghasut & menakut-nakutkan irang Melayu & Raja2 sebagai taktik ‘last kopek’ untuk menyelamatkan diri dari jenayah rasuah/curi terbesar dalam sejarah.

AKU MASIH MENUNGGU & TERUS MEMBURU KAu, Kejora musibat……!!

Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini memang sedang menggigil terngompol ketakutan, tak gitu……??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

PERIINGATAN – SAYA MASIH MENUNGGU & TERUS MEMBURU, Kejora musibat……!!

HEYYY Kejora….sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini menggigil ngompol ketakutan menceceh bukan2…..??

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JAWAPAN KEPADA PENYOKONG PARTI MATA SATU YANG MENDEWAKAN RAJA DAJJAL : SETELAH MAHKAMAH PERSEKUTUAN MEMUTUSKAN PAK SHEIKH ADALAH PESALAH LIWAT MAKA TERBUKTILAH PAK SHEIKH PENGAMAL LIWAT SEJATI…MAHKAMAH PERSEKUTUAN ADALAH MAHKAMAH TERTINGGI DALAM SISTEM NEGARA DI MANA KEPUTUSAN TIDAK BOLEH DIUBAH LAGI…SEBELUM ITU PROSES DILALUI IALAH MAHKAMAH TINGGI DAN MAHKAMAH RAYUAN…OLEH ITU PEGAMPUNAN AGONG TIDAK BOLEH MELEPASKAN KESALAHAN YANG TELAH DIBUAT KECUALI HENDAKLAH DIBICARAKAN SEMULA…NAMUN INI TENTU TIDAK AKAN BERLAKU…PAK SHEIKH HENDAKLAH MENCABAR KEPUTUSAN YANG TELAH DIBUAT DAN MENDESAK DI BICARAKAN SEMULA….NABI YUSOF AS SEBELUM DIBEBASKAN DARI PENJARA TELAH MEMINTA DIBICARAKAN SEMULA UNTUK MEMBERSIHKAN NAMA BAGINDA AS….APAKAH SUKAR UNTUK DIBICARAKAN SEMULA… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Kejora berPANTAToon….

Kini, hari yang telah ditetapkan sudah pun tiba
Mahu ganyang si bapok kedi, lama aku damba
Pasti kali ini, saudara2 Wak Kadok nangis hiba
Kerna si tua akan tak sedar spt ikan kena tuba
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Aneh….dah masuk pukul 5.32 ptg dia masih berpusing gasing tak berani beritahu pukul berapa showdown kami. Betul2 budak kecik lagi taik pengecut……..!!

anonymous
Member
anonymous

Telh ada jawapan dlm posting yg lepas…tak perlu ulang lagi jawab soklan orang bongok yg hearsay…..

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

He he he

Mana dia, menipu & menipu, tak ubah macam Naj7bul bullshit….!!

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KO JWB MERAPU2
…AKU TANYA KES LIWAT ADA BERAPA PUN KO TAK LEH JWB…

Sawaludinlamin
Guest
Sawaludinlamin

Sediakan tanah 1 ekar sorang dgn cangkol dan benih kangkong n jagong. Humbankan kp ini dgn kuncu2nya. Pastikan tanah dan benih2 x gunakan duit anak2 yatim. Lebih baik jika d pagarkan merika mcm british buat pd cina yg simpati kominis dulu. Berani cakap, berani bikin.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AKU MASIH MENUNGGU & TERUS MEMBURU, Kejora musibat……!!

Sla beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini menggigil ngompol ketakutan menceceh bukan2…..??

Chinak
Guest
Chinak

Bulan puasa pun nak berlengan bertumbuk bergaduh. Syaitan dah kena berkas, yg nak bergaduh ni ikut hasutan sapa pulak?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Nabi Muhammad berperang di bulan puasa – Battle of Badr, out-numbered by infidels tapi mengalahkan musuh itu.

Geng Najib yang asyik menjilat Najib mengguna berbagai nama, menuduh Tun M dan PH secara liar, tanpa bukti, fakta dan punca maklumat yang sahih adalah musuh.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Menggigil ketakutan nampak, kejora. Sembunyi di sebalik nama Chinak, dasar gay jalang pengecut……!!

Aku kini di perkarangan Masjid India menunggu jawapan kamu pukul berapa kamu datang muncul diri di Dataran Merdeka.

anonymous
Member
anonymous

23 August 2012 Iblis dan syaitan itu adalah musuh kita yang nyata….. ……………………… …“It’s better to work with the devils you know than with the angels you don’t know,” kata Dr Mahathir dalam usaha beliau mempertahankan BN. Dengan kenyataan bekas Perdana Menteri ini mengakui yang UMNO itu adalah syaitan (devil) dan rakyat mesti memihak kepada syaitan kerana kita semua sudah mengenali syaitan itu. Beliau juga sekali gus beranggapan yang PR itu adalah malaikat (angel) tetapi meminta kita supaya menolaknya kerana kita tidak mengenali malaikat itu. Mengambil seruan beliau itu secara ‘literal’ Mahathir hanya mengenali syaitan sahaja dan beliau tidak mengenali… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

With your poor academic and upbringing, stop those idiotic blabbering of yours on English idiom, eill ya…..??

The meaaning of that idiom is…..

It is wiser to deal with someone or something familiar, although you do not like him, than to deal with someone or something you do not know that might be worse

anonymous
Member
anonymous

Ringgit dijangka susut ke paras RM4.20 berbanding dolar AS minggu depan……. Bernama – May 18, 2019 9:25 PM• 5 minute read 83 Shares ……..Ringgit adalah antara mata wang mencatatkan prestasi lebih baik di Asia minggu ini walaupun sentimen risiko terus menyelubungi pasaran serantau berikutan peningkatan ketegangan AS-China. KUALA LUMPUR: Ringgit dijangka menyusut kepada RM4.20 berbanding dolar AS minggu depan berikutan kekurangan dagangan susulan cuti umum. Pasaran akan ditutup pada Isnin untuk cuti Hari Wesak dan Rabu bersempena cuti Nuzul Al-Quran. Naib presiden kanan (Pelaburan) Phillip Capital Management, Asia-Pasifik Nazri Khan Adam Khan berkata, aktiviti pasaran pada minggu yang singkat dijangka… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Lagi lama madey pegang jawatan makin terok ringgit….madey tak mampu pulihkan ringgit…

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bullshit…..!!

PERINGATAN BUAT KEJORA PENGECUT:
19 Mei 2019 di Dataran Merdeka, pukul berapa, hey musibat…,??

anonymous
Member
anonymous

Ikut cakap pengarah Yapeim jika BN tewas dia pasti Yapeim tak akan wujud lagi…semua kakitangan yapeim tanam kangkong untuk hidup…sekarang BN sudah kojol yapeim masih wujud?…Abibullah patut lari dari yapeim bila BN tewas…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SESI BERKENALAN DENGAN PEMIMPIN NEGARA DITERUSKAN…PAK SHEIKH YANG MEMPUNYAI PAKEJ LENGKAP BERUPA KEBEJATAN MORAL,,BERFAHAMAN LIBERALISME DAN PLURALISME SERTA AHLI FREEMASON..PUNYAI RAPPORT BAIK DENGAN ISRAEL …APALAGI PARTY YANG DITERAJUI ADALAH BERLAMBANG MATA SATU…PAK DAJJAL JUGA TERLIBAT DALAM MEGA SKANDAL..CONTOH KETARA IALAH SKANDAL FOREX YANG BERJUMLAH RM 30 BILLION KETIKA MENJADI MOF….MELAYAKKAN BELIAU MENDAPAT PANGKAT DAJJAL.. TONG M HEBAT DARI SEGI MEMANIPULASI PEMIKIRAN RAKYAT ALA FIRAUN KUNO…SKANDAL BELIAU YANG BERTONG-TONG TELAH DI ILUSIKAN HANYA PERKARA YANG REMEH APABILA KEKAYAAN NEGARA LESAP LEBIH DARI SEPARUH DENGAN SKANDAL MEGA BERJUMLAH RM400 BILLION…BANYAK DASAR-DASAR KERAJAAN SEMASA PM-4 TELAH DIUBAH TERUTAMA DASAR PENSWASTAAN YANG MENYEBABKAN KEKAYAAN… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Cow dung stuff….!!

PERINGATAN BUAT KEJORA PENGECUT:
19 Mei 2019 di Dataran Merdeka, pukul berapa, hey musibat…,??

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

KEEP ON RUNNING, KEJORA

Keep on running, keep on hiding
One fine day I’m gonna be the man
To make you understand
Oh, yeah, I’m gonna be the man.

Keep on running, running away from me
One fine day I’m gonna be the one
To make you understand
Oh yeah, I’m gonna be the man.

Hey, hey, hey
Everyone is mocking about you now
It makes you look so bad
Hey, hey, hey
Everyone is laughing at you now
It makes me feel so glad

Keep on ruuning
Yeah….keep on hiding
I gonna be the man

Keep on..keep on running
Why you damn bloody coward…….!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Ntah2 tarih yg dia tetapkan pd 19 Mei 2019 itu pun juga hanya auta temberangnya saja sebab sehingga kini Kejora masih tidak berani nyatakan waktu tepat yg saya pinta. Nak auta temberang lagi ket, Kejora pengecut…,,.??

Perlu semua ketahui kan sekali dua, dah banyak kali Kejora lari menyorok diri sebelum itu…..di JB, Padang Merbuk, Felda Taib Andak dgn berbagai alasan konon ‘mas datang bulanlah, balik kampunglah, sibuklah, accident kemalanganlah’ & ntah aper2 lagi.

PERINGATAN BUAT KEJORA PENGECUT:
19 Mei 2019 di Dataran Merdeka, pukul berapa, hey musibat…,??

Ma Hussin
Guest
Ma Hussin

Minta tolong sangat2 Kerajaan PH jgn lar nak tunjuk gentlement kpd musuh dlm selimut ni, mereka x boleh di percayai, akan menjadi talibarut geng kartel dedak n gerombolan penyamun yg sentiasa mencari alasan untuk menggayang PH, geng ni x pun bersimpati langsung dgn PH, apa yg PH buat sermo buruk walaupun memanfaatkan mereka, apa yg geng mereka buat sermo baik walaupun jelas menjahanamkan negara, so x perlu bersimpati dgn geng2 nih, kalau boleh pecat, segerakan jgn simpati,klu bleh sejukbekukan terus sumbat dlm peti ice, klu bleh potong elaun potong jgn teragak2, klu kerajaan PH meletak harapan utk dpat kredit dgn… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Masalah nya menteri yang ada kaitan dengan NGO itu mungkin takda pengalaman, tak yakin atau pasti hak dia membuang musuh dalam selimut tuh.

Tun M sibuk sangat, diharap Muhyiddin memainkan peranan, bisik kpd Menteri berkenaan.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Sepatut nya TPM Azizah boleh melakukan itu semua, membantu, menimbal jawatan PM.

Tapi maklum saja ler kapasiti nya memikir ke tahap itu.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

AKU MASIH MENUNGGU, Kejora musibat……!!

Sla beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini menggigil ngompol ketakutan menceceh bukan2…..??

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak tahu lah dia akan dtg si tua kepala dongga
Diri nya hanya ular lidi, ingin nak berlagak naga
Kehadiran si kedi ini, aku sgt sangsi dan curiga
Kalu dtg pun pasti bawa anak cucu sekeluarga

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Tak usah basa-basi dgn PANTAToon sampah kamu tuiu…..!!

Straight to the point…..
Sla beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ hari ini di Dataran Merdeka, atau kamu nie kini menggigil ngompol ketakutan nenceceh bukan2…..??

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak usah harap lah dia show up, bro.

Geng Najib pengecut, tahu ha nya menjilat Najib, will not show up even in court to support Najib who may one day simply drop dead out of anxiety, anger, tension and constantly feeling being abused and paraded like a criminal, especially when in the cage meant for criminals.

Frankly, I don’t mind if he does drop dead. Though I prefer Najib goes thru the court process, gets declared a criminal and sentenced by the Judge to prison 10-20 years.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Bto TN…

Thoughtful of you and I appreciate very much of your concern.

Salam perjuangan & selamat berpuasa.

Anonymous
Guest
Anonymous

Musuh aku pula, bukan lah musuh dlm selimut
Dia ingin lagak rimau, tapi hanya seekor semut
Tak sedar diri dia tua, kaki pun penuh berlumut
Ke sana sini anak cucu pimpin jalan terkemut2

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Spesi dgn trademark ‘Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh’ inilah yg kufur mencela hina Allah SWT dgn nukilan teramat keji…..

“ALLAH MELIWAT MADEY DUNIA AKHIRAT”.

Kejora….

Kenapa masih membisu tak nyatakan pukul berapa “showdown kita hari ini di Dataran Merdeka, takot-kecot kerrr, hai pengecut…….??

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Geng Najib suka cakap kemut, kamu suka mengemut ker?

Kemut kpd Pak Sheikh Nuar ker.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kini, hari yang telah ditetapkan sudah pun tiba
Mahu ganyang si bapok kedi, lama aku damba
Pasti kali ini, saudara2 Wak Kadok nangis hiba
Kerna si tua akan tak sedar spt ikan kena tuba

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Spesi dgn trademark ‘Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhhhh’ inilah yg kufur mencela hina Allah SWT dgn nukilan teramat keji…..

“ALLAH MELIWAT MADEY DUNIA AKHIRAT”.

Kejora….

Kenapa masih membisu tak nyatakan pukul berapa “showdown kita hari ini di Dataran Merdeka, takot-kecot kerrr, hai pengecut…….??

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MARI BERKENALAN DENGAN DUA PEMUKA UTAMA PH…PAK SHEIKH DAJJAL WALAUPUN BANGSAT, HINA DAN KEJI TELAH DIPUJA,,DISUCIKAN DAN DI DEWAKAN OLEH MUNAFIK MELAYU DAN DIPERALATKAN OLEH KAFIR HARBI BERTUJUAN MENEUTRALKAN ISLAM DENGAN FAHAMAN LIBERAL DAN PLURALISM SEPERTI MEMANDANG MUDAH UMAT ISLAM MURTAD BERDASARKAN KEBEBASAN BERAGAMA …MENEUTRALKAN KETUANAN MELAYU DENGAN MENGUBAH PERLEMBAGAAN SPT STATUT ROM DAN UEC YANG TELAH DILULUSKAN…ICERD DAN PELBAGAI LAGI HASUTAN AKAN DIBUAT…DI LUAR NEGARA PAK DAJJAL MEMPUNYAI HUBUNGAN KUAT DENGAN ZIONIST.. TONG M PULA TANPA DISEDARI TELAH DIPERALAT OLEH KAFIR HARBI KERANA DANGKAL ILMU AGAMA..SEBELUM MENJAWAT PM-7 MEREKA YANG MATANG TELAH MENJANGKA APA YANG AKAN BERLAKU SETELAH TONG… Read more »

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mari kita kenali siapa Kejora sebenarnya. Dìa jenis pelakon musibat munafiq/hipokrit dgn pelbagai watak & nama tapi sebenarnya seorang pendusta, batu api, kaki kutip bahan sampah, sekejap sokong Umno, sekejap sokong Pas dan sekejap sokong Pkr, dek kebenciannya yg meluap-luap terhadap Tun Mahathir sehingga keterlaluan menukilkan “ALLAH MELIWAT MADEY DUNIA AKHIRAT”.

ps:
Kejora….
Saya awal2 lagi dah tiba di KL, kini berada di Seksyen 14/36, Petaling Jaya.
Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ esok di Dataran Merdeka……..??

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Veteran PAS Subky Latif kata:

Tohmah yang Najib hadapi kini sudah bertimbun, yang bakal dituduh juga bertimbun lagi.

Siapa di sepanjang 60 tahun merdeka tidak melihat Malaysia dan pemerintahannya negara rasuah. Cuma tiada jerung yang disebut dimahkamahkan. Semua kata, yang dimahkamahkan cuma bilis-bilis belaka.

Kita tidak tahu apa yang Razak Hussein dan menteri-menterinya buat. Lepas 13 Mei 1969 Dr Ismail Abdul Rahman jadi timbalan perdana menteri dan BPR (Badan Pencegah Rasuah) dibentuk.

Diangkatnya Harun Hashim jadi pengarah BPR. Ditangkapnya pembesar Umno termasuk menteri mesar. Menteri MCA pun ketakutan.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Selepas Razak menggantikan Tunku, BPR mulai lembik.

Dari zaman Razak hingga ke zaman Dollah Badawi Malaysia dirasakan sudah di belakang Indonesia, Filipina dan Thailand.

Rasuah dilihat sudah menjadi budaya. Parahnya rasuah, Dollah BPR jadi SPRM. Tukar ama ajer nampak nya. Najib perdana menteri, SPRM sudah tidak bergigi.

Tapi bila Tun M jadi PM PH, bertempiaran gigi Najib di heret ke mahkamah. Kali pertama bekas PM di mahkamahkan. Syabas

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Sebab tuu tundun najib berakhir dgn aib tak terkatakan meliputi seluruh dunia. Itu baru balasan dunia, belum lagi siksaan di kubur & alam akhirat.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MARI KITA KENALI PARA PEMIMPIN UTAMA KERAJAAN SEKARANG….RAMAI YANG LEBIH MENGENALI PAK SHEIKH DAJJAL BERBANDING TONG M BERDASARKAN PAK DAJJAL TELAH DIMAHKAMAHKAN DAN DISAHKAN SEBAGAI PENGAMAL LIWAT DAN MENJADI BANDUAN DUA KALI….TONG M DI ANGGAP LICIK WALAUPUN TELAH MEMBUAT BEGITU BANYAK SKANDAL TERUS DIPUJA DAN DIANGGAP SEPERTI TUHAN YANG SUCI TIADA KESALAHAN….SEMATA-MATA KERANA TIDAK PERNAH DIBICARAKAN OLEH MAHKAMAH DENGAN RM 400 BILLION SKANDAL MAKA PEMIMPIN INI DI ANGGAP SEPERTI DEWATA.…SEJARAH PM-4 YANG TELAH MERANAPKAN SEPARUH DARI EKONOMI NEGARA TELAH DIABAIKAN OLEH MEREKA YANG FANATIK INI…FAKTA DAN ANGKA DI MANA RINGGIT TELAH JATUH DARI RM 2.50 KEPADA RM 3,80 TELAH DICAMPAK… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB MENGGUNA BERBAGAI NAMA,

SETUJU KAU TAK CAKAP PASAL INGATKAN NAIB AL JIBO. HA NYA TERUSKAN KEJI, CACI, MAKI DAN CARUTKAN DIA BILA PERLU.

NAJIB MEROSAKKAN NEGARA, RISAK AKHLAK RAKYAT DAN NILAI2 MURNI MASYARAKAT, MENCURI WANG RAKYAT RM2.6 BILIUN TERANG2 TERANG DAYLIGHT ROBBERY DARI 1MDB DAN MERASUAHKAN SEBAHAGIAN NYA KPD PEMIMPIN2 UMNO DAN PAS.

HAMPAS DEPA ITU SEMUA.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Mari kita kenali siapa Kejora sebenarnya. Dìa jenis pelakon musibat munafiq/hipokrit dgn pelbagai watak & nama tapi sebenarnya seorang pendusta, batu api, kaki kutip bahan sampah, sekejap sokong Umno, sekejap sokong Pas dan sekejap sokong Pkr, dek kebenciannya yg meluap-luap terhadap Tun Mahathir sehingga keterlaluan menukilkan “ALLAH MELIWAT MADEY DUNIA AKHIRAT”.

ps:
Kejora….
Saya awal2 lagi dah tiba di KL, kini berada di Seksyen 14/36, Petaling Jaya.
Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ esok di Dataran Merdeka……..??

Wau bule
Guest
Wau bule

WRITER: Husni Zakaria

Who is this writer?

A johor royal loyalist or

Umno paid writer or

Just a firestone????????

.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

If you indicate what he writes about, maybe can throw some light.

If connected with “budak kecik bodoh di selatan Semenanjung”, he’d likely be a writer of shit of all kinds.

Wau bule
Guest
Wau bule

TMJ STILL ‘DANGEROUS’? IT WAS ALL A MAHATHIR SMOKESCREEN – AND MORE ARE ON THE WAY, WARN LOYALISTS OF JOHOR PRINCE: YET ‘STUPID LITTLE BOY’ OR NOT, WHY GIVE WILY DR M THE CHANCE TO UP THE ANTE AFTER OUTRAGEOUS ‘TUKAR PM’ CALL, ‘4 PRINCES TEH TARIK SESSION’, IN-YOUR-FACE INTERFERENCE IN MB APPOINTMENT

He wrote in malaysia chronicles

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

It now is clear that the bloke Husni Zakaria is of no consequence, melukut di tepi gantang, tak masuk kira, takda dalam buku, tak dikenali pun.

The “budak kecik bodoh” is also of no consequence .. for now .. If Tun M has enough time to deal with the fella, it may mean tightening further the “kekebalan istana” under the constitution.

If not, and Pak Sheikh becomes PM, the budak kecik bodoh will have all his way. Enggeh, enggeh, enggeh, Pak Sheikh will say to land, permanent stay, even citizenship, to commie Chinese buying Forest city units in JB. Damn.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Budak kecik umur setahun jagung guna kekebalan istana ada hati nak mencabar kewibawaan The World Renowned Grand Old Statesman.

Teraju FAM pun hanya mampu setakat 1 tahun, ditanggalkan terumbang ambing dalam ranking b/sepak negara yg amat memalukan.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH SENGAJA RANAPKAN EKONOMI NEGARA…MEREKA MEMANG MAHUKAN SUPAYA NEGARA INI JAHANAM…LANGKAH PERTAMA MEREKA LAKUKAN IALAH ISTIHARKAN SELURUH DUNIA… MALAYSIA BANKRAP …TINDAKAN TERSEBUT MENAKUTKAN PELABUR2 ASING MENYEBABKAN MEREKA BERTEMPIARAN LARI..AKIBATNYA NEGARA KEHILANGAN PELABURAN BERJUMLAH RM270 BILLION…BURSA HILANG 200 MATA…GDP JUGA JATUH DARI 5.9% KEPADA 4.7% ..RINGGIT JATUH DARI RM3.80 KEPADA RM 4.15….. PENGANGGURAN BERLELUASA..SISWAZAH KELUAR U MENGANGGUR..PELUANG TEMUDUGA HANYA 4% …ITU PUN BELUM TENTU DITERIMA…BERIBU2 DIBERHENTIKAN KERJA SETIAP BULAN…HARGA KELAPA SAWIT DAN GETAH JATUH MERUDUM…MEREKA BUKAN SAHAJA MENGENAKAN SST TETAPI MEMPERKENALKAN PELBAGAI CUKAI…CUKAI TANAH NAIK 800%…TARIF BILL UTILITY JUGA DINAIK KAN..PENJAWAT AWAM DIBERHENTIKAN KERJA 17 RIBU ORANG INI SEMUA BERLAKU SEJAK… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Veteran PAS Subky Latif kata:

Najib Razak adalah perdana menteri bongsu daripada spesies Umno yang mungkin tiada lagi sambungannya hingga kiamat.

Kini mantan perdana menteri itu menghadapi lambakan dakwaan rasuah dan pengubahan wang haram yang jika satu-satu dibicarakan mungkin sekurun pun tidak habis.

Mungkin kita perlu menunggu datangnya kiamat daripada menunggu semua kesnya selesai dibicarakan.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduhai Kejora budak lagi taik…..

Kamu sekolah tak seberapa toksah menceceh karut-marut guna pakai bahan2 sampah tak berkredibiliti.

Straight to the point…..

Saya awal2 lagi dah tiba di KL, kini berada di Seksyen 14/36, Petaling Jaya.
Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ esok di Dataran Merdeka……..??

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Dah banyak kali Geng Najib yang asyik menjilat Najib keluar dengan mengguna banyak nama, sampai masa nak tunjukkan kpd pelawat baru blog ini yang mana satu komen dia.

Seperti di jawapan2 kpd komen2 dia di bawah ini.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH SENGAJA MUFLISKAN NEGARA SUPAYA NEGARA JADI KUCAR KACIR DAN PORAK PERANDA…TUJUAN MEREKA ADALAH UNTUK MENGUBAH STATUS QUO DAN PERLEMBAGAAN NEGARA DAN MENUKAR MENJADI REPUBLIK TANPA RAJA DAN SULTAN ..ITU LAH SATU SATUNYA MATLAMAT MEREKA..DAN SATU SATUNYA ALASAN MEREKA IALAH MELETAKKAN SEMUA KESALAHAN KEPADA KERAJAAN DAHULU…MEREKA BERUSHA KERAS KE ARAH ITU TANPA PEDULIKAN NASIB RAKYAT DAN KEMAKMURAN NEGARA…LANGKAH PH YANG KEDUA IALAH ISTIHAR BAHAWA NEGARA HANYA PUNYAI 4 SAHAJA JET PEJUANG YANG BERFUNGSI UNTUK MENGUNDANG CAMPUR TANGAN PIHAK ASING DALAM POLITIK NEGARA… LANGKAH SETERUSNYA IALAH MENJUAL SEGALA ASET2 NEGARA… TUMPUAN DIBERIKAN KEPADA ASET ISLAM MELAYU SUPAYA MELAYU TIDAK MAMPU BANGKIT..PALING… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

MAHATHIRVSANWAR ADALAH GENG NAJIB YANG ASYIK MENJILAT NAJIB DENGAN MENGGUNA BERBAGAI NAMA.

DIA GUNAKAN NAMA ITU UNTUK MENGKOPIPES, MENGULANG BERKALI KALI TUDUHAN2 LIAR TANPA BUKTI, FAKTA ATAU PUNCA MAKLUMAT YANG SAHIH.

DIA OTAK KECIK. MENGKOPIPES PENULISAN PANJANG LEBAR, TAK SEDAR BAHAWA TIADA SIAPA YANG MEMBACA NYA, TERUTAMA BILA DILIHAT ITU KOPIPES.

DIA JENIS CYBER TROOPERS UMNO YANG NAJIB MAKI “BANGANG HAMJADAH” DI KEMPEN PRU13 DAN “KEPALA BAPAK KORANG” DI KEMPEN PRU14 – MALAS MENCARI FAKTA2 DAN HUJAH2 YANG BOLEH MENAIKKAN IMEJ NAJIB DAN UMNO BN. DEPA LINGKUP DI PRU14.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Spot on bro, yesssss spot on……..!!

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduhai Kejora budak kecik lagi taik…..

Kamu sekolah tak seberapa toksah menceceh karut-marut guna pakai bahan2 sampah tak berkredibiliti.

Straight to the point…..

Saya awal2 lagi dah tiba di KL, kini berada di Seksyen 14/36, Petaling Jaya.
Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ esok di Dataran Merdeka……..??

anonymous
Member
anonymous

Teo Nie Ching Wajar Ganti Dr Maszlee Malek Sebagai Menteri Pendidikan…… ………………………………Diam tak diam sekali lagi Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching dilihat bergambar bersama mock cheque bernilai RM1.5 juta yang diberikan kepada SJK Cina Hua Lian di Taiping, Perak, baru-baru ini. Terbukti Timbalan Menteri Pendidikan lebih efektif dalam memberikan peruntukan yang besar kepada kaum beliau sendiri. Duit Kementerian diagihkan sebaik mungkin. Bagi Menteri Dr Maszlee Malik, apa yang beliau tahu, adalah dengan menyiarkan gambar di laman media sosial, kononnya beliau sedih dengan keadaan Sekolah Kebangsaan yang serba daif. Kesimpulannya, Timbalan Menteri Pendidikan bijak memajukan anak bangsa sedangkan Menteri Melayu… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Lantikan dari Bersatu parti madey amat lemah prestasi….madey tak boleh nilaikan prestasi orang2 dari partinye..

Gantikan dgn orang dari parti lain…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Semua yang menggelar Tun Mahathir sebagai “madey’ akan dianggap anti-Tun Mahathir dan anti-PH.

Akan di balun dan di tibai.

Nama anonymous small a juga digunakan Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Di balun sebagai penjilat Najib.

anonymous
Member
anonymous

Saper yg heran dgn balun otak sewel ko…merapuu dan meroyan aje kerja ko penjilat kencing madey

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak kisah lah … asalkan pembaca akan lihat bahawa tiap kali kamu masuk, kau di keji, caci, maki seranah bila menuduh secara liar.

Kamu Geng Najib yang asyik menjilat Najib akan nampak bodoh bangang, di benci di caci .. sentiasa.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Inilah spesi/jenis pelakon musibat munafiq/hipokrit dgn pelbagai watak & nama tapi sebenarnya seorang pendusta, batu api, kaki kutip bahan sampah, sekejap sokong Umno, sekejap sokong Pas dan sekejap sokong Pkr, dek kebenciannya yg meluap-luap terhadap Tun Mahathir sehingga keterlaluan menukilkan “ALLAH MELIWAT MADEY DUNIA AKHIRAT”.

Kamu Kejora memang musibat budak kecik lagi taik…..!!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Timbalan Menteri Pendidikan, Teo Nie Ching yang bergambar bersama mock cheque bernilai RM1.5 juta yang diberikan kepada SJK Cina Hua Lian di Taiping perlu di hentikan jawatan.

Sekolah Cina yang bahasa pengantar nya Mandarin tidak sejajar dengan Perlembagaan negara yang Perkara 152 nya mengatakan bahawa bahasa resmi negara ini ia lah Bahasa Melayu.

Bahasa ibunda hanya boleh digunakan hanya selain dari untuk rusan resmi. Dan sekolah ada lah urusan resmi mana2 negara.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Menteri Pendidikan Maszlee perlu dihentikan dua kali.

Dia tak dapat mengawal Kementerian nya supaya menjalankan dasar pendidikan yang betul dan mengikut Perlembagaan negara sepenuh nya.

Othman Ahmad
Guest
Othman Ahmad

Aduhai Kejora budak lagi taik…..

Kamu sekolah tak seberapa toksah menceceh karut-marut guna pakai bahan2 sampah tak berkredibiliti.

Straight to the point…..

Saya awal2 lagi dah tiba di KL, kini berada di Seksyen 14/36, Petaling Jaya.
Sila beritahu pukul berapa ‘showdown kita’ esok di Dataran Merdeka……..??

jigit
Member
jigit

Musuh yang nyata lebih senang ditangani berbanding musuh dalam selimut. Musuh dalam selimut abam adalah Azmin
Kah kah kahhh

anonymous
Member
anonymous

Azmin sudah mula nak tunjuk baik dgn anwar kerana madey nak serah JH awatam pm kpd anwar…

Risau lah penjilat msdey…hihihi…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Geng Najib yang asyik menjilat Najib tak berani pakai nama Geng Najib kebelakangan ini. Antara sebab nya ia lah kamu di tibai setiap kali keluar dengan nama itu..

Sebab lain ia lah kerana nama Najib dah begitu busuk kerana mencuri wang rakyat RM2.6 biliun dan merasuahkan pemimpin2 Umno dan PAS.

Hari2 turun naik mahkamah masuk keluar kandang penjenayah sekarang.