NAJIB, JANGAN LUPA JADIKAN JAMAL CALON BN DI SUNGAI BESAR!!

Tengok…awal-awal lagi Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Jamal Mohd Yunus dah buat kerja mendekati rakyat, siap bagi makan burger free lagi.
Tak patut sungguh kalau Najib Razak tak jadikan beliau calon BN dalam pilihanraya kecil Parlimen Sungai Besar yang bakal diadakan nanti berikutan kematian Noriah Kasnon dalam tragedi kemalangan helikopter di Sarawak, baru-baru ini.
Kesian Jamal, Jib!! (SH 08/05/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:39 pm

53
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
Anonymousyen uchopQalamQabutmustapa m saidmoas lim Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Cerita politik ni pi mai pi mai dok tang tu….BN ke PR sama je…. sama sama putar belit…. Najib ke Anwar ke sama je… asal dari lubuk yang sama…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ikan bakar sudah tada burger pun boleh la.

Anonymous
Guest
Anonymous

Wartawan tv3/4:
Apakah kaedah inovatif yang anda akan guna apabila derma dedak pada GE14 nanti?

Mat Mesra GST:
Aku akan derma nasi goreng bebas GST kepada semua pengundi di kawasan aku.

Mat Bijan Tarbus Merah:
Aku akan terbang guna jet gomen dan campak dermaan 1 juta seringgit-seringgit dari tingkap kapal ke bawah bagi tiap-tiap kawasan pilihanraya.

Mat Main Burger:
Bagi tiap-tiap burger yang aku derma, akan aku selitkan rm50 di tengah-tengah roti sebagai pengganti isi burger.

Mat Gangsta:
Aku berjanji tidak akan menderma penumbuk aku kepada sesiapa sebelum GE14.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jamal patut mewakili BN kerana jasanya kepada Umno dan Najib selama ini. Jadi memang dia patut diletakkkan sebagai calon jika ada PRN. Jamal menang ….. kah kah kah !

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenapa BN menang kat Sarawak Budin. Blog engkau ni boleh dibaca kat sarawak kan? Dia orang tak baca ke penipuan kau di blog ini tiap tiap hari? Kalau dia orang baca mesti dia orang dah undi PKR kan? Kesian…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Jamal boleh menang. Mungkin lebih besar majoritinya. Pas nak bertanding, pan nak uji kekuatan, pkr mungkin kerana tak setuju dengan pas. So undi sudah pecah. Undi bn yg pecah banyak tak menjurus ke arah satu undi. Berterabur. So jamal masih boleh menang jika pemimpin ph dan pas tak sepakat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Scissors salad tak ada ke?….kah kah kah…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita tengok,tunggu dan lihat dangan penuh debaran.siapa yang terpilih sebagai calon prk sungai besar.kalau jamal pak tongkol ni tak terpilih walaupun sudah berkempen subuh- subuh lagi,kesian dia.
Bagilah peluang,nanti gigit jari jamal ni.kalau tak terpilih, silap-silap lompat parti pasal kecewa.
BN sungai besar,beri peluang pada jamal ni.pembangkang pun tak perlu nak kerja keras nak berkempen,comfirm menang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak bagi fulus macam Big Boss tak boleh baab tak ade. Jadi bagilah burger (entah mana dapat) macam jamua tahlil di Sg Besar.

Anonymous
Guest
Anonymous

Burger percuma dari 5pm hingga 10pm? Buat majlis kesyukuran ke…. agaknya bersyukur sangat-sangatlah ni yerrr….. hehehe.

Anonymous
Guest
Anonymous

jamal pak tongko

Anonymous
Guest
Anonymous

1 dun di sarawak bernilai rm3.6juta
Adakah 2 prk akan datang najib labur rm7juta?….

Anonymous
Guest
Anonymous

Dr dental khir toyo takleh bertanding ke ????

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju sangat bang din. Jamal memamg pilihan yh sangat tepat. Sifat2 mulia yg dia ada seperti kurang ajar, biadap, tak peduli org lain dan samseng adalah criteria2 seorang pemimpin umno sebenar. Kompem menang majoriti besar tu. Harap pembangkang janganlah letak calon. Hilanh deposit nanti.

yen uchop
Guest
yen uchop

Burger dedak 1

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju benar yeop.kite tengok sape yang nak undi dia. ha..ha..ha

Anonymous
Guest
Anonymous

tak kan semurah tu hanya sebiji burger nak bagi undi kat mamat ni kalau dia jadi calon
murah sungguh

Anonymous
Guest
Anonymous

Kahkahkah..tgk dia pny poster,banner tu pon da bole tergelak..burger free 1malaysia..kahkahkah..
Jamal,jamal..
Dkat ampang bkn main lagi suroh orangnya turunkan poster si nuar..dkt simpang area sg besar jln besar klang-telok intan poster bang nuar bkn main cantik besar terpampang..pe lagi tunggu,jihad lah turunkan poster tu.kalau terkorban masa turunkan poster tu boleh syahid..ada bran ka jamal??

Anonymous
Guest
Anonymous

aku doakan biar dia la naik jadi calon, cepat sikit bungkus… (mintak orang sana tolong bungkuskan la)… esok2 dia boley meniaga fultime depan kedai 1 malaysia tu…

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Daging lembu buat burger itu pun maha, lembu kelas vvip berharga RM250 juta dan berkandang di condo

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia lupa nk bgtau tue.. Percuma utk 100 biji yg pertama ajea.. Percaya lah.. tentu berderet kebulur yg nk burger free..

moas lim
Guest
moas lim

oppurtunis….. ada udang di sebalik burger..

Anonymous
Guest
Anonymous

Puak setan dah mula pasang umpan…bagi burger sekeping sorang.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sesungguhnya terbongkar dan bencana jua najib petaka…

Anonymous
Guest
Anonymous

Darsyat sungguh perangai orang umno skrng ni.
Masing masing gila nak berkuasa.
Buatlah tahlil dulu mendoakan rakan seperjuangan yg tekorban.
Ini tidak, kelam kabut ambil kesempatan untuk promo diri untuk jadi penganti YB.
Muhasabahlah diri tu dulu layak ke tidak?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini jenis manusia kalu jd calon mmg hancur umat suma manusia..kulaan2 sg.besar mmg lama dh tolak org ni dan bn.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dari segi kelayakan akademik,memang jelas si Jamal adalah paling layak memandangkan sekolahnya setakat SPM sahaja,macam MB Kedah.Dasar kerajaan Najib yakni "zaman kerajaan tahu segalanya sudah berakhir",telah menjadikan sesiapa yang setakat SPM dan sanggup mati untuk Najib amat lah berharga sekali.

Anonymous
Guest
Anonymous

Burger special lembu tambah cheese satu!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak main lah burger bang Jamal..Ikan bakar masak petai bagi free sorang sekor baru syok..

Anonymous
Guest
Anonymous

Azmin Ali,kalau adnan satem atau mana org Sarawak datang selangor… Jangan bagi peluang.halau atau diharamkan masuk selangor

Anonymous
Guest
Anonymous

Burger kangkang….

Anonymous
Guest
Anonymous

Burger kangkang….

Anonymous
Guest
Anonymous

…burger kangkung.

Anonymous
Guest
Anonymous

Golong oppurtunis macam mangkok ni lh yg ramai dalam umno. Busuk sampai ke usus. Payah nk diubati bak kanser tahap 4. Tunggu ajal je. Dedak mustajab yg membuat mulut macai bungkam tanpa suara.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Alangkah muranya nilai org sg besar boleh dibeli dgn sebungkus burger itulah pemakan dedak umno kalau nak sedekah berapa banyak lagi org miskin dan anak yatim yg boleh diberikan secara diam2 bukan heboh

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada satu nama Jamal, sokong pee-emm tunjuk handal,isu emdibi tolak tinggal,agar jawatan terus kekal..

Ada satu hari sabtu, satu pekan pergi serbu, lima jam punya waktu, lapar burger pergi situ..

Bila perut sudah kenyang, tiada siapa mahu halang, jika bertanding mesti menang, ganti arwah sudah pandang..

Ada jawatan mesti ikhlas, amanah rakyat perlu galas, tolak kemungkaran mesti tegas, pengkhianat negara takkan terlepas..

QalamQabut
Guest
QalamQabut

Bro, aku suka pantun kamu. Menghiburkan… Lagi elok jika kamu atur berbaris2 macam pantun jugak. Tentu ramai lagi terpikat.

Semoga kamu sentiasa ada berkarya di sini.

Salwah Abdat
Guest
Salwah Abdat

Makan saja itu burger free,,hasil dari 1MBD

JIHA-DISC
Guest
JIHA-DISC

Najih ingat nk tutup buku kes banglow guan eng lps habis prn srwak….nmpk gayanya umgok akn terus mainkn isu ni sbb ada 2 prk menanti….biasa la lanun buat isu utk mnutup kelemahan sendiri

Sam Sung
Guest
Sam Sung

Sabah srwak x msk buku
Pengukur sbenar adalh semenanjung

Anonymous
Guest
Anonymous

Balon duit rkyt beli burger lps tu nk bli jiwa dn maruah rkyt…bnyk cntik muka

Anonymous
Guest
Anonymous

jamal ambil kesempatan nampak gayanya .

Anonymous
Guest
Anonymous

Jwmal layak dijadikan menteri burger klu menang.pundek menteri kita harus pertimbangkan sewajarnya kerana hanya satu jamal paktongkoh di satu mesia ni..bravo kipidap jilake

Anonymous
Guest
Anonymous

Kahkahkah….dedak dah jadik burger. Boleh tapau ke jamal? Byk lagi kutu umno yg tak makan ni…

Anonymous
Guest
Anonymous

…burger dedak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pak Shah, you betul punya sarcastic lah! Ya! bagi lah 2.6 billion keping burger kepada rakyat menebus dosa besaran tu…

Anonymous
Guest
Anonymous

Budaya umno..menjadikan pengundi2 mcm lembu dan kambing utk diberi makan supaya undi mereka. DiSbah dan Swak dan d Felda Semenanjung bolih lahhhh….cash is king….slogan Najib, ketua penyamun dan merangkap Prseiden parti penyamun dan rasuah.

Mali Muyung
Guest
Mali Muyung

Hi bro, terasa saya as a Sabahan.
Bukan semua mcm tu. Saya pernah ambi duit umnno tapi time undi kits undi lain.

Mali Muyung
Guest
Mali Muyung

Hi bro, terasa saya as a Sabahan.
Bukan semua mcm tu. Saya pernah ambi duit umnno tapi time undi kits undi lain.

roslan othman
Guest
roslan othman

Anon 16.38,Ya benar ,disarawak terutama dikawasan luar bandar nampak senario begitu ,tapi ada faktor lain yang buat BN menang besar.terutama kawasan cina yang melibatkan faktor pendidikan cina dimana Adnan telah memberi pengiktirafan sijil sekolah cina sama dengan sijil SPM dan STPM ini buat orang cina terpengaruh . Selain itu isu murtad dimana sesiapa yang ingin murtad balik keagama asal tiada halangan boleh tukar status dengan mudah contoh kes rooney dengan PPN ini diluluskan oleh Najib sendiri dan disokong oleh gereja jadi orang Dayak kristian memberi sambutan . selain itu Adnan sendiri membuat beberapa perubahan pentadbiran terutama dalam cegah rasuah melibat… Read more »

roslan othman
Guest
roslan othman

Anon 16.38,Ya benar ,disarawak terutama dikawasan luar bandar nampak senario begitu ,tapi ada faktor lain yang buat BN menang besar.terutama kawasan cina yang melibatkan faktor pendidikan cina dimana Adnan telah memberi pengiktirafan sijil sekolah cina sama dengan sijil SPM dan STPM ini buat orang cina terpengaruh . Selain itu isu murtad dimana sesiapa yang ingin murtad balik keagama asal tiada halangan boleh tukar status dengan mudah contoh kes rooney dengan PPN ini diluluskan oleh Najib sendiri dan disokong oleh gereja jadi orang Dayak kristian memberi sambutan . selain itu Adnan sendiri membuat beberapa perubahan pentadbiran terutama dalam cegah rasuah melibat… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Memandangkan PRU14 sudah hampir, Pakatan Harapan tidak perlu menghabiskan duit dan tenaga untuk bertanding dlm PRK SG BESAR & K.KANGSAR. Gunakanlah duit yg ada utk membina kekuatan bagi menghadapi PRU14 nanti.

Biarkanlah PAS bersandiwara dgn umno/bn dalam kedua2 prk tersebut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Demi menjimatkan wang rakyat, x perlu ada pertandingan dlm PRK Sg BESAR & K.KANGSAR.
Pas sebagai penasihat kpd UMNO perlu beri laluan kpd calun umno/bn demi pepaduang melayu dalam kedua dua kawasang tersebut.