LAWAK NAJIB

Hahaha….hehehe…hihihi…hohoho…
Kahkahkah…kehkehkeh…kihkihkih…kohkohkoh…
Ketawa tak berhenti-henti semua makhluk, bukan saja manusia, tetapi juga segala isi hutan di Cameron Highlands hari ini apabila Najib Razak mencabar mana-mana pihak yang tidak berpuas hati terhadap kepimpinannya agar bertanding menentang beliau dalam pemilihan UMNO yang akan datang.
Kalau nak jatuhkan saya, bertandinglah dalam UMNO tapi jangan runtuhkan UMNO, kata beliau ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Cameron Highlands, pagi tadi.
Pernah kita dengar Najib mencabar sesiapa menentangnya sebagai Presiden UMNO sebelum ini?
Kenapa hanya berani mencabar selepas memecat Muhyiddin Yassin, Mukhriz Mahathir serta setelah menggantung keahlian Shafie Apdal yang kemudian membuatkannya keluar daripada UMNO.
Kenapa tidak berani melakukan cabaran sebelum ini?
Jika benar sedia dan tidak takut ditandingi, mengapa mereka yang mengkritik dan berbeza pendapat sebelum ini, semuanya dibuang dan diketepikan daripada UMNO?
Begitu juga, kenapa pemilihan UMNO yang sepatutnya diadakan tahun ini tidak berani diadakan mengikut jadual, sebaliknya ditangguhkan untuk memberi laluan PRU 14 diadakan terlebih dahulu?
Andai benar sedia dilawan dan tidak takut dicabar, bukankah tahun lepas lagi Najib seharusnya sudah mengumumkan pemilihan UMNO tidak ditangguhkan dan tidak ada sesiapa juga dipecat hanya kerana menegurnya?
Siapa yang Najib nak kelentong agaknya?
Hahaha..hehehe…hihihi…hohoho…kahkahkah…kehkehkeh…kihkihkih…kohkohkoh…. (SH 27/08/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:41 pm

60
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
HahaMiss VeeAnonymousPemerhati babiNordinabilaH Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Haha
Guest
Haha
Miss Vee
Guest
Miss Vee

Kecoh Dah …. Satu Dunia Dah Tahu !!
>>> KLIK HERE !! <<<

Anonymous
Guest
Anonymous

Bapak Klepto dgn 40 org penyamun. P Ramlee dah buat filem …… sekarang dah berlaku.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun M bukan lawan pemimpin2 UMNO yang ada sekarang ni..Apa DS Najib nak cakap bila Tun M bercerita Mengenai Tun Razak….

Anonymous
Guest
Anonymous

Ahli Majlis Tertinggi UMNO bersetuju jawatan Presiden tidak dipertandingkan……..Kah Kah Kah

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah nama pun pahlawan bugis. Mana ada perasaan, mana ada malu, mana ada maruah. Tak percaya cuba lihat sejak dulu. Bangsa apa yang melanun.. Adakah bangsa banjar, adakah bangsa Jawa, adakah bangsa .minang?? Bangsa bugis saja yg terkenal sebagai lanun sbb tiada kemaluan

Anonymous
Guest
Anonymous

Lelaki budiman dalam umngok ialah lelaki poket tebai dengan duit kleptokrasi dan bole tabur dedak yang banyak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Takde ke yang dalam umno berani challenge najib pencuri ni? pernah dengar ada beberapa tahun dulu tapi belum sempat apa,dah dicantas.yang tinggal kini hanya pak turut belaka. ya Allah mohon cepat najib pergi.Amiin.

Pemerhati babi
Guest
Pemerhati babi

Najib kaum munafiq!
Munafiq beramal fahaman syiah!

Anonymous
Guest
Anonymous

tipikal najib. dia sebenarnya tak tahu apa yang dia katakan.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Kita ini kalau nak pilih pemimpin biarlah berakhlak janganlah pilih pemimpin yg budi pekertinya hodoh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenapa? Tak elok ker budi pekerti najib?

We love PM

I am 4 u

4 U 2 C

Anonymous
Guest
Anonymous

Zahid komedi bawak Budiman yang nyanyi lagu Raya, kodok panggil hujan pun tutup telinga. Pi lah jengah ig dia, giler show off. 2nd born Indon jugak ke dia tu perangai macam prak tak pernah pergi overseas. Apa relevan bawak Budiman tu cuma pemakan dedak saja yang tahu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Makan anginlah apa lagi. Menteri2 umno ni jutawan belaka.

Nak gunting rambut pun pi london.

Jadi apa yg kita nak hairankan

Anonymous
Guest
Anonymous

Kebijaksanaan NAJIB yg bust mahluk Bumi takut dgn kuasanya.
So BERANI lah orang USA nak tangkap dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

PBB kat new york pun takut nak pi
dihantarnya zahid komedi saja

Anonymous
Guest
Anonymous

Zahid pula tak reti nak bercakap english terpaksa baca text saja.

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul lah..apa yg anon 20:44 cakap.
Ramai dah orang amno jadi bodoh selepas makan dedak.
Penasihat agama dan tok guru serta orang pas parti lslam yg merpejuangkan agama pun tiba2 jadi bodoh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini drama tertutup untuk ahli-ahli UMNO sedap telinga mendengar je. Bila pemilihan ?

Kekadangjebunyi
Guest
Kekadangjebunyi

Drama tertutup tapi siar kaw-kaw kat mainstream television.. suka betul rakyat tengok especially bab kutuk Tun Mahathir.. bak kata pepatah Melayu, kokok berderai-derai, ekor bergelumang tahi.. pastu ajak kawan-kawan pendedak berkokok sama. Pelik sungguh drama muka-muka kulit tebal ni. Tak tau malu.. siap pakai songkok lagi! Heh..heh!

Anonymous
Guest
Anonymous

ramai lagi yang bodo amno cukup suko

rahman jpc
Guest
rahman jpc

najib pandai buat lawak ! cabaran dia sudah pasti d dengari olih zahid juga.

orang yg d lihat mencabar nya tlh d ikat kedua belah tangan sebelum d ajak bertinju.

dlm keadaan begini pun amat sukar utk najib menang kerana beliau sendiri tlh dgn tidak sengaja 'memotong' terus kedua belah tangan nya sendiri.

hanya menunggu masa sebelum semua nya akan terburai. bak kata bahasa orang putih 'when it rains ,it pours'

Anonymous
Guest
Anonymous

komen2 orang tak berapa pandai….tunggulah pru14 kalau ia pun nak putrajaya..itu pun kalau boleh menang..tak perlu 24jam kerjanya mengutuk menghina pribadi orang..sedang kan orang lain 24jam bekerja..

Anonymous
Guest
Anonymous

Pembohong..orang kerja 8 jam saja dlm sehari. Mana ada selama 24 jam sehari. Mungkin penagih dedak macam kau saja yg 24 jam sanggup tunggu orang campakan dedak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kerja apa 24 jam? Buka kedai 7-11? Pandai nya ko ni….dedak apa ko makan?

Anonymous
Guest
Anonymous

anon 20:25 lu BANGLA mari bule la 24 jam kelija tapi tido saje time kerja..nepal pun 12 jam je kerja,..kayu punya BANGLA,…

Anonymous
Guest
Anonymous

Orang gila pun tak pernah melilau kat atas jalan selama 24 jam. Melainkan orang cerdik mcm anon 20:25 tu

Anonymous
Guest
Anonymous

Dulu pun dia sudah cakap sama Tun Mahathir
Lui..Lui…Lui..
Ada byk lui …Garenti ada byk undi
Ada byk undi gerenti boleh jadi presiden seumur hidup maaa
Skrng bukan bukan lagi zaman demokrasi
Skrng zaman demo money kasi..
Kalau money kasi I boleh jadi the greatest king in the universe.

Anonymous
Guest
Anonymous

…kah kah kah kah heheheheheheheheheh…huhuhuhuhu…kahkahkahkahkah…huahahahahahhuahahahahah….!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang anak Tun Abdul Razak tu kurang ajar kini berperangai bahlol. Akibat bini suka main bomoh kut? Syirik!!! dosa yang akan kena azab…

Anonymous
Guest
Anonymous

The only PM in the world with No Ball, Najib Anak Razak. Kah kah kah. You kicked out your competetitors from UMNO, then you challange them to contest and fight you. What nonsense you are talking about???. You exposed your stupidness to the stupid supporters in UMNO BN. Kah kah kah. The whole rakyat know, you are the only one PM in the world with No Ball. Shame of you Najib Razak!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Apabila saintis albert einstein meninggal dunia sampel otaknya disimpan untuk kajian.Setelah dikaji oleh para saintis didapati sel otak albert enstein memaparkan banyak glial berbeza dengan otak manusia biasa.Kulit muka manusia-manusia yang tidak tahu malu pun harus diambil sampel, mungkin mengandungi sel-sel yang boleh diekstrak untuk mendapatkan gel anti malu.Ini suatu bisnes dan keuntungan dari jualan gel anti malu akan digunakan membayar hutang-hutang berbilion-bilion.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ayam berkokok hari nak siang, MT berkokok, dedak dah datang, bijan berkokok ameno nak tumbang, semah berkokok siaplah abg…hahaha bijan, bijan

Anonymous
Guest
Anonymous

Terbaik! 🙂

Anonymous
Guest
Anonymous

aku pun masih ahli umno jugak, and seluruh angota keluarga pun sama tapi kami semua akan joint bersatu sebab bagi kami umno dah tak ujud lagi, hanya parti najib and pemakan dedaknya.
malunya kami untuk sebut nama umno lagi.
setelah dibuang ramai ahli, baru dia bersuara tu pun dah tangguh pemilihan…najib, umno and BN akan terkubur soon…

Anonymous
Guest
Anonymous

Sesudah lawan dikat tangan ikat kaki ikat mulut lepas tu baru cabar berlawan, jantan sangat la tu…jantan .umngok….kahkahkahkahkah…

Anonymous
Guest
Anonymous

cara pahlawan boogees mcm tu agaknya
takpun cara gentleman dan magnanimous

Kekadangjebunyi
Guest
Kekadangjebunyi

Aku masih ahli UMNO, tapi ada aku heran kalau Mohd Najib Abdul Razak masih Presidennya dan Ahmad Zahid Hamidi masih Timbalan Presiden dan Ahli-Ahli Majlis Tertinggi dan Ketua-Ketua Bahagian, Naib-Naib Ketua Bahagian dan Ahli-Ahli Parlimen masih kekal orang-orang yang sama?

Kalau iyepun parti ni pun dah memang nak terkubur. Kalau itu berlaku, aku satu sen pun tak rugi. Bahkan Melayu Marhaen pun tak rugi, malah bersyukur.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ni pondan namanya Najib???? Hahaaaah..HooooHooo..yang pi sambut Najib tu semuanya bangang dan bahlol. Tak sedar Najib curi duit dia….

Anonymous
Guest
Anonymous

Pahlawan bugis hanya berani pukul curi…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib adalah seorang munafik tulen,malah kafir.Dia membawa kerosakkan kepada kita semua.Gelaran yang dihamburkan oleh parti isle PAS kepada pemimpin UMNO dahulu,selayaknya adalah untuk Najib.Malangnya,seperti mengakui kesesatan mereka,orang yang mengkafirkan melayu UMNO kini menyokong Najib.

Anonymous
Guest
Anonymous

Cuba anda perhatikan perbuatan dan perjalanan kedua 'adi ganu dan pok jib phg', kelihatan sudah tidah lurus spt org yg 'sihat akai'….takda akai punya olang….hi…hi..ha..ha..he…he….ketawa terbahak bahak…

Anonymous
Guest
Anonymous

Lihat juga audiens yang dia berani cakap begitu,depan puak puak dia,kumpulan masyarakat dan rakyat yang kurang peka hal semasa boleh cakap begitu,cuba dia bercakap depan audiens yang peka tentang hal semasa dan merasai beban di bawah pentadbiran Najib,sedar dan faham penyelewengan Najib,…..silap silap selipar melayang ke muka dia,tetapi kita tidak akan berbuat demikian,kerana itu bukan budaya yang baik,kita tentang Najib melalui peti undi……Ex penyokong Umno/ Bn .

jamil
Guest
jamil

Cabaran ini ditujukan khas untuk salleh keruak dan nazri aziz sebagai peluru kempen untuk najib.

Hadi Abdullah
Guest
Hadi Abdullah

Mesej kepada zahid kot.

Hadi Abdullah
Guest
Hadi Abdullah

Mesej kepada zahid kot.

Anonymous
Guest
Anonymous

Geramnya aku dengar cabaran org bodo ni. Ko ingat rakyat bodo mcam ko ke bijan. Maderfader betui la ko ni. Kunci solex yg simpan telur tu jaga elok2 ye.

E AH
Guest
E AH

Akan tetapi masih ramai Melayu yang mengaku beragama Islam memuja-muja munafiq ini, termasuk mereka yang mengaku tinggi ilmu agamanya! Celakalah yang bakal menimpa mereka kerana mereka sendiri yang mengundangnya

Anonymous
Guest
Anonymous

terbuka dah aib masing2 mereka yg myokong dia

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita lawan dlm Pru14 je jib…

Anonymous
Guest
Anonymous

Sempat ker? Bila layar dikembangkan sauh dilabuh. Manusia dipegang pada janjinya binatang pula dipegang ekornya..

Memang betul dia ni bugis sakit otak.

Dalam sejarah pelayaran Viking, Portugis, Belanda, Inggeris atau Sepanyol pun tak pernah buat mcm dia ni.

Anonymous
Guest
Anonymous

Duit banyak nak beli dedak. MT UMNO yang sedia ada hidup dedak, tidur dedak, makan dedak, bernafas dedak tentulah orang tu menang. Bila otak dia berfungsi kekadang tu adalah keluar 'strategi' dari mulut dia walaupun yang paling hampeh dalam dunia.

giorgio
Guest
giorgio

Memang roti tanpa telur… Jawapnya

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak buat lagu mana sebab telur dah masuk angin

PutraKraken
Guest
PutraKraken

kah kah kah koh koh koh koh…kol kol kol…
Biawak lidah bercabang pun ketawa…

kah kah kah..koh koh koh.

Klepto lidah bercabang!

Anonymous
Guest
Anonymous

pengikut umno akan tepok tangan….dan percaya pada PENCURI…

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa lagi cara yg dia boleh buat untuk tutup malu dia sekeluarga selain menggunakan platform mesyuarat bahagian untuk menghentam Tun Mahathir balik. Dia beranilah sebab orang2 tu tak bersuara atau malas nak bersuara sebab mereka dtg cuma nak bermesyuarat. Tapi najib dtg bercakap lagak mcm hulubalang.Orang tepuk tangan sajalah. Najib ingat orang seronok dgr cakap dia rupa2nya orang tepuk tangan untuk menghilangkan mengantuk. Ini lah yg kita namakan jaguh kampong.lndon kata jaguh kadang.Kalau di tempat awam mampus najib tak berani.Apatah lagi kalau dia tahu Tun Mahathir ada. Najib ni badan saja mcm gajah tapi hati mcm tikus. Apa kerja tikus… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

dulu aku marah kat ahli umno sebab masih percaya ajib. Tapi sekarang aku kesiann sangat..sebab ahli umno ni bodoh kayu sebab ajib sesenang jer perbodohkan ahli umno. kita mesti kaji benda ni.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tv3 suku tak pula siarkan perhimpunan siswazah yg mendesak Tangkap MO1 hari ini. Keruak kata media tak berat sebelah. Kenapa tu keruak. Minta pencerahan menteri please. Esok nak tunggu ketua penerangan umno nak kata apa. Tak boleh dok diamkan saja Tok annuar musa oiiii!!! Rakyat nak tahu. Aku dengar najib kata Tun Mahathir tuduh semua Perdana Menteri sebelum ini daripada Tun Abd Rahman Tun Hussein Onn Pak lah hinggalah kpd dirinya tak betul.Kecuali kpd Tun Razak yg Tun Mahathir tak sempat nak kata sebab era bapanya tu pendik. Bukankah Tun Razak yg memujuk Tun Mahathir untuk menyertai umno semula setelah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun Mahathir dah banyak kali cabar untuk berdebat tapi kenapa tak sahut cabaran Tun Mahathir tu?

Kenapa tak berdepan dengan Tun M masa acara nothing to hide?

Apa kata adakan perdebatan terbuka dengan Tun Mahathir dibuat secara langsung melalui tv seluruh negara. Amacam……boleh??

Kita tuungguuuuuuu………..