KENAPA UMNO DAN PAS TAK BOLEH BERSABAR, APA PERLUNYA AMBIGA DEDAHKAN SEKARANG?

Sabarlah UMNO…

Sabarlah Pas…

Kenapa UMNO dan Pas tak boleh bersabar?

Kiranya editor Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown sudah memasukkan nama S Ambiga sebagai sumbernya berhubung dana yang didakwa diterima Pas daripada Najib Razak berdasarkan maklumat boleh dipercayai yang ada padanya, bermakna beliau bukan saja bersetuju namanya dimasukkan dalam kenyataan pembelaan itu, bahkan juga bersedia untuk memberi keterangan serta disoal balas di mahkamah.

Tak perlu UMNO dan Pas terburu-buru mendesak S Ambiga mendedahkan apa yang diketahuinya itu.
Sabarlah sikit…
Lagi pula, apa perlunya S Ambiga mendedahkan sekarang, sedangkan ada tempat yang lebih sesuai iaitu mahkamah untuk beliau berbuat demikian?

Hari yang mendebarkan di mana beliau akan mendedahkan segala-galanya pasti akan tiba jua akhirnya.
Jadi, tunggu sajalah dengan sabar. (ShahbudinHusin 31/10/2017).

Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:54 pm

404
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousHadigolRATKRamly AhmadHidup Bugis dan Hidup Jawa Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Jika perkara ini berlaku dalam parti politik orang kafir dinegara kafir. ahli dan pemimpin lain sudah bertanya dan minta penjelasan daripada pemimpin yang terlibat. Mungkin juga parti tersebut sudah melancar siasatan rasmi terhadap pemimpin tersebut, kerana perkara tersebut mungkin melanggar peraturan disiplin parti and mungkin juga ada unsur jenayah. Pemimpin berkenaan akan diperintah ambil cuti daripada jawatan politik. Yang amat hairan dan peliknya, ahli dan pemimpin PAS yang lain asyik diam tak bersuara. Tak kan semua ahli PAS sudah tahu tentang dana RM200 juta tu? Jika parti orang kafir pun tahu bertanya dan menyiasat, tak kan parti PAS yang berpegang… Read more »

Hadigol
Guest
Hadigol

KITA TGK AJE PUAK WALAUN N GENG NI MENJERIT2 TAK SABOR… SAMBIL MAKAN NGAN YIN.

SABAR LAH… NANTI PH MEMERINTAH KITA ANGKUT LAH SEMUA DGN BLACK MARIA.

AMBIGA JAWAB.. JGN BISING2… KITA COOUUUUUUURRRT PIGI, SANA BLH CERITA JUGA.

SAYA SINI LUAR TAKMO CERITA, SY TAKMO JADI MACAM ITU JAMAL TOILET SUKA BISING2 MCM KELDAI MABUK.

Anonymous
Guest
Anonymous

Anjing umno ni asal melayu jer sokong…walau pwrbuatan melayu tu salah.dah mmg sikap yg diperturunkan oleh kaum melayu umno…

Asal bukan islam walau beri pendapat yg betul dianggap salah dan kononya nak sabotaj islam melayu umno..ini la pemikiran sempit puok pas dan umenok.

Kita dgr dan ikut apa yg betul, bukannya tukar agama.tapi bagi caiiii bingai umno ni pelik otak diorg.asal ada pendapat bukan islam jer salah,sesat dan sbgainya…melayu jer walau campak mgkuk tahu atas kepala pon tetap jilat sampai kering mangkuk tu..

Ini la budaya melayu umno..sama kat kg2

Anonymous
Guest
Anonymous

Apb CAHAYA Mula Dijulang
Klepto-KORUPSI, Berbahang Kepanasan
RAHSIA Terbongkar TAK dpt dihalang
MUSANG "brJanggut", Mula Bertempiaran

Owez turns dLIGHT on please..

Apb CAHAYA dtg Bertandang
Semua yg GELAP mnjd TERANG
KeTAKUTan keBODOHan, Semuanya Hilang
elegance-MIND mnjelma, MINDA Cemerlang

elegance-MIND mmbawa, MINDA Cemerlang
AUDIT-Transparency, Integrity Dijulang
CAHAYA-NYA "Tembus", Tak Sape Menghalang
TAK Siapa pun "BERANI", Khianat n Curang

Salam CAHAYA…Shbt Bistari
CAHAYA-Cinta NYA, Ddlm Diri mu
Semoga CAHAYA-NYA, Kita Miliki
Demi Membina, "System" yg BARU

Demi membina, "System" yg BARU
Demi membina, Negara Tercinta
CAHAYA-Cinta NYA, Suburkan Selalu
Miracles berTENAGA, Sepanjang Masa

"dLIGHT ofLUV is d QUANTUM ENERGY in u, thts never end n owes will be", my dearONE..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bersunguh sungguh caiii umno….membela jhi low yg merembat duit negara kita.lebai pulak bersubahat dgn ketua pencuri tutup kes..bila ada bangsa lain nak tunjuk kesalahan diri sendiri dikata kapir pulak. Puok caiiiii ni asal melayu jer betul,jujur dan wajib disokong…itu la citenyer

Anonymous
Guest
Anonymous

Kojolla yg bunting anak haram tuduh zack plak…

Ambiga pon nak tangkap kassim baba….kojolla nak pertahankan perompak…Ambiga yg ikut ajaran islam…kojolla ikut perintah setan…

Yie haaaa

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora bintang tiga….agen komunis penjaga abu mayat chin peng…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kejora bintang tiga…..agen komunis penggemar daging babi 3 rasa….

Anonymous
Guest
Anonymous

Apb CAHAYA dtg Bertandang
Semua yg GELAP mnjd TERANG
KeTAKUTan keBODOHan, Semuanya Hilang
elegance-MIND mnjelma, MINDA Cemerlang

elegance-MIND mmbawa, MINDA Cemerlang
AUDIT-Transparency, Integrity Dijulang
CAHAYA-NYA "Tembus", Tak Sape Menghalang
TAK Siapa pun "BERANI", Khianat n Curang

Salam CAHAYA…Shbt Bistari
CAHAYA-Cinta NYA, Ddlm Diri mu
Semoga CAHAYA-NYA, Kita Miliki
Demi Membina, "System" yg BARU

Demi membina, "System" yg BARU
Demi membina, Negara Tercinta
CAHAYA-Cinta NYA, Suburkan Selalu
Miracles berTENAGA, Indah Sentiasa

"dLIGHT ofLUV is d QUANTUM ENERGY in u, thts never end n owes will be", my dearONE..

Anonymous
Guest
Anonymous

Cikgu Kejora 849, 1015 & geng serta teman2 seangkatan sekelian,

Andai tutur kata , lagak laku perbuatan kita tidak menepati RUKUN2 SYAHADATAIN yg KITA lafaz
kan, jumhur `ulam`a mengatakan “MAKA RUSAKLAH KEIMANAN SESORANG ITU“ . Dan ini lah pegangan kita , pengikut Ahluls Sunnah Wal Jamaa`ah yg `BERPANDUKAN` Al Qur`an , Al Hadith, Ijma` Ulama dan Qias , INGAT KEJORA! Bukan BERPANDUkan umno dan pas.

ALLAHhu`alam.

Mohon dibetulkan jika saya tersalah. Terima kasih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ambiiga itu, dgn Melayu & Islam, sangat antiDia ganggu Pas, ada ler tujuan lain sbg gantiHamba tau, si dia sibuk tugasan di universitiRasa tak sabar bila kah tiba, saat yg ku nantiKah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh _______________________________DJ DAVE; SAAT YANG KU NANTI(https://youtu.be/3286LUzgp-I) Ku tunggu malam purnamaKu nanti bulan menjelmaKu rindu wajah jelitaKu semaikan kasih berbunga Semalam kita bersuaDi pinggir danau nan indahSemalam kita bermesraIkatan kasihku janji setia Chorus: Bayang mu tak kunjung jelmaHati ku dilamun bimbangSaat yang ku nanti-nantiBilakah kan datang lagi Kembang lah kuntum di tamanHarum mu menyentuh rasaBiar kau menjadi temanHati ku tak lagi merasa duka ___________________Buat si… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

perompak bugis bertemankan badak

Anonymous
Guest
Anonymous

Tuan admin tukar lah, baru punya posting
Cerita lah pasal bajet, itu yg lebih penting
Kalu tak ada caii2 bapok, tidak interseting
Lbh2 lagii Z.Lekaterong, si bapok bunting

Kah kaahh kaaahhh kaaahhhh kaaaahhh

Anonymous
Guest
Anonymous

badak bunting

Anonymous
Guest
Anonymous

Harapan ikrar tangkap MO1 dalam 100 hari memerintahOct 31 2017 / Suara KeadilanPakatan Harapan berikrar untuk menangkap "Malaysian Official 1" (MO1) dalam masa 100 hari mentadbir Putrajaya, selepas menang dalam pilihan raya umum akan datang. Tindakan itu kata Pengerusi Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad, adalah salah satu ikhtiar untuk merubah Malaysia untuk menjadi antara sepuluh negara paling bersih di dunia menjelang 2030. "Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) melapor terus kepada perdana menteri. Mereka hanya berani tangkap 'ikan bilis'. 'Ikan jerung' seperti MO1 masih bebas. “Harapan berikhtiar untuk membersihkan Malaysia dari najis rasuah, bermula dari pimpinan tertinggi kerajaan. "Kami bertekad untuk… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Aamin.
Moga Allah selamatkan Malaysia dari Islam pura2 Lobai brahmin pas, dan kerakusan Klepto Bigots Umno.
Moga Rakyat melayu bebas dari belengu momokan lemah bangsa, dan ugutan quota kunci syurga.
Sesungguhnay Kebenaran akan singkir kwbathilan.
Sesungguhnya keyakinan iman kami hanya pada Allah, bahawa kekuatan Islam sama sekali TIDAK bergantung pada mana2 parti yg cuba mengetengahkan diri sebagai berhala baru.
ALLAH HU AKHBAR.

Ramly Ahmad
Guest
Ramly Ahmad

Ketika umno/mahadhir memerihtah kami lawan dan lawan.korang ketika tu kat mana?..mungkin bawah ketiak dia kan..mungkin dan iye orang tua buat silap dlm caturan politik dia tp x d sangkanya umno dah tranform menjadi kleptomania.
Jgn banyak mengutuk…fikirlh d sebaliknya baik baik.
Lawan ttp lawan.
Mara ttp mara.
PH GANTI UMNOBNPAS

Ramly Ahmad
Guest
Ramly Ahmad

Bang Shahbudin,dorang mmg x tahu nak sabar…dah d ajar untuk bersabar tp itulh…cepat melatah..melatah x bertempat.
Lawan ttp lawan
Mara ttp mara
PH ambil alih…UMNOBNPAS ketepi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cai2 terkantoi, dek diri punya keceluparan
Hujah jugak, bersandar kpd ayat Al-Quran
Cikgu Kejora udah kasi cai2 sikit pelajaran
Ok.. rehat jap yer, cikgu kena siap laporan

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

cikgu negara badak ke? ini bkn negara badak woiii

Anonymous
Guest
Anonymous

Cikgu klentong …islam palsu…huhuhuhuhu….yie haaa

Anonymous
Guest
Anonymous

ada hati nk jadi cekgi..hihi..takat cai amno srp pun boleh beli kereta dan rumah..x caya tanya orang selangor,,sbb tu amno dah jadi kubur

Anonymous
Guest
Anonymous

Ke mana hilangnya Ketua Pesuruhjaya SPRM? Tak muncul di TV dan media. Tiada stetmen panas lg. Takkan terus hilang suara. Amacam….taring tumpul berlagak lebih…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyataan Media: Bajet 2018: Adakah dah cukup manis untuk menang PRU14?BAJET 2018: ADAKAH SUDAH CUKUP MANIS UNTUK MEMENANGI PRU14? Kenyataan Media | 31 Oktober 2017 1- Pembentangan Bajet 2018 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pada Jumaat lalu di Dewan Rakyat jelas dilihat hanya 'gula-gula' terutama kepada penjawat awam dan orang kampung menjelang Pilihan Raya Umum ke-14. Ini adalah kerana Najib tahu bahawa sokongan daripada golongan ini sudah berkurangan dan tindakan terdesak dilakukan dengan mengumumkan pelbagai inisiatif demi mengekalkan kuasa. Antaranya, Menteri Kewangan itu telah mengumumkan bayaran khas 'one-off' sebanyak RM1500 kepada semua penjawat awam, ketua kampung, Tok Batin,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Che Ibrahim Mohamed sekolahkan Idris Ahmad Naib Pengerusi Amanah Kelantan Ust Che Ibrahim Mohamed berkata, Pas tidak perlu mendahahului proses mahkamah dengan mendesak Ambiga atau Husam dan Rafizi tampil memberi keterangan ke atas dakwaan SR. "Kes saman ini masih di peringkat pengurusan kes, pihak defendan baru saja memasukkan pernyataan pembelaan ke atas pernyataan tuntutan yang telah difailkan oleh Hj Hadi ke atas pengarang SR. "Selepas selesai pengurusan kes, mahkamah akan meminta kedua dua pihak menyenaraikan saksi saksi yang akan dikemukakan dalam perbicaraan ini dan memasukkan pernyataan saksi masing masing. "Terserahlah kepada Hj Hadi untuk sapina mana mana saksi untuk menyokong… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

The current position

1. Claire and her upcoming hearing in the UK viz Hadi's defamation suit

2. Ambiga and her alleged info told to Claire

3. Rafizi and his revelation on Nasha

4. Husam and his allegations including Affin Bank as the transacting bank

5. Idris, takyuddin seeking ambiga to reveal her sources

6. BN's clown rahman dahlan and his usual rhetorics.

Ada yang kepanasan. Moga claire dan ambiga bantu we muslim malays as our own people have been bangsated. Period.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mmg le betul2 bingai, cai2 Madey Malabari
Caii2 udah termakan dgn aota Ambiga beri
Puak kafir ada agenda kepentingan sendiri
Mereka mencari keuntungan dlm ini negeri

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Semangat cintai Islam mari lah kita tanam
Agenda jahat puak2 kafir, kita kasi benam
Jgnlah kita terikut dgn rentak PH jahanam
Seperti di dlm al-Quran al-‘Imran ayat 196

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

لَا يَغُرَّنَّكَ تَقَلُّبُ ٱلَّذِينَ كَفَرُواْ فِى ٱلۡبِلَـٰدِ (١٩٦)
Jangan sekali-kali engkau (wahai Muhammad) terpedaya oleh usaha gerakan orang-orang yang kafir di dalam negeri (yang membawa keuntungan-keuntungan kepada mereka).

(Al-‘Imran, ayat 196)

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ade ke ayat quran dan hadis yg membolehkan merompak dan menyokong perompak?….

Kalo tak de kenapa ko sokong kassim baba ketua perompak
berjamaah…

Huhuhuuuu yaabedabeduuu….yieee haaaa

Anonymous
Guest
Anonymous

809,
kamu hebat dimatamu.
Diselang seli kesucian ayat quran dgn kotoran maki hamun.
Jika itu bg kepuasan silakan. Allah maha kaya.

Anonymous
Guest
Anonymous

siapa perompak?
ada awak nampak?
hati busuk hapak?
nak kena penyepak?

kihn kih kih…

Anonymous
Guest
Anonymous

Yg bingai original jee sokong prompak…

Orang kapir nak tangkap perompak…orang islam palsu nak pertahankan prompak…hehehehehe..

Anonymous
Guest
Anonymous

Kojolla kengkang 5 kupang main wayang pacak…hehehehe…

Anonymous
Guest
Anonymous

Wahai 08:19, PH punya cacai balachi
Terus terang PH haprak hamba benci
Kalu datang caci, balik nya jugak caci
Namun ayat dari Quran sentiasa suci

Kah kaahh kaaahhh kaaahhhh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ayat quran memang suci…ko kotorkan …tak ikut perintah tuhah…putar quran nak pertahankan ketua prompak berjemaah…main wayang dan silap mata….busuk ko ni islam palsu…

Anonymous
Guest
Anonymous

bingai 08:32

tiada siapa ada keupayaan utk kotorkan ayat al-quran, kerana kesucian ayat quran itu terpelihara…

kotorkan diri atau orang lain, boleh…
mcm meliwat itu kotorkan diri & orang lain,
menjilat ludah itu, kotorkan maruah & keperibadian diri…
menuduh orang mencuri, tanpa bukti, kotorkan jiwa …

Anonymous
Guest
Anonymous

badak tu yg berak merata, pkai harta kerajaan..cayang badak bkal presideng umnopas

Anonymous
Guest
Anonymous

Ramai pemimpin umno yg nak pertahankan lobai hadi…

Kalo Ambiga cakap dia dapat dari rafizi dan husam musa ade ker pemimpin umno dan PAS berani saman Rafizi dan husam musa?….hehehe..

Ostad nasha tunjuk taring tapi menikus dengan rafizi…

Lobai hadi terberak bila husam cakap ini bukti dari Affin bank…

Lobai hadi tak berani komen kerana biau tahu dia akan kalah kpd claire..

Huhuhuhuhuu…yiee aaaah

Anonymous
Guest
Anonymous

Waah hebat betul blog budin….blog PH dapat sambutan hebat…dlm beberapa jam dah beratus komen…cai kassim baba terpaksa merapu nak lawan budin….hehehe…

Anonymous
Guest
Anonymous

Majulah badak untuk negara

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada lagi yg tertipu islam selamat di bawah umno upernyer….baru kuar gua ke bro?

Kau tak tgok ke islam kat malaysia ni…50% islam pada nama jer.

Anonymous
Guest
Anonymous

07:33

yg 50% Islam pada nama jer tu, puak PH haprak ler, mcm Matdey, Nuat, Zaid, Marina, Izzah, Siti Kassim dan ramai lagi…

Ptuiiihhhhh…

Anonymous
Guest
Anonymous

owh…terlupa,
Matdey, Nuat, Zaid, Marina, Izzah, Siti Kassim, cai 07:33 dan ramai lagi…

Anonymous
Guest
Anonymous

8,17 islam palsu…

Anonymous
Guest
Anonymous

Dgn PH, org2 Melayu tiidak akan terpedaya
Matdey pluralist munafiiq, Nuat pulak buaya
Kalau ikut puak2 ni, Islam pasti dlm bahaya
Hanya paduan Umno-Pas yg blh dipercaya

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

656,

Anda dinasuat mengucap kalimah semula.
Anda baru mengusulkan bahawa islam itu kemah dan perlukan UMNOPAS.
Kamu sudah terlanjur.
Saya sudah bgtau…

Pilihan,kubor masing2.

Anonymous
Guest
Anonymous

07:07

sekurang-kurang Islam lbh selamat dpd duduk bawah PKR/DAP…

Pilih kubor masing2 tak apa,
jgn pilih jubor masing2 dah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Mungkin gabungan perpaduan srikandi2 PH:
Ambiga, Theresa Cock & Siti Kasim
boleh tolong PH pertahankan Islam…

Anonymous
Guest
Anonymous

Gabungan badak dan jho lo memajukannegara..majulah negara badak

Anonymous
Guest
Anonymous

Hj hadi pertahan islam tapi bedal 90 jota rasuah kassim baba….hehehe

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila BN-Pas berkerjasama kita merasa lega
Untuk Melayu-Ialam ia nya sangat berharga
Nasib bangsa diperjuang agama pun dijaga
Kepintaran DSN & TGHH, kita rasa bangga

Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

646, alahai sgt2 lemah laa.

Frog under the coconut shell.
Believes he is well.
Until tractor passes u see hell,
Tha6 all i can tell.

Allah harap ko jadi contoh pada bangsa dan agama kita.
Maki hamun hujah dangkal sempit, latah amok…semya sifat2 jahiliah…kalender bergerak, tp asas Islam tk pernah ubah. Manusia usah berlagak ala broker kunci syurga.

Yg bestnya Ko.pun tahu semua ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

07:01

Frog on the coconut shell
Jump into the well
Madey & Nuat thrown to hell
You’ll be with them as well

Kah kaahh kaahh kaahh kaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Nmpk sangat orng ameno budoh..frog on cocunut shell..pepatah badak ke

Anonymous
Guest
Anonymous

Shah,

You are right, the court will be the best place for ambiga to reveal the proofs.

Idris Ahmad, takyuddin, rahman dahlan,,,,,,why the hurry? If apandi can delay 1MDB investigation, why cannot ambiga delay until the hearing in the UK?

Guilty conscience will get jittery by the day, sleepless nites. They will comtinue to harass ambiga till kingdom comes.

I am a malay and muslim. I respect ambiga and claire because they speak their minds without fear or favour although they are non malay Nd non muslims. Looks like non muslims fear wrath of God more than hypocrite muslim malays…..sigh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Completely agreed.Over the years , the Malaysian Muslim (Malays) has reengineered their miral compass to suit their leaders.It has evolved in 2 sets. Klepto Bigots, those who perpetuate ketuanan. Not too much different from Apartheid. Holy Talibs: Holier than thou keeper of heavens gate.Tgey created self sufficient tin milo indistry. The problem magnifues now, as these 2 merges. I am termed a Malay Muslim too, and i believe Malysua is a potential train wreck, if Malays still sleeping.Chinese only look at short term, like winning new srjkc.Indian only look at short term, like winning blue prints.Sabah Sarawak keep selling their… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

06:24/06:49
sindiri tulis, sindiri komen
kik kik kik…

Adey-dey thamby…..
நீங்கள் என்ன சொல்கிறீர்கள் என்று
(Apa yg kamu merepek nie?)
குப்பைக்கூளம்
(You're talking rubbish)

Anonymous
Guest
Anonymous

701, tijet airasua chenbai ko suda beli? lembu ko kat sana rindu kamu.

Anonymous
Guest
Anonymous

509,519.Caitelur bergetar.Subject. Kenapa PAS dan Umno tak dpt sabar,?Sebabnya berita TERBONHKAR. kes backfire.Pencetus PAs yg ingat dia licik nak main Umno. Dan Umno yg ingat dia licik nak main pas.Kedua2nya terperankap dlm mainan konon dpt main Rakuat dgn gula syurga dan bangsa.Nasic la budak. Sebenarnya hanya 2 watak saja yg beesabit. PH tak sabit pun.Ini lah akibatnya main dgn Taek dan tidak sabar.UMNOBN dan Pas noleh terus palit mempalit. Mudahnya digabung saja UMNOBNPAS main Taek. Maka busuk tanggung lah sendiri.Zaman Tipu sudah tepu.Sedar, tak sedar ko punya pasal. psst. Inu blog pro PH yg telus.Beesyukurlah ko dpt lagi ruang berhujah.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Cai-caii percaya dgn Ambiga, betiina HinduDia hina Islam pun caii telan sebagai maduIngatan lalu dgn si dia, buat kurasa syahduHamba akan terus berdiri di halaman rindu Lefthanded: Ku Di Halaman Rindu(https://www.youtube.com/watch?v=HEf-bZRy9lk) Uh hu uu huh huu uu uh hu uu uhUh hu uu huh huu uu uh hu uu uh Di tengah kepekatan malamBerdiri aku di halaman rinduDihembus kenangan lalu Menjelmalah seraut wajahSekuntum bunga yang pernah ku pujaTapi layu akhirnya Ingin ku tembus tembok silamDan membaiki kesilapan kitaYang tiada kita rasa Dahulu maaf tak berertiDarah muda menguasai diriBegitu mudah membenci Ku di halaman rinduHanya berteman bunga yang layuKu di halaman… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Pejuang amno caya ke badak..idup badak

Anonymous
Guest
Anonymous

Clare dah beri nama Ambiga haram jadah
Tapi keling betina itu tidak tahu nak dedah
Citer sogokan itu fitnah ternyatalah sudah
Direka oleh cai2 si tua renta penjilat ludah

Kah kaahh kaaahhh kaaahhhh kaaaahhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Badak berhias

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah masuk kandang abis cai2 biol lembu
Hujah dari cai2 kosong, hanya abok debu
Mereka sedar pakatan haprak kini kelabu
Tidak daya lawan sembunyi dlm selambu

Kah kaahh kaaahhh kaaahhhh kaaaahhh

Anonymous
Guest
Anonymous

A) Apabila terbongkar posisinya, maka kapal lanun pun merempoh kapal mangsanya. B) Apabila terbongkar bhw CRB siap counter kes PAS diLondon,maka lanun pun dikerah rempoh blog Budin. Sama saja kan? Tp Lanun Umno ni lain sikit. Dia guna Brahmin Pas konon boleh halalkan kerja melanun. Brahmim pun ingat dia cerdik, dia sapu wang khidmat dari lanun. Sambil tu dia kencibg ahlinya bhw Pas sedang menipu lanun Umno. Brahmin Pas juga menghalalkan kerja menipunya. Maka gabungan lamun dan Pas ni dinamakan UMNOBNPAS.Wang klaput yg byk membolehkan upah Cai2pelahap Taek, utk menjarah blog2 pro PH. Lanun dan Brahmin pun sedar yg Akhirnya… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Modal ko badak je ke? Agk2 laku x mase ceramah kempen usung boboi botak tu??

Anonymous
Guest
Anonymous

Dari ko asik kah kah kah..macm orang gila badak. Opss gila babi

Anonymous
Guest
Anonymous

Comparisan:

IMELDA MARCOS………………badak
Bini presdin ''''''''''''''''''Bini PM
KAKI SHOOPING………………PUN sama
aada cincin………………..pun sama
ada berlian………………..pun sama
guna duit rakyat……………pun sama
ada pembunuhan……………..pun sama
ada koleksi slr dlm…………Taktahu
ada brith virgin island……..pun sama
Menipu duit rakyat………….pun sama
Kalah PR…………………..DLM PROCESS.

jADI ADA 2 PERBEZAAN SHJ LAGI..ungkin badak sedang menhimpun koeksi seluar dalam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Seluar dlm badak lah menjadi rebutan cai amno..kikiki..terubat rindu dihati nyahhhhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

bADAK…>PINK DIAMOD,BEG BIRKIN,SHOOPING,anak sendiri,cuti-cuti luar negeri,anak kahwin,harijadi family———->permata

Flow bagaimana bdget permata digunakan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ooo..gitu, bajet buat filem porno reza tu x masuk ke

Anonymous
Guest
Anonymous

Si bugis jln kepit mana

Anonymous
Guest
Anonymous

BADAK—->tv1/2/39astro/bernama/utusan/bh/star/—>BN

fLOW MEDIA PERDANA KAT mESIA.

Anonymous
Guest
Anonymous

alahai ciann nyer.. ASKAR GILA..
xde impact.. xde makna..
buat rugu karan je upah ASKAR BODO
lost mind.. kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Nape x letak si klepet? Dia tu kuli badak ke

Anonymous
Guest
Anonymous

Cai amno tinggal yg bodoh bleka, sbb tu xleh baca flowchart..ehhh..ko phm ke english

Anonymous
Guest
Anonymous

lalaaaallalala….

SELOKA IMDB-ku SAYANG

Wahai ASKAR GILA TERBILANG..
Seloka ku karang..
Buatmu bebal tak hilang..
Semakin hari semakin tak tenang..
Imbd ohh 1mdb ku sayang..
Skrip basi diulang tayang..
Buat himpunan gagal tayang..
Ahli PAS punca kurang..
Rakyat muak Klepto Temberang..
MAHAZALIM terus dikenang..
Sangkaan Kutty habis bilang..
Rupa-rupanya sangat kurang..
Boboi pasti kerusi terbang..
Deposit banyak akan hilang..
Daddy kena korek lubang…
Kambus harta takut hilang..
Penyamun lari lintang pukang..
Malam pru14 TV tayang..
Berkat sabar kita berjuang..

INSYA ALLAH Yakinlah PRU14 BN MENANGG!!!

AMEEN x3 Ya Robbana!

Anonymous
Guest
Anonymous

Bn menang di negara badak,,,ini bukan negara badak

Anonymous
Guest
Anonymous

let's sing more…and more…

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

chorus :

☛ ♪♪ AYUH KITA SEMARAKKAN SOKONGAN, BUATMU DSN..PM TERBILANG ♪♪

⛔ ♪♪ AYUH KITA SORAKKAN KEGAGALAN, BUATMU MAHADEY..PENYANGAK TERBILANG..hohohooo..♪♪
♪♪

Anonymous
Guest
Anonymous

Yeay bn menag ( dlm mimpi badak)

Anonymous
Guest
Anonymous

badak—hakim/lawyer/police/sprm———>badak

Flow penghakiman di malaysia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pecat Tun Salleh Abbas tu ke??

Madey Penyagak takuut??

kes Memali cmne ekk??

kekekeke

Anonymous
Guest
Anonymous

Takle, yg buang ghani patail tu sape? Bkn si badak klepet

Anonymous
Guest
Anonymous

badak——>najib——–badak

Flow kementerian keewangan

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada lagi..tu yg anak tiri dia dok rembat buat filem porno x masuk

Anonymous
Guest
Anonymous

kakakaka..macai ludah kahak ke tuan sendiri keee

Anak penyangak Kutty rembat duit Petronas.. lepas tu sapu kilang ARAK.. wowww.. San Miguel..

halal ke haram bro??

Anonymous
Guest
Anonymous

Beli pink diamond ngan bag hermes duit sape? Buit filem lucah kat hollywood duit sape? Isteri naik jet rasmi tu dia pm ke? Opps all hail badak..kang kena c4

Anonymous
Guest
Anonymous

ASKAR GILA & ASKAR BODO beloq Budeng Kutty Lanak Madey…

let's sing more…and more…

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

chorus :

☛ ♪♪ AYUH KITA SEMARAKKAN SOKONGAN, BUATMU DSN..PM TERBILANG ♪♪

⛔ ♪♪ AYUH KITA SORAKKAN KEGAGALAN, BUATMU MAHADEY..PENYANGAK TERBILANG..hohohooo..♪♪
♪♪

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

lalalalaa…laallalaaa…

(tribute to ASKAR GILA & ASKAR BODO beloq BuDeng Cacai MaDeey Kutty Lanak )

Anonymous
Guest
Anonymous

Jom undi bn..I badak nk jd pm..hidup badak

Anonymous
Guest
Anonymous

ASKAR BODO xmampu jwb kee..

kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

0019..nk kena simen mcm Kevin morais ke ..i bakal pm..you sape..i ada pink diamond

Anonymous
Guest
Anonymous

bADAK——>nAJIB…..hABIBUR…….ERIC SEE TO..JHO LOW.

fLOW pemerintahan NAJIB..

Anonymous
Guest
Anonymous

Hang lupa nk masuk part diamond pink ngan 2.6 billion

Anonymous
Guest
Anonymous

Al-Kerala, Wal-Malabari, Wal-Kutty Tersebutlah kisah seorang Keling tua gilaAsal negerinya dekat India daerah KeralaAnak kalah Naib Pres, BN/Umno diia talaBiarlah hancur Melayu, anak mesti dibela Tamak dan rakus, dia mahu naiik semulaRelaa melutut dgn si Nuat peliwat yg celaSanggup dia sembah Dap tokong berhalaDgn si tokong, dia makan setalam bersila Si tau renta itu dah hilang arah dan halaDia buat fitnah 1MDB, dgn mcm2 gejalaBenda seinci ditokok tambah, jadi seelaYang dikata Najib curi duit rakyat tu bila Dia ajak berdemonstrasi rakyat tidak relaLepas itu, nak minta tolong Amerika pulaBajet 2018 cantik,dia kata rakyat digula2PRU14 pasti nya PH haprak terima bala… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Pejuang klepet al bugis wal badaki

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro, depa boleh komen balas sepath dua ayat budak2 tadika je..

kekeke.. cmtu ke nk hadapai PRU14? pentas kosong .. MAMPOIH leee PH… Gatei sagt amik Mamak Kutty Penyangak Expired.. jadi BIAWAK idop..

kekekeke

Anonymous
Guest
Anonymous

Opsss Bn dah senget sbb badak…habih umporno

Anonymous
Guest
Anonymous

Hari2 mendatang selepas bajet, pakatan haprak hanya mampu 'berbahas' secara 'terhormat'. Secara tak disedari.. cara DSN menyebabkan pemimpin Pakatan Gila terpaksa 'menari' emngikut rentak dan 'genre' politik yang dibuat DSN.. kekeke.. mereka nk merapu lebih2 kutuk pasal bajet dah tak boleh sebab kali ini bajet memang touch to the ground.. nak cari nahas hilang undi ke kalo Lapussy blh divert kutuk bajet mcm tu.. mau mengamuk rakyat.. sbb semua dapat.. means tkde lagi yang berada dalam golongan.. ADE AKU KESAH.. golongan ADE AKU KESAH tinggap puak BODO dalam PAN dan PPBM.. parti pahat batu nesan.. siap lah nanti.. terpacak lah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesah penyamun bugis merembat badak orang punye

Anonymous
Guest
Anonymous

Kepada sekian ASKAR GILA & Penghuni lubuk paya dendam Buding Madey Kutty.. mari lah kita nyayii…

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

lalalalaa…lalaal….

Anonymous
Guest
Anonymous

iyelah , langau dlm blog budin , anjing semah, datang merempat kat sinin..shuh shuh shuh

Anonymous
Guest
Anonymous

ASKAR BODO dah marah laaa.. ye la2 memang korang jenis langau.. langau dedak kutty kan..

kitorang dtg nk 'berhibur' jeeek.. jgn le emo sgt ye…

awwwwwww…krookhhh… kahkk tuihhhhh..

Anonymous
Guest
Anonymous

2208anjing samsung a9 oppss k9 dah menyalak…oitttt semah da panggil

Anonymous
Guest
Anonymous

Kesiaan tengok Macy tolol nyah bapok
Duduk elok2, dia gatal nak meyampok
Tidak pasal2, kepala dia kena hempok
Sib baik ler tak berkecai mcm keropok

Kah kaahh kaaahhh kaaahhh kaaahh

Anonymous
Guest
Anonymous

Oittt, bapok tu ko, yg asik nk dildo badak je

Anonymous
Guest
Anonymous

ASKAR GILA di LUBUK PAYA DENDAM Madey Kutty.. mari lah kita nyayii…

suka dia dengan alatan merapu..

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

chorus..

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH KITA HAPUSKAN PENIPUAN PENYANGAK!!TOLAK PH!♪♪

lalalalaa…lalla…

Anonymous
Guest
Anonymous

Undi bn undi badak..hidup badak

Anonymous
Guest
Anonymous

ASKAR GILA (penjilat tegar Mamak Madey s/o Iskander Kutty).. let's sing this song again.. kikiki

☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪
☛ ♪♪ AYUH BANGKIT RAKYAT MALAYSIA! UNDI BN! ♪♪

WE ♥♥♥ UMNO-BN ♥♥♥
WE VOTE ♥♥♥ ⚖ ⚖ ⚖ ⚖ ♥♥♥

lalalaaaa…lallaaa…

Anonymous
Guest
Anonymous

Yeay,,askar badak dah sampai

Anonymous
Guest
Anonymous

Jom dildo badak..ajak semua cai amno

Anonymous
Guest
Anonymous

yeahh ASKAR GILA (pencinta badak & babi).. rilek2.. jangan gelojoh yeaa..

kikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

002, badak sensitip ye.i isteri pm..nk kena c4.?

diny yusof
Guest
diny yusof

Pendirian dan kenyataan " flip~flop " para pemimpin yang memerintah Negara ini senang meniti ke taraf kronik lagi kritikal . Bukan saja pada yang nombor satu iaitu Najib yang selalu berkata " flip~flop " .. bermula dengan menafikan ada wang sebanyak 2.6 billion masuk keakaun peribadi . Kemudian , kata ada . Kemudian menyatakan ada USD940 juta duit 1MDB tersimpan di bank Singapura . Rupa2 nya itu hanyalah sehelai kertas tisu jamban . Sekarang ni penyakit "flip~flop" ini berjangkit ke Timbalan dia serta seorang menteri ini . Di parlimen , Zahid kata ada permohonan kepada Interpol untuk menjejaki Low Taek… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

flip flop u mean 30 billiun lesap.. SAYA TAK TAHU?

atau flip flop dulu DAPig musuh Melayu.. jahat.. sekarang DAPig sudah 'suci'? flop flop..

atau Nuor dulu pengkhianat, peliwat, tak bermoral, homo-bi, talibarut asing … now.. Nuor sahabat dunia akhirat? mari tido sebantal ohh u are my love, say madey??

kkikikiki

Anonymous
Guest
Anonymous

Nope, klepet Adalah najip..dulu kini selamanya

diny yusof
Guest
diny yusof

Saya tidak bercerita atau pun menyentuh kisah berpuloh tahun lalu . Mungkin satu ketika dahulu itu adalah cerita tentang ayam yang memang menampakkan ciri2 ayamnya …sama ada ayam togel , ayam sabung atau pun ayam daging .

Di sini ,saya memaparkan cerita serta kejadian yang berlaku dalam masa seminggu ini . Ceritera yang memberi implikasi pada Negara hari ini . Ini ceritera tentang kisah "musang2 berbulu ayam" .

Jadi mana yang lebih merbahaya ?? Ayam tulen ke atau musang berbulu ayam ???

Anonymous
Guest
Anonymous

sketsa abie dan ayang

Abie: ayang camne sikeling ru dah ade rahsia kite
Ayang: Relex la bie,kan duit budget kite banyak.
bie: abie takutlah ayang,talian hayat kita habis sebab lobai hadi kalau kalah,abis kite.
Ayang: Alah abang, upkan lah lagi dedak tu!! bagi tahu habibur,upkan kat TITM pulaq,klu hadi kantul kite ada backup.

Abie: haha..tul juga.

Ayang : jgn lupa kita punya pencacai yg kat malaysiakini tu!! up kan dedak sikit…
Abie",okay,okay,,,Tapi yg kat shahbuddin blog tu camne?
Ayang: yg tu !! potong 50%,sebang GN, ayat dia merapu…orang suruh dia berhujah,dia pergi sana macam budak mereng..

Anonymous
Guest
Anonymous

Sketsa badak dan bijan

GENG NAJIB
Guest
GENG NAJIB

Dengar khabar dari London, Claire Brown ni dah kena saman malu dari sorang MP British kerana fitnahkan dia makan rasuah. Sunday Mail pun cakap dia ni masa himpunan Bersih dulu jadi orang tengah jadi penerima dana dari CIA dan Soros, si Yahudi tu utk menganjurkan Bersih 1.0 hingga5.0. Ambigagak ni pulak pelobi kuat LGBT , dialah yg menggalakkan perjumpaan LGBT besar2an di KL tak lama dulu. Khabarnya, Nuar kaki sontot pun telah memberikan restunya agar LGBT menjadi salah 1 agenda utama yg diperjuangkan oleh PKR dan kini menjadi agenda tersembunyi PH pula. Madey dah terkata apa, jika dia nak terus… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Badak boleh selamat ke

diny yusof
Guest
diny yusof

Hello Geng Najib .

Nekad saya tak mahu melayan kamu terpaksa di ketepikan kali ini . Bukannya apa , kamu ni tak lebih dari seorang jengkel yang mempunyai otak pemikiran serta pengetahuan yang dengkel .

Cubalah jangan menjadi seorang pendayus dengan cerita2 "dengar sini , dengar sana" , " khabar dari sini , khabar dari sana ".

Tak usahlah kamu kata " Sunday Mail pun cakap ….." .Biol taraf gaban ke apa kamu ni ????

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian tengok cai2 biol PH tali barut Yahudi
Pas sokong Umno mereka marah Hj Hadi
Hamba tahu, Mas siibuk hal tugasan PhD
Nanti dia nak kembali menerus cinta abdi

____________________
DJ DAVE: CINTA ABADI
(https://www.youtube.com/watch?v=39jwvzjPn0Q)

Bertahun berlalu bersamamu
Menempuh dugaan cinta syahdu
Bahgia derita bersamamu
Tanpa kurasa jemu

Diriku kau puja dan cinta
Ternyata bila kau menghurai kata
Cintamu abadi kuhargai
Daku jatuh hati

Chorus:

Nada jiwa suci murni dan bahgia
Akan damai di lubuk jiwa
Cinta abadi yang kau sanjungi
Kan bersemadi di hati

Semoga bahgia cinta kita
Meskipun ada yang menghalangnya
Bersama menjalin kasih mesra
Aman sejahtera

____________________
Buat si dia cinta abadi ku,
Salam rindu di angin nan lalu.
Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaahhhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Sian tgk orang amno..geng yahudi najip bergambo dgn netanyahu

Anonymous
Guest
Anonymous

Hebat srikandi PH

Ambiga, Siti Kassim, Marina..

Macy
Guest
Macy

Org pakatan bukan bodoh macam macai bodoh umno, semua amik tangkap muat! Lagi pun skang ni bukan pasal tun ke, anwar ke atau sesiapa, tapi pasal rakyat dgn najib! Cuba pakai skit otak tu!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hebat amno..ada badak..ko hado?

GENG NAJIB
Guest
GENG NAJIB

Orang Pakatannlah bodoh kena tipu dgn Madey Al Kutty tu, semua cakapnya dianggap suci dan langsung takde cacat celanya. Dah negara rugi dekat 100 billion kes FOREX tu pun cakap dia tak bersalah jugak..RCI dah buktikan depan mata pun tak mau terima jugak, gila…bodoh sombong…buta hati , siam perut ijo, mungkin inilah gambaran terbaik utk pakatuns ni..ataupun umpama toman yg berebut2 menelan taek Madey si tua kutuk ni !

Anonymous
Guest
Anonymous

GN ko telan la tahek lho tu, bertmbh bijak ko ..sokong lanun bugis..hidup badak