JOM KITA CIPTA SEJARAH BARU UNTUK MALAYSIA!!

Kebulatan kata yang akhirnya setuju menamakan Tun Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri sementara sebaik Pakatan Harapan memenangi PRU 14 akan datang, bukan saja berita baik untuk sesiapa saja yang mahukan perubahan, bahkan merupakan peluang terbuka untuk mencipta sejarah tersendiri buat negara.
Dari segi rekod, kemampuan, ketajaman fikiran, penerimaan antarabangsa, malah budi bahasa dengan tidak pernah mengungkapkan perkataan “bangang”, “haram jadah” atau “kepala bapak” kepada sesiapa,mTun Mahathir tentu saja jauh lebih baik berbanding Najib.
Lebih dari itu, dalam usianya sekarang, tiada apa lagi yang hendak dikejarnya selain untuk menyelamatkan Malaysia semata-mata. 
Ia berbeza dengan Najib yang mahu menjadi Perdana Menteri di mana keutamaannya adalah untuk menyelamatkan dirinya sahaja.
Maka, memilih Tun Mahathir dan Pakatan Harapan adalah memilih kebaikan untuk diri kita semua, berbeza dengan memilih Najib, UMNO dan BN adalah petaka untuk masa depan anak-anak serta generasi seterusnya di sebalik Najib dan Jho Lowa akan terlepas begitu saja.
Selain itu, dengan memilih Tun Mahathir sebagai Perdana Menteri juga, beberapa sejarah turut mampu dicipta.
Pertama, buat julung kalinya seseorang dipilih buat kali kedua untuk menerajui negara di mana sebelum ini Tun Mahathir pernah 22 tahun menjadi Perdana Menteri, dengan tunjang perjuangannya kali ini adalah untuk menyelamat dan memulihkan negara semata-mata.
Kedua, ia menjadikan Tun Mahathir dalam usianya mencecah 93 tahun  kembali disandarkan harapan akibat terlalu banyak kerosakan yang dilakukan oleh Najib yang lebih muda usianya.
Ketiga, menjadikan Najib sebagai Perdana Menteri pertama yang hilang kuasanya melalui pilihanraya, sekaligus hilang jawatannya di singgahsana kuasa Putrajaya.
Keempat, menjadikan Najib sebagai satu-satunya bekas Perdana Menteri yang tidak menentu nasibnya, sama ada bebas merdeka atau bakal menghuni penjara, selepas tidak lagi berkuasa.
Sebaliknya, tiada apa-apa sejarah dapat dicipta dengan mengekalkan lagi Najib, selain hanya kita yang akan menempah sejarah duka untuk diri sendiri buat selama-lamanya, bukan saja kerana menanggung hutang negara, malah terbeban dengan pelbagai kesukaran yang tidak diketahui bila titik akhirnya.
Lalu, jom sama-sama kita cipta sejarah baru untuk Malaysia pada PRU 14 akan datang nanti. Hanya dengan keberanian mencipta sejarah membawa keseronokan dan erti kejayaan dalam perjuangan. (ShahbudinHusin 29/12/2017).
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:57 pm

292
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousMiss VeeShafiek AbdatOthaman AhmadTHe 3 BABE Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Miss Vee
Guest
Miss Vee

Awas … Budak Budak Di Larang Masuk!!
>>> KLIK HERE !! <<<

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju sangat budin. Biar PH perintah agar kepala bapak kita humban dlm penjara sehingga akhir hayat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Eeeeee…tak sabau aku esok ada pesta Munge!!!!!

Tak boleh tidur malam ni …tak sabau aku nak main Munge!!! Sebelum pi esok pagi aku nak mandi air Munge!!!

keh…keh…keh…keh…keh…keh..

Othaman Ahmad
Guest
Othaman Ahmad

Berani besok jumpa saya di KL, Kejora?

Anonymous
Guest
Anonymous

Nah aku senaraikan sebahgian orang muda2 dari Yang Berbahagia Tun Mahathir:- -Mas Merah….opppssssss….silap…..Mas Erny>tak tau IMAMS tokeynya kapir harbi-Khairi mr J bangla – KBS lesap rm 100 juta-Methiews KKLW air sabah – hangos rm 500 juta -Isa ketot samad – felda fgv kontang dana disakaunya , >ikan steorgen rm200juta mana Iso?-Sharizat J – rm 200 juta lebur mampos semua lembu >lemas dalam kondo, last2 lembu kena import jugak.-Dzukifli KP SPRM – rm2juta kos hadiri mesy tapi pergi >nyontot bini orang kat Bali indon.-Apundek AG – No futher Action pd hal siasat tak habis-Nazri gengster Pelancongan – pegawai2 saya tak faham-Zaid… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk membantu bangunkan ekonomi US"

Yang ni paling tak siuman kat malaysia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka tunM walau kaya raya dan sudah tua pun masih gigih melawan pencuri terhebat di donnniiiiaa…

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM sementara…lepas tu beri kat si Nuar Al Juburi…maka ramai ler yg akan jadi tunggangan dia!!!! Lepas di Tunggang…kasi Jilat!!!!!

Othaman Ahmad
Guest
Othaman Ahmad

Salam sejahtera sdra2ku seperjuanganBro DadBro John DoeBro 22:04dan rakan2 seperjuang yg lain I've been saying this many times that we have to stay united to oust UMNO/BN. We are now being tested on our endurance to face challenges within and outside. Accepting Mahathir as the interim PM seems to be the only possible solution to provide the convergence of so many factors required to bring an end to the UMNO regime. Most importantly it provides rural Malays with the stimulant required to abandon UMNO. We have no other option. Bear in mind, Tun walau dah lanjut usia, tidak terfikir kah… Read more »

Othaman Ahmad
Guest
Othaman Ahmad

Salam sejahtera sdra2ku seperjuanganBro DadBro John DoeBro 22:04dan rakan2 seperjuang yg lain Dalam pada itu, waspadalah teman2 di blog ini ada 3 ekor anasir jahat yg ambil kesempatan dgn sikap munafik mengadu domba sesama kita. Sungguh benar apa ygdikatakan oleh seorang hamba Allah ttg ketiga jahanam itu….. I am writing to highlight the 3 indisputable characters who frequently drop their worthless comments in Shahbuddin, Celah Gelegar and Kluangdiamond blogs namely Mr J, Geng najib and Anonymous who are by definitions stubborn personaliites due to blind loyalty. Mr J is known for his continuous strategy of instilling fear in others on… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

TAK SABAR NAK TUNGGU ESOK…TENGOK MONYET-MONYET BEREBUT MUNGE!!!!

KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…

Othaman Ahmad
Guest
Othaman Ahmad

Berani turn KL besok jumpa saya, Kejora?

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Anonymous
Guest
Anonymous

TERIMA KASIH TUN PADA CHEF WAN SKANDAL terbaharu yang melanda Felda merupakan satu contoh modus operandi golongan tertentu untuk menyalurkan aset kerajaan ke dalam poket mereka sendiri, kata Dr Mahathir Mohamad. Bekas perdana menteri itu berkata, amalan tersebut merupakan perkara yang sering berlaku. "Nampak sahaja badan yang mempunyai duit, ada sahaja cadangan macam mana nak curi duit tu. Ini berlaku kepada Felda, berlaku kepada Tabung Haji, ia berlaku juga kepada kerajaan Malaysia.“Apabila tanah di Kuala Lumpur yang nilainya lebih kurang RM7,000 satu kaki persegi dijual kepada 1Malaysia Development Berhad pada RM60 bagi satu kaki persegi."Lepas tu 1MDB jual balik kepada… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Sejak bila menamakan calon PM x ikut perlembagaan? Bila pulak amanat hardy bawang menghalalkan lord reid. Semenjak menunggang agama dalam arena politik parti pas dah boleh jadi agama dianut oleh walaunta. Semua maksom belaka, walau mata buta tak kenal sang kleptokrasi

Anonymous
Guest
Anonymous

Apo yg ko merepek ni setannnn….

Anonymous
Guest
Anonymous

Sokong 100% Tun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku pun 120% sokong Tun

Sokong penjarakan DSAI
Sokong buat plot DSAI meliwat
Sokong beritahu rakyat Malaysia DSAI melancap

Anonymous
Guest
Anonymous

2119 Aku pun sokong kau.kita
tangkap mak kau londeh kain dia pastu humban kat kandang babi…

kurang ajar punya budak mentah.nak berhujah tak reti nak pulak buat kacau sini

Anonymous
Guest
Anonymous

*21.59

GENG NAJIB
Guest
GENG NAJIB

dad…nampaknya ndak tak ndak saya terpaksa setuju dengan anda. Kan kita dah nampak sejak awal lagi memang dah ada keepakatan dan kepercayaan dalam klanahgn PH , khususnya antara PKR dan bersatu…tapi sebenarnya PKR takde isu dgn Bersatu ni, cuma masih tak percaya 100% kepada TDM. Hari ini cakap lain, esok dah berubah pulak..sekelip mata. Itu menunjukkan betapa liciknya permainan politik TDM , yang bijak mengambil kesempatan untuk kepentingan peribadi.Sbb tu lah , kita sokong PKR meletakkan syarat2 pembebasab DSAI dalam masa yg ditetapkan ..kak Wan tau, kenyataan TDM untuk membebaskan DSAI hanyalah janji2 politik utk memenangi hati penyokong PKR ,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hebat betul tunM…Good job tun

Anonymous
Guest
Anonymous

Kajian menunjukkan rakyat malaysia kaum cina amat mengkagumi tun mahathir.tidak dinafikan kemungkinan besar 99% pengundi berbangsa cina akan mengundi Ph pada PRU14..(1%=MCA + gerakkan)

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

mahathir mohamed
Guest
mahathir mohamed

aku semangat dah nii..nk undi pakatann..kuburkan umno!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Silap tu, sepatutnya kau tulis…
Aku semangat dah Niii, nak jd pm pulak ni…kau kan Mahathir Mohamad.

Sorry…kau dah nyanyuk.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka tunM walau kaya raya dan sudah tua pun masih gigih melawan pencuri terhebat di donnniiiiaa…

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Ikut Umno kena taat BUTA.
Ikut Pas kena jadi UNTA.
Konon Melayulah segala.
Islam hanya barang jaja.
Hidup digelumang dusta.
Cakap lagak dunia dia punya.
TAEK penuh punggung,berak merata.
Klepet,buncit telan tak kira.
Nak undi sanggup suap org tua.
Semua jentera media disalah guna.
Penentang hari2 dihina.
Bual bicara, dah tak guna.
Melayu Umno dah sakit otak ketara.
Melayu Pas dah sesat nyata.
Mungkar harus dipejam mata.
Ulamak zip,Rakyat perlu nganga.
Ini semua ajaran mana?
Malaysia wilayah KOMUNIS CHINA.

Usah sabub cuci,ini fakta.
Umrah Haji tidak potong dosa.
Melayu UMNOPAS sudah sakit jiwa.
Elok dinyah BERAMBOSS saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

PH pakatan yg rapuh

Tak ada hala tuju/ asas perjuangan yg tak jelas/
sekadar nak tumbangkan BN/Najib padahal itu semua org dah tahu….kalau nak memang mestilah tumbangkan parti lawan..

Tak ada pemimpin berwibawa sehinggakan org tua dah lebih 90thn nak diangkat jadi pemimin mereka

Tiba2 senang ajer madey jadi pemimpin mereka

Boleh caya ke madey ni???
Atau dia ni spy kepada Najib??
Yg akan hancurkan PH dari dalam??

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

"kami datang untuk membantu bangunkan ekonomi AS"

Dato sri xxxxx tun razak
(aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Ph akan hanurkan najib kepala bapak kejadah tu.

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka tunM walau kaya raya dan sudah tua pun masih gigih melawan pencuri terhebat di donnniiiiaa…

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

PH akan kena sabotaj bila nak PRU 14 nanti..

Muhyiddin akan kuar parti bunga dia dan join UMNO semula sebab dia UMNO totok

Madey, tak pasti samada terus sedar atau tiba2 jadi nyanyuk sblm PRU nanti

Masa tu PH akan berpecah dan carca marba..akibat dari dendam kesumat, dengki khianat dan fitnah yg akan memakan parti mereka..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanah terjual papa kedana rakyat

Anonymous
Guest
Anonymous

"kami datang untuk membantu bangunkan ekonomi AS"

Dato sri xxxxx tun razak
(aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!!!….
Wajib juga diingat sampai macai2 semua mati!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin..

Belum PRU 14 lagi pun , Malaysia dah cipta sejarah:

1) pemimin lebih 90 thn akan dilantik jadi PM

2) pemimpin yg paling dibenci oleh pembangkang, sekarang jadi pemimpin kepada mereka

3) pemimpin yang masukkan musuh politik dia dalam penjara, sekarang akan cuba nak bebaskan semula

4) Pembangknag di Malaysia sekarang ni adalah yg paling lembik dalam sejarah bila dah tak ada pemimpin yg boleh diketengah sebagai PM sehinggakan orang tua lebih 90 thn musuh politik paling utama mereka pada masa dulu dijadikan pemimpin mereka sekarang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati rosmah mansur

Kikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

CUKUP CUKUP LA BERANGAN ANGAN TU..
BUAT LA KERJA SATU PERSATU DOLU….
RENTIKAN LA DOLU SAPA BAKAL PM KAMOO..
ESOK CAP MUNGA JALANKAN TUGAS MU DOLU
KLU MELINGKUP SOK MAKA KOJOLA BAKAL PM ITU

KikikikikiKIKIKIKI…

BERAMBOSSSSSS…. NASIHAT DARI SORANG SAHABAT UNTUK BARUA DAN PENGKHIANAT…

BERAMBOSSSS….. INI KALI LAH…

Anonymous
Guest
Anonymous

"kami datang untuk membantu bangunkan ekonomi AS"

Dato sri xxxxx tun razak
(aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati rosmah mansur

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Pelik politik di Malaysia ni..

Disebabkan kebencian melampau, dendam kesumat, maka semuanya dibolehkan…

Orang dalam penjara pun boleh dibebaskan bila mereka berkuasa…

Mintak Allah selamatkan Malaysia dari manusia dan golongan sebegini..

BN/UMNO still the best.
Akan memang besar nanti. Insya Allah..
Percayalah!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

51%
49%

Anonymous
Guest
Anonymous

Tetapi apabila difikirkan, adalah sangat malang apabila kepemimpinan Pakatan Harapan begitu lembik tidak mampu untuk berdiri di kaki sendiri apabila mereka terpaksa bergantung kepada individu yang berusia 93 dan 76 tahun ini untuk meneruskan ke­sinambungan politik mereka.
Ia juga boleh diterjemahkan sebagai kepemimpinan pakatan itu telah gagal untuk menyerlahkan diri masing-masing dalam arena politik negara. Kedaifan mereka itu yang menyebabkan mereka terpaksa bergantung nasib kepada dua veteran itu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!!!…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!!!…..
Wajib juga diingat sampai macai2 mampos k…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Masih terngiang-ngiang jelas di telinga kita apabila Dr. Mahathir dengan lantangnya melabelkan Kit Siang sebagai rasis dan pelampau perkauman. Kit Siang pula mengatakan bahawa Dr. Mahathir adalah rasis nombor satu dalam Malaysia. Bagi Kit Siang, Dr. Mahathir adalah penjahanam negara ini.Datuk Seri Anwar Ibrahim juga pernah berkata bahawa Dr. Mahathir adalah perasuah besar merompak kekayaan negara dan beliau turut menyarankan agar keluarga Dr. Mahathir yang kaya raya disiasat.Sekarang, pelampau perkauman, rasis nombor satu, penjahanam negara dan perasuah besar ini yang menerajui Pakatan Harapan serta mahu mentadbir negara. Mereka ini juga bercakap menentang rasuah, kronisme, salah guna kuasa dan antirasis. Di… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda tetap di hati najib

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

PM semnetara??

Bodoh!!

Orang yg kau hentan dulu , sekarang jadi ketua kamu.

Pembangknag bodoh dan terdesak.

No kredibiliti

Sebab tu sampai bila2 pembangknag tak boleh menang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!!!…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Allah swt menerima hambanya yang ingin bertaubat ke jalan benarrrrr

Anonymous
Guest
Anonymous

Syabas Tun M, tangkap ,,,jangan tak tangkap,,, rakyat jelata sedia memaafkan segala kesilapan Tun, apabila Tun dapat menyelamatkan semua rakyat malaysia yang tak berdosa dari kekejaman Najjal dan koncu2nya termasuk maluan2 yang seangkatan dengan penyamun penyamun yang canggih dan world class,,,Takbirrrrrr

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan ke Tun M dulu malaun, perompak, mahazalim dsb…

Bukak lah minda ….

Dah tak ada pemimpin lain ke PH ni???

Anonymous
Guest
Anonymous

BN/UMNO still the best.
Akan memang besar nanti. Insya Allah..
Percayalah!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!!!…….

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kami telah hilang kepercayaan kpd Najib. Kami lebih percayakan hello Kitty yg tuduh Anwar meliwat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku lebih percaya rosmah mansur yg bnyak koleksi handbag mewah tu dari si najib bugis

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Eeeeee…tak sabau aku esok ada pesta Munge!!!!!

Tak boleh tidur malam ni …tak sabau aku nak main Munge!!! Sebelum pi esok pagi aku nak mandi air Munge!!!

keh…keh…keh…keh…keh…keh..

Anonymous
Guest
Anonymous

Acara main buih sabun ada tak slps tu? Kalau ada nak join jugak lah esok.

Anonymous
Guest
Anonymous

Harap lebih bnyk isu rakyat disentuh besok berbanding dgn pau umno itu hari..

Pau cuma dipenuhi sesi puji memuji dan bodek membodek sesama sendiri disusuli gelak ketawa riang ria perwakilan…setiap masa diselubungi kegembiraan dan kemegahan sahaja di pau

Anonymous
Guest
Anonymous

Takpe bro..rakyat sedang menilai

Kakitangan awam b40 pun tgh menilai kegembiraan di PAU hari tu.tungu masa nak gertak puok tu

Anonymous
Guest
Anonymous

CHINA DOLL dekat di hati BANG NON NUAR AL JUBURI

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila berniaga dgn Us tak langsung menolong ekonomi US jugak

Kalau beli barang2 dari org islam, maknnaya nak bantu ekonomi orang islam tu la

Kalau tak nak bantu ekonomi US, jgn berniaga dgn US…PH kalau menang nanti tak nak berniaga dgn US ke??

Hanya org bodoh yg cakap macam tu!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kompom pm baru ph takkan main golf dgn trump

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

"kami datang untuk bantu bangunkan ekonomi AS"

Dato sri xxxxx bin tun razak
(aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka panglima bugis)

Anonymous
Guest
Anonymous

TAK SABAR NAK TUNGGU ESOK…TENGOK MONYET-MONYET BEREBUT MUNGE!!!!

KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati rosmah mansur

Anonymous
Guest
Anonymous

CHINA DOLL dekat di hati BANG NON NUAR AL JUBURI

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Anonymous
Guest
Anonymous

OOi APPA NIII

Nak jadi PM pun PKR letak syarak keeeeee?

Teruk le PKR nih, sanggup hina TUN DR MATHATIR sebegitu rupa, Sian Tun

Anonymous
Guest
Anonymous

nak kahwin.. nak buat haji.. ada syarat..

Bila tak ada syarat… tengok apa jadi sekarang? Najib hentam semua..

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembangkang Terdesak!!!

Orag tua dah lebih 90 thn dijadikan balaci/dibuat perkakas

PH dah tak ada pemimpin lain ke???

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Bonjour Merci
Guest
Bonjour Merci

Tun M Akan musnah malaysia buat kedua…najib pn org dia dlu sama jer..Tun M memang patut duduk kat masjid bertaubat

Anonymous
Guest
Anonymous

Alhamdulillah,, Moga Tun dapat menjalankan tugas dan amanah yg di berikan dengan telus sehingga tertangkapnya mo1 dan semua koncu2 nya,termasuk juga koncu2 dan pengampu2 nya yang ada dalam blok ini,,, harap saudara2 sekalian dapat bantu mengecam menegalpastinya

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

TAK SABAR NAK TUNGGU ESOK…TENGOK MONYET-MONYET BEREBUT MUNGE!!!!

KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

CHINA DOLL dekat di hati BANG NON NUAR AL JUBURI

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Anonymous
Guest
Anonymous

Satu untuk kau .. Dua untuk aku. Kata Najib.

Kata Najib lagi.. 3 untuk kau. 8 untuk aku..

Baja sawit untuk kau.. Jalan Semarak untuk aku. Najib tersenyum. Rupanya orang FELDA tak tahu harta dia orang terletak kat Jalan Semarak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh nya orang felda sampai tahu langsung kena tipu.
Termakan budi sampai tergadai bodi. Begitu sekali bodohnya masyarakat felda ini.
Anak anak mereka yang masuk sekolah universiti tak tahu jugak?

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka panglima bugis)

Anonymous
Guest
Anonymous

KIKIKIKI… ILANG AKAL SUNGGUH PUAK2 INI
HUSAM ALJUBORI KUTTTY RAPIJI PEDANO MENTRI
INI BUKAN NAK BAGI MESIA MAJU MAKMUR LAGI
INI TAHAP AUTA PLURALIST OTAK BANGKRAP NIH..

…UDAH UDAH LA TU…. TUMPU ACARA MANDI MUNGA ESOK UDAH LA TUUUU… BAB GEBANG PUAK NI BABI PUN BOLE TERBANG…

KIKIKIKIKI…. BERAMBOSSSS

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Kikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka panglima bugis)

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

john storm
Guest
john storm

Salam semua.. saya sebagai warganegara setengah abad.Tidak menceburi politik. Tapi saya mengikuti rapat perkembanganpolitik dunia dan tanahair. Saya pernah merasakan kehebatan Tun M. Bersama semua timbalannya. Antara semua gandingan itu, gandingan Tun M dan Anwarlah yg dirasakan amat gemilang dari segi pembangunan agama sosial dan ekonomi. Seperti biasa setiap manusia apabila memegang kuasa seboleh bolehnya mereka mahukan org yg dibawah kekuasaan mereka menuruti kehendak dan cita cita pemegang kuasa. Sesiapa yg tidak mengikut akan dipancung dengan berbagai cara sebolehnya agar cita cita itu tercapai. Dan org yg dibawah pula dengan bebagai bagai cara sebolehnya mengampu untuk kekal sebagai pengganti ketua… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Mudah-mudahan dengan mengangkat Anwar Ibrahim jadi PM walau pun se penggal, segala fitnah ke atas nya lenyap dan tertolak.

Kalau tak buat lah apa pun, semua nya tak menjadi. Perancangan Najib mungkin betul, kalau tidak, Najib tak buat kerja gila macam 1MDB, berhutang dan jual tanah FELDA… apa yang dia nak buat tak menjadi..

Begitulah perancangan Tun Mahathir yang akan terganggu dan akan gagal..

Ini Fitnah Liwat… satu keturunan dapat tempias malunya.

Ibu Anwar Ibrahim telah kembali ke rahmatullah dalam keadaan anak nya di fitnah …

Takut lah pada fitnah itu..

Allahhuakbar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka keramat hidup)

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu……..

Anonymous
Guest
Anonymous

AFFFUUYOOOOOOOINNNKKK..

SEBENOR NYER PM SEMENTARA TU GIMIK
ESOK KAN CAP MUNGE PUNYA ASSEMBLY
SAJA NAK DIVERT ISU SUPAYA NNPK BAIK
TENGAH GELABAH CAP MUNGE TAK CUKUP AHLI

KIKIKIKIKIKIKI…..

BAHGIAN CAP MUNGA DAH ISTIHAR 137 SUMANYA
BILA TANG AHLI TAK TUNG TUANG PLAK BONYINYA
ESOK KAN CAP MUNGE NAK b'KOMPOL GAMAKNYA
KLU TAK JADI KEMPUNAN JADI PM KALI KE DUA…

KIKKIKIKIKI… BERAMBOSSSSS BARUA [email protected]…. INI KALI LAH…..!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri xxxxx tun razak
( aka keramat hidup)

Zack Armstrong
Guest
Zack Armstrong

" kami datang untuk bantu ekonomi us"

Dato sri wak kojola kengkang bin razak
( aka babi tonggek)

Bonjour Merci
Guest
Bonjour Merci

Bagi Tun M alamat bertambah ahli neraka jahanam

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak faham lah.

Berapa jumlah ahli neraka? Berapa boleh di isi masuk dalam neraka? Yang kata boleh tambah-tambah nie…

Sekarang ini, Najib PM pun dah rasa macam neraka..

PAS guna Syurga. UMNO guna neraka.
Dua-dua untuk ikut nafsu iblis.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Lebai mana yg Allah jamin Ahli Syurga?…..kamu?

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati rosmah

Kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib kata macai umno memang BANGANG
Sebagai pencacai umno wajib percaya tu!……..

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak kiralah asal jangan pengkhianat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Drp ambik DSAI jd PM, lebih baik suruh mahfuz jd PM sbb Mahfuz mempunyai rekod yg bersih, tak pernah masuk penjara dan otak pun bergeliga jugak.

Anonymous
Guest
Anonymous

DSAI Next pm?? I disagree. Too dirty, rotten n scandalous.. I'm liberal too but
DSAI?? Sorry … pakatan has lost my vote

Anonymous
Guest
Anonymous

How about Mat Sabu?

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul….RR seorang politician muda, pemberani, bijak & berwibawa. Msia ketandusan pemimpin spt beliau. Husam Musa… jgn dilupa. Boleh baca di blog mso mohd sayuti Omar utk pencernaan ttg diri beliau.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anwar tu bg pandangan saya retorik lebih.. Mmg ya pandai berpidato dan sbb dia bnyk organisasi kerajaan mula pakai tudung.. Tp rekod dia dlm pembangunan ekonomi apa Dia?? Dgn rekod liwat lag.. Sya X setuju klu ambil anwar sebagai pm.. Buat sya pk bnyk kali samada ingin keluar mengundi atau tidak..

Anonymous
Guest
Anonymous

Takde org lain ke? Xkan ambil anwar kaki liwat. Ambil la yg bersih skt dan Ada tokoh kepimpinan dan bijak dlm ekonomi. Cthnya rafizi ramli.. He's too Young yes.. Tp itu bole tolak ke tepi.. Anwar hmmm.. Dont think so

Anonymous
Guest
Anonymous

Get it right. Tun M harbors no ambition to rule Malaysia but to SAVE MALAYSIA FROM GOVERNMENT OF THIEVES.
We must rally behind him.

But if Anwar and his PKR become stumbling block, forget about election till kingdom comes

Anonymous
Guest
Anonymous

Agreed with you anon 12.28. We Msian really in need of a clean politician who are free from corruptions & scandals. Follow late Sporean leader LKY policy… to terminate service of cabinet member who was in that category. Then, In syaa ALLAH Msia will prosper again.

Mr J
Guest
Mr J

Anon, kembalilah dari alam khayalan ke alam nyata. Jangan jadi mangsa permainan politik mereka yg bernafsu besar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau bagi kat Nuar Al Juburi jadi PM ke 7…M'sia ni lebih baik tak ada PM….

mahligai seni
Guest
mahligai seni

Itu kata saudara. Orang lain ada pandangan lain.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM sementara…lepas tu beri kat si Nuar Al Juburi…maka ramai ler yg akan jadi tunggangan dia!!!! Lepas di Tunggang…kasi Jilat!!!!!

john doe
Guest
john doe

Bro, This has been my exact view ever since I started appearing in the blogsphere. Nothing has changed since. If you have been following my comments on the subject 'the inevitable downfall of UmNo', you would have noticed that unlike others who talks more on PH winning in the next GE and their determination to vote UmNo-BN out of Putrajaya, I have been consistent in my view and prediction that Najib and UmNo will collapse and dissapear / vanish completely not through the GE but through a 'direct divine intervention' or better known as 'Act of God'. I may be… Read more »

dad
Guest
dad

what's up bro jd? if this news is true, i foresee ph can say goodbye to putrajaya, and it will be for a longggggg time. the momentum is good, the spirit and the camaraderie really pushing for ph to take putrajaya. a simple slips by pkr, undone all the efforts and milestones that have been achieved. pkr looks like 100% carbon copy of umno, without a doubt! for me, it is not about anwar. i may not be the right person to judge him, and in fact i believe tun is the right person to decide. it is about pkr… Read more »

Mr J
Guest
Mr J

JD, not sure what 'group' you are learning your Islam from I hope you are not going astray. Return to the original teachings. There is no prediction for TDM to regain PM ship in Surah Yusuf. TDM himself is astray. He believes he is smarter than revelations by rejecting the syariah. He pokes fun at sunnah Rasul. His daughter is an activist for LGBT and right for Malays to murtad. He and his family lives in absolute luxury from money that no one really knows where it came from. Yet during his time hundreds of billions of rakyat money was… Read more »

john doe
Guest
john doe

For quite some time, I have stopped replying to J's comment because I dont see any benefit in doing so. Nobody belive J, and in the same time it is very obvious that J has made his decision. Soon he will reap what he sows, so be it. But when someone comes up with a comment which is in direct contradiciton to the sources of Islamic jurisprudence, I have to at least come in and make explanation so that those who are ignorant wouldn't be confused. May I reply to J's comments in Malay so that the message behind my… Read more »

dad
Guest
dad

jd, don't bother about j. useless and wasting of time because he is in fact useless!

Park Jee Lat
Guest
Park Jee Lat

John doe, pemikiran anda jelas, pandangan anda turut jelas. Saya baca, mudah faham, mudah hadam. Tapi yang saya rasa amat kesal apabila ada hamba Allah tu memutar belit kata2 saudara mengikut sekehendak hatinya, malahan sehingga ke tahap sanggup memutarkan ayat2 Quran. Seperti saudara, saya juga yakin orang seperti ini akan berakhir dengan penyesalan yang tak berkesudahan. Janji Tuhan semakin hampir dan ianya pasti akan terjadi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

john doe
Guest
john doe

Bro dad, Like I've said earlier, I have stopped replying to J for quite some time because I do not see any benefit in doing so. The only reason why I have replied to his comment this time is because he has cheated in the story of Firaun and thus he fits the definiton 'pendusta agama'. I have to come in and give explanation not for the benefit of J but for the benefit of the others. To me J is a gone case, and like I've just said earlier,J will soon reap what he sows. Bro PJL, terima kasih… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

TAK SABAR NAK TUNGGU ESOK…TENGOK MONYET-MONYET BEREBUT MUNGE!!!!

KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…KEH…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sabar aku nak sepak muka rosmah lepas pru ni

Anonymous
Guest
Anonymous

PKR the spoiler of a life time

Anonymous
Guest
Anonymous

Cukup2 laaa kita bernostalgia pd umno/bn yg telah hancur dilacurkan puak kepala bapak. Pkr pulak jgn laaa perasan jagoh & meletakkan syarat yg jelek ttg isu pembebasan dsai….biar ikut suara ramai dlm pakatan lambang demokratik & menjunjong 'rule of law'. Majoriti rakyat marhaen memang mahukan TUN sbgai PM jika PH ditakdirkan menang kelak. Usah dihancurkan kehendak rakyat takut yg dikejar Xdpt yg dikendong bertaburan….

Anonymous
Guest
Anonymous

PM sementara….kah…kah…kah…Lawak…Lawak…

boleh buat Maharaja Lawak Mega 2018…kasi ganti Mahazalim atau Mahafiraun…bukan saya yg dok kata…tapi Mat Sabun yg dok kata!!!

Mr J
Guest
Mr J

Anon, mereka yg nostalgia yg sebenarnya nak bawa balik pemusnah harta negara iaitu TDM. Yg tak nostalgia sokong perubahan pimpinan TDM. PH adalah suatu entiti dgn kumpulan serigala yg masing masing mahu rebut kuasa dan harta. Tiada apa apa untuk rakyat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Satu untuk ko…dua untuk aku…dua untuk ko…tiga untuk aku…kihkihkih…

Nukilan-Mamak Matdey Helo Kity!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Sudah laaa J….kami rakyat dah sedar & X buta mata lagi spt kamu. Kami membaca, ambiltahu & menilai dgn waras bukan dgn kepala lutut spt kamu J….

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM sementara…lepas tu beri kat si Nuar Al Juburi…maka ramai ler yg akan jadi tunggangan dia!!!! Lepas di Tunggang…kasi Jilat!!!!!

john doe
Guest
john doe

Salam Jumaat buat Tn Budin dan para sahabat semua. Izinkan saya menukilkan pandangan saya seperti berikut:- Saya secara peribadi bersetuju 100% pemilihan Tun M sbg PM berikutnya. Walaubagaimanapun saya tidak bersetuju dengan pemilihan DSAI sbg PM selepas Tun M. Para sahabat yang lain adalah bebas untuk bersetuju atau tidak bersetuju dengan saya. Walau apa pada akhirnya manusia hanya merancang Allah yang akan menentukan. Bukan saja tentang DSAI malah juga tentang Tun M. Walaupun saya bersetuju 100% Tun M sbg next PM, tetapi ia tetap bergantung kepada kehendak dan izin Allah swt. Sekiranya tiada kehendak dan izin Allah Tun M tetap… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

PM sementara….kah…kah…kah…Lawak…Lawak…

boleh buat Maharaja Lawak Mega 2018…kasi ganti Mahazalim atau Mahafiraun…bukan saya yg dok kata…tapi Mat Sabun yg dok kata!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Sdra john doe,

I cannot help but agree with your views.

Sdra Dad, your views are perfect. I was happy til early this morning when news came out on laughable conditions set by halucinating pkr fools.

All the best to you guys. Not unless pkr change its stand, count my vote out..wallahuaklam

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM Sementara…lepas Nangis2 lagi sekali…pass sama Lim Kit Sial …Ketua To' Kong…kalau tak pun kat Mat Sabun…sebab lepas mandi air Munge …boleh mandi air Sabun…

kihkihkih…

Park Jee Lat
Guest
Park Jee Lat

John Doe dan Dad. Saya juga memiliki pandangan yg hampir serupa. Tp apabila dihadapkan pilihan antara PH da BN yg diterajui UMNO, saya seperti rakyat yg lain terpaksa memilih satu di antara dua. Jika kedua-duanya buruk, siapkah yg paling kurang keburukannya. Saya percaya, rakyat bijak untuk memilih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM sementara…lepas tu beri kat si Nuar Al Juburi…maka ramai ler yg akan jadi tunggangan dia!!!! Lepas di Tunggang…kasi Jilat!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Maaf saudara John Doe. Jangan ikut cara ahli politik. Bila bagi pandangan peribadi seolah-olah untuk diri sendiri. Tetapi di kongsi dengan orang lain. Jadi itu bukannya pandangan tetapi itu adalah pendirian saudara. Saya mahu Anwar Ibrahim di jadikan PM dan sekiranya Tun Mahathir benar-benar akui Malaysia perlu di selamat kan, bersihkan lah fitnah ke atas Anwar Ibrahim. Kita tak dapat maju sekiranya di biarkan Anwar Ibrahim berterusan dengan fitnah. Sekadar ulang bicara dan tubuh badan siasatan akan di anggap percaturan politik untuk selamatkan Anwar Ibrahim dari fitnah. Di beri pengampun, telah di tolak oleh Anwar Ibrahim. Dengan menjanjikan Anwar Ibrahim… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

john doe
Guest
john doe

Sdr 15:33

Seperti yg saya katakan, saya hanya memberi pandangan dan tidak mengapa bagi saya sekiranya ada sahabat2 lain mempunyai pandangan yg berbeza.

Saya percaya sdr juga percaya pada akhirnya apabila kebenaran itu benar-benar tiba, maka fitnah dengan kebenaran tidak lagi akan bercampur baur.

Orang-orang yang sebelumnya menjerit fitnah, fitnah' akhirnya dengan sendirinya akan terhenti dari berterusan menjerit kalam yg sama kerana akhirnya kebenaran dan fitnah akan menjadi jelas dan terpisah sbgmn air terpisah daripada minyak.

In shaa Allah ia akan tetap berlaku.

Wallahu a'lam.

Zack Armstrong
Guest
Zack Armstrong

Hidup Tun
Mampuih babi tonggek!!

dad
Guest
dad

shah, there is good and bad on hearing this news. it is good finally they agree to name a pm. but, it is rather awkward for pkr to put ph at ransom. lately, pkr behaviour is a carbon copy of umno. they are putting up the survival of one man above the people, exactly like umno. hopefully some senses will prevail with those people at the top. the people on the ground have been opening up to accept ph. we cannot lose this just because of lust and greed. otherwise, there is no different between umno and ph, so why… Read more »

john doe
Guest
john doe

Cant agree more with you bro.

Anonymous
Guest
Anonymous

PM sementara….kah…kah…kah…Lawak…Lawak…

boleh buat Maharaja Lawak Mega 2018…kasi ganti Mahazalim atau Mahafiraun…bukan saya yg dok kata…tapi Mat Sabun yg dok kata!!!

Mr J
Guest
Mr J

Dad, when are you realize that Pakatan is about nepotism – not really about rakyat. PKR with AI, DSWA and passing baton to Nurul Izzah. PPBM is about TDM passing baton to DSMM. DAP about LKS passing baton to LGE. It is about dynasties. Whether their offspring have got no country leadership talent dont matter. Taksub buta menjahanamkan kita.

dad
Guest
dad

you are a moron, j!

i will say it is right when it is right. i support ph to get rid of najibut. but, what pkr is doing, is not a right thing to do.

but for u j, just a dumb ass! we have brain, we use it and think. i assume you have none at all! that is why you keep on harboring for najibut, no matter what. even if najibut ask you to lick the bull's shit hole, i believed you will do it without hesitation!

Mr J
Guest
Mr J

Dad, you may have the best brain. However even the best of all brains can get clouded by emotions. You are currently obsessed with bringing down DSN. This obsession is really clouding your judgement. Not sure what is the source of your obsession. Could you be one of those naive but obsessed followers of TDM? These followers lap up whatever TDM dishes out with no questions. Hope you are not one of them. Else you will be insulting your intellengence.

Anonymous
Guest
Anonymous

They not only have to agree with who will be the PM ..

They must agree with the ministers and the deputy..

Muhyiddin has to agree with the terms and Anwar Ibrahim will be the PM. So far Muhyiddin did not commit anything

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

BUDIN…JOM KITA MANDI MUNGE…ESOK ADA PESTA MUNGE….

Anonymous
Guest
Anonymous

Mandi kepala BAPAK kau…kikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Jgn berangan mat jinin la budin..pakatan dajal pasti gagal..mahafiraun yg di anugerah usia bonus masih tak sedar diri..bukan beribadat terus tapi jadi orang bongakak tamak penipu pembohong..mintak di jauhuhi manusia spesis ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pakatan dajal. Kihkihkih… Dah tak ada modal nak spin le tu….

KEH KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous
Guest
Anonymous

Felda dekat di hati najib

Kahhh kahhh kahh kahhh kahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey Singa Tua …si Tua Renta…tak Sedau diri!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalah menang.. Tun Mahathir tetap macam itu.. Tapi Najib dan Jho Low tak macam sekarang nasib dia orang berdua..

Tak guna pun Najib memang dan kekal jadi PM.. Selagi ada nyawa di badan Tun Mahathir, selagi itu lah Najib dalam keadaan resah dan pasti Najib akhir nya akan melakukan kesilapan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

TDM mempunyai visi yang jelas iaitu untuk membawa semua rakyat ke JANNAH sebab dia percaya kepada Hari Pembalasan. Visi DSN cuma satu sahaja iaitu untuk selamatkan dirinya sendiri dengan apa cara sekalipun. Seorang negarawan terbilang dan seorang lagi kleptokrat yang gagal memikul amanah, malah menyusahkan rakyat sebab bagi dia CASH IS KING. Kita semua diberi pilihan samada mahu menuju kepada cahaya gemilang dan kecemerlangan atau terus kekal suram dalam kegelapan.

Anonymous
Guest
Anonymous

PM sementara….kah…kah…kah…Lawak…Lawak…

boleh buat Maharaja Lawak Mega 2018…kasi ganti Mahazalim atau Mahafiraun…bukan saya yg dok kata…tapi Mat Sabun yg dok kata!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

PM Pengkelepet… Masih ada penyokong… Kahkahkah.. Lawak giler. Macam mana le boleh ada lagi yg bebal kat Malaysia ni. Kihkihkih…..

Mr J
Guest
Mr J

Anon 1144, janganlah jadi penganut TDM yg taksub buta. TDM sendiri hina syariat Islam dan sunnah Rasul. Belum campur angkaranya kleoptokrasikan harta rakyat yg begitu banyak. Belum kira anak perempuannya sendiri yg jadi aktivis LGBT dan hak Melayu murtad. Perhatikanlah betapa mega kayanya dia dan anak pinaknya. Kapal Yacht mewah jadi hadiah hari jadi cucunya. Tak hairan ke rakyat hilang berbillion billion manakala dia dan keluarganya kaya berbillion billion. Agak dari mana hartanya ini? Kini bersubahat dgn evengelis musuh Islam. Apakah ini pemimpin yg akan bawa rakyat ke 'Jannah'? Kalau betul tak adalah ulama' suruhnya bertaubat dan habiskan masa atas… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Mamak Matdey PM sementara…lepas tu beri kat si Nuar Al Juburi…maka ramai ler yg akan jadi tunggangan dia!!!! Lepas di Tunggang…kasi Jilat!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun Mahathir dah tua pun pergi ke Putra Jaya semasa demo anti Trump dan anti Israel..

Agak-agak ada tak Mufti yang dah sebaya umur Tun Mahathir yang tidak hadir ?

Naib Ulamak Sedunia tu pun tak hadir …

Orang yang betul kasih dan cinta nya pada Rasul, macam Tun Mahathir ke atau Macam Ulamak itu ?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kamu J tak ubah saperti manusia munafik yg bertuhan iblis untuk menafikan kebenaran.
Kerja kamu hanya menghasuk rakyat malaysia untuk menjadi keliru.

Ada kah kamu ini kumpulan pengikut Al Masih Addajjal akhir zaman?

Berhati hati semua pembaca blog budin. Kita sudah jumpa tanda tanda manusia munafik yang kerja nya untuk menipu segala fakta kebenaran.

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

Zack Armstrong
Guest
Zack Armstrong

Wak kojola kengkang si babi tonggek kaki jual jubo

Anonymous
Guest
Anonymous

Otak Mamak Karlala lagi brilient dari otak Bugis.

Mamak Karlala datang jauh dari Bugis. Sampai juga ke Tanah Melayu dengan naik sampan…

Mamak Karlala merentas lautan pacific .. Bugis sekadar hebat di Selat Melaka.

Yang layak di jadi PM sudah tentu lah Mamak Karlala..

Mr J
Guest
Mr J

Anon, 'Mamak Kerala' yg dipuja brilliant telah banyak guna 'brilliant'nya itu untuk punahkan beratus billion harta rakyat serta kayakan kroni dan keluarga. Sedihnya masih ada mereka yg terus tertipu akibat taksub buta. Rakyat cukup merana waktunya – dari krisis kewangan yg brankrupkan usahawan, kereta mahal, tol merata-rata, tarif letrik tak berhenti naik dsb. Melalui kroninya Ananda 'beli' tanah Selangor Turf club dan jualnya pada Petronas dgn harga yg sangat mahal. Harta rakyat lesap lagi masuk kocek Ananda. RCI perlu untuk korek berapa banyak yg masuk koceknya sendiri. Lesen IPP diberi pada kroni Ananda dan YTL dgn TNB terbeban bayar tarif… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hanya Tun Mahathir yang ada buat masa ini untuk memperbaiki segala kerosakan termasuk lah yang Tun Mahathir telah buat sendiri..

Pernah dengar tak se orang hamba yang berdosa dan akhir nya menjadi wali ?

Kita berserah lah kepada Allah insya allah Najib pun insaf dan sedar macam mana Tun Mahathir sekarang ..

Anonymous
Guest
Anonymous

Madey kata anwar kaki jubo tibai buntut org tibai buntut azizan driver tibai buntut pakistan munawar anees.. Lps tu minta org melancap kan anwar.. Sbg org PH kena percaya tu..

cinapek muslim
Guest
cinapek muslim

allahurabi

sejarah baru adalah

malaysia milik china komunis

mana melayu nak lari

mca berjaya bawak masuk komunis utk lawan DAP

kita perlu bantu DAP pertahan bumi pertiwi dari MCA dan CHINA KOMUNIS dan duta khas malaysia ke china

john doe
Guest
john doe

Setuju 100%.

MCA nampaknya telah menjadi broker kafir harbi di Malaysia.

Sokong MCA bererti menyokong komunis China yang membunuh dan mengusir Muslimin Uighur.

Kini di Pahang mereka mula mengusir Muslimin Malaysia pula.

Jika dibiarkan kelak Malaysia akan menjadi ibarat Turkistan Timur yang kini adalah wilayah Xinjiang Republik Komunis China.

Anonymous
Guest
Anonymous

PM sementara….kah…kah…kah…Lawak…Lawak…

boleh buat Maharaja Lawak Mega 2018…kasi ganti Mahazalim atau Mahafiraun…bukan saya yg dok kata…tapi Mat Sabun yg dok kata!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan sahaja umur Tun Mahathir dan bukan sahaja dia yang paling lama sebagai PM …..

Tetapi Insyaallah.. sebagai PM yang Pertama dari Parti Pembangkang.

PAS nak calun apa ? Lupakan lah ..

Kempen sudah boleh bermula dengan mengangkat Tun Mahathir sebagai PM selepas PRU ..

Zack Armstrong
Guest
Zack Armstrong

Depa nak calun babi tonggek tu laaa…jadi pm

Anonymous
Guest
Anonymous

Zack tokey babi pasar borong dah mampos ke belum? Liat betul tokey babi ni nak mampos.

Anonymous
Guest
Anonymous

Budin..

Belum PRU 14 lagi pun , Malaysia dah cipta sejarah:

1) pemimin lebih 90 thn akan dilantik jadi PM

2) pemimpin yg paling dibenci oleh pembangkang, sekarang jadi pemimpin kepada mereka

3) pemimpin yang masukkan musuh politik dia dalam penjara, sekarang akan cuba nak bebaskan semula

4) Pembangknag di Malaysia sekarang ni adalah yg paling lembik dalam sejarah bila dah tak ada pemimpin yg boleh diketengah sebagai PM sehinggakan orang tua lebih 90 thn musuh politik paling utama mereka pada masa dulu dijadikan pemimpin mereka sekarang…

Anonymous
Guest
Anonymous

I am ready and committed towards Malaysia Baru, lead by Tun M and our waiting PM so long, Anwar Ibrahim. Malaysia really need changes before too late & now is the right time for all of us to make it become a reality. Keep in your mind and always VOTE FOR PAKATAN HARAPAN IN THE NEXT ELECTION. Insyallah we will get a much better Malaysia for the whole of rakyat.