KENAPA NAJIB TENGKING, MARAH POLIS?

Sebagaimana yang dilaporkan media dan terpapar dalam video yang tersebar luas di media sosial, Najib Razak didapati menengkis dan menepis tangan seorang anggota polis yang cuba menghalang seorang pelajar yang tiba-tiba meluru kepadanya.

Pelajar terbabit menghampiri Najib kerana ingin bertanya mengapa dia tidak dibenarkan masuk untuk mengikuti perbicaraan melibatkan bekas Perdana Menteri itu.

Bagaimanapun seorang anggota polis cuba menghalang pelajar berkenaan daripada bertanyakan soalan dengan cuba menarik tangannya ke tepi.

Najib kemudian didapati seakan menjerit “tak payah” kepada anggota polis berkenaan kerana mahu mendengar aduan yang disampaikan oleh pelajar itu.

Pelajar terbabit selepas itu terus bertanyakan soalan mengenai larangan pihak mahkamah terhadapnya.

Sebelum menjawab soalan pelajar itu, Najib dilihat sempat memalingkan mukanya kepada anggota polis yang ditengking tadi sambil mengangkat tangan dan meminta maaf kepadanya.

Dia nak tanya soalan sikit, kata Najib lagi.

Bagi menjawab soalan pelajar terbabit, Najib menjelaskan perkara itu bukan di bawah bidang kuasanya, sebaliknya merupakan urusan mahkamah.

Najib seterusnya masuk ke keretanya dan berlalu pergi meninggalkan mahkamah.

Hari ini adalah masuk hari keempat dalam perbicaraan Najib yang berdepan tujuh pertuduhan berkaitan dana RM42 juta milik SRC International, bekas anak syarikat 1MDB.

Yang menjadi tanda tanya ramai, kenapa Najib tiba-tiba naik angin, marah-marah dan menengkis anggota polis?

Bukankah beliau selama ini dikenali sebagai pemimpin yang tenang, selamba dan tidak mudah marah?

Apakah beliau dalam keadaan tertekan dengan laluan hidup yang sedang dilaluinya sekarang?

Apakah mungkin beliau lebih tertekan kerana penyokongnya semakin berkurangan menunggunya di mahkamah?

Ke mana menghilangnya para penyokong Najib yang banyak mendapat nikmat dan kekayaan ketika beliau berkuasa dahulu sebagai Perdana Menteri sebelum ini?

Mengapa ramai daripada mereka, termasuk bekas pegawainya sendiri, banyak yang menghilangkan diri dan tidak sesetia seperti penyokong Anwar Ibrahim dahulu? (Shahbudindotcom 17/04/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 17 April 2019 — 10:37 pm

97
Leave a Reply

avatar
10 Comment authors
MAHATHIRVSANWARAnonymousTanpa NamaMana Pak Lobai soroban tobal mcm TalibanTanpa NamaAnonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH BERTUNJANGKAN KAFIR HARBI BERKUDAKAN MUNAFIK MELAYU PEROMPAK HARTA UMAT ISLAM…. SEJUTA KALI CILAKO….YA ALLAH!!!!! TUHAN YG PERKENANKAN DOA MEREKA YG TERANINYANYA!!!!!ENGKAU HANCUR LEBURKAN MEREKA!!!!!!!SEGERAKAN KEHANCURAN MEREKA!!!!YA QAHHAR!!!!!YA JABBAR!!!!!YA MUNTAQIM!!!!!YA ALLAH!!!!YA ALLAH!!!!!YA ALLAH¡!!!WAHAI TUHAN YANG TURUNKAN KITAB!!!!WAHAI TUHAN YANG MENJALANKAN AWAN!!!!!!!!

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tosonyap dua2 ekor Geng Najib dan Pak Lobai soroban tobal mcm Taliban

Dua2 dah mamposssssssss ke?

Hehe, giliran aku pulak mengata depa bila lambat keluar.

Giddy up, donkeys …

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Testing

Ok dah nampak boleh dapat nama asal aku.

Walau pun Geng Najib nak buang nama yang ada Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh sebab malukan Najib idola dia kena kutuk

Mana Pak Lobai soroban tobal mcm TalibanTanpa Nama
Guest
Mana Pak Lobai soroban tobal mcm TalibanTanpa Nama

Alamak, di edit pun, tak boleh keluar nama asal aku. Lantak lah.

Lagi Geng Najib tak berani keluar dengan nama dia.

Keluar dengan nama Anonymous pun, tak berani keluarkan signature tune dia Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh.

Gamak nya kita tak akan dengar dia mengilai mcm pontianak lagi. Pontianak Geng Najib dah mampussssssssssss

Anonymous
Guest
Anonymous

Biarlah TN bersama beruk di zoo negara
Barua kapir ni hilang kata nak berbicara
Dah habis dedak nanti dia datang segera
Tak caya tnggu sat lg dtglh TN berukera

Anonymous
Guest
Anonymous

TN barua kapir entah kat mana dia menyorok
Agaknya dia kat zoo beri makan pada beruk
PH diakui sebuah gabungan parti yang teruk
3 PRU kalah berturut satu rekod yang buruk

Anonymous
Guest
Anonymous

Kpd pak man JAHADONG dtglah bantu kawan
Kesian TN, dah meroyan macam orang sawan
Cuma kutip sampah tiada hujah nak lawan
Kalau pak man bantu TN nak upah Tea secawan

Mana Pak Lobai soroban tobal mcm TalibanTanpa Nama
Guest
Mana Pak Lobai soroban tobal mcm TalibanTanpa Nama

Hahaha, komen aku sikit termasuk dalam kotak nama, keluar nama yang pelik. Nasib dapat aku edit, beri penerangan.

Mana Pak Lobai soroban tobal mcm Taliban tak keluar dah berjam.

Sembahayang hajat jugak ka? Tok Garu Nik Aziz doakan “K.O UMNO”.

Pak Lobai doakan “K.O Najib” ke?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Geng najib dah tak berani keluar dengan nama itu.

Pakai nama Anonymous pun dah tak keluarkan Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh ketawa mengilai mcm pontianak tuh.

Malu sesangat gamak nya dah lah kena masuk keluar mahkamah hari2, Najib Al Jibo kena ketawakan dan di jijikkan sebab menengking dan menepis tangan Polis yang nak menjaga keselamatan nya.

Bedebah punya orang tua 66 tahun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dulu TN barua kapir guna GMN sebagai nama
Selepas PRU Semenyih, dia hilang agak lama
Seminggu kat spital keluar hingus gelema
Kalah diSemenyih dia meroyan tak blh trima

anonymous
Member
anonymous

Janji Daim Tak Boleh Pakai Daim dan Madey serupa….auta.. April 17, 2019 my-tv.online Spread the love Masihkah anda ingat jaminan Tun Daim Zainuddin pada Mei 2018? Jika anda lupa, kami sedia kembalikan ingatan tersebut. Daim yang juga antara lima pakar Majlis Penasihat Kerajaan di bawah kerajaan Pakatan Harapan (PH), memberi jaminan kepada para pelabur dan pengurus dana bahawa pihaknya akan menangani semua masalah yang menjejaskan ekonomi selain tidak berhasrat menambah hutang negara. “Tiada sebab lagi untuk meletakkan ekonomi dalam keadaan yang lebih buruk,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat bersama barisan pakar lain yang menganggotai Majlis itu di Kuala Lumpur. Jaminan tersebut… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Semua barua tokong yg lain dah cabut lari
Tinggalkan TN seekor mempertahankan diri
Awal pagi bertugas hinggalah ke dinihari
Dedak pnya pasal dia sanggup mati berdiri

Anonymous
Guest
Anonymous

Perangai orang tua gila TN dah datang lagi
Pengutip sampah sarap ni rongak tiada gigi
Barua kapir ni sanggup berjaga sampai pagi
Kalau tak bertugas, dedak tokong tak bagi

Anonymous
Guest
Anonymous

Tinggal TN sekor je lagi pengikut JAHADONG
Dia cuba nak menyerang tapi kaki tersadung
Khabarnya kat hospital patah tulang hidung
Elok campak bagi makan buaya sg Btg Sadong

Anonymous
Guest
Anonymous

Padan dgn muka PH, merata2 kena hina keji
Terimalah akibat, bila munafiq tak tunai janji
Depan Nuar penyanyi Siti Nor Diana tibai taji
Jamal Abdillah juga tibai berdepan, kita puji

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Lagu Janji Siti Nor Diana
https://youtu.be/cbZ_-pcKUZg

Antara liriknya:

Mengapa kau lupakan.
mengapa kau lupakan
janji yang kau berikan
janji yang ku harapkan
siang ku nantikan
dan malam aku mimpikan
mengapa kau lupakan…

Ooo ooo ooo.

Sungguh kau tak pandai
menimbang rasa
kerana janjimu
diriku tersiksa.

Sungguh kau tak pandai
menimbang rasa
kerana janjimu
diriku tersiksa.

Sungguh kau tak fikirkan
betapa ku derita.

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mati akal si Ano @ Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Begitu ramai yang ketawakan Najib kata sakit kaki selepas menengking dan menepis tangan Polis semalam nya.

Ha nya melakak mengilai mcm pontianak saja dia.

Ini lagi rakyat mengutuk Najib Al Jibo:

Nor Aloya

Dah buat drama daa…mula2 sakit kaki, pastu sakit telor, asyik kena kepit je dgn kak mah..

Franz Manzner

Nor Aloya Tak lama lagi Najib sakit jiwa pula.. Dah hampir2 dah tu

Anonymous
Guest
Anonymous

Kaah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

BK Ng

Sakit kaki ? Byk lagi sakit kot ? Sakit hati ku kenapa kau buat begitu

Benjamin Loke

Kaki mana yang sakit?? Yang tengah tu??

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Anatta Zen

Semalam stress sampai bang polis pun kena tengking. Jadi kenalah exercise nak hilangkan stress tu. Stress hilang kaki pulak sakit. Adeh. Kak mah kenalah tolong urut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

TN si monyet, sanggup jadi barua kafir harbi
Tapi dah habis modal, ini setan lahanat babi
Dah tak tau lagi cara mcm mana nak melobi
Asyik jer diulangnya, citer lapuk pasal 1MDB

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

A student activist said he will invite the Crown Prince of Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, to a forum on the Rome Statute, which Putrajaya recently withdrew from, to clear any confusion over the international treaty.

Asheeq Ali said that Attorney-General Tommy Thomas is scheduled to attend the forum on April 27.

Asheeq said he felt that Tunku Ismail, better known as TMJ, is confused over the matter.

Mana dia mau datang. AG datang, lagi dia tak nak datang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

TN ayam daging, nak berlagak ayam sabung
Dgn LGE, dia tolong usung PH punya tabung
3 PRK berturut2 PH kena sepak melambung
Meroyan le bapok ni perut kempis kembung

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Our offer to help in 1MDB probe turned down, says Swiss envoy – FMT

Tentu ler Najib tak mau, nanti keluar tembelang dia di banks etc in Switzerland

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila kena kencing, hati rakyat jadi tidak puas
Kini, rakyat bangkit, baru buku bertemu ruas
3 PRK berturut2, PH sudah terlentang tewas
TN monyet terkedu berak kencing tak lawas

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

PH kalah rambut TN cacak mcm bulu landak
Tambah pedih telinga, geng proBN dtg ledak
Dia tetap beri komen juga mengharap dedak
Tapi bodoh, dungu, bebal mcm budak-budak

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

PAK LOBAI DLL, BACA INI, INGAT, TIME MAGAZINE ITU ANTARA YANG TERKEMUKA DI DUNIA – Time: Dr M antara 100 individu paling berpengaruh di dunia Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad dinobatkan sebagai salah seorang daripada 100 individu paling berpengaruh di dunia oleh majalah berita antarabangsa, Time Magazine. Dr Mahathir tersenarai bersama beberapa nama besar lain daripada pelbagai bidang dalam senarai tahunan yang dikeluarkan semalam oleh majalah tersebut. Bagi kategori pemimpin paling berpengaruh, Mahathir turut disenaraikan bersama antaranya Presiden Amerika Syarikat (AS), Donald Trump, Presiden China Xi Jinping, PM New Zealand … “[…] Kini, pada usia 93 tahun, Mahathir komited untuk… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet ternyata bapok & bukannya lelaki
Suka bawa sampah sarap, busuk punya kaki
Kerja dia ni, asyik mengumpat dan caci maki
Ini sbb emak dia, lps kencing tak basuh puki

Kasihan betul, dgn TN monyet bapok sotong
PH asyik kalah hati nya jadi terbakar rentung
Ifrit ini sanggup jilat kafir penyembah patung
Ini sbb emak dia dulu, bijik keletit tak potong

Berdepan kekalahan PH, TN rasa benar perit
Kat luar seperti ok, tapi dlm hati dia menjerit
Kini dibuat perangai gila babi, serupa jin ifrit
Ini sbb mak dia dulu, lps main, tak cuci burit

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH tak bela Melayu Islam? Sakit lain, ubat lain Editor April 18, 2019 0 TULISAN Presiden PAN, Mohamad Sabu, dalam portal berita MalaysiaKini hari ini bertajuk “Terangkan pada rakyat PH bela Melayu, Islam” adalah bagus kerana ia mengandungi satu pengakuan terbuka berbunyi: (1) “Naratif ataupun persepsi yang mengatakan bahawa Kerajaan PH ditunggangi oleh bukan Melayu dan bukan Islam sudah diyakini ramai, sudah dipegang oleh sebahagian besar orang Melayu dan orang Islam di Malaysia khasnya di Semenanjung.” (2) “Ia menjadi satu pegangan yang diterima pakai sekarang ini bahawa kedudukan orang Melayu, Islam, kedudukan Raja-raja Melayu tergugat di bawah pemerintahan PH.” Begitupun… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

INI KER PROFESSOR KANGKUNG YANG DULU KATA DI SUATU FORUM TUN MAHATHIR TUA SANGAT NAK JADI PM?

BILA TUN M DATANG, DUDUK DEPAN MASA DIA DI PENTAS, GIGIL LUTUT DIA.

SEKARANG TUN M DAH JADI PM, NAK KUTUK JUGA KER? TAK GITU TAK DI GELAR KAMARUL ZAMAN KANGKUNG.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

cek AmIslamic berjumla RM20 juta dengan nama penerima Ihsan Perdana, bertarikh 12 Disimber, 2014.

Saksi mengesahkan cek tersebut telah ditunaikan.

Tak sabor nak tahu sapa dan apa Ihsan Perdana. Depa recess minum teh.

Semenatara itu dari internet – Ihsan Perdana nafi pindahkan wang ke dalam akaun Najib

Kot itu conduit (melalui pihak ketiga) Najib gunakan supaya tak nampak sangat dia masukkan wang 1MDB ke akaun dia sendiri.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TAK CAYA MAHKAMAH PH KE NI?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

TAK TAHU MCM MANA KO BOLEH TANYA GITU.

TAPI DAH LAMA AkU TAU PAK LOBAI SOROBAN TOBAL MCM TALIBAN MEMANG SEWEL.

CONTOH NYA, TAK MAHU NGAKU DIA ORANG PAS TAPI SEBUT AGAMA, BAHASA ARAB BERSELIRAT.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesian TN bahlol yang masih lagi bermimpi
Dia belum sedar PH rakyat dah tolak ke tepi
Bodoh bahlol ni tak ubah macam lembu sapi
Jadi barua kapir kote tak sunat pakai topi

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Langsung tarak fakta dlm komen Ano @ Geng Najib ini. Hanya maki seranah seorang yang biadab dan kurang ajar.

Ko lihat lah komen aku 11:43 am di atas. Penuh dengan fakta apa yang berlaku di mahkamah.

Reti malu ler, Mat Bandul

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

.. cek AmIslamic berjumlah RM1 juta dengan nama penerima Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang, bertarikh 26 Februari 2015.

Saksi mengesahkan cek tersebut telah ditunaikan.

Itu pun duit 1MDB gamak nya. Demikian jugak Umno negeri2 lain terima wang dari 1MDB.

Harapkan Hakim memutuskan bahawa itu betul wang 1MDB. Kalau gitu, lingkup lah Umno negeri2 yang tak dapat pulang wang itu kpd SPRM atau pihak berkuasa. Bagus.

anonymous
Member
anonymous

Kecian najib…makin hari makin kurang penyokong
..lokeman adam dan elie sutyati sudah tak kelihatan lagi….hanye semah yg setia dgn najib…

Dulu najib buat anwar keluar masuk mahkamah…sekarang dia plak yg merasa nye…

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet ternyata bapok & bukannya lelaki
Suka bawa sampah sarap, busuk punya kaki
Kerja dia ni asyik mengumpat dan caci maki
Ini sbb emak dia, lps kencing tak basuh puki

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu di peranakkan keluar sonsang, kaki dulu.

Itu pasal koyak rabak puki mak kamu.

How folks, my tit for tut on his obscene comment?

Very fitting, eh?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Wah, saksi Pendawa kata firma guaman Hafarizam Aisha Mubarak terima RM3.5 juta dari cek Najib Al Jibo bertarikh 21 Januari, 2015.

Nampak senang ajer jadi loyar – Keling Islam Shafee dapat RM9.5 juta, Melayu Hafa + mamak Mubarak dapat RM3.5 juta.

Kot SPRM dah bekukan akaun2 bank depa. Dan Imigeresen dah masukkan nama depa di Senarai Hitam tak boleh keluar negara. Kalau gitu, fair ler.

Bila di buktikan, dan mahkamh keluar perintah bahawa wang itu hasil curian dari 1MDB, kena rampas lah berjuta2 itu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Udah cabut lari nampaknya TN monyet kera
Tak kan terlawan dia dgn pantun dari Kejora
Bukan saja ia jadi sbg jenaka, penglipur lara
Ia juga boleh buat orang jadi duka sengsara

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Memantun mantat … tabiat Geng Najib yang asyik menjilat Najib. Dulu jugak pakai nama Kejora. Dan berpuluh nama lain.

Complex-stricken, Multiple Personality sakit otak bloke.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Berdepan kekalahan PH, TN rasa benar perit
Kat luar seperti ok, tapi dlm hati dia menjerit
Kini dibuat perangai gila babi, serupa jin ifrit
Ini sbb mak dia dulu, lps main, tak cuci burit

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kasihan betul, dgn TN monyet bapok sotong
PH asyik kalah hati nya jadi terbakar rentung
Ifrit ini sanggup jilat kafir penyembah patung
Ini sbb emak dia dulu, bijik keletit tak potong

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Wahai Anonymous dll @ Geng Najib yang asyik menjilat Najib,

Ko tentu hadir di mahkamah nak sokong Bossko.

Kasi lah ulasan selari di sini.

Apa? Malu? Sebab asyik di balun pihak Pendakwa dgn saksi2 depa? Bagus.

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet kata, komen aku dia takkan layan
Tapi tak tahan dia asyik kena londeh pakaian
Apa lagi membebel le dia spt nenek kebayan
Dilihat pantun bertubi, dia meraban meroyan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet, si gagak yg perasa dirinya merak
Terkial2 dia sorang masih sokong PH haprak
Org lain dah tak tahan lagi, PH kencing berak
Sbb tu le, dah 3 PRK berturut PH dapat kerak

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin udah jadi biol, mcm org mabuk samsu
Terkedu le, PH asyik dilanyak, dek janji palsu
Kalu tak muat artikel takut dikata pekak bisu
Hal Najib marah polis pun, nak dibuatnya isu

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

dad
Guest
dad

Bagus la dia tengking..dulu cakap dia pondan..sekarang tengking pun x boleh..jgn jadi macam polis pondan kat rantau..x berani nak tengking keling

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau sorang ajer yang kata begitu. Kot ada beberapa yang lain.

Tapi the vast majority of the public yang tahu decorum and decency kutuk Najib Al Jibo, tengking mcm penjahat thug and gangster.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kasihan sungguh dgn TN tua bahallol bingai
Serupa anjing je bapok ni, hari2 menyeringai
Udah lah bodoh bebal, buruk pulak perangai
Nko bunuh diri je le TN, terjun dalam sungai

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Takde siapa peduli Geng Najib ini dok ulang rasa frustrated sebab banyak kali aku balun dia dan Bossdia Najib Al Jibo.

Makan lah hati kamu – eat your heart out, kata omputih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

TN monyet bahallol, sama spesis beruk kera
Si tua ini dah habis modal mmg amat ketara
PH asyik kena tibai, hatinya panas membara
Asyiik jer diulang2 pasal Najib punya bicaca

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak habis2 dia name calling.

Sebab apa yang aku kata berkesan.

Dia tak tahan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Chekodet
Guest
Chekodet

Kalau Najib, macam tu pun dah dikatakan tengking, tapi on the spot dia dah minta maaf.
TETAPI, YB babi dari PH yg sekor tu tengking orang tua, tak ada masalah pun bagi puak-puak barua isap kote kapir Harbi ni. Minta maaf pun selepas satu dunia desak.
Memang babi betul puak-puak barua kapir Harbi ni.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tak cukup nama baru Mat Sabun, dah pakai nama Cekodet pulak si Geng Nagib yang asyik menjilat Najib tuh.

Dengan nama ini dia mencarut pulak. Mcm2 tabiat buruk yang asyik menjilat Najib nih tunjukkan.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Sakit kaki, sakit hati, hingga tengking n tepis tangan anggota Polis semalam.

Najib kata sakit kaki
LANGSUNG | Perbicaraan ke atas bekas perdana menteri masuk hari kelima

Peringatkan Geng Najib – jangan ko tak hormatkan Hakim, blogging di handphone masa dalam mahkamah. Nanti di halau keluar sebab Contempt of Court. Not that I’d mind that happening.

cermin_2020
Guest
cermin_2020

aduh fitnah dajjal,,,,,,,,,,,,, nampak jelas Najib minta maaf balik kepada pegawai polis tu , tak pernah tengok ker kaum CINA yang selalu aniaya pegawai pegawai kerajaan Melayu…kenapa tak nak bela ?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Nyata kamu bodoh tak reti baca berita pun – Polis itu bukan “pegawai” pun.

“Cermin” apa ko pakai? Cermin bntt Al Jibo ker?

Omtayanam
Guest
Omtayanam

Tn hang lama dah dok bwat reja jd barua lahanat.
Hang jadi barua madey alkotty bapak pelingkop mlayu (memali) atu pong barua pada lge bapak kapiag komeneh tanah mlayu dan dap ponya parti.
Udah-udah le jadi barua haramjadah aku takot hang kena mosibah sampe tak ketahuan seropa babi yg gila sbb selalu mengelabah sampe suma hang sondoi secara bermegah-megah.

Hang saekog dok tolih suma pekara yg berfakta urang laen suma outa.
Hang saekog yg sekolah urang laen sumanya tak abih sekolah.
Contoh manosia monapig lahanat dan haramjadah sampe kemampuih lah…

Noneng
Guest
Noneng

Mana pi menyondol pak man telo JAHADONG awal pagi begini?

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah lari ler dia, Rahman2 pukimak jahadong
Komen Dr Syed itu kena dia punya btg idong
Mana terahan dia, geng pro-BN taji & ladong
Cabut lari le kongkang ni mcm lipas kudong

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Pakai Tudung Sebab Protest… Dahtu Cuba Jadi Ustajah Pulak Aktivis PKR Ni… April 17, 2019 BAN Politik Aktivis Latheefa Koya Abdullah mengingatkan orang ramai supaya tidak memaksa wanita bertudung. Menurut peguam itu, ini kerana tiada paksaan dalam Islam berkaitan tuntutan berkenaan. “Saya langsung tidak setuju orang dipaksa pakai tudung. Itu bukan cara Islam. Tiada paksaan dalam Islam. Mana pergi prinsip ini. “Hanya semata-mata seorang tak pakai tudung – adakah dia akan masuk neraka? Adakah dia jadi murtad? adakah dia jadi seorang perempuan yang jalang? “Come on lah, itu adalah satu pemikiran ekstremis,” kata peguam hak asasi manusia itu di Facebooknya,… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

LEPAS NI DIA AKAN KATA JGN LARANG PAKAI BIKINI
…LEPAS TU JGN LARANG BOGEL…AKHIR SEKALI JGN LARANG PROJEK TGH JALAN…INILAH KESUDAHAN LIBERALISM DAN PLURALISM….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

CIRI PARTI DAJJAL MATA SATU

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

DAJJAL MATA SATU?

KO MATA DI BONTOT.

ITU PASAL YANG KO NAMPAK SEMUA NYA JADI PELIK2.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

PROJEK TGH JALAN ITU MERUJUK KPD LOBAI2 PAS DEMO ADA YANG BARING ATAS JALAN COBA MENYEKAT KERETA RAJA MUDA PERAK DI MASA ITU (SEKARANG SULTAN PERAK).

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

D4P Cakap Tidak Serupa Bikin, Salah Guna Kuasa Amalan Lazim Sekarang D4P bercakap mengenai salah guna kuasa. D4P bercakap mengenai pengasingan kuasa di antara Kerajaan dan parti politik. Ini semua cakap-cakap syaitan bertopengkan manusia. Kini setelah D4P berkuasa, mereka yang ke depan menyalah gunakan kuasa. Di dalam satu majlis di Perak, satu peruntukan Kerajaan melalui Jabatan Perdana Menteri untuk Pasar Awam Teluk Intan, telah digunakan sebagai satu laba parti ini. Replika cek berjumlah RM360,000 telah diserahkan dalam satu majlis parti politik D4P. Dana kerajaan digunakan untuk kepentingan kegunaan parti. Posted 14 hours ago by Cucu Tok Selampit tunfatimahWednesday, April 17,… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

KO KOPIPES KOMEN2 KO KUTIP SANA SINI, TERMASUK CUCU TOK SELAMPIT. DIA TAKDA BENDA DALAM DIA PUNYA KAMPIT. MAKNA NYA OTAK KOSONG. MCM KO JUA, PAK LOBAI SOROBAN TOBAL MCM TALIBAN YANG TAK NGAKU KO ORANG PAS.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lawak betul le TN monyet bahalol kera duku
Hari tu dia kata dia tak nak layan pantun aku
Tapi, barua ini bengang, bila PH asyik dipaku
Dia jadi meroyan terpaksa juga dia mengaku

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ano yang Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh melalak mcm pontoanak ini terkenal sebagai Geng Najib yang asyik menjilat Najib di atas mcm2 nama.

Dia dah bingong, meradang Najib keluar mahkamah, tengking dan tepis tangan Polis yang coba menjaga keselamatan nya bila budak muda melulu coba menanya nya.

Penat semput lelah Geng najib coba dapatkan simpati utk Najib tapi Najib tengking dan tepis tangan Polis.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh