Shahbudin…

Berbicara Tentang Hitam Putih Malaysia

NAJIB PATUT BERTERIMA KASIH BN KALAH PILIHANRAYA…..

Bagaimanakah ketua sebuah agensi perisikan kerajaan boleh terlibat dalam skandal wang pilihanraya berjumlah AS$12 juta atau kira-kira RM50 juta?

Lebih buruk, bagaimanakah wang tersebut yang sepatutnya digunakan untuk pilihanraya, tetapi lebih separuh daripadanya ditemui masih tidak digunakan, malah seolah-olah disembunyikan di sebuah kondo?

Bayangkan apa terjadi dan betapa meriahnya kehidupan mereka yang terbabit sekarang ini jika dalam PRU14 lalu BN masih lagi mampu mengekalkan kuasanya?

Hidup-hidup Najib Razak dan kerajaan diperbodohkan begitu saja!!

Jika tidak kerana Pakatan Harapan yang memenangi pilihanraya, pastinya Najib sendiri tidak tahu atau tidak sedar dana pilihanraya yang sepatutnya dibelanjakan rupa-rupanya telah disorokkan.

Adakah mereka tidak membelanjakannya kerana sudah menjangka BN akan kalah dan hilang kuasa?

Apa pun, dengan terdedahnya skandal melibatkan ketua agensi perisikan negara ini, Najib sekurang-kurangnya patut berterima kasih kerana BN dapat dikalahkan dan akhirnya Pakatan Harapan mentadbir negara.

Jika tidak, sampai sekarang skandal ini akan terus tersembunyi rapi dan seolah-olah mereka telah bekerja dengan cemerlangnya.
Cisss….(ShahbudinHusin 30/08/2018).

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x