Shahbudin…

Berbicara Tentang Hitam Putih Malaysia

LEBIH BAIKLAH MO1 AJAK YB MARANG PERGI MEMANCING!!

1. Kesian MO1. Mesti berpeluh-peluh nak cuba yakinkan anak muda dan para belia utk tonjolkan kononnya Kerajaan dia baik – lebih baik dari Tun M. 
2. Antara lain dia kata susah utk parti sarkas nak tipu dlm undang2 pilihanraya yang makin ketat. Jika pilihanraya tipu, takkan lah parti sarkas kalah di Selangor, Penang dan Kelantan.
3. Dia juga kata anak muda tak usah takut sekarang..dia lebih terbuka. Tak tangkap anak muda yang kritik Kerajaan guna ISA melalui operasi Lalang.
4. Maaflah kena jawab hujah tak cerdik ni. Kalau setakat berani hentam Tun M jauh-jauh dan takut nak berdebat secara berdepan..lebih baik diamlah atau ajak Yb Marang pergi mancing lah.
5. Oh pilihanraya x  tipu ya..sebab tu lah Selangor, Penang dan Kelantan parti sarkas kalah ya. Senang je nak jawab.Kalah tu bukan kerana tak tipu. Tapi , dah tipu pun masih kalah juga.Jika tak tipu dan pilihanraya lebih adil dan bersih, lagi teruk lah parti sarkas kalah dan mungkin bukan setakat negeri, peringkat pusat pun kalah.
6. Anak muda x perlu takut kpd ISA atau Operasi Lalang ya. Lah lagi mudah nak jawab. Masa ISA dan Operasi Lalang tu, Mr. ada dalam Kabinet tak masa tu ? Jika ada, setuju tak ISA dan Operasi Lalang tu? Jika setuju, please tutup mulut lah ,jgn ckp ,buat malu je. Jika tak setuju , ada bersuara tak? Dan kenapa x letak jawatan dan protes ?  
7. Ya, setuju Mr. hapuskan ISA. Tapi di bawah rejim Mr. lagi teruk. Ada SOSMA yang lagi teruk dari ISA. Ada POTA ada POCA – yang ada di dalamnya ruh jahat ISA. Dan yang lebih teruk lagi Mr. juga buat Akta MKN – rampas kuasa YDPA terang2. 
So,  jgn ingat semua rakyat mcm parti suci Pak Aji yang Mr boleh temberang lah. Sori mori lah. Ginilah , rasa dah boleh dah slow- slow paket barang nak bawa keluar dari Putrajaya Mr .- jgn lupa bawa Mrs sekali ya dan pembantu Mrs yang jantan agak rajin juga mengomel tu.
MOHD HANIPA MAIDIN
AHLI PARLIMEN SEPANG.
0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Subscribe
Notify of
guest

111 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
111
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x