ORANG DALAM PH SUDAH MULA MENUNTUT JANJI MANIFESTO, APAKAH BERSATU PARTI SEPENGGAL JUGA?

Mazlan Aliman, Pengerusi Majlis Permuafakatan NGO Felda semalam meluahkan kemarahannya kepada PH berikutan janji untuk menyelesaikan permasalahan peneroka Felda masih lagi tidak menampakkan sebarang perkembangan sehingga ini.

Untuk makluman, salah satu daripada 10 janji PH dalam 100 hari berkuasa ialah untuk menghapuskan hutang-hutang tidak wajar yang selama ini ditanggung oleh peneroka Felda.

Apa yang membuat Mazlan kesal ialah setelah 10 bulan berkuasa, bukan saja janji belum ditunaikan, tetapi kerajaan masih tiada pelan untuk menunaikan janjinya itu.

Sudahlah begitu, apa yang lebih membuatkan Mazlan kesal ialah di sebalik janji yang masih tergantung itu, bayaran pinjaman sara hidup kepada peneroka pula telah diturunkan sekarang ini.

Sehubungan itu, Mazlan yang juga Pengerusi Lembaga Pertubuhan Peladang atau LPP menuntut kerajaan, khususnya Kementerian Hal Ehwal Ekonomi agar segera menunaikan janji kepada peneroka itu.

Sebenarnya tidak ramai yang menjangka Mazlan akan terus bersuara segarang ini menuntut kerajaan menunaikan janji kerana beliau sudah pun diberikan jawatan sebagai Pengerusi LPP.

Biasanya, malah boleh diperhati daripada kebanyakan pemimpin yang sudah ada jawatan bergaji lumayan dalam kerajaan, majoritinya sudah tidak kedengaran lagi suara mereka membela rakyat.

Masing-masingnya nampaknya hanya menjaga kepentingan diri masing-masing saja.

Kebiasaannya mereka akan menyalahkan kerajaan lama yang meninggalkan hutang yang banyak serta kekangan kewangan sebagai alasan kegagalan menunaikan janji kepada rakyat itu.

Bagaimanapun setelah 10 bulan mentadbir kerajaan, malah ada pengumuman projek besar dibuat di sana sini, logikkah PH masih menyalahkan kerajaan lama dan masalah kewangan sebagai alasan tidak menunaikan janji mereka?

Rakyat sejujurnya tidak mahu lagi mendengar alasan. Rakyat hanya mahu janji ditunaikan.

Dengan orang seperti Mazlan sendiri sudah berani dan lantang bersuara menuntut PH menunaikan janji, kerajaan kini tidak ada pilihan lain lagi.

Lagi lambat janji ditunaikan dan alasan sama yang diberikan, lagi membuatkan rakyat meluat dan menjauhi kerajaan.

Dalam perkembangan berkaitan, Pemuda UMNO memaklumkan keinginan golongan muda untuk menyertai parti itu kian bertambah sejak kebelakangan ini lantaran kesedaran mereka bahawa PH tidak mampu menunaikan janji-janji PRU14 yang lalu.

Hakikat itu sebenarnya tidaklah menghairankan kerana suara-suara tidak puas hati terhadap kerajaan ketika ini boleh didengar dan dilihat di mana-mana saja.

Mereka kini mula menunjukkan protes dengan kembali menyokong dan mendekati semula UMNO yang telah mereka tumbangkan dalam pilihanraya lalu.

Tetapi, sejak menjadi kerajaan, berapa ramai golongan muda yang masuk menjadi ahli Bersatu?

Apakah ahli Bersatu bertambah dengan mendadak sejak parti itu menjadi kerajaan, selain daripada kemasukan bekas pemimpin UMNO yang memang diketahui hanya kerana kepentingan peribadi sebagai sebab utamanya?

Apakah Bersatu hanya parti sepenggal juga? (Shahbudindotcom 29/03/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 29 March 2019 — 7:44 am

49
Leave a Reply

avatar
11 Comment authors
A HalimmamatAnonymousRahman2MAHATHIRVSANWAR Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
A Halim
Guest
A Halim

Hutang negara hampir 1 trilion. Saya rasa peneroka juga telah menerima Bantuan Sara Hidup seperti orang lain. Bersyukurlah, peneroka dapat rumah dan tanah free, depa yang miskin bandar, habuk pun tara, lagi teruk. Ingat peneroka saja ke rakyat Malaysia yang perlu dibantu? Ingatlah orang lain sama. Kalau peneroka dapat, depa yang duk di bandar pun nak bantuan juga. Mana adil. Bersyukur dan bersabarlah.

Rahman2
Guest
Rahman2

Sdra seislam

Sila baca quote by Ahmad Deedat seperti dibawah…fahamilah dengan sejujur hati anda semua

“The biggest enemy of Islam is the ignorant muslim, whose ignorance leads him to intolerance, whose actions destroy the true image of Islam, and when the people look at him they think Islam is what he is.” – Ahmed Deedat

anonymous
Member
anonymous

Azmin menteri ekonomi yg gagal tingkatkan ekonomi mesia….tak layak jadi menteri ekonomi…Bank negara terpaksa turunkan unjuran KDNK tahun 2019…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Nga Kor Ming mulakan Taliban – Khairy By Ana Ghoib – MP Rembau dan Timbalan Speaker Nga Kor Ming berbalah isu Taliban. – KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin berkata istilah ‘Taliban’ menjadi hangat kerana kenyataan Timbalan Speaker Nga Kor Ming sendiri. Khairy berkata demikian selepas Nga menggesa bekas ketua Pemuda Umno itu memohon maaf kerana menggunakan istilah itu untuk merujuknya dalam Dewan Rakyat hari ini. “Nga harus sedar, perkataan ‘Taliban’ menjadi hangat kerana ianya dimulakan oleh beliau sendiri. “[Walaupun kenyataan Nga dibuat di luar Dewan Rakyat, namun jawatan Timbalan Yang di-Pertua Dewan Rakyat adalah jawatan rasmi beliau bagi… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Gaji Siswazah di Malaysia Makin Turun?Published 6 hours ago on March 29, 2019 By Syok Gaji biasanya makin naik kan? Macamlah harga barang dan kos sara hidup. Tapi percaya atau tak, gaji siswazah di negara ini makin turun! Boleh tahan sedih penulis bila dapat maklumat ni daripada Laporan Tahunan Bank Negara 2018. Dalam laporan ini menyatakan secara purata gaji permulaan bulanan untuk lepasan diploma turun daripada RM1,458 pada 2010 kepada RM1,376 pada tahun lepas. Gaji permulaan untuk lepas ijazah sarjana muda juga turun daripada RM1,993 kepada RM1,983 juga untuk berbandingan dengan jarak masa 8 tahun. Manakala pemegang ijazah sarjana raih… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kerana madey kencing manipesto dan isu2 melayu serta TH PH berisiko tinggi akan kalah dlm prk dikawasan majoriti melayu….

Madey masih syook sendiri..

Rahman2
Guest
Rahman2

Anon

Mengapa Allah masih menangkan mahathir yang dituduh kencing dan syiok sendiri????

Allah salah ke? Boleh tolong beri pencerahan???

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH GULA2 KAN RAKYAT

..RAKYAT TERPEDAYA….

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

TONG M GAGAL SEJAK PM-4 LG

cermin_2020
Guest
cermin_2020

pergi belajar agama tuan….dan kemudian barulah tuan paham maksud istidraj .!

Jamaluddin
Guest
Jamaluddin

Dah x nak ngaji, apa pulak nak sangkut politik ngan agama. Ikutlah Tun ngaja kitab dia utk dibawa ke syurga.. Ulamak² ngajaq kitab, sumer pakat² lawan. Sikit tipu pun dah mcm besaq bangkai gajah diulang².

Dgn madey, dgn DAP.. kene tipu berjela², sokong dan turut pungkoq punya jugak. Kitab mana depa pakai ha.. 😝😝

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KO NI NAMPAK SGT BUTA AGAMA

Rahman2
Guest
Rahman2

Sah dah diseat dgn pedagang agama…sad.

Rahman2
Guest
Rahman2

“The biggest enemy of Islam is the ignorant muslim, whose ignorance leads him to intolerance, whose actions destroy the true image of Islam, and when the people look at him they think Islam is what he is.” – Ahmed Deedat

Rahman2
Guest
Rahman2

“The biggest enemy of Islam is the ignorant muslim, whose ignorance leads him to intolerance, whose actions destroy the true image of Islam, and when the people look at him they think Islam is what he is.” – Ahmed Deedat

Rahman2
Guest
Rahman2

“The biggest enemy of Islam is the ignorant muslim, whose ignorance leads him to intolerance, whose actions destroy the true image of Islam, and when the people look at him they think Islam is what he is.” – Ahmed Deedat

anonymous
Member
anonymous

Di semenyih kawasan bersatu Allah tenyeh madey..

Rahman2
Guest
Rahman2

He he he….baru 2 kawasan. Pru14 Allaj menangkan sapa?????

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ANON KO PUN PENGIKUT AYAH PIN MCM JUNUN

Anonymous
Guest
Anonymous

SOALAN UNTUK RAHMAN2:

MENAGAPA ALLAH MENANGKAN PUAK KAFIR KE ATAS RASULLAH DLM PEPERANGAN UHUD?

ALLAH SALAH KER?

BOLEH SDR RAHMAN2 BERI PENCERAHAN?

JAWAB YER SDR RAHMAN2…!!!

anonymous
Member
anonymous

Utama Terkini Parlimen Pilihan Editor Sukan Seni & Hiburan Global Kolum Surat Laporan Khas Ulasan Wawancara Lensakini TV Ramai minat sertai Umno kerana PH ‘kencing’, kata Asyraf B Nantha Kumar 28 Mac 2019, 8:37 malam (Dikemaskini 28 Mac 2019, 8:37 malam) A A Ketua Pemuda Umno Kebangsaan Asyraf Wajdi Dusuki berkata ramai golongan muda berminat menyertai Umno kerana hilang kepercayaan dengan kerajaan PH. “Kita menerima banyak sangat permohonan menjadi ahli Umno khususnya pemuda. “Saya rasa ini juga kerana faktor orang marah sangat kepada PH (kerana) ‘kencing’ kuat sangat kot. Jadi orang ramai masuk ahli Pemuda Umno,” kata Asyraf kepada pemberita… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Isu besar kpd melayu sekarang ialah Tabong Haji…Mujahid tipu melayu bila kata 20 billion harta TH yg diserahkan kpd SPV tiada ceo….sedangkan siasatan mendapati aset TH diuruskan oleh syarikat CEO cina….TH sensitip bagi orang melayu…

Mujahid jugak kata tahun depan tiada lagi subsidi untuk tunai haji…kalo tak mampu jangan naik haji…
Mujahid nak bodohkan melayu….wang TH adalah milik pendeposit….keuntungan pelaboran wang pendeposit tidak diberikan semuanye kpd pelabor…sebahagiannye digunakan untuk belanja urusan haji yg disebut subsidi…

Kalo TH tak berduit potonglah gaji dan elaun lembaga pengarah yg lumayan..

Kerajaan madey tipu melayu….madey perlu digantikan segera…PH sudah di rosakkan oleh madey…..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK DAJJAL JAUH LBH TERUK

anonymous
Member
anonymous

Sama terok dgn ko laa..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KENAPA KO SOKONG PAK LIWAT?

anonymous
Member
anonymous

Madey yg kencingkan manipesto PH…dgn harga minyak yg rendah pendapatan negara berkurang namun asas ekonomi.masih kukuh….

Madey tak mampu nak tingkatkan pendapatan negara….dgn pendapatan yg terhad madey terpaksa tinggalkan manipesto kerana madey ade agenda nak bina projek kereta ke 3 yg perlukan belanja…..proton tidak boleh bantu kroni dan anak branak madey lagi….hanye kereta ke 3 saja yg boleh bantu kroni dan anak branak madey…

Donna
Guest
Donna

Mazlan Aliman is only playing the role of Good Bad cop.

anonymous
Member
anonymous

Mazlan aliman sudah bengang diasak oleh peneroka felda mengenai janji lupus hutang peneroka…..madey kencing pimpinan PH yg pening..

Rahman2
Guest
Rahman2

Bukan senang tebus maruah dan bangsat yang telah dibangsatkan Bukan senang nak ubah pendirian yang telah kena religious scam by peddlars of religion Yang ada adalah yang telah bangsat dan sesat coba dengan sedaya upaya untuk kembalikan apa malu bossku Yang adalah parti yang mahu presidennya yang telah “TAINTED” dijadikan pm ke-8 secepat mungkin Yang ada pm in waiting cuba apa saja untuk membolehkan beliau naik takhta seolah2 rakyat berhutang kerusi otu pada beliau Allah nak tunjuk sapa Dia reda sapa Dia tak reda. Allah pilih situa nyanyok yang kononnya diktator mahazalim mahafiraun kayakan anak2 jaga kroni etc etc. Mengapa…tanyalah… Read more »

justice4all
Guest
justice4all

Allah kah yang mau Tun M memilih Pak Lah & Najib sebagai pengganti Tun sehingga negara Malaysia hampir rosak binasa?. Tidak kah yang buruk ini datang dari kelemahan dan kekurangan Tun sendiri?. Tidak kah ini juga kerana Allah ingin menampakkan bahawa Tun bukalah pemimpin yang sempurna dan terlalu hebat?. Maka tidak perlulah untuk kita menyanjung dan mengampu secara keterlaluan seolah2 dialah sesempurna pemimpin berbanding orang lain hinggakan setiap teguran dianggap musuh dan seteru. Jangan lupa tentang banyak kisah sihina yang diangkat darjatnya dengan izin Allah. So..berpada2lah dalam mengulas agar kita tidak dalam kelompok yang cuma tegakkan benang basah sepanjang masa… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

SAPE GURU AGAMA KO?

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Raja Petra Kamarudin Replies To Alibaba Group I refer to your letter dated 28th March 2019. I am most honoured that you have written to me, a person whom the DAP Chinese say is not relevant and who no one bothers about. The fact that Jack Ma is the second tycoon after Robert Kuok to write to me shows I am very much relevant, and that important and powerful people care about what I write. Of course, Robert Kuok is not a member of the Communist Party of China like Jack Ma is. Robert Kuok is a member of Pakatan… Read more »

Rahman2
Guest
Rahman2

Serve you right Raja Petra. This is anotber example of a malay muslim of royal family who is living in fantasy full of fictions and falsities

One day you will be floored down to wake you up from slumber

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

CHOOSE THE LESSER EVIL

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Statut Rome : Si Kitol Dan Raja Mandeliar Moden Berjaya ‘MEMPERKOSA’ Kedaulatan Raja Raja Melayu!!! Posted by SnapShot at 3/29/2019 Melayu Mudah Lupa… Melayu Mudah Lupa… Melayu Mudah Lupa… Itu kata2 Perdana Menteri ke 7 sewaktu jadi Perdana Menteri ke 4… Tapi walau banyak mana pun Melayu sekarang terlupa, satu yang minta, supaya Melayu hari ini tak melupakan sejarah Si Kitol dan Raja Mandeliar berketurunan Keling… Inilah 2 watak utama yang memainkan peranan meruntuhkan Empayer Kesultanan Melayu Melaka… 9 Dan sebab itu, Melayu yang ada pada hari ini, janganlah lupa sejarah Si Kitol dan Raja Mandeliar pengkhianat bangsa kerana roh… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Menjelang PRK Rantau, penganalisis percaya momentum BN lebih menyerlah PETALING JAYA: Penganalisis politik percaya Barisan Nasional (BN) akan tampil dengan momentum dan rekod lebih menyerlah berbanding calon lain, termasuk Pakatan Harapan (PH) dalam pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Rantau akan datang. Penganalisis politik dari Universiti Teknologi Malaysia (UTM) Azmi Hassan berkata, calon BN, Mohamad Hassan mempunyai kelebihan dan terkehadapan berbanding calon lain kerana beliau mendapat restu padu daripada ahli dan parti komponen. “Ini termasuk juga sokongan daripada PAS,” katanya kepada FMT. Katanya, keadaan ini berbeza dengan PH yang dilihat tidak selesa dengan calon mereka sendiri, Dr Streram… Read more »

Rahman2
Guest
Rahman2

Penganalisis politik dari Universiti Teknologi Malaysia (UTM) Azmi Hassan

Hahaha….another Raja Petra alike

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

NILAI DULU HUJAH JGN PANDANG ORANG

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Bukti kerajaan PH gagal ALOR SETAR 28 Mac – Kerajaan Pakatan Harapan (PH) perlu segera mengambil tindakan dalam mengemukakan pelan rancangan pemulihan Felda selain menunaikan janji yang dibuat kepada para peneroka. MUHAMMAD SANUSI MOHD. NOR Sehubungan itu, Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Muhammad Sanusi Md. Nor berkata, luahan kecewa Pengerusi Majlis Permuafakatan NGO Felda (MPNF), Datuk Mazlan Aliman terhadap kegagalan kerajaan itu perlu diberikan perhatian serius. Katanya, Mazlan adalah individu yang paling lantang dalam soal membabitkan Felda dan apabila beliau mula bersuara sudah pasti ada sesuatu yang tidak betul dilakukan oleh kerajaan. “Saya rasa Mazlan perlu diberi ruang untuk mengemukakan idea-idea… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH 10 Bulan Memerintah – Analisis Ringkas JUAL ASET ‼1 – IHH Health Dijual juga Murah Pada kroni Jepun 2 – Menara Annexe TM1 TM2 dijual juga pada kroni 3 – Menara Felcra dijual juga pada kroni 4 – M1 Axiata dijual juga pada kroni Singapura 5 – Legoland Dijual juga pada kroni 6 – Menara 28 Tingkat Di hongkong dijual juga kroni 7 – Hotel Royal Chulan dijual juga pada kroni Singapura 8 – Mas bakal dijual juga pada kroni 9 – Saham Bank Filipina dijual juga pada kroni 10 – Menara Felda juga dijual pada kroni 11 –… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Kunjungan Hormat Kepada MIC

“Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan” (Surah Hujurat: 13)

Saya berbesar hati mengunjungi Ibu Pejabat MIC hari ini dan disambut dengan penuh kemesraan oleh YB Senator Tan Sri Dato’ Seri Vigneswaran bersama kepimpinan tertinggi MIC.

Saya menghargai keterbukaan yang ditunjukkan oleh Tan Sri Vigneswaran dan berharap agar hubungan ini dapat dieratkan dengan kerjasama yang berterusan, demi kebaikan dan keharmonian semua kaum dalam negara.

Salam perpaduan, Vanakkam!

Abdul Hadi Awang
Presiden PAS

komen : Islam memimpin… jangan jual Islam macam Melayu Islam PH

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Sekilas Pandang Mccbchs & Interfaith Commission Malaysian Consultative Council of Budhism, Christianity, Hinduism and Sikhs (MCCBCHS) pada tahun 2001 telah menubuhkan sebuah gerakan dinamakan Interfaith Commission (IFC). Sejurus selepas penubuhan IFC, sebanyak 14 tuntutan telah diluahkan kepada kerajaan Malaysia iaitu; i. Seorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak mengharuskan secara terus menjadi orang Islam. ii. Orang bukan Islam yang telah memeluk agama Islam hendaklah diberi kebebasan untuk kembali kepada agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang. iii. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Isu TH; Mujahid Jangan Mengelak! Oleh Wartawan BO – 27/03/20191030 Saya terkejut apabila Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Dr Mujahid menuduh saya kononnya saya tidak hadir ketika soalan saya berkaitan Isu Tabung Haji dibacakan. Saya menyemak balik komunikasi saya dengan Setiausaha Dewan, Datuk Rosmee. Susulan senarai soalan yang dikeluarkan pada lewat petang Rabu 13hb Mac 2019, saya telah segera menghubungi Setiausaha Dewan Rakyat memaklumkan pada 14hb Mac 2019 saya perlu berada di Kuala Terengganu kerana menunaikan tanggungjawab saya sebagai bapa dan wali kepada anak perempuan saya dalam majlis akad nikah anak saya pada 14hb Mac 2019. Datuk Rosmee telah menyusun… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

CEO SPV: MENTERI AGAMA TIADA MAKLUMAT? – SYAHIR SULAIMAN Kecoh di Parlimen hari ini, YB Menteri Agama gagal menjawab soalan mudah daripada YB Pendang (PAS) yang bertanyakan nama Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) dan Ahli Lembaga Pengarah Syarikat Urusharta Jamaah Sdn Bhd yang ditubuhkan sebagai langkah penstrukturan semula Tabung Haji. Keadaan ini pastinya menggusarkan para pendeposit Tabung Haji apabila YB Menteri sendiri tidak mengetahui nama CEO dan Ahli Lembaga Pengarah syarikat tujuan khas (SPV) yang menguruskan harta bernilai RM19.9 bilion milik Tabung Haji, dan kini dipindahmilik kepada Kementerian Kewangan Diperbadankan. Pada 11 Disember lalu, Tabung Haji mengumumkan untuk memindahkan aset tidak… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PARTI FREEMASON GABUNG DGN KAFIR HARBI SERANG ISLAM/MELAYU

mamat
Guest
mamat

matlamat awal pernubuhan parti bersatu ditubuh sudah berjaya… walau hanya sepenggal ia sebuah parti yang telah berjaya menunaikan janji manifestonya..

janji ppbm mahu jatuhkan najib, tangkap najib telah dilakukan dengan jayanya..

yang tinggal hanya janji palsu manisfesto PH puak reporbasi, maslan aliman adalah seorang dari puak itu.. jika gagal jangan salahkan orang lain salahkan diri sendiri

teringat ketika kongres usahawan melayu yang mana soalanya tentang remormasi… tun tidak menjawab soalan itu dan serahkan kepada azmin ahli untuk menjawabnya.

Enculez Vous
Guest
Enculez Vous

Rata² minta bersabar dan beri masa. LGE minta 2 tahun. Tun minta 3 tahun. MP² PH pula bertahun². Bos² GLC pujuk staff gini gak.. Beri masa..

Rakyat x sabar.. Kahkahkah..

Manispesto PH mmg thorbaek.. 👍👍👍 Terbaik punya tipu..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

MAKNANYA BERSATU KENA BUBAR SEBAIK LEPAS PRU14

mamat
Guest
mamat

xsemestinya…. semua bergantung pada orang melayu.. tapi kalau dibubarkan parti ni dah pun berjaya…