BAGUSLAH KALAU BETUL TIADA SIAPA CUBA HALANG ANWAR DARIPADA JADI PM….

Seorang penyokong dan pentaksub Tun Mahathir Mohamad, Khairuddin Abu Hassan membidas dakwaan wujudnya sebarang cubaan untuk menghalang Anwar Ibrahim daripada menjadi Perdana Menteri.

Katanya, tiada cubaan sama sekali untuk menghalang Anwar daripada menjadi pengganti kepada Tun Mahathir sebagaimana yang sudah dipersetujui oleh PH.

Khairuddin berkata demikian sebagai mengulas tweet Zaid Ibrahim yang mengatakan sebarang cubaan untuk menghalang Anwar daripada menjadi Perdana Menteri tidak akan menemui kejayaan.

Sehubungan itu, Zaid yang juga bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri mahu Nurul Izzah yang dilaporkan patah hati dengan perkembangan politik semasa agar terus berani bersuara dan yakin dengan apa yang dilakukannya.

Dalam hal tersebut, Khairuddin meminta Zaid agar menamakan individu yang didakwanya cuba menghalang Anwar daripada menjadi Perdana Menteri di masa akan datang itu.

Isu peralihan kuasa kepada Anwar menjadi bualan kembali sehari dua ini berikutan wawancara Nurul Izzah dengan sebuah akhbar Singapura, baru-baru ini yang menyentuh beberapa aspek dengan kepimpinan Tun Mahathir.

Antara lain Nurul Izzah menyatakan kesukaran bekerja dengan Tun Mahathir sebagai bekas diktator, selain meluahkan kecewanya dengan kemasukan bekas pemimpin UMNO ke dalam Bersatu.

Reaksi Khairuddin terhadap apa yang disebut oleh Zaid tidaklah memeranjatkan sebenarnya, tetapi kebimbangan orangramai terhadap sikap Tun Mahathir bukanlah sesuatu yang mudah untuk diketepikan begitu saja.

Dalam soal pengganti dan ingin berundur atau melepaskan jawatan, Tun Mahathir terbukti telah banyak kali bertindak lain daripada apa yang kerap disebutnya.

Hanya kepada Tun Abdullah Badawi saja beliau benar-benar menyerahkan jawatannya, namun kemudian keluar daripada persaraannya untuk menyingkirkan kembali penggantinya itu.

Bagaimanapun, jika benar seperti kata Khairuddin bahawa tiada sebarang cubaan untuk menghalang Anwar dan peralian kuasa kepadanya akan tetap berjalan seperti yang dijanjikan, ia tentulah sesuatu yang bagus untuk masa depan PH.

PH akan terus kukuh dan berpadu jika janji peralihan kuasa itu ditepati sebagaimana yang dipersetujui.

PH tentu saja akan berantakan dan berpecah kiranya Tun Mahathir cuba berdalih dan tidak mahu menepati janji tersebut.

Segala-galanya terserah kepada Tun Mahathir sama ada beliau mahu melihat PH ini terus stabil atau sebaliknya. (Shahbudindotcom 27/03/2019)

Kongsikan artikel ini
Updated: 27 March 2019 — 10:24 pm

114
Leave a Reply

avatar
12 Comment authors
mamatTanpa NamaRahman2Geng NajibAnonymous Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Rahman2
Guest
Rahman2

Timbul soalan….mengapa Anwar tak jadi PM … dah beberapa kali…

Nak salah mahatbir….
Nak salah dap
Nak salah pengundi

Sudah tentu….kehendak Allah
Walaupun mahathir kata anwar jadi pm ke 8..jika Allah tak berkenan… sampai bilapun Anwar tak akan jadi PM….hanya Allah yang maha mengetahui

Pernah tanya mengapa mahathir boleh jadi pm ke 7 walaupun rakyat kononnya tak suka beliau?

Sebab ketentuan Allah swt.

Berani nak salahkan Allah?

Mahathir dituduh kencing menipu zalim kayakan anak2nya…..tetapi mengapa Allah masih anugerahkan malaysia dengan kepimpinan mahathir? Mengapa tak Anwar? Hadi? Lim kit siang dan lain2???????

Ingatlah Allah maha mengetahui.

Wallahuaklam

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Pak diny..Salam empat kipas Pak!!!! Pak diny…Nak taya Pak secara jujur lah..Pak diny tau tak rahsia besar ni….rupa2nya..selama 9 Tahun Lim Guan [email protected] [email protected] telah menjual sejumlah RM35b aset Pulau Pinang haah??? Sebenarnya, Menteri Kewayangan kita pernah mengaku bahawa kerajaan DAP Pulau Pinang di bawah dia telah menjual tanah dan aset negeri yang bernilai sebanyak RM35 bilion. Pada masa itu, dia terdesak kerana sebuah NGO telah dedahkan bahawa tanah kerajaan telah senyap-senyap dijual secara rundingan terus, tanpa tender dan tanpa diumumkan kepada satu syarikat swasta dengan harga RM156 juta. Ramai yang berpendapat pada masa itu bahawa harga jualan RM560 satu… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kalo najib ikut perintah madey najib masih kekal pm…madey tak peduli najib nak rompak banyak mana pon…

anonymous
Member
anonymous

Banyak Cerdik Pandai Melayu Islam, Tiadakah Yang Layak Menguruskan Harta TabungHaji?………………. …,….,……………………… Malaysia mempunyai banyak pengurus pelaburan (investment managers) berbangsa Melayu Islam di JP Morgan, Credit Suisse, Barclays, Goldman Sachs maupun Paribas, namun bangsa Cina juga yang dilantik sebagai Ketua Pegawai Eksekutif untuk menguruskan RM20 billion aset kepunyaan 9.5 juta pendeposit Tabung Haji. Tidak perlu dinyatakan bahawa 100% pendeposit Tabung Haji adalah orang-orang Islam. Tontonlah video di bawah bagaimana Menteri (Semua) Agama cuba menyembunyikan nama Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) berbangsa Cina menguruskan RM20 billion aset Tabung Haji, sewaktu perbahasan di Parlimen. Menteri Islam apakah ini? Mungkin Menteri (Semua) Agama terlalu… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kenape makin beraat kerajaan madey ayam tua ni?…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Terima kasih lah title ayam tua. Not bad.

Kamu? Keldai tua.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Anwar Serang Azmin Secara Terbuka (Utusan) – ‘Peperangan’ yang berlaku antara Ahli Parlimen Permatang Pauh, Nurul Izzah Anwar dan Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali nampaknya menimbulkan pelbagai reaksi daripada ramai pihak. Terbaharu, Ketua PKR cabang Jelutong, Shahrudin Mohd. Shariff mewakili peringkat akar umbi menzahirkan perasaan kecewa terhadap kenyataan keras yang dikeluarkan Presiden mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap Mohamed Azmin. Menurut Shahrudin, Anwar tidak sepatutnya ‘menyerang’ Mohamed Azmin secara terbuka seolah-olah memberi andaian Menteri Hal Ehwal Ekonomi itu ialah seorang yang tidak berprinsip dan berjuang hanya kerana mahukan jawatan. Bagi Shahrudin, kritikan Anwar terhadap Mohamed Azmin dilakukan… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Azmin perderhaka tidak patut di serang tapi patut di pecat ajee

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

‘Jasa’ Kerajaan Pakatan Harapan Kepada Rakyat Malaysia Selepas 10 Bulan Memerintah Posted by SnapShot at 3/27/2019 Malaysia Baru, Selamatkan Malaysia ; Apa Yang Baru Dan Apa Yang Dah Selamat? Dalam kempen PRU 14 untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional pimpinan Datuk Seri Najib Razak, puak2 Pakatan Harapan jadikan slogan Malaysia Baru dan Selamatkan Malaysia… Keadaan ekonomi dan kewangan negara pada waktu tu di gambarkan berada dalam keadaan yang cukup tenat… Tanpa ragu2, puak2 Pakatan Harapan melaungkan, sekiranya Malaysia tak di selamatkan, krisis ekonomi akan berlaku, rakyat akan menderita dengan kos kehidupan yang akan melambung dan paling dahsyat, Malaysia akan bankrap… Pemimpin2… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Memang tiada siapa yg cuba halang secara terangan…tapi ada suara2 yg suruh madey mungkir janji….tindak tanduk madey sendiri menggambarkan beliau yg sudah terkenal konar baring akan konar baring…

Selepas 2 tahun madey boleh konar baring…nurul Izzah sudah bagi bayangan PH akan pecah…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

K’tan Tetap Tiada Kelab Malam, Walaupun Di Bawah PH.. Hasil carian imej untuk kalab malam di kuala lumpur Ini kelab malam di KL. Kelantan ade ke begini? Tiada kelab malam di Kelantan sejak 1990 KOTA BHARU: “Sudah 30 tahun rakyat Kelantan berada di bawah kepimpinan ulama dan tiada kelab malam di negeri itu. “Kalau ada pun di luar Kelantan itu tiada kaitan dengan rakyat negeri ini. Kalau ada yang pergi ke situ itu masalah peribadi dalam kes terpencil yang tidak boleh dikaitkan dengan seluruh rakyat Kelantan,” kata Adun Tanjung Mas, Rohani Ibrahim. Baru-baru ini Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Malaysia… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kelantan tak perlu kelab mlm kerana orang kelantan pegi kelab mlm di golok..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Fakta Atau Auta Kejayaan PH Memerintah Malaysia? Mungkin dedak sudah ditabur kepada cytro-cytro Kerajaan sehingga mereka berlumba-lumba menyiarkan infografik di atas di media-media sosial. Sekali pandang nampak seperti kejayaan besar yang dilakar oleh Kerajaan Pakatan Harapan selama 10 bulan memerintah Malaysia. Benarkah info di atas. Di bawah adalah penerangan fakta melawan auta. ☸ Minyak RON95 BN: RM2.36 pernah capai RM2.80 Mana pernah harga minyak mencapai RM2.80? Paling tinggi pun RM2.36. Itu pun untuk satu minggu sahaja. Sejak 3 tahun lalu ini, RON95 pernah jatuh ke RM1.60 untuk beberapa bulan. Contohnya, pada bulan Mac 2016. Baca di sini. PH: RM1.92 paling… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Minyak zaman pak lah jual 2.80 seliter daa…

anonymous
Member
anonymous

Khairudin ni lah orang yg main peranan fitnah dan jatuhkan anwar dlm kes fitnah liwat oleh oleh madey…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Siapa cakap?

Tuduh liar ajer ke?

irkiz
Guest
irkiz

Allah yang menentukannya Anwar Ibrahim jadi PM. Tetapi bila kita dengar cakapan cakapan dari orang ramai atau komen-komen kebanyakkannya tidak setuju Anwar Ibrahim jadi PM sebab latar belakangnya.

anonymous
Member
anonymous

Ko dan bebwrape ekor saja yg tak setuju..bukan orang ramai…bahkan dah ramai tak tolak madey jaki kencing…2 prk madey kojol….populariti sudah merudum..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Engkau sekor ajer.

Tapi ekor kau amt panjaaaaaaaaang …….

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Sobat2 semua…Korang tak terkejut ke…kenapa Yayasan Pelaburan Bumiputera Berdiam diri aje bila Tony Pua Campur Tangan dalam urusan2 Tabung Amanah Hak Bumiputera haah???? Bloomberg melaporkan bahawa PNB ingin ikut jejak Khazanah Nasional dengan mengeluarkan bon pinjaman atau sukuk buat pertama kali dalam sejarah mereka… PNB dilaporkan akan gunakan aset2 dari tabung2 amanah ASB dan ASN mereka seperti pegangan saham mereka di dalam Maybank, Sime Darby, TNB dan lain2 sebagai pajakan bagi meminjam bon ini… Pinjaman dalam matawang asing ini pula akan digunakan untuk pelaburan baru PNB di luar negara… Langkah PNB yang luar biasa ini tentu ada risikonya… Termasuk risiko… Read more »

diny yusof
Member
diny yusof

Geng Najib , kamu punya cerita kat atas ni biar betul !

Fakta2 yg kamu tonjolkan banyak yg menongkah arus ekonomi perdana .

Kamu jgnlah merujuk kat Najib …Najib tu katanya lulus didalam jurusan ekonomi industri . Pasal tu dia kumpul harta dgn mencuri .

diny yusof
Member
diny yusof

Kamu punya cerita kat atas ni biar betul !

Fakta2 yg kamu tonjolkan banyak yg menongkah arus ekonomi perdana .

Kamu jgnlah merujuk kat Najib …Najib tu katanya lulus didalam jurusan ekonomi industri . Pasal tu dia kumpul harta dgn mencuri .

anonymous
Member
anonymous

Otang cina pon tahu….billion bonus dan dividen masuk poket melayu akan nengalir ke kedai cina jugak…orang cina lagi suka..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Yang dalam poket kau mengalir ke kedai sapa?

Kedai Yahudi yer?

jigit
Member
jigit

Kepada saya, kalau boleh biarlah Melayu Islam lain yang ganti Tun. Kesian Anuar, dia sakit pinggang, sakit bahu, sakit macam2 untuk dibebankan dengan tugas2 berat seorang PM. Biarlah dia berehat bersama keluarga setelah berbelas tahun berpisah dengan mereka. Buangkanlah segala nafsu duniawi mengejar kuasa….
Rasa2nya ramai lagi orang berkebolehan yang mampu memimpin negara.

anonymous
Member
anonymous

Anwar sendiri tak kata dia sakit dan tak boleh tadbir negara….kesana kemari okey ajee…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Mana kau tau?

Kot dia sensitifkan last chance to be PM, tak mau sebut kalau sakit belakang dia masa dlm penjara dulu berbalik?

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Sobat2 sekelian kat blog ni…kalau ada sesapa di antara korang yang kata Menteri Kerajaan Pakatan Harapan pembohong….sila tarik balik kata2 tu dengan kadar segera beb!!! Baru2 ni… Prototaip Kereta Terbang pertama negara telah dipamerkan di Pameran LIMA 2019. Persoalan maha besar kat sini ialah… mainan anak siapa lah dan kipas meja mana syarikat yang berkenaan ambil untuk buat prototaip berkenaan???? Kalau mengikut model yang dipamerkan, kereta terbang berkenaan sesuai untuk bujang atau pasangan yang tiada anak. Isunya, mampukah orang bujang memilikinya? Bayar PTPTN pun mengeluh. Mati lah nak!!!! Kesimpulannya, korang buat kereta mainan dan pamer di pameran antarabangsa LIMA 2019?… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Ko nak buat lawak ker..itu model drone..

diny yusof
Member
diny yusof

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Walawei…korang semua ada terbaca berita yang mengatakan Timbalan menteri pendidikan mendedahkan PTPTN telah dapat mengesan IPTS yang tipu dokumen. Tahniah lah PTPTN kerana kejayaan hebat tu beb !!!! Nak tanya secara jujur lah…agak-agaknya PTPTN boleh kesan tak pihak yang buat Janji Palsu sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu? Ada tindakan tak yang dikenakan ke atas diorang? Kalau ikutkan Janji puak Rejim Pakatan Hancing sebelum ini, PTPTN nak dihapuskan supaya rakyat dapat pendidikan percuma. Tapi kemudian diorang ubah pulak. Yang buat pinjaman, bila dapat gaji lebih dari RM 4000 baru dikenakan bayaran. Akhir sekali, boleh pulak keluar ayat; “DAH PANDAI PINJAM,… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Hancing oleh madey bukan PH..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kau tau sebab kau kena kencing?

Kau duduk di bawah masa dia kencing?

Omtayanam
Guest
Omtayanam

Ahli politik yg berckp tak seropa bikin. Bergona pake unk diri sendiri dan ankbini utk kaom mlayu langsong tak gona nak pake.
Baik yg berjobah dan besarban sebesag bakol dan yg berbangga memake baju penjajah selayaknya saurang talibarot dan paktorot.

Masa berocap terlalu nak menjaga peribadi takot dikatakan rasis dlm negara yg rakyat berbilang kaom hatta bab mlayu & agama isle pong boleh berobah-robah.
Bila takot nak jadi rasis elok jadi barua saja lagi modah dan sejahtera.
Jadi barua dari moda sampe toa dan sampe mampuih..

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Many people are disappointed, not just Nurul Izzah Anwar, with the performance of the Pakatan Harapan government since it took over the helm of the federal government after the May 9 general election. The concern is not just with the lack of reforms. There are, in fact, many other issues. First, it would appear the opposition is now in control of the national agenda. The opposition decides what games to play, the government follows. Second, it would appear the government is reverting to the old habits of the past. APs for cars are back in circulation while “grandiose stuff” are… Read more »

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

A pro-PKR non-governmental organisation (NGO) has hit out at Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) and Parti Amanah Negara in Perak for grabbing positions in the state administration. Pro 98 Reformis chairman Ahmad Shahrani Abdul Khalid, who is a PKR member, said during the 14th general election, it was PKR which graciously allowed its party symbol to be used. “They are new parties to the coalition but of late, we are seeing they are very greedy and shamelessly grabbing positions,” he said. Speaking to reporters here today, Ahmad said after PH formed the government, PKR was pushed aside. “We were not… Read more »

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Felda meluahkan rasa kecewa, malah hilang sabar setelah 10 bulan kerajaan Pakatan Harapan (PH) masih tidak membawa sebarang pelan rancangan pemulihan Felda, sebaliknya bayaran pinjaman sara hidup pula diturunkan.

“Dalam manifesto mereka kata setuju dengan perjanjian sedia ada maknanya mereka setuju kadar bayaran pinjaman sekarang malah berjanji akan tambah kadarnya. Tetapi kini lain yang terjadi apabila pengurusan tertinggi ambil keputusan untuk kurangkan,” kata Pengerusi Majlis Permuafakatan NGO Felda (MPNF), Datuk Mazlan Aliman.

mamat
Guest
mamat

aku malas nak hipokrit aku nak jujur jelah .. rakyat kebanyakan lebih lebih lagi melayu sukar untuk terima nuar sebagai PM.. nuar telah dibuktikan mahkamah adalah seorang bekas banduan kes liwat yang kini telah diampunkan kesalahanya oleh agung… kebanyakan orang melayu islam pastinya tidak mampu untuk menerima nuar berahi sebagai pemimpin utama negara. jadi aku sanggah kenyataan Khairudin tiada gerakan untuk menghalang nuar dari jadi perdana menteri .. bukan kerana dia bernama nuar berahi atau kerana agenda reporbasi.. ia kerana masalah moral nuar dipersoalkan .. yang mana kemungkinan akan menjadikan malaysia mudah ditekan oleh negara luar jika tidak bersalah, nuar… Read more »

zunnun
Member
zunnun

Bagus ulasan & harapan. 🤗 ..yg kita perlu tanya, ANWAR ini 100% tak berguna ke? …PAS & UMNO 100% bermoral ke? ….ape yg kita semua mempersoalkan nilai ketinggian moral sedangkan byak lagi criteria yg perlu ada utk memimpin. Soal di tekan dan di exploit oleh negara luar, seperti mana yg di hadapi oleh regime najib & PAS yg bersekongkol dgn nya,.. …jgn kuatir, bukan kuasa asing yg jadi penentu, yg menentukan tak lain rakyat jelata. ..di mana ketentuan Tuhan? ..bila rakyat berani melepasi kesempadan kekakuan dgn ilmu tuhan yg ada utk menegakkan kebathilan dgn kebenaran. ..yg aneh, waktu rakyat bangkit… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Binatang ini asyik menghasut dengan menyebut “keMELAYUan” dan “keISLAMan”, kedua dua nya itu hak orang2 Melayu di negara ini, dipersendakan nya.

Sudah ditegur beberapa kali tapi meneruskan nya juga. Hingga dia dinobatkan ZUNNUN COMMUNIST AND ANARCHIST DAN DIWARTAKAN BEGITU sejak beberapa lama yang lalu.

Kominis dan anarkis memang tak pedulikan undang2, etika sosial, norms of behaviour, decorum and decency masa blogging dsb nya.

Di zaman Dharurat di negara ini, mereka mengganas, di tangkap, lari kehutan, di buru, di tembak mati, akhir nya lari ke selatan Thailand, ketua nya Chin Peng mampus di situ, habuk nya pun tidak dibenarkan masuk negara ini.

Rahman2
Guest
Rahman2

Apakah HAK MELAYU membolehkan menyamun mencuru menipu????

Apaka HAK ISLAM membolehkan agama diperdagangkan dan dilacurkan in return for rewards???

Kalau jawapannya ia….Allah tak akan bantu melayu muslim malaysia jika mereka tifak mempertulkan apa itu hak melayu dan hak mereka beragama Islam….

Wallahuaklam

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Ini pandangan yang tersekat dan tak luas pemandangan. Se olah2 mengatakan hak bangsa lain tidak membolehkan mereka menyamun mencuri menipu. Tanya lah Jho Taek.

Atau hak agama lain tidak membolehkan agama diperdagangkan dan dilacurkan in return for rewards. Kristian telah buat begitu sejak sebelum gejala The Crusades.

Hak Melayu dan agama Islam tak cacat dan tak perlu di perbetulkan. Hanya perlu dipertahankan dan di promosikan aplikasi nya sekuas yang boleh.

Balun penghasut ZUNNUN THE COMMUNIST AND ANARCHIST SE BOLEH2 NYA.

mamat
Guest
mamat

tiada perkataan aku mengatakan nuar tidak berguna langusng dan atau jangan percaya ketentuan tuhan .. pas umno itu terlalu umum.. 100% moral yang baik juga pastinya hampir mustahil bagi manusia biasa. namun jika dikata najib tidak bermoral, perasuah pencuri penyamun punca dia ditolak sebelum ini (belum dibuktikan). hujah yang sama juga sepatutnya terpakai untuk nuar… nuar telah dibuktikan bersalah.. kan.. konspirasi? .. buktikan ia konspirasi.. soalnya adakah najib tidak berguna langsung ? tidak. pasti ada kebaikan dalam najib.. tapi itu bukan isu kita menolak najib dalam PRU lepas.. ia kerana isu moralnya.. kan ? adakah dengan menolak najib menjadikan kita… Read more »

anonymous
Member
anonymous

Kenape saksi doktor osman dari hispital pusrawi di ugut dan dihalang dari memberi keterangan dlm mahkamah?….akuan bersumpah dr osman sefool tidak diliwat…

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Apa bukti di ugut dan di halang?

Awat takda saman kena ugut?

mamat
Guest
mamat

itu pasal aku cakap hentikan fitnah .. anwar patut bersihkan nama dia .. ambik tindakan saman fitnah terhadap saipol jika saipol fitnah..

apa lagi yang menghalang dari nuar ambil tindakan terhadap saipol sekarang masih tidak yakin dengan reform kerajaan PH hari ni .. yang mana puak libral & DAP menguasai institusi kehakiman negara.

setakat hanya berlindung di belakang kemaafan agong.. hanya tidakan seorang bapok.

kah kah kah

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Dari kata2 dan pendirian nya, dia Cina DAP, “keturunan ungrateful ingrates, ultra kiasu, coolies pendatang” yang tidak reti berterima kasih sudah mendapat hak kerakyatan di persetujukan pemimpin2 Melayu di masa Merdeka, tidak menghormati dan mematuhi Perlembagaan negara sepenuh nya.

Sudah diberitahu supaya berhijrah ke negara yang Perlembagaan nya dia boleh hormati tapi gamak nya takda duit buat demikian.

Jadi, kita balun, caci, keji dan jijikkan lah dia tiap kali dia menghasut.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

BERGUNA KALO KO SANGGUP TAHAN JUBO

anonymous
Member
anonymous

Mcm ko dah tahan jubo di chow kit…hihihi..5 kupang per entry…hihihihi..

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Aku setuju dengan pendapat kamu bahawa rakyat “sukar untuk terima nuar sebagai PM.”

Tapi tak setuju kamu “sanggah kenyataan Khairudin tiada gerakan untuk menghalang nuar dari jadi perdana menteri.”

Aku rasa maksud Khairudin itu ia lah gerakan secara sulit di dalam PH atau PPBM. Gerakan selain dari itu, gerakan prebet, seperti yang kamu sendiri nampak nya mewakili nya, ada.

Aku sokong gerakan itu sebab Anwar Peliwa dan Bekas Banduan 2 kali dan ini negara Islam, agama yang mengharamkan liwat.

mamat
Guest
mamat

terpulang kepada ko punya kepercayaan … tapi aku percaya ia wujud.. dalam politik segalanya mungkin.

kah kah kah

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Tertawa kah kah kah itu menunjukkan kau berseloroh ajer, apa kau kata tidak perlu dipercayai.

Memang kau tak boleh dipercayai sebab tak memberi bukti, fakta atau punca maklumat yang sahih bila menuduh ada gerakan dalam PH menyingkirkan Anwar.

Aku sokong PH dan akan terus membalun kamu bila kamu mengata PH tanpa bukti atau alasan apa2 pun.

anonymous
Member
anonymous

Ape bukti rakyat sukar teima nuar?…menang besar di PD…menang pru lebih 50 kerusi berbanding madey hanye menang 13 kerusi…

Rahman2
Guest
Rahman2

Sdra Mamat

Saya sangat bersetuju dengan pendapat anda yang rasional.

Nak tambah bahawa isu liwat boleh dijadikan modal pembangkang sama seperti kes 1MDB dan atau Cash is King.

Ditakdirkan Anwar leads pru15…. be prepared for the worst…Lose. Opposition waiting to grab back power..

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

Wow PAK MAN TELO DAH BAGUS SEKARANG…..JUNUN BILA NAK TAUBAT

Rahman2
Guest
Rahman2

Apa yg nak ditobatkan? Apa perlu tobat? Kalau dengan Allah wajib tobat.

My stand is clear. Melayu…kalau dah tido susah nak bangun

Agama terus diperdahsngkan demi kuasa.

Wallahuaklam

mamat
Guest
mamat

ya.. juga yang kononya menyokong .. macam puak reporbasi dan libral

anonymous
Member
anonymous

Madey telah rosakkan PH…kaki kincing…2 prk madey turun kempen PH kojol…

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

WOW ADA KELAS BRO

anonymous
Member
anonymous

Jadi Banduan kerana di fitnah….diampon atas kesalahan kerana fitnah…

Menang besar di PD..

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Sebenarnya, Menteri Kewayangan kita pernah mengaku bahawa kerajaan DAP Pulau Pinang di bawah dia telah menjual tanah dan aset negeri yang bernilai sebanyak RM35 bilion. Pada masa itu, dia terdesak kerana sebuah NGO telah dedahkan bahawa tanah kerajaan telah senyap-senyap dijual secara rundingan terus, tanpa tender dan tanpa diumumkan kepada satu syarikat swasta dengan harga RM156 juta. Ramai yang berpendapat pada masa itu bahawa harga jualan RM560 satu kaki persegi untuk tanah Peel Avenue itu adalah jauh di bawah harga pasaran di antara RM1,000 hingga RM1,500 satu kaki persegi untuk tanah-tanah berhampiran. Sekian lama, dia sering menafikan bahawa DAP telah… Read more »

zunnun
Member
zunnun

…script wayang yg di pertontonkan kurang bermaya.

cuba halusi agar tidak kelihatan keMELAYUan & keISLAMan yg lagi tak bermaya.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JuNUN KO DAH SEMBAHYANG KE

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Bulan lepas, Menteri Kewayangan kata ekonomi negara adalah sangat kukuh dan dia pasti pertumbuhan KDNK negara kita tahun ini akan pada kadar 4.9%. Tak sampai satu bulan pun, Bank Negara Malaysia (BNM) telah menurunkan unjuran ini dari 4.9% kepada 4.3% dalam sebuah pengumuman petang tadi. 2017 (BN): 5.9% 2018 (PH): 4.7% 2019 (PH): 4.3% Pada tahun 2018 yang lepas, hutang negara naik dengan kadar jauh lebih tinggi di bawah kerajaan PH. Oleh kerana pertumbuhan ekonomi tahun ini telah diturunkan lagi, maka defisit negara turut akan naik lagi. Bila defisit naik, hutang negara akan turut naik dengan lebih cepat pada tahun… Read more »

zunnun
Member
zunnun

…unjuran yg se tiap tahun setiasa dlm kenaikan hinggakan tidak memahami bubbling effect, over heating, technical correction dari mana kesan2 tersebut di mulakan, bak seperti

..budak yg dlm keseronokan

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JIJAH TAHU SKANDAL PAK SHEIKH,,POK MIN DAN BINI

anonymous
Member
anonymous

Madey tak boleh buat ape2 lagi untuk tingkatkan kembali ekonomi yg makin parah..

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Projek rumah Mesra Rakyat ini telah dilancarkan pada bulan Mac sebelum PRU14. Orangramai dah pohon. Surat penerimaan pun dah lama keluar. Tiba-tiba, kerajaan PH batalkan pulak hari ini. Projek Rumawip ini di Putrajaya telah menawarkan sebanyak 500 unit rumah dengan keluasan 700 kaki persegi pada harga RM80,000. Daripada jumlah ini sebanyak 50 unit akan disediakan untuk golongan orang kurang upaya (OKU), 90 unit kaum untuk kaum India dan bakinya khusus untuk warga Wilayah Persekutuan yang berpendapatan rendah atau kakitangan kerajaan kumpulan sokongan Gred N17. 1,500 unit lagi dengan keluasan 800 kaki persegi dijual kepada Rakyat pada harga RM270,000 iaitu di… Read more »

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Selepas PRK Semenyih bulan lepas, pihak BERSIH dan pihak SPR pernah mengeluarkan kenyataan. Menurut Pengerusi BERSIH, Thomas Fann, kesalahan paling tinggi dilakukan oleh Pakatan Harapan. “Kami kecewa, di sebalik usaha memberi kesedaran tentang kesalahan pilihan raya yang dilakukan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya dan kumpulan seperti Bersih, parti-parti politik terus melanggar undang-undang. “Adakah kerana mereka rasa jika mereka langgar undang-undang sekalipun, tiada tindakan akan dikenakan kepada mereka?” katanya Harapan biggest culprit in Semenyih polls offences – Bersih https://www.malaysiakini.com/news/467100 Pada masa yang sama,Pengerusi Surahanjaya Pilihan Raya (SPR) Azhar Harun mengesahkan bahawa PH melakukan lebih banyak kesalahan pilihan raya dalam Pilihan Raya Kecil… Read more »

zunnun
Member
zunnun

..klu PAS boleh berceramah dlm mana2 PRK, dgn mempertengahan idea utk kemajuan negara, waktu itu, syaitan2 yg dengar akan ternganga.

… syaitan2 yg hadir selala gempak gempita ketawa kesukaan bila PAS jadi Puak Taliban – ber talibarut dgn mereka.

diny yusof
Member
diny yusof

Kun faya kun ni lebih mirip kepada Kong Kali Kong 🍼🍼🍼🍭🍭🍭

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu dan jenis kamu kurang ajar mengata ada Taliban di negara ini.

Kamu ZUNNUN COMMUNIST AND ANARCHIST memang sentiasa cari pasal nak porak perandakan keadaan dengan menghasut.

Kalau korang menghasut di China Kominis, korang ditembak mati depan firing squad, pronto.

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Rakyat ingin memetik kenyataan dalam sebuah akhbar yang mana Ketua Kerajaan PH sendiri melahirkan rasa kecewa dengan pentadbiran PH, yang didakwanya kurang menunjukkan prestasi. Menurut beliau lagi, bukan hanya Ahli Parlimen Permatang Pauh, Nurul Izzah Anwar, malah ramai yang melahirkan kekecewaan terhadap prestasi kerajaan PH. Jawapan balas ini diberi oleh beliau berikutan dengan satu kenyataan awal yang dibuat oleh Nurul Izzah yang tidak berpuas hati dan meluahkan rasa kecewa dengan kerajaan PH yang GAGAL menunaikan janji mereka serta tidak menggerakkan agenda reformasi seperti yang dirancang. Hakikatnya kerajaan Pakatan Harapan ini dilihat lemah dan bukan sahaja menghadapi pelbagai kritikan serta tekanan… Read more »

zunnun
Member
zunnun

..dlm kekecewaan prestasi takbir Urus kerajaan PH tidak renggang dgn pembelajaran & permasaalahan.

PAS serba dlm kesempurnaan ke?

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kopipes memanggil rspon kopipes juga –

Tun M bukan diktator, Hadi ‘betulkan’ Nurul Izzah

PRESIDEN PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada Selasa ‘memperbetulkan’ dakwaan Nurul Izzah Anwar bahawa Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad bukanlah seorang diktator.

Abdul Hadi tanpa diminta, terbuka untuk mengulas mengenai kenyataan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu ketika ditemui media di lobi Parlimen pada Selasa.

“Saya nak komen tentang kenyataan yang katakan Tun Mahathir diktator, itu bukan diktator, itu tegas kerana beliau dipilih secara demokratik dalam pilihan raya dan PH yang pilih beliau sebagai Perdana Menteri, bukan beliau lantik diri sendiri.

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Jawapan Timbalan Menteri Hal Ehwal Ekonomi berhubung pembinaan lapangan terbang di Kulim telah menambahkan lagi kekeliruan rakyat. Sebelum ini Menterinya Datuk Seri Azmin Ali kata projek itu adalah inisiatif pihak swasta, jadi kenapa pula perlu diperuntukkan sejumlah RM1.6 bilion? Adakah ini “belakang kira”? Tiada sebuah syarikat sudi membelanjakan RM1.6 bilion untuk membina lapangan terbang yang akhirnya tidak mendapat pulangan. Timbalan Menteri juga tergamam apabila ditanya oleh Ahli Parlimen pembangkang termasuk Mahdzir Khalid dan KJ tentang pelaksanaan projek ini samada melalui kaedah PFI atau diberi “facilitation fund” kepada syarikat swasta oleh Kerajaan PH. Jangan buat main-main, nanti yang menanggungnya adalah rakyat!… Read more »

zunnun
Member
zunnun

PFI – Private Funding Intiative yg di beri jaminan kerajaan atau melalui asset swap.

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Bina lapangan terbang guna dana swasta bukti keyakinan pelabur, kata Putrajaya Pelaksanaan projek pembinaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kulim, Kedah dan pembesaran Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang dibiayai menerusi kaedah inisiatif pembiayaan swasta (PFI) membuktikan keyakinan pelabur kepada negara ini. Menteri Kewangan Lim Guan Eng berkata, pembinaan lapangan terbang di Kulim itu secara tidak langsung dapat meningkatkan ekonomi penduduk tempatan dengan mewujudkan lebih banyak peluang pekerjaan. “Kalau dari segi pembiayaan swasta, saya rasa ia suatu perkara yang baik. Kalau swasta yakin dan hendak melabur itu mencerminkan keyakinan yang meningkat kepada kerajaan Malaysia dan Kedah. “Sekiranya ada pihak swasta mahu melabur membina… Read more »

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Fewiiittt……kita pun terlebih maklum bahawa minyak zaitun terkenal dalam potensinya untuk merendahkan kolestrol, mengelakkan penyakit jantung dan sangat rendah lemak. Tapi..baru2 ni, Tun Madey galakkan rakyat Msia minum 1 sudu minyak sawit setiap hari kerana mengikutnya ia banyak khasiat. Mungkin ini petua Tun Dr Mahathir untuk kekal sihat, kuat kelahi, kuat dendam dan keras hati hingga ke umur lanjut 93 tahun. Dengan promosi Mahathir, pastinya Kedai restoran Mamak akan mula offer minyak kelapa sawit dalam menu minuman mereka. RM 3 satu gelas siap ais lagi. Mamak restoran cakap ini minyak serupa minum air kelapa data juga. Boleh panjang umur sampai… Read more »

zunnun
Member
zunnun

…jika kamu hitungkan segala yg kamu makan dgn menggunakan minyak ape pun, berape yg telah kamu telan bersama minyak dgn makanan tersebut?

1 sudu? Terlebih sudu?

…minyak zaitun?

Tlg beri penjelasan perbandingan antara kedua nya?

diny yusof
Member
diny yusof

Jangan di layan kaki kelentong ni !!!

Dia ni suku sakat Logman Adam kaki temberang .

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

JUNUN KO TELAN AIR MANI TAK

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Kengkawan semua…dah tentu lah korng tau bahawa Malaysia mempunyai banyak pengurus pelaburan (investment managers) berbangsa Melayu Islam di JP Morgan, Credit Suisse, Barclays, Goldman Sachs maupun Paribas, namun bangsa Cina juga yang dilantik sebagai Ketua Pegawai Eksekutif untuk menguruskan RM20 billion aset kepunyaan 9.5 juta pendeposit Tabung Haji. Tidak perlu dinyatakan bahawa 100% pendeposit Tabung Haji adalah orang-orang Islam. Rakyat Msia yang perihatin dan mengikuti perkembangan semasa tau Aset TH yang bernilai RM 19.9 billion yang telah dipindahkan kepada SPV, diuruskan oleh syarikat Prokhas sdn.Bhd, milik Mof Inc. CEO nya ialah Chen Yen Heng. Tontonlah video perbahasan di parlimen baru2… Read more »

zunnun
Member
zunnun

..sekali pun CEO nya bukan se orang yg berkepercayaan dgn Islam yg kamu percaya, ahli lembaga pemilihan syarikat prokhas yg lain juga mereka2 yg berkerpercayaan dgn islam yg mereka percaya.

..jika kepercayaan islam mereka betul di terima Tuhan Yg Semesta, maka bila mati jgn puka mcm bangkai haiwan yg tak bernyawa.

Di sisi Tuhan Semesta, yg kembali pd ZAT nya, tak lain Sifat kadim nya.

…tidak binasa hinggakan jasad yg di tinggal terasa akan kesan nya..

mereka2 ketika hidup, menikmati syurgo mengenal & merasakan kehadiran NYA.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENGIKUT AYAH PIN

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Sobat2 seagama ku sekelian…korang tak perasan ke…satu tindakan yang agak IRONIK apabila Rejim Pakatan itu tampil mengecam tindakan Rejim Zionis Israel yang sering menceroboh Bumi Gaza sehingga ke hari ini seperti yang tular baru2 ni. Tak salah jika mereka mahu mengecam Israel….tetapi realitinya, apa yang dilakukan oleh Rejim Pakatan di Malaysia pada ketika ini tidak ubah sama seperti tindakan Rejim Zionis itu sendiri. Di Malaysia, Rejim Pakatan itu sendiri mengecam usaha Penyatuan Ummah sesama Islam yang dilabelkan sebagai satu tindakan Perkauman dan disifatkan sebagai Rasis. Malah, ada juga pemimpin komponen Rejim Pakatan itu yang menuduh usaha Penyatuan Ummah di Malaysia… Read more »

zunnun
Member
zunnun

..agama kamu ape?

Islam Sunni? Islam Syiah? Islam Assabiyah? Islam Kawarij?..

Zionist itu ape?

Nationalist? Capitalist! Extremist?

Set your idiom & premise..

diny yusof
Member
diny yusof

Geng Najib ni kata sombrono aje . Dia bukannya mengerti sangat apa yg dia sampaikan .
Kalau betul , betul lah ..
Kalau tak betul ..lantak lah ..
Mana ada malu , mana ada segan silu .

Kalau Kepala Bapak dia pun dah hilang kemaluan , apa lagi ‘anak2’ dia .Hfs

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KO AGAMO KO BLH JILAT BONTOT KE

Geng Najib
Guest
Geng Najib

Fuuuhhh…EXCO DAP Melaka buat hal lagi. Selepas berlagak, bergaduh dan tunjuk kuasa dengan orang kampung, beliau sekarang buat perkara yang sama kepada penarik beca pula.

Siap hendak berkasar pula. Paling tidak boleh tahan adalah ayat sama juga yang keluar dari mulut beliau,

AWAK TAHU SAYA SIAPA?

Tidak adakah anak Melaka keturunan Hang Tuah 5 bersaudara yang boleh mengajar EXCO ini erti kesopanan? Bosan sudah melihat bagaimana wakil DAPigs biadap melayan Rakyat.

zunnun
Member
zunnun

EXCO DAP bertindak pd ketika T.

Cuba ulaskan ape yg berlaku sebelum T; T-n??

..supaya dapat gambaran yg se benar nya

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

INFIDEL

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

Khairuddin Abu Hassan, a staunch supporter of Prime Minister Dr Mahathir Mohamad, has fired an acerbic salvo against former law minister Zaid Ibrahim. This is after Zaid suggested there are attempts to prevent PKR president Anwar Ibrahim from succeeding Mahathir. Without mincing words, Khairuddin, a former Umno grassroots leader, described the former minister as an irrelevant politician. “He is only good in talking but does not do any work. He talks too much. “He says one thing today, and another thing tomorrow… If he does not understand the issue, I urge him to be seated and remain silent,” he added… Read more »

zunnun
Member
zunnun

Zaid Menyokong Nurul.

Khairuddin juga berkata tiada sbb tak menyokong.

PAS aka TALIBAN – TALIBARUT UMNO mcm mana?

Klu Puak MELAYU UMNO diam2 sokong, PAS akan jadi TALIBAN – TALIBARUT SIAPA PULA?

diny yusof
Member
diny yusof

Jikalau orang yg suka lompat2 di label katak …

Si Zaid ni adalah katak paling hebat 🐸🐸🐸🐸🐸

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu Cina Kominis, ZUNNUN COMMUNIST AND ANARCHIST, tak tahu pun apa makna talibarut.

tali barut – Carian Umum
prpm.dbp.gov.my/cari1?keyword=tali+barut

Definisi : a. tali utk mengikat barut. b. orang yg menjadi penyampai rahsia. (Kamus Pelajar Edisi Kedua).

Menuduh Taliban dsb nya, menakutkan rakyat Malaysia, creating alarm and despondency, suatu characteristic communist and anarchist.

Kamu perlu pulang ke China Kominis, boleh tahukan bahawa obat bagi menghasut di sana is tembak mati di depan firing squad.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PH ZIONIST PROXY

Kun Fa Ya Kun
Guest
Kun Fa Ya Kun

The DAP Chinese attack Najib to deflect from the fact that Pakatan is not capable of running the country…. Guan Eng is still talking about Najib did this and Najib did that when he was in charge. Okay, we have already heard about the bad things that Najib did. No need to keep repeating those stories. Just tell us what the Pakatan government is doing about it? Najib did this. Najib did that. Cukuplah! Najib is no longer the Finance Minister. Guan Eng is. We know what Najib did. You have told us many times what Najib did. Now tell… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK DAJJAL PROKSI ZIONIST

zunnun
Member
zunnun

..zion itu ape?

Judism? Puak Pelampau Zealots? Puak Neo? Puak Capitalist?

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PENJILAT BONTOT MCM KO

zunnun
Member
zunnun

Aduh, aduhhhh (1) Anwar perlu mendapat persetujuan dari PH Presidential Council (2) menerimaan dari rakyat.. yg (2), penerimaan dari DAP & penyokong2 mengalakan. tiada masaalah bagi Anwar mendapat sokongan dari Warisan & GPS Anwwar juga tiada byak masaalah penerimaan dari PKR PBBM? Ini masaalah UMNO? Golongan ini puak2 opportunists PAS Ini masaalah besar Kesimpulan: Anwar PM 8. PH permasaalah post Tun, dgn Anwar sbg PM 8, is about undoing his tinted image. ..jika benar dia se orang yg mempuyai tabii sedemikuan, dan masih meneruskan tabii tersebut dgn jawatan PM 8 yg di sandang.. ..seperti Najib, mereka berdua se jenis, a… Read more »

Tanpa Nama
Guest
Tanpa Nama

Kamu mesti menghasut dengan mengeluarkan kata2 “keMELAYUan .. keISLAMan” dengan cara mempersendakan nya.

Kamu ZUNNUN THE COMMUNIST AND ANARCHIST, kalau di zaman Dharurat Kominis dulu, kamu di jumpa di hutan, di tembak mati pronto.

Anon
Guest
Anon

Enigma Anwar, political realism TDM dan mengapa PH tak perlu suicidal. Mudah, kenapa nak pening. Rujuk sahaja kpd TDM dan Majlis Presiden PH mengenai konsensus PH dan Anwar calun PM PH selepas TDM interim PM. Khairuddin hanya mengiyakan semua tindakan2 TDM dan Daim membuat perjanjian konsensus tubuh PH termasuk jawatan interim PM dengan banduan peliwat di dalam penjara bukan bekas banduan. Saat itu, statesmen spt TDM dan Daim tiada langsung phobia membuat deal dgn banduan 2 kali dan bekas peliwat. Malah TDM seolah menjilat semua ludah2nya ttg kelayakan Anwar. Tiada jugak masaalah bernaung bawah bendera dan logo mata satu PKR… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PAK PERALAT REFORMASI UTK TUTUP KERJA HINA HOMO

zunnun
Member
zunnun

..seperti juga peralatkan pembohongan utk mewajarkan syariat kepercayaan.

Anon
Guest
Anon

RM90 juta dan RM1.4 juta sebab, Hadi berbohong syarie lagi. Tengok komen Hadi mengenai TDM dan PH pada Oct 2017 ketika syok bersubahat dgn Klepto Najib dan kecuriannya praPRU14. https://m.malaysiakini.com/news/398869 Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang membalas semula kritikan Tun Dr Mahathir Mohamad yang sebelum ini berkata undian terhadap PAS sama sahaja seperti mengundi BN Abdul Hadi berkata, undian terhadap Pakatan Harapan (HARAPAN) pula bersamaan dengan “mengundi dan mengiakan kezaliman Mahathir”. Dalam wawancara bersama Sinar Harian hari ini, beliau berkata bekas perdana menteri itu patut bertaubat kerana menjadi punca kepada kerosakan sistem negara, pengurangan kuasa Raja-raja Melayu, amalan demokrasi… Read more »

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KES MAHKAMAH TAK ADA KENA MEMGENA DGN TONG M

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

KENAPA HARTA UMAT ISLAM TH DIUTUS KAFIR
…TIDAK ADAKAH MUSLIM BIJAK DLM PH

zunnun
Member
zunnun

..klu bagi kat Azeez Baling lagi mcm mana?

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

PATUT BAIL OUT DPT SUNTIKAN BKN TH YG SUSUT 19.9B

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

ALJUBURIN MESTI DIHALANG DR JD PM

zunnun
Member
zunnun

..itu cabaran bagi PAS & PBBM.

MAHATHIRVSANWAR
Guest
MAHATHIRVSANWAR

GENG LIWAT MCM KO MESTI SOKONG NYA