KETUA PESURUHJAYA SPRM TERUS TERANCAM….JIKA SUKAR BUAT PILIHAN, TANYALAH PUAN SRI DULU?

Di sebalik sikap Ketua Pesuruhjaya SPRM, Dzulkifli Ahmad terus berdiam diri berhubung dakwaan mempunyai hubungan terlarang dengan isteri orang dan sementara siasatan pihak polis yang dipantau oleh pasukan petugas khas tidak diketahui apa perkembangannya, sebuah lagi klip video muncul lewat malam tadi yang memberi isyarat agar skandal tersebut tidak cuba dilindungi.

Menyusuli dua klip video sebelum ini,  video terbaru ini dimuatnaik dan boleh ditonton di laman Youtube menerusi  akaun Jejak Dua Belas.

Video kali ini memaparkan gambar daripada kamera litar tertutup di sebuah bilik hotel yang bersepah dipercayai di Hong Kong di mana Dzuklifli didakwa pergi ke sana atas urusan rasmi dengan menggunakan tiket kapalterbang yang dibayar oleh kerajaan, tetapi beliau dikatakan tidak menghadiri program yang sepatutnya.

Tulisan dalam video itu kemudian menyoal, apakah tindakan tersebut bukan satu bentuk korupsi?

Seterusnya, ia memberi amaran kepada Ketua Setiausaha Negara, Ali Hamsa agar tidak cuba melindungi Dzulkifli, selain memberi ancaman untuk menyiarkan keseluruhan video tersebut jika tiada tindakan diambil.

Perlukah video ini didedahkan sepenuhnya baru siasatan telus mahu dijalankan? demikian tulisan yang dipaparkan dalam video itu.

Bermakna, selagi tiada tindakan dan Dzulkifli pula kekal berdiam diri, seolah-olah lebih banyak lagi video berkenaan beliau akan dipertontonkan kepada rakyat Malaysia.

Selepas ini dan entah bila, kita tidak tahu video yang bagaimana pula akan muncul di laman Youtube yang bukan saja boleh ditonton oleh orangramai, tetapi juga oleh isteri dan anak-anak Dzulkifli sendiri.

Maka, apa yang harus beliau lakukan?

Berdiam diri kini nampaknya bukan lagi pilihan buat Dzulkifli. 
Sementara siasatan oleh pihak polis dan mungkin tindakan atas kedudukannya sebagai kakitangan awam adalah satu perkara yang lain, tetapi Dzulkifli hanya ada dua pilihan di depannya ketika ini.

Pertama – terus bertahan, menafi dan melawan. 

Tetapi, apakah Dzulkifli cukup kuat untuk menghadapinya apabila beberapa video akan muncul lagi selepas ini?

Kedua – berundur, letak jawatan dan pergi menunaikan umrah.

Jika Tan Sri Dzulkifli masih tak tahu nak buat pilihan, cuba-cubalah tanya dengan Puan Sri dulu? (ShahbudinHusin 02/11/2017)

0 0 votes
Article Rating
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:54 pm
Subscribe
Notify of
guest

277 Comments
Newest
Oldest
Inline Feedbacks
View all comments
Blogger
Blogger
13 November 2017 5:18 pm

Ever wanted to get free YouTube Subscribers?
Did you know you can get them ON AUTOPILOT & TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 10:16 pm

Wat pe tanya puan sri tanya je kt puan
…jeng jeng jeng

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 1:13 pm

sapa camera man yg petik video ni? mmg pro, angle video pun cantik. osem bang.

GENG NAJIB
GENG NAJIB
2 November 2017 12:59 pm

Apa kesudahannya tuduhan minah salleh si Claire Brown berkaitan kononnya PAS menerima 90 juta dari DSNR? kemudia sekarang ni bukannya 90 juta lagi , dah diupkan kpd 200 juta pulak. Bila diminta bukti sahih berkaitan tuduhan tu, dikaitakan pulak dgn Ambigaga ygdikatakannme3mberi info tersebut. Tnya kat Ambigaga, dia kata no komen pulak dah. Ikut laporan yg sahih, sebenarnya dua2 orang ni hanya mengada2kan cerita utk menguatkan hujah2 utk mencemarkan nama baik DSNR dgn harapan dia akan meletak jawatan bila banyak isu dikaitkan dgnnya termasuklah 1 MDB dan Felda. CB dan Ambi memang berkonspirasi dari awal dengan Madey utk menjatuhkan kerajaan… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:46 pm

SULTAN Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah murka dan kecewa dengan ucapan Tun Dr Mahathir Mohamad yang dilihat cuba menghasut rakyat untuk membenci, menghina dan memandang serong terhadap bangsa Bugis.

Ahli-ahli Dewan di-Raja Selangor turut menganggap ucapan bekas Perdana Menteri itu keterlaluan serta boleh mencetuskan perasan benci dan prasangka buruk rakyat terhadap bangsa Bugis sehingga boleh mencetuskan kekecohan dan huru hara.

https://www.msn.com/en-my/news/national/sultan-selangor-murka-kecewa/ar-AAulo5e?li=AAaD62f&ocid=spartanntp

__________________________________
Mmg betul biadab Madey tua renta bangka
Dia mau buat apa ikut saja dia punya suka
Kini baginda Sultan Selangor sudah murka
Mampos nanti tempat abadi tak lain neraka

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

GENG NAJIB
GENG NAJIB
2 November 2017 12:36 pm

Berita terkini dan sahih dari istana Selangor. Ahli2 Dewan Di Raja Selangor meminta kerajaan mengambil tindakan tegas terhadap Madey Al Kutty di bawah akta hasutan 1948 kerana ucapannya menghina keturunan Bugis tempoh hari semasa himpunan krepek basi lepas. S/usaha Dewan Di Rja Selangor, Hanafisah Jais menyatakan DYMM telah berasa begitu murka dan berkecil hati dgn kenyataan yg disifatkannya sebagai tidak beradab dan amat kurang ajar .DYMM sultan Selangor juga mentganggap kenyataan Madey tersebut sebagai cubaan utk menghasut rakyat agar memandang serong kpd keturunan Bugis di seluruh negara. Baginda menambah, susur galur keturunan kesultanan Selangor adalah dari Bugis dan sejarah telah… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:30 pm

Ddlm CAHAYA…Semua GumbiraSemuanya TERANG…Tiada yg GELAPelegance-MIND…Mudah terBUKATiada 'RAHSIA', GELAP-meNYONGLAP TAK Sape "BERANI"…dan Sggup MenipuBila CAHAYA-NYA…Terang benDERANGTakde yg DUNGU…Ter Tipu KELIRUKerna CAHAYA-Cinta..Semua terPAMPANG d elegance-MIND…Indahnya CAHAYA muIntegrity Transparency, Bersinar2 slalu …dLIGHT ofLUV in ur HEART is miracle n absolutely MIRACLE my dear ONE! Salam CAHAYA….Shbt SemuaCAHAYA-Cinta, CAHAYA dari NYACAHAYA Menyuloh, Maklumat TerbukaMaklumat TerBUKA, Menyingkap RAHSIA CAHAYA-Cinta NYA, CAHAYA IlmuCAHAYA-Cinta NYA, di AUDIT TelusCAHAYA-Cinta NYA, Kaseh MenyatuSaling BerKASEH, TAK Curang n Rakus Saling BerKASEH, TAK Curang mnCURIPemimpin n RAKYAT, Saling SIMPATICAHAYA-Cinta NYA…Kaseh ABADIKaseh memBERI…Membwa ke MATI Kaseh memBERI…Oh! Kaseh memBERIYg Kaseh memBERI…TAK Tau menCURIYg Kaseh mmBERI, Indah Bak MENTARIMemBERI memBERI…MemBERI Tak Berhenti… Read more »

GENG NAJIB
GENG NAJIB
2 November 2017 12:00 pm

Ini semua salah Piee Pedal …kalau dia tak rembat duit KKLW tu, taklah kena siasat dgn SPRM dan takde lah keluar video2 edit tentang KP SPRM ni. Nak makan duit, tapi tak pro, memanglah kantoi. Patutnya dia menuntut dgn Madey Al Kutty mcm mana nak songlap menyonglap ni..kalau tak takkan ada 160 billion yg disorokkannya kat bank2 L/Negara tu tapi jgn risau, tak lama lagi dapatlah ditracekan harta2nya tu…kita kasi rampas balik semuanya dan masukkan balik dalam rizb negara!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:09 pm
Reply to  GENG NAJIB

Madey Kutty Pariah jawab TAK TAHU duit negara lesap 30 billiun dibawah pentadbirannya.. macai BODO boleh sibuk lagi nak cari salah Najib?

Apa punya GILA puak2 ini nak alihkan kejahatan Madey yang cuba nak dijulang naik balik sebagai MAHAFIRAUN???

ISA menjalankan siksaan dan kezaliman pada yang ditangkap.. Madey jawab TAK TAHU, Tak tahu lepas tu dia cakap orang lain yang patut bertanggung jawab.. apa punya GILA manusia macam ni masih di angkat oleh segelintir ORANG GILA!

Pakatan akan mampos betul2 PRU14 nanti!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:15 pm
Reply to  GENG NAJIB

Gambar katil berterabur dah tunjuk weh. Orang lain dah tak sabar nak tengok aksi kamasutra. Tapi yg post video tu masih ada ehsan lagi, masih bagi peluang suruh buat siasatan bukan taichi atau buat perbandingan kes anwar atau memfitnah shafei. Malu weh.
Isk isk isk takde maruah langsung.

GENG NAJIB
GENG NAJIB
2 November 2017 11:43 am

Dapat perkhabaran dari negeri di bawah bayu, Piee Pedal ada c/tangan dalam pengedaran video KP SPRM tu. Cakap2 dari dlam warisan sendiri mengakui memang ada 1 komplot khas bertujuan utk menggaggalkan penyiasatan kes KKLW yg kini semakin memerangkap Piee. Video2 yg disebarkan tu sebagai usaha terakhir utk menutup terus kes ini setelah bbp ikhtiar2 lain spt cuba merasuah pegawai2 SPRM yg menyiasat tidak berhasil. Harapan mereka, tumpuan rakyat khususnya warga Sabah akan dilencungkan dari kes KKLW tersebut. Dengan kepakaran IT yg begitu canggih sekarang ni, tidak mustahil video2 edit yg bertujuan utk mencemarkan nama baik seseorang dapat dibuat dgn bayaran… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:04 pm
Reply to  GENG NAJIB

Insya Allah penyangak besar Piee Bedal dan Kutty Bapak Penyangak akan ditangkap jugak. Sebba itu mereka sgt takut.. tiba2 keluar video. Xde video pelik apa.. buka aurat ke apa.. tapi punye lah main fitnah. Tak semacam kes Nuar Ketom.. telanjang bulat.. lepas tu bukti2 bersepah.. Jijah hanya mampu menangis.. Madey Celaka tu memang suka pakai Nuar buat masa ni biar diam dulu.. dia akan gunakan balik isu seks Nuar bila Najib dh ditumbangkan kunun2.. Sama dengan Din Pagoh.. Nika Gee.. akan timbul semula lepas part jatuhkan UMNO BN kunun berjaya.. lepas tu sekor demi sekor haprak2 ini akan dilapah Madey… Read more »

RATK
RATK
2 November 2017 10:21 am

Aku cite ni balasan akhirat terpakai pada semua termasuk aku engkau anon takde yg terkecuali atau ko tak percaya balasan di hari akhirat?
Cash is the king lah katakan

RATK
RATK
2 November 2017 10:13 am

Itu aku cite balasan pendosa di akhirat nnti terpakai pada aku engkau anon dan sesiapa saja yg berdosa tiada siapa dikecualikan

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:48 am

Wak Kadok kokok berderai, ekor penuh tahi
Dgn hamba, selalu kalah bila kami berkelahi
Melopong terkedu dia sambil menepok dahi
Ntah2 pelesit ini dah menyahut seruan Illahi

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Ramly Ahmad
Ramly Ahmad
2 November 2017 10:01 am
Reply to  Anonymous

Bang,bang dlm delime ye…abang jadi deeyay kat kenduri kahwin dah tentu meriah…frankly ur pantun is very amusing..teruskan..

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 11:28 am
Reply to  Anonymous

Pantun orang gila meraban kaciwa umno nak kojol…bukan amusing tapi amusang…yee haaaa

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 11:58 am
Reply to  Anonymous

Meraban ape ko ASKAR BODO dah terkedu.. tak boleh nak menjawab lagi dah… merayu2 pada si Budeng Cacai Penyangak Kutty padam posting..

kakakkaa.. dia mana dengaq oii. pekak bodo jugak.. kaki sapu duit haram dedak je.. blog ni org lain yg running.. sbb tu BODO piang!

kakakaka

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 12:52 pm
Reply to  Anonymous

Masa dlm kubor, malaikat soal: marabbuka
Kadok jahanam, terus kaiin kapan dia buka
Apa lagi malaikat pun terus saja jadi murka
Whiiaapp, rotan singgah belakang si puaka

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

RATK
RATK
2 November 2017 9:44 am

Ini balasan akhirat anon terpakai pada semua manusia mukallaf
Jgn tunjuk ko jahiliah sangat
Malu lorr

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:39 am

Habis cai2 bangsat sudah belah angkat kaki
Ternyata cai2 semua nya bapok bukan lelaki
Tidak berani jawab pun hamba ludah & maki
Peliir udah kecut, tinggal tundun serupa puki

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 11:24 am
Reply to  Anonymous

Hahaha…sentap plak dia bila tak dilayan pantun pujangga sampah kojolla kengkang 5 kupang…yie haaaa

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:25 am

Dlm pantun, tiiada yg setanding cikgu Kejora
Ada kala lucu awak jadi bahan penglipor lara
Ada masa cinta cintan, bikin jiwa jadii gelora
Tiba masa bengis, habiis cai2 jadii sengsara

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:21 am

Agak2 ape komen rosmah bila zulkipli yg rapat dengan semah bila dapat tahu zulkipli ade skendel dengan bini orang?…rosmah tentu senyum sebab xulkipli kantoi….

Zulkipli tak belajar dengan rosmah cara tebus talak…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:18 am

Dah habiis belah melingkup cai2 fasiq sesat
Mahu tunjuk hebat, otak besar buah langsat
Mmg pengecut dayus, ini cai2 babii bangsat
Btg pelir dah sentap masuk ke bawah pusat

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:17 am

Agak2 masjid mana plak jemput zulkipli baca khutbah cara2 nak ngarat bini orang…hihihi….

Jemput kassim baba cara2 nak merompak…hihihi…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:15 am

Xulkipli tak pandai pantun ..xulkipli senyap bisu tenangkan diri…….hihihihi..

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:08 am

SAYA SARANKAN AGAR PANTUN PANTUN DIHARAMKAN SAMA SEKALI

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:13 am
Reply to  Anonymous

Kojolla menenangkankan diri dengan pantun sampah kerana ramai dah ahli umno dah lari…yie haaa

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:32 am
Reply to  Anonymous

Sian 17:08 cai bingai labu peram
Pantun hamba cantik, cai geram
Admin tak layan, cai jadii muram
Seni bahasa, sbb apa nak haram

Kah kaahh kaaahhh kaahh kaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:08 am

Blog pun sudah jadi makin sepi
Hamba ada, cai2 habis menepi
Udah tidak lagi cai2 keldai DAP
Cai babi, neraka punya kayu api

Kah kaahh kaaahh kaahh kaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:02 am

Mana cai2 fasiiq pelesit kaki fitnah
Hidup asyiik kerja sumpah seranah
Aota cai2 hamba dah kasi musnah
Cai2 pengecut, lari tak cukup tanah

Kah kaahh kaahhh kaaahhhh kaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:57 am

Mana cai2 bapok kotey sentot
Dak balik ke lorong jual bontot
Syok kerr, bontot kena ngentot
Mestii kuat kemut punyaa otot

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:32 am

Matdey laa penin, dok melilau ke ulu ke iliaq
Dulu buat naya Nuat, laa nii dia punya giliaq
Jenuh dok kegheyau, ayaq mata mengaliiaq
Pala otak dia seghabut seghopa pala peliaq

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

RATK
RATK
2 November 2017 8:37 am
Reply to  Anonymous

Itu sahaja?
Agak kreatif tapi tak berpaksikan logik
Cuba lagi

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:41 am
Reply to  Anonymous

Awat tak logik pulak?
Dulu penaya Nuat, laa giliaq dia pulak ogang buat naya, hang tau apa RATK,
R.aja
A.ita
T.aik
K.uda

Bodo piang. .

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:42 am
Reply to  Anonymous

Errata:

R.aja
A.ota
T.aik
K.uda

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:44 am
Reply to  Anonymous

Mmg pala otak madey mcm pala peliaq, pala otak RATK mcm pala lutut…
Kih kih kih…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:11 am
Reply to  Anonymous

Hahaha…cai kassim baba dah bengang kena terjah…

RATK
RATK
2 November 2017 9:39 am
Reply to  Anonymous

Kahkahkah u cant see me anon
U just shoot the sky
U will never get me
Like your leader jiban
U will goin ashtray
Just wait your sakaratul
U will not prosper at all
Goin down 7feet in soil
Kahkahkah ironic rite?

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:14 am

Dulu Madey kata Nuat peliwat, moral runtoh
Dia kata, lobang jubor orng, Nuat suka tutoh
Laa ni, dgn geng Nuat, dia tundok dan patoh
Mmg pala otak Madey ini serupa pala butoh

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:19 am
Reply to  Anonymous

HARAP TUAN BUDIN AMBIL TINDAKAN TEGAS

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:31 am
Reply to  Anonymous

Saya setuju dgn cadangan utk mengharam posting pantun yg tak berilmiah dan sampah! Saya undi utk haramkannya! Harap budin ambil serious akan hal ni!

RATK
RATK
2 November 2017 8:35 am
Reply to  Anonymous

Biarkan anon dia menyanyah kredit buat pakatan
Pembaca akan faham mereka anjing menyalak bukit
Dgn harapan ia runtuh
Mereka lupa jika runtuh mereka akan ditimpa runtuhan bukit itu hahaha jadi alas kubur lah jawabmya seburuk buruk kesudahan pada mereka yg menyokong perbuatan mungkar
Rasakan apa yg engkau kerjakan

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:37 am
Reply to  Anonymous

Cai2 16:19/16:31 sudah terkedu
Dah jadi mcm org mabok candu
Hujah pantun hamba mmg padu
Sian, dekat admin cai2 mengadu

Kah kaahh kaaahh kaahhh kaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:49 am
Reply to  Anonymous

Tak tahan cai2 kena cakar
PH nanti akan gulong tikar
RATK lupa dia yg mungkar
Di neraka dia akan dibakar

Kah kaahh kaaahh kaahhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:12 am

Blog yg menjadi semakin mengarut dgn pantun lucah, senikata lagu dan hujahan dangkal. Harap tuan budin ambil tindakan tegas!!!!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:58 am

'tuan shah'?? kakakkaka.. BANGKAI TUA ni ko panggil 'tuan'?

puihhh.. lebih mulia lagi anjing berkeliaran dari 'tuan shahbudeng' lahanat perosak bangsa neh!
bukan dia yang jaga beloq taik ni pon.. dia tukang sakau dedak je utk running nama beloq kutty penyangak ni..

yang hari2 berkawal sini ASKAR BODO dan ASKAR GILA.. sbb itulah beloq picisan jd low class tahap jamban..

elok kita spam banyak2 kais jahanam beloq taik kutty penyangak ni.. lama2 mmg kambus lah!

kekekekeke

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:07 am
Reply to  Anonymous

ANON 1558…AKU TOMPANG KETAWA NI…KIHKIHKIH…KAHKAHKAH…KIOKKIOKIOKKIOK…TAK LAMA LAGI CAI2 HAPRAK DAN BUDIN NAK KIOK…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:15 am
Reply to  Anonymous

SI NUAT NI BUKAN SI SEFUL SORANG JER DIA DAH TONGGENG…AZIZAN, SUKMA DAN MUNAWIR SEMUA DAH RASA PENANGAN NUAR AL JUBURI…KALAU TAK CAYA PI TANYER MAMAK MATDEY TU…

TU BELUM LAGI DENGAN SI BETINA SUNDALAN… CIAN KAK JIJAH!!!HIKHIKHIK…

RATK
RATK
2 November 2017 8:40 am
Reply to  Anonymous

Hahaha boleh gitu anon?
Sendri reply sendiri balas oh ya one way lah katakan

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:50 am

Kenapa Nuor yang telanjang bulat tu tak dihapuskan dulu dari sistem politik Pakatan Haprak?

Sebelum nak cerita pasla moral.. moral Din Pagoh pula bagaimana dengan Nika Gee??

Macai kelptokutty.. modal seks dan lucah digunakna untuk jatuhkan musuh.. gerun dia dengan KP SPRM rupanya..
dia takut anak2 dia kaki penyangak dan lari cukai tu akan ditangkap SPRM..

RATK
RATK
2 November 2017 8:30 am
Reply to  Anonymous

Hikhikhik tu aje modal anon?
Bersanad ke tak?

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:09 am
Reply to  Anonymous

Citer nika gee dongeng semata2…temberang rekaan cai2 bodooo

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:41 am

1402…JUBOQ MAK KO DAH RABAK DIKEJAKAN DEK 3 BABUN JANTAN GOLOK…BOLEH BUAT U-TURN LAGI….

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:38 am

Tuan shah bila nk delete pantun caci maki dn carut marut dr blog ni..x ada org yg nk baca benda yg low class mcm semua tu..jgn nti yg tggl dlm blog ni hanya golongan dubuk dn langau sja yg msk kencing dn berak dlm blog nih…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:53 am
Reply to  Anonymous

tuan penyangak budeng..
beloq picisan taraf najis ni memang pusat sarang langau dan ulat.. lahir ASKAR BODO dan ASKAR GILA yang tak ketahuan hala mencacai jilat penyangak Kutty dengan mefitnah dan menjatuhkan orang lain!

Apa nak heran??

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:04 am
Reply to  Anonymous

awwwww ASKAR BODO merayu2 macam pondan tua suruh delete posting..kakakakaka.. PENGECUT SIAL macai Madey kutty haprak!

tak tahan dah tu posting kitorang.. dh smpai merayu2 minta 'tuan budeng' delete posting.. terjejas terok ASKAR BODO dan ASKAR GILA..

kekekkee

RATK
RATK
2 November 2017 8:28 am
Reply to  Anonymous

Kahkahkah meroyan nampak?

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:34 am

Hebat betul la hamba ini
Memukul caiii umno tgh berkumpul
Dedak bertaburan caiii mencari
Lepas makan otak bersimpul

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:02 am
Reply to  Anonymous

kah..kah..kah ASKAR BODO nak tiru pejuang UMNO menulis pantun? makin nampak BAHLOL..kekeke

perasan beb. kasi pelempang 30 kali padan muke..

kekekekeke

RATK
RATK
2 November 2017 8:26 am
Reply to  Anonymous

Dah takder modal nk sanggah ker kahkahkah

Ramly Ahmad
Ramly Ahmad
2 November 2017 9:50 am
Reply to  Anonymous

Bang 1602, bukan nak tiru….hanya perli.
Z bolek ke?

RATK
RATK
2 November 2017 7:32 am

Setiap hari anon mereka meraban
Tidak mengapa tanpa mereka pakatan tidak dapat sokongan yg jitu seperti sekarang
Terima kasih dubuk
Kami menghargai anda

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:00 am
Reply to  RATK

ko yg meraban.. tak sedar diri pakatan haprak berada di hujung tanduk..perasan sungguh lor.. mcm hebat.. ko buat la himpunan lagi nk tgk berok ke monyet 5 joota nak datang??

pakatan haprak akan berkubur lepas PRU14, Madey penyangak lari ke ostrolia!

kekekekekeek

RATK
RATK
2 November 2017 8:25 am
Reply to  RATK

Kahkahkah ayahanda marahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:30 am

Hambaa rempuh celah cai2 sdg berkerumun
Apa diheran hamba ni durian cai2 mentimun
Mau kasii ajar, ini 22 tahun punya penyamun
Puas, kalau Matdey dpt hamba makii hamun

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

RATK
RATK
2 November 2017 8:43 am
Reply to  Anonymous

Betul puas anon?
Takut ketagihan nnti
Kahkahkah

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:28 am

Bijan si bugus takut ke penjara
Dibuat video mencari salah
Bijan nak buat si zul sengsara
Agar terlepas semua pesalah

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:31 am
Reply to  Anonymous

Tertutup la isu MARA,FELDA,1MDB ,SRC,KWSP setelah ketua macc diugut dgn skandal video…dengar2 sampai ke ranjang pun ade video.

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:27 am

RATK…KO CITER PASAL NUAR AL JUBURI KER ATAU APEK ZAIRIL TU….KAHKAHKAH….

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:25 am

Ketua polis dah arahkan pemuat naik diburu segera selepas video pertama disiarkan..biasa la caiii umno sapa yg dedah kegobrokkan akan diburu sampai dapat.yg buat salah seronok bersiar sana sini

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:42 am
Reply to  Anonymous

KLU NK FITNAH ANWAR… yg keluar video dialu2kan, diberi masjid utk sumpah laknat, diberi slot tv3 dgn bapak saifool sekali masuk, diberi background kaabah utk sumpah.

so apa maknyanya.. maknya semua itu politik jahat umnopas.

yg sokong pasumno adalah dungu

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 8:00 am
Reply to  Anonymous

SI NUAT NI BUKAN SI SEFUL SORANG JER DIA DAH TONGGENG…AZIZAN, SUKMA DAN MUNAWIR SEMUA DAH RASA PENANGAN NUAR AL JUBURI…KALAU TAK CAYA PI TANYER MAMAK MATDEY TU…

TU BELUM LAGI DENGAN SI BETINA SUNDALAN… CIAN KAK JIJAH!!!HIKHIKHIK…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 11:56 am
Reply to  Anonymous

KP SPRM ni bukan penangan politik jahat ke?

Tengah rancak SPRM menangkap penyangak2 besar, tiba2 keluar skrip yang sama untuk jatuhkannya guna fitnah??

Mana video mcm Nuar dulu?? Mana jam omega? Dato Eskay tak kena saman pun??

CCTV semua ada.. sapa yang tak berani sumpah sampai sekarang?? dua ekor ni je pengecut sumpah.. Nuar dan Mentornya Madey Kutty haprak!

lagi mau pusing. ASKAR BODO..

kekekekee

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:23 am

sprm mesti teruskan memerangi rasuah.

kp bali boleh berhenti segera.

jgn cemarkan nama sprm.

najib tk suka nama spram dicemarkan.
najib pantang pegawai dia ada skandal.

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:20 am

Salam Shbt…Cintai CAHAYA
CAHAYA-Cinta NYA…Ddlm Diri
War2 kan Suburkan…Kpd Semua
Agar Semuanya…INDAH Berseri

Agar Semuanya…INDAH Berseri
Ikhlas JUJUR….Lurus-Kudus-SUCI
AUDIT telus, Integrity Trnsparency
d elegance-MIND itu.. Kaseh mmBERI
Kaseh memBERI…kan Subur Bersemi
MERIT-Creativity, REZEKI di Limpahi

dLIGHT ofLUV, ddlm diri mu
d elegance-MIND, Pasti mnjelma
dLIGHT ofLUV, CAHAYA yg'SATU
d elegance-MIND, "Penawar" Sgl2nya

Owez in peace n NO war my dearONE..

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:14 am

Bagaimana agaknya,Najib tibai ziana zain pada 80an, di hotel ming court P.D…

RAKYAT MAHU r.c.i.

oHHHH MALAYSIAKU.

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:48 am
Reply to  Anonymous

…DAH SENTAP LER TEW!!!!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 9:06 am
Reply to  Anonymous

Altonya kassim baba tenyeh belakang depann…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:11 am

Zulkifly……….>Badak——->Najib—–>Badak

Proses keadilan untuk Zul…Jika bedak berpuas hati zul okay.kalau tidak…..sg.buluh lah dia.

ohhhhhhhh…malaysiaku

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 6:54 am

Hari ni komen cai kassim baba merapoo….meraban…

RATK
RATK
2 November 2017 6:46 am

Di akhirat nnti akan diberikan dua jenis daging yaini satu dari yg elok dan satu lgi yg busuk maka si pendosa akan melahap daging busuk dineraka kerana dia ketika di dunia mencari benda yg haram untuknya sedang ia ada benda yg halal untuk nya
Sesungguhnya zina itu sekeji keji perbuatan

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 6:45 am

Madey nak guling kjaan difikir pelbagai cara
Mula2, gii melutut sembah Nuat kat penjara
Pas tu, gii pelok & jilat Kit Siang serupa kera
Kini gelaran baru,ketua pemberontak negara

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:15 am
Reply to  Anonymous

Jubur kengkang dah tak de nilai.. klau kat pau umno free jer!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 7:46 am
Reply to  Anonymous

1515…SENTAP KER….KIHKIHKIH…

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 6:23 am

Rakyat tak kan sokong PH, parti caca merbaTak ada arah hala tuju dlm gelap teraba-rabaHanya termakan, aota Matdey tamak halobaMau tawan Putrajaya, usah lah nak didamba Awal dulu, gaya seperti perigi yng cari timbaHamba relax jer, si diia yg mula acah & cubaKinii terbalik, hamba yg diselimuti rindu hibaMana le tidak nya, yg ditunggu terus tak tiba ____________________________________SALOMA: YANG DITUNGGU TAK TIBA(https://youtu.be/7hmh32vw4ZU) Di mana dia yang ku tungguPelita hati ku membisuJawabkan lah keluhan hati kuNamun hilang rindu di kalbu Kini harapan ku impianIkatan cinta di khayalanApa daya ku terus meranaKerana yang ditunggu tak tiba Chorus: Sunyi sepi hai alam ku… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 6:14 am

Cai2 Mt Jenin mestinya terkejut dari angan2
Walaupun makan smartphone ada di tangan
Hamba mahu sekeh pelakong caii2 bajingan
Bagi cai2 tau cikgu Kejora punya pengangan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

dad
dad
2 November 2017 5:59 am

j kaki temberang. ko ingat dulu waktu forex tengah bersidang, ko yg sibuk jadi judge. sekarng marah org bertanya kes encik dzul ni.

munafik ko ni!

Zack Armstrong
Zack Armstrong
2 November 2017 5:55 am

Dah sampai masanya wak kojola kengkang lima kupang kepala mancis kena sula sampai mati

Mr J
Mr J
2 November 2017 5:44 am

Kenapa dikejar perkara yg tengah disiasat? Apakah kerana DDzul menahan pembangkang kaki rasuah? Mana laungan kita yg benci kleptokrasi? Dalam pada itu satu satu perbuatan buruk pembangkang tengah terurai. CRB dah jelas tiada bukti. Kini menudung jari kat Ambiga. Ambiga yg biasa lantang bersuara tiba-tiba jadi bisu. Apakah kaki fitnah 90 juta kini akan bertaubat? 11 org hilang nyawa akibat kerakusan kontraktor kroni LGE ratakan bukit. Kini org Cina Penang sendiri makin hilang kepercayaan pada kebolehan DAP urus tadbir negeri. Apakah kita yg Melayu Islam ini akan terus akur dan tunduk pada telunjuk kafir evengelis ini? Mana prihatin kita dgn… Read more »

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 5:53 am
Reply to  Mr J

Tak salah bertanya. Di msia saja pertanyaan adalah satu jenayah. Tsmy bertanya saja terus kena buang pangkat dan keahlian.
Istifar dan check dlm Alquran, adakah bertanya itu satu jenayah.

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 6:51 am
Reply to  Mr J

Jebon ko i gat vidro tu dibuat semasa penahan pembsngkang?….bodooh cara ko buat tenberang…

Video ni dibuat oleh orang yg ade demdam personal yg telah ikut jejak pergerakan kekasih dlm gelap…perhubungun mereka berlaku seblm penahanan pembangkang lagi…

iQ jebon rendah sangat…

Yg jadi polimek sekarang kerana xulkipli bisu…xulkipli harap kuasa ajaib apundek…hehehe

Zack Armstrong
Zack Armstrong
2 November 2017 5:42 am

Cukup buruk muka wak kojola kengkang lima kupang kena bedal bangla sampai terkengkang kengkang
Dah lah kepala dia sebesar kepala mancis..Yuckkkk!!!!

Anonymous
Anonymous
2 November 2017 5:39 am

1. Orang yg pasang video dlm bilik hotel maknanya dah lama intip Dzul ni. Boleh tahu bilik no berapa dan dapat excess masuk utk pasang video. Dari Hong Kong ke Bali, orang ni ikut. Mungkin spy ni dipinjamkan ke sprm.

2. Apa pun, hanya dengan izin Allah semua rahsia dia terburai. Orang lain pun ada rahsia lg teruk. Tunggu masa saja terburai.

3. Jangan kita menyokong dosa orang lain. Dosa bersubahat sama saja dosa pelaku. Kalau tak boleh sanggah dengan perbuatan, dengan kata2 atau dalam hati.