ADAKAH MALAYSIA MAHU BERBAIK-BAIK DENGAN ISRAEL?

Baru saja pada 22 Disember lalu, Najib Razak dan UMNO menganjurkan Himpunan Solidariti Palestine yang bukan saja untuk menunjukkan sokongan kepada perjuangan umat Islam di negara itu, tetapi juga bagi membantah cadangan Amerika Syarikat mahu menjadikan Baitulmaqdis sebagai ibu negara Israel.
Meskipun cadangan Amerika Syarikat itu masih tergantung dan belum menjadi kenyataan, tetapi penolakan kita kepada Israel seharusnya berkekalan sampai bila-bila.
Ini kerana, Israel yang memusuhi, menindas dan membunuh umat Islam di Palestine adalah musuh yang nyata bagi kita buat selama-lamanya.
Lebih daripada itu, negara kita juga tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik dengan Israel dan pergerakan rakyat kedua-dua negara tersekat dengan sendirinya.
Namun, apa yang berlaku kini tentu saja memeranjatkan kita semua.
Dilaporkan sekumpulan diplomat Israel telah berkunjung ke Malaysia baru-baru ini, di sebalik Kuala Lumpur dan Tel Aviv tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik.
Jurucakap Kementerian Luar Israel, Immanuel Nahshon mengesahkan kehadiran itu dengan mengatakan para diplomat itu hadir untuk menyertai persidangan berkaitan penempatan manusia yang berlangsung selama seminggu di Kuala Lumpur.
Para diplomat Israel yang diketuai oleh David Roet, bekas Timbalan Duta Israel ke PBB itu juga dilaporkan turut mengadakan pertemuan dengan pegawai-pegawai dari Malaysia.
Menulis di laman Twitternya kemudian, Roet menyifatkan kunjungannya ke Malaysia sebagai pengalaman yang unik dan melahirkan harapan besar tentang hubungan kedua-dua negara di masa depan.
Apa sudah jadi dengan perkembangan terbaru ini?
Apakah Malaysia mahu berbaik-baik dan bakal mengiktiraf Israel pada masa depan?
Tidakkah kehadiran diplomat Israel ini telah mengguris hati rakyat Palestine dan memberi erti penentangan kita kepada Israel bagaikan tidak bermakna lagi?
Dalam pada itu, jika kita masih ingat, Malaysia pernah menghalang kemasukan dua ahli sukan Israel ke negara ini untuk menyertai Kejohanan Layar Belia Sedunia dengan tidak mengeluarkan visa kepada mereka.
Adakah ahli sukan lebih berbahaya berbanding diplomat? (ShahbudinHusin 13/02/2018)
0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 2:00 pm
Subscribe
Notify of
guest

70 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
14 February 2018 6:12 am

Facebook milik mark zuketberg to orang yahudi.ko tak tau ke data dan aktiviti bodoh ko dan Mahathir buat facebook ada monitor?.persoalanya ko ada acc facebook tak?

Anonymous
Anonymous
14 February 2018 6:02 am

Alahai bodohnya shahbudin ni.masuk untuk conference je.itu pun nak isu.bukan bunuh rakyat sendiri macam Mahathir di Memali dulu.

Anonymous
Anonymous
14 February 2018 12:51 am

Saya nak tengok kepala bapak dedak mana yg pertama sekali mau defen pasal org yahudi masuk Malaysia ? Itupun kasi free entry tanpa apa2 soalan. Aduhai kepala bapak penyamun, gah kau depan ribuan org islam kasi defen palastin tapi lain pulak cerita dari bkang !

Anonymous
Anonymous
14 February 2018 4:31 am
Reply to  Anonymous

Apabila ada sekumpulan diplomat dari Israel hadir ke Malaysia untuk hadir ke satu program Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB), penyokong pembangkang mula kecoh dan kritik kerajaan dengan mendakwa kerajaan kononnya memihak dan menyokong rejim zionis itu. Itu tuduhan mengarut sama sekali. Mungkin mahu lari isu kes rasuah terowong di Pulau Pinang dan isu main bola atas padang pasir di Selangor, maka kecohkanlah cerita kehadiran wakil Israel ke program anjuran PBB itu. “Diversion” dibuat untuk tutup dua cerita panas itu. Secara dasarnya, Malaysia tidak ada sebarang hubungan diplomatik kerajaan dengan kerajaan dengan Israel. Di passport Malaysia pun masih tertulis dengan jelas larangan… Read more »

Anonymous
Anonymous
14 February 2018 4:33 am
Reply to  Anonymous

Ngeh Koo Ham, Ahli Parlimen DAP Beruas adalah anggota pertubuhan Socialist International yang turut dianggotai oleh parti politik dari Israel. Pertubuhan sosialis antarabangsa ini sering membantu anggotanya menghadapi pilihanraya di seluruh dunia. Barangkali kerana takut rahsia terbongkar, sampai ke hari ini, DAP diam hal dana RM1.2 billion dari Israel ini. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak pernah cuba untuk menjalinkan sebarang hubungan kerajaan dengan Tel Aviv. Di forum antarabangsa dan PBB, Datuk Seri Najib tegas dan konsisten memperjuangkan isu Palestin. Berbeza dengan Mahathir yang kini menjadi Pengerusi PH. Mahathir pernah menjalin hubungan dengan Israel. Mahathir sendiri mengaku ada… Read more »

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 8:50 pm

P E N G U M U M A N :

UMNO guna budak2 anjing hingusan Mengganggu Ucapan Lefttenan Jeneral (B) Ghafir membongkar bagaimana pemimpin UMNO seleweng berbilyon untuk pertahanan negara & kelembapan Najib, Jahid Komidi & Hisaputing mengakibatkan Sabah mudah diserang hingga 8 perwira kita terkorban.

PS:
Sila tonton di You Tube 'Cubaan UMNO Untuk Mengganggu Ucapan Lefttenan Jeneral (B) Ghafir Di Melaka'

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 7:09 pm

tahniah Tuan Budin

anak haramzadah masih tak paham bahasa.. kita kena ajar mereka ni mcm juga kita ajar najib di pru14 ini

blog Tuan ini dah top5. kami bersyukur dgn sikap prihatin serta kebijaksanaan Tuan mengurskan blog ini.

tahniah y.b shahbudin

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 2:43 pm

Rasulullah SAW dalam sabdanya yang berbunyi. عَنْ أَبِى هُرَيْرَةَ عَنِ النَّبِىِّ صلى الله عليه وسلم – قَالَ آيَةُ الْمُنَافِقِ ثَلاَثٌ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ ، وَإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ ، وَإِذَا اؤْتُمِنَ خَانَ Dari Abu Hurairah, bahwa Nabi SAW bersabda, Tanda-tanda orang munafik ada tiga: jika berbicara dia berdusta, jika berjanji dia mengingkari, dan jika diberi amanah dia berkhianat (HR. Al- Bukhari) 1- BERDUSTA : MO1 BERDUSTA kpd rakyat dgn mengatakan rm2.6bilion tiada dalam akaunnya. MO1 = NAJIB = PERDANA MENTERI = BERDUSTA = MUNAFIQ 2. MUNGKIR JANJI: MO1 MUNGKIR JANJI meringankan beban kos sara hidup rakyat sebelum menang PRU13 yg lalu,… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 3:02 pm
Reply to  Anonymous

tengok jiran sebelah,
hari-hari makan tulang buat sup…

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 3:02 pm
Reply to  Anonymous

Saya anjurkan mari tonton di You Tube ucapan Pensyarah perakaunan forensik, Dr Radzi Jidin di Majlis Pelancaran Jentera Pilihanraya P HARAPAN Pasir Mas.

Inilah satu lagi bintang muncul dan bakal pemimpin negara di masa depan, Insya Allah.

Usah buang masa dgn luahan sampah orang tak abis sekolah Kejora & GN……..!!

GENG NAJIB
GENG NAJIB
13 February 2018 2:19 pm

Once Mahathir becomes the Prime Minister (if Pakatan Harapan wins the coming general election or GE14) he is first going to appoint Mukhriz his deputy. Of course, there will be protests but that will be only for a short while because money can close people’s mouths. Then Mahathir will make sure his proxies, nominees and cronies transfer back the RM100 billion to him. Hence the RM1 billion ‘investment’ in Kit Siang is dedak compared to the RM100 billion that is at stake. ————————————————————————————————————– Rakyat Msia pun pelik bagaimaan Madey yang satu ketika dulu dianggap sebagai orang yang paling dibenci diMsia,… Read more »

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 2:32 pm
Reply to  GENG NAJIB

Kamu dapat fakta dari sumber mana ni Geng Najib ????

Cuba back up sikit kamu punya info ni …

GENG NAJIB
GENG NAJIB
13 February 2018 3:00 pm
Reply to  GENG NAJIB

Pak diny..cukuplah saya katakan bahawa info ini adalah sahih dan sangat reliable…yang didedahkan sendiri dari orang penting dalam Bersatu. Tak perlulah saya saya sebutkan namanya di sini…bukannya Pak diny kenal pun. Yang penting dia tak mahu akan mendapat negative retaliation dari Madey dan konco2nya. Jadi selama ni Madey tuduh DSNR jadikan dedak sebagai satu cara untuk mendapatkan sokongan hanyalh propanya saja..rope2nya mainan dedak dia lagi hebat berjota2 kali ganda. Kita rakyat Msia bagai nak rak percaya tuduhan2nya tu terhadap DSNR..yang kita tak sedar dedak yang ditabur Madey kepaad pimpinan2 tetinggi parti2 komponen PH lagi dasat. Nasib baik lah Kak Wan… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 3:56 pm
Reply to  GENG NAJIB

Macam bodo2 jer hujah mamat macaii umno sekor ni..

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 1:59 pm

ANON 21;49

ANAK PELACUR HARAMZADAH MUNCUL DALAM BERBAGAI RUPA ….

MAKLUMLAH PUK***K NI TAK KENAL RUPA BAPAK DIA …MUNGKIN YANG TERANG , PUTEH GEBU , HITAM LEGAM ..

TAK SALAH JUGA MUNGKIN MAK DIA DI SONDOL OLIH BABI HUTAN !!!

BANGSAT , KEPARAT PUNYA MANUSIA !!!

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 1:58 pm

Berita remeh tingkah budak2 hingusan dapat liputan media2 sosial KERAjaan BN, terutama tv3 suku & 'rehat-tidur-merapu (rtm).

Kenapa pulak kunjungan diplomat regime Israel Yahudi tidak ada langsung, kan ini sejarah buat pertma kali dalam sejarah negara…..??

Apakah Najib & Rosmah nak cover line yg mereka berdua nie memang sah2 budak suruhan/hamba abdi Zionist dek dah termakan hutang riba + bunga 10% riba yg diharamkan sepertimana dinyatakan di semua kitab2 Allah……….??

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 1:44 pm

BETAPA RENDAHNYA MORAL SERTA NILAI DIRI . WALAUPUN DI KUTUK SERTA DIKEJI , DI MAKI HAMUN DAN DI SUMPAH SERANAH ..DIA TETAP DATANG MENYONDOL …SAMA ADA DIA NI KETURUNAN LEMBU SAPI ATAU PUN BABI .

JIKA MAK BADAK SANGGUP MENJUAL DIRI DENGAN HARGA 1 JUTA RINGGIT … ADAKAH SI ANAK PELACUR INI HANYA HARGA TAIK . JIKA MAK BADAK MENJUAL DIRI UNTUK MENJADI FLOM …FIRST LADY KE FUCKING LADY …SI MALAUN NI YANG PASTI HANYA DAPAT TAHI .

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 1:43 pm

fook you basturd

fcuk the law najibs law the hell with u moron

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 1:30 pm

Lembu punya pasal
Aku yg masuk jel
lembu duduk dlm kondo
Aku yg kena masuk penjara

Nampaknya lembu lebih beruntung dari aku
Huhuhu… padan muka aku…

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 12:58 pm

FUUYYIIIIOONNKKKKKKKK..

JON DOE KAT KLUENGMEN DAKWAH BAGAI
KAT BLOK BODIN KE MAIN JADI BATU API LAGI
HUTANG BILLION MESIA DH BANGKRAP KE BINGAI.!
TUNJUK LA BOKTI & FAKTA BARU LA MENJADI..

KIKIKIKI… BERAMBOSSSSS BARUA DAP@SPORK PENSABOTAJ EKONOMI MESIA…

john doe
john doe
13 February 2018 12:46 pm

Bukankah saya pernah menyebut bahawa di belakang Najib adalah penasihat2 Yahudi Zionist daripada APCO? Nah, lihat sajalah apa yang berlaku hari ini. Disebabkan hutang berbillion yang tidak mampu dibayar, Malaysia akan dituntut mengiktiraf negara Zionist Israel sbg galang ganti hutangnya. Kehadiran delegasi Israel ini hanyalah salah satu langkah di antara langkah-langkah yang telah dirancang oleh Zionist. Jangan risau, rancangan mereka tidak akan berjaya disebabkan UmNo yang menjadi tali barut Zionist ini hanya menghitung hari untuk dilenyapkan sama sekali. Hanya beberapa purnama saja lagi untuk melihat, in shaa Allah. Sekali lagi ditegaskan, tidak mahu percaya ataupun mahu merasa ragu-ragu pun tidak… Read more »

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 12:18 pm

Gara2 negara kini di bawah pentadbiran klepetokrasi penuh dgn rasuah, sampai2 kini pemain2 badminton negara pun dah terikut-ikut rentak dan terkantol.

Bera & malunya……!!

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 12:07 pm

Yahudi dan Nasara TIDAK SAKALI KALI AKAN REDHA kpg AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM melainkan setelah umat Islam mengikuti telunjuk mereka sejengkal demi sejngkal, sehasta demi sehasta sehinggakan jika mereka masuk ke lubang biawak pun akan kamu turuti mereka.

Apa maksudnya???

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:45 am

Kepada pihak pimpinan pakatan harapan…diharap lebihkan lagi tumpuan terhadap orang2 kampung,pendalaman,hulu,desa terpencil..golingan ini la paling rami mengundi [email protected] la paling teruk ditipu HIDUP HIDUP oleh panglima perang islam dunia aka panglima bugis

“Orang Melayu luar bandar masih sangat komunal. Yang mereka kenal hanyalah Umno"

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 2:54 pm
Reply to  Anonymous

Patut la najib masih berkuasa..dungu2 belaka macai melayu yg sokong dia

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:29 am

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:22 am

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:18 am

Kena lah berbaik2 dgn Israel brader.. sebab Arab Saudi kan sekongkol Israel dan Amerika Syarikat.. Kalau mau quota haji bertambah, mau booking suaka kat Arab Saudi nanti, mesti mau sujud kat tapak kaki Arab Saudi aka sekongkol juga dgn Israel dan Amerika Sya. Ini pun lebai PAS tak nampak lagi? Sarban dah kena kencing Najib dan UMNO pun lebai PAS tak kesah asalkan fulus masyukkk..

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:24 am
Reply to  Anonymous

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

HADIGOL
HADIGOL
13 February 2018 10:54 am

NK BERBAIK DGN ISRAIÌIILL?

HADI KATA.. MESTI ADA 4 SAKSI.

huh hebat tok guru…. takbiir

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 10:27 am

UuuuuuYOOOOOOoooIiIIIiiiiiinnkkk…

BUDAK SUMAN TERKINJA PALING KEDEPAN
AL ANUS PULRALIST TO PROTECT JEWS ZIONIS
ARI NI PLURALIST AL ANUS TU LA D'JILAT MENCIPAN
BOGIS PELARIAN HAMPEH TAK ADO PENDIRIAN
ADO ATI NAK GELI GELAMAN LAIN ORANG…

KIKIKIKIKI…

BERAMBOSSSSS BARUA SINGAPORK@DAP PENSABOTAJ EKONOMI NEGARA… 2 BOLAN LAGI KEJAAN P.PINAG DAN.SELANGORK MELINGKUP…

ASSMIN CIPTA SEJARAH MB PALING SINGKAT DI MALAYSIA… LEPAS NI SORANG DIRI LA TURUN NAIK MAHKAMAH… SEJARAH PARTI PKR TURUN NAIK MAHKAMAH SORANG2 KEPALA JUBO MME LAGU TU

PINTU GERBANG 10 JOTA DI PEDULIKAN STADIOM SHAH ALAM PEDULIKAN LAH..!!!!

RAKYAT SELANGOR MASA UNTUK KITA

…"UBAHHH……!!!! INI KALI LAH…

KIKIKIKIKI.. BERAMBOSSSSS

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:23 am
Reply to  Anonymous

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 11:49 am
Reply to  Anonymous

Apakah ini kebetulan?Atau apakah ini pembalasan Illahi? Najib pernah meluahkan secara peribadi menyifatkan kematian sahabat rapatnya Allahyarham Tan Sri Jamaluddin Jarjis dan dua orang pegawai kanannya Datuk Seri Azlin Alias dan Datuk Mohd Po'ad Jelani yg terkorban dalam satu nahas helikopter di Semenyih sebagai satu tragedi peribadi. Tragisnya daripada gambar-gambar yang tersiar di media sosial begitu mengeri dan menggerunkan, yang putus kepala, yang hancur jasadnya… Ianya berlaku selang bebrapa hari selepas pemergian Dato' Poad Jelani. Ketiga-tiganya merupakan orang kuat Jabatan Perdana Menteri (MPO). Po'ad yang merupakan Setiausaha Sulit kepada Perdana Menteri pula meninggal dunia akibat kanser limfoma. Semua sentuhan Najib… Read more »

HADIGOL
HADIGOL
13 February 2018 10:22 am

NK BERBAIK2 DGN ISRAIIIILL?

MMMMM… PAS PUASHATI.

takbiiiiir… lega

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:23 am
Reply to  HADIGOL

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 10:21 am

Aku doakan moga moga MO1 keparat akan cepat mampus dengan cara paling hina dan keji kerana perbuatan pecah amanahnya yang telah menganiayai rakyat

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 10:40 am
Reply to  Anonymous

doa kat tokong ke..patut lah kena buang macam sampah..

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 10:15 am

Bagaimana MO1 hipokrit dan berkali kali auta tentang 1MDB, begitu lah juga dgn isu Israel zionis ini. Sudah lah team penasihat orang Yahudi, layanan gerombolan MO1 terhadap tamu tak diundang dan musuh nombor wahid Islam ini, menunjukkan wajah sebenar UMNO BN. Gerombolan ni tak ubah macam cerita opera China saja. Pong Pam pong Pam jer lebih tapi hakikatnya ular kepala dua, jenis langsung tak boleh dipercayai.

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:49 am

One more reason for the rakyat to reject him and his gang of robbers and hypocrites in the coming GE!

And by the way, there is no surprise for this turn of events: he is just following the foot steps of his Saud brothers…

And the Palestinians continue to bleed unabated with moslem brothers such as these. Yes?

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:27 am
Reply to  Anonymous

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 1:54 pm
Reply to  Anonymous

PERNAH SAYA BERKATA DI BLOG INI …

NAJIB ADALAH SEORANG HIPOKRAT TAHAP SATU .

SEPULOH PERKATAAN YANG KELUAR DARI MULUT DIA , SEBELAS TAK BOLIH DI PERCAYAI .
"KEPALA BAPAK KAU" NI BUKANNYA CAKAP IKUT MULUT , TAPI YANG KELUAR HANYA IKUT BUNTUT !!!

ITU PASAL VIDEO UCAPAN DI PERSIDANGAN KHAS OIC ISTANBUL YANG MENDAPAT PUJIAN MELAMBUNG GENG NAJIB DIPADAMKAN .

KETIKA BERUCAP ,NAJIB MENYEBUT PERKATAAN " OUR FILTH " INSTEAD OF "OUR FAITH" !!!!
THERE GOES MALAYSIA'S ANGLICAN EDUCATED PM !!!!

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:43 am

Banyak sangat fitnah blog ni..igt matilah woi

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:27 am
Reply to  Anonymous

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:18 am

Dikhabarkan tun mahathir terpaksa dimasukkan ke IJN kerana masalah batuk. Hmmmmm… Kalau batukpun dah kena masuk IJN, bagaimana nanti utk menjalankan tugas selaku PM walaupun hanya 2 tahun. Dalam tempoh itu berapa kali nak masuk hospital dan IJN? Bukan menafikan kebolehan tun memerintah negara ini kerana pengalamannya tapi itu duluuuu! Kini fikirannya dah sedikit merosot, malah paling perlu diberi perhatian ialah fizikalnya, merosot teruk! Walaupun tuan punya badan masih bernafsu utk menjadi PM namun penyokong perlu juga memberi sedikit kasihan belas kpd tun. Jangan disokong dan diusung ke hulu ke hilir sampai lupa bahawa takdir dan waktu bukan lagi memihak… Read more »

steady eddie
steady eddie
13 February 2018 9:04 am

ckp tk serupa bikin

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:06 am
Reply to  steady eddie

Wah..dapat lagi artikel baru untuk diputar belit..

Reply

steady eddie13 February 2018 at 17:04
ckp tk serupa bikin

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:13 am
Reply to  steady eddie

Jamal yunos dan pemuda pemudi dunguuuu lain2 tu tak nak berhimpun ke depan pejabat menteri.sb bagi pgawai israel masuk malaysia??

Kikiki

Zack Armstrong
Zack Armstrong
13 February 2018 3:26 pm
Reply to  steady eddie

Si tua Bapok wak kojola kengkang babi tonggek umno ni mmg celaka!!!

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:04 am

Wah..dapat lagi artikel baru untuk diputar belit..

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:10 am
Reply to  Anonymous

Memang la macai dan pemakan dedak akan putar dan pusing sepuas-puasnya. Macam mana lagi nak defend jibby kalau tak spin.

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:19 am
Reply to  Anonymous

Dikhabarkan tun mahathir terpaksa dimasukkan ke IJN kerana masalah batuk. Hmmmmm… Kalau batukpun dah kena masuk IJN, bagaimana nanti utk menjalankan tugas selaku PM walaupun hanya 2 tahun. Dalam tempoh itu berapa kali nak masuk hospital dan IJN? Bukan menafikan kebolehan tun memerintah negara ini kerana pengalamannya tapi itu duluuuu! Kini fikirannya dah sedikit merosot, malah paling perlu diberi perhatian ialah fizikalnya, merosot teruk! Walaupun tuan punya badan masih bernafsu utk menjadi PM namun penyokong perlu juga memberi sedikit kasihan belas kpd tun. Jangan disokong dan diusung ke hulu ke hilir sampai lupa bahawa takdir dan waktu bukan lagi memihak… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:31 am
Reply to  Anonymous

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 1:08 pm
Reply to  Anonymous

Rafizi Must Be Punished For What He DidRafizi Ramli was sentenced to 30-months jail. He was punished for leaking confidential banking information.But was the sentence fair?Was it excessive?Was it justifiedHow will it impact the rakyat?Let us take a look.Rafizi is a criminal—————————-Rafizi is a criminal full stop.Rafizi broke the law at his whim and fancy to spread lies and slander.How can he be sincere if he shares private information with others?The rakyat should not be fooled. How would you feel if your private information is exposed?———————————————————————Let’s say a businessman has RM300 million in his bank account.This information is then exposed… Read more »

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 7:21 pm
Reply to  Anonymous

February 13, 2018 Malaysia: When Criminals like M01 and his cohorts go free, and good men are going to jail, we Malaysians are doomed by Dato’ Dennis Ignatius When good men go to jail & scoundrels go free “When exposing a crime is treated as committing a crime, you are ruled by criminals.” ~ Anonymous It was a rude reminder of the times we live in: Rafizi Ramli, Member of Parliament and PKR Vice-President together with bank clerk Johari Mohammad were sentenced last week to 30 months in prison for leaking details relating to the National Feedlot Corporation (NFC) scandal.… Read more »

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 7:40 pm
Reply to  Anonymous

On Shahrizat Abdul jalil …

"Dare you accuse me of being corrupt. That’s insulting. I am thoroughly corrupt mind and body. I learned the art of making money effortlessly from UMNO leaders. NFC project came in my dreams. Fleece the cows and make huge amounts of money."–Anon

FLOM Rosmah Mansor is Shahrizat's Mentor .

Resigned from ministerial post but is made the women's affair adviser to the PM with ministerial status and benefits .

mahligai seni
mahligai seni
13 February 2018 8:53 am

NOMBOR 1 (Heheheeee..). Mahu berbaik-baik dengan Israel? Weh, janganlah. Bahaya tu…

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 9:18 am
Reply to  mahligai seni

Dikhabarkan tun mahathir terpaksa dimasukkan ke IJN kerana masalah batuk. Hmmmmm… Kalau batukpun dah kena masuk IJN, bagaimana nanti utk menjalankan tugas selaku PM walaupun hanya 2 tahun. Dalam tempoh itu berapa kali nak masuk hospital dan IJN? Bukan menafikan kebolehan tun memerintah negara ini kerana pengalamannya tapi itu duluuuu! Kini fikirannya dah sedikit merosot, malah paling perlu diberi perhatian ialah fizikalnya, merosot teruk! Walaupun tuan punya badan masih bernafsu utk menjadi PM namun penyokong perlu juga memberi sedikit kasihan belas kpd tun. Jangan disokong dan diusung ke hulu ke hilir sampai lupa bahawa takdir dan waktu bukan lagi memihak… Read more »

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 10:02 am
Reply to  mahligai seni

Topik kali ini bukti Najib seorang 'Penghianat' pd Agama, Bangsa & Tanah Air? Jelas sekali Najib tidak memilikki ciri2 jati diri sebagai pemimpin yg beragama Islam berbanding Tun Mahathir yg tegas, berani & bersikap konsisten terhadap anti regime Zionist Israel & Yahudi. Masih lupakah kita bagaimana awal2 lagi Najib, Rosmah & JJ berbelanja ribuan juta melantik Yahudi Paul Sadlen & APCO sebagai penasihat/konsultan; serta bersekongkol dgn banker Yahudi Goldman Sachs untuk pinjaman riba RM42 bilion + bunga riba 10% buat penyelewengan sykt Iblis 1mdb & joli sakan anak beranak Rosmah Najib bersama Jho Low…..?? Allah SWT telah menyelongkar pengkhianatan Najib… Read more »

Othaman Ahmad
Othaman Ahmad
13 February 2018 10:06 am
Reply to  mahligai seni

Nah……kita nak dengar apa pendirian Hadi Awang Bini 3 dan Pas Pis Pus berhubung kunjungan diplomat regime Israel ini….??

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 10:14 am
Reply to  mahligai seni

Cina DAP dah berkurun ada membuat hubungan dg kedutaan Israil di S*******e, nampak?, korang semua sokong DAP kan?…. so lendehkan lah semua sokongan korang itu. Bila lagi nak londehkan.

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:18 am
Reply to  mahligai seni

BUDIN

BABEE BETUL MAT KOPYPES BUDAK TAB KURANG AJOR HARAMZADAH …. NAJIB.. NIII

BODOOO BETUL BUDAK SEWEL UMNO

DAH LAH TAK RETI ABC

NAK KOMEN PUN TAKDE OTAK

YG BABEE NI TAHU TAB DAN KOPYPES

SEWEL PUNYA ANAK BUAH NAJIB

Shafiek Abdat
Shafiek Abdat
13 February 2018 11:29 am
Reply to  mahligai seni

Pemimpin di Negara yang berbaik-baik dengan regime Israel Laknatullah maka mereka juga sama seperti Zionist Laknatullah …….!!!!

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:41 am
Reply to  mahligai seni

budin rakyat islam melayu izinkan saya bersuai kenal dgn kawan dan rakan umat islam iaitu DUTA ISRAEL KE PBB yang dulu dan kini menyokong resolusi baitulmaqdis sebagai ibu negara israel SAYA TERUJA NAK BERJUMPA DGN KAWAN BAIK ARAB SAUDI INI YG TELAH MEMBEKALKAN CYBERSECURITY KPD KERAJAAN SAUDI SAYA MENJEMPUT DUTA ISTAEL KE PBB UTK MAKAN MALAM DI RESTORAN MELAYU DAN MAKAN SATAY SUDAH TIBA MASA NAJIB BERBAIK DGN DUTA ISRAEL KE PBB SEPERTI YG DILAKUKAN AYANDA SOLTAN SALMAN ALSAUD PUSAT RAJA SALAMAN AKAN DINSYORKAN DIRASMIKAN DUTA PBB ISRAEL INI INSYALLAH JAZAKALLAH HIS EXECELENCY ISRAEL FOR COMING TO MALAYSIA SELAMAT DATANG… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 11:45 am
Reply to  mahligai seni

1814, ko yg dah tau dan ko dipihak KERAjaan umnoBn apasal tak ambil tindakan? Apa bodoh punya KERAjaan umnobn? Dan ko juga yg sentiasa melalak DAP parti perkauman cauvinis cina, engkau KERAjaan, haramkanlah! Tak berani? Sebab? Telor dah kena gengam dgn cina kan! Tak usah temberanglah MELAYU umno MUNAFIQ! dlm diam2 ko orang panggil YAHUDI jadi penasihat umnoBn. APCO tu bukan YAHUDI? GOLDMAN SACH itu bukan YAHUDI? DONALD TURUMP itu bukan YAHUDI? Sampai hancor ekonomi negara aku! DAP yang salah? Orang yahudi dah berkurun ada di Malaysia! Nak aku tunjukkan kubor yahudi di di Malaysia nih? BODOH BAHALOL BANGANG TOLOL… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 1:08 pm
Reply to  mahligai seni

Rafizi Must Be Punished For What He DidRafizi Ramli was sentenced to 30-months jail. He was punished for leaking confidential banking information.But was the sentence fair?Was it excessive?Was it justifiedHow will it impact the rakyat?Let us take a look.Rafizi is a criminal—————————-Rafizi is a criminal full stop.Rafizi broke the law at his whim and fancy to spread lies and slander.How can he be sincere if he shares private information with others?The rakyat should not be fooled. How would you feel if your private information is exposed?———————————————————————Let’s say a businessman has RM300 million in his bank account.This information is then exposed… Read more »

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 1:24 pm
Reply to  mahligai seni

ANAK PELACUR HARAMZADAH MUNCUL DALAM BERBAGAI RUPA ….

MAKLUMLAH PUK***K NI TAK KENAL RUPA BAPAK DIA …MUNGKIN YANG TERANG , PUTEH GEBU , HITAM LEGAM ..

TAK SALAH JUGA MUNGKIN MAK DIA DI SONDOL OLIH BABI HUTAN !!!

BANGSAT , KEPARAT PUNYA MANUSIA !!!

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 1:35 pm
Reply to  mahligai seni

Ahli PPBM Dakwa Parti Amal Kronisme MOBILE VIEWKlik untuk Mobile ViewKATEGORIBerita LainTARIKHTuesday, 13 February 2018MASABeberapa Jam LaluSEREMBAN, 13 Feb – Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) terus dibelenggu kemelut apabila hari ini sekumpulan anggota parti itu mendakwa parti itu mengamalkan kronisme dan perebutan kuasa. Bekas Timbalan Ketua Srikandinya Zaliha Mohamd Zakiria yang mengetuai kumpulan 20 orang itu berkata isu-isu yang membelenggu parti itu menyebabkan sesama ahli sukar untuk bekerjasama. “Seperti isu kroni, orang lain buat kerja, orang lain yang mendapat nama dan langsung menyingkirkan ahli yang betul-betul buat kerja. Pergolakan akar umbi tidak diendahkan bukan hanya sekarang, waima ia telah wujud… Read more »

Anonymous
Anonymous
13 February 2018 4:39 pm
Reply to  mahligai seni

Najib tahu Tun M amat menentang kekejaman Yehudi Zionist,
Najib dgn segaja menunjuk kan kpd Tun M supaya Tun M lebih sakit hati,
Hoi najib, Jgn kata Tun M, kami rakyat Malaysia rasa malu dan terhina dgn tindakan kau najib menjemput deligasi Israel tu,
Malu lah sikit pd org Palestine,

diny yusof
diny yusof
13 February 2018 6:58 pm
Reply to  mahligai seni

There goes my Anglican educated Bugis warrior who swore heart and soul in defending the Islamic doctrine .

There goes my Anglican educated PM who claimed to be holier than thou .

Anonymous
Anonymous
14 February 2018 11:46 pm
Reply to  mahligai seni

Satu hari Seman poyi umah Udin,Udin … Mano poyi anak kau,Ado niya ha dlm bilik diyo.Leman .. keluwau .. atok Seman banghu balik dari botapo nak jumpo.Yo lah yah … Nanti nak kojut Mei Li.Oo Leman ini siapo ni Leman … O'ang umah ko yey, Iyo pokcik tak tahu ko sojak Junjungan kito porintah, semuwo ea dah boleh nikah senuwo bangso.Iyo ko atok maso dlm botapo dlm gunung Cenlong, atok ado gak tongimo ilham … M'sia polopur semuwo bangso duniyo mengislamkan semuwo bangso. Elok lah Udin eko nikahkan semuwo anak2 kau dgn bangso asing. Eden sokong tu Udin.Aaa cham tu… Read more »