KU LI TETAMU ISTIMEWA PROGRAM NAJIB DI MELAKA ESOK

Esok, 23 April akan berlangsung majlis memperingati Tun Ghafar Baba di Memorial Tun Ghafar Baba, di Bukit Peringgit, Melaka.
Ia adalah sempena 10 tahun pemergian Allahyarham, salah seorang pejuang terbilang UMNO yang sebelum ini pernah memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Ketua Menteri Melaka.
Perdana Menteri, Najib Razak akan hadir ke majlis tersebut. Difahamkan semua pemimpin tertinggi UMNO juga akan turut hadir di mana majlis memperingati ulang tahun yang dianjurkan oleh Jabatan Perdana Menteri dengan kerjasama Kerajaan Negeri Melaka itu akan diadakan secara besar-besaran.
Berdasarkan senarai mereka yang bakal memberikan ucapan, selain Najib selaku Presiden UMNO/Perdana Menteri dan Tamrin yang mewakili keluarga Tun Ghafar, satu-satunya pemimpin lain yang akan berucap ialah Tengku Razaleigh Hamzah.
Tun Khalil Yaakob tidak berucap, Ketua Menteri Melaka, Idris Haron juga tidak berucap, tiba-tiba hanya Tengku Razaleigh dijemput menyampaikan ucapannya.
Difahamkan, pihak Jabatan Perdana Menteri sendiri yang mahu Tengku Razaleigh berucap di majlis itu.
Kenapa Tengku Razaleigh?
Adakah ini tanda-tanda sesuatu akan berlaku kepada Tengku Razaleigh tidak berapa lama lagi?
Ehem…ehem….jangan ada yang mula berpeluh dingin dengan berita ini!! (SH 22/04/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:39 pm

28
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
PAK HAJI RIDWANHeri BudimanAnonymousNordinabilaHSalwah Abdat Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Heri Budiman
Guest
Heri Budiman

Aslamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang data dan anak anaknya, ditengah tagihan utang yg menumpuk dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan AKI ZYEH MAULANA hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi setelah saya lihat pembuktian video AKI ZYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsu hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Lawan Mahathir, tubuh parti 46.

Tiba-tiba dengan Najib, jadi pengikut @ pemakan dedak.

Kalau jadi PM setakat separuh akhir. Berbanding dengan Zahid sehingga peringkat akhir.

Dia ahli politik yang paling membosankan. Baik yang tidak boleh di harap, jahat nya keraja yang paling bodoh.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Dalam keadaan sekarang penyamun dan penyangak sanggup buat apa je tak hairanlah lepas ni kubur cina pun akan dirasmikan janji anjing2 dan pemakan pendedak sokong begitulah seterusnya

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Dalam keadaan sekarang penyamun dan penyangak sanggup buat apa je tak hairanlah lepas ni kubur cina pun akan dirasmikan janji anjing2 dan pemakan pendedak sokong begitulah seterusnya

Salwah Abdat
Guest
Salwah Abdat

Sudah lah tengku46,,rekod you pun ter sangat lah kotor……!!!! Jangan action baik dan sempurna dah….!!!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenapa aku tak terkejut. Dari dulu dok gila nak pegang tampok kepimpinan. Ini adalah peluang terbaik untuk dia. Najib-Ku Li: win-win!

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib memimpin Malaysia secara gila babi.

Anonymous
Guest
Anonymous

…gila badak. Mana boleh babi, mughallazah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tun Ghafar Baba banyak berjuang dan berjasa pada negara dan UMNO sejak sebelum merdeka lagi, maka beliau memang patut diperingati dan diberi penghormatan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jemu budu, kuih nyonya la pulak
Dulu mengadu, sekarang dah kenyang dedak

roslan othman
Guest
roslan othman

Budin
Kalau mcm ni sah la Ku Li tak jadi PEEE EEMMM,mungkin jadi kooo leee najib kut kalau diangkat juga jadi PEEE MMM sah jenis PM dedak,Aaaa apa saja jawatan najib bagi sekarang ini semua nya dedak la takda faedah untuk rakyat faedah untuk kumpulan dan kuncu kuncu yg seangkatan dengannya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Benarlah Roslan,… Ku Li dah jemu dengen make budu, le ni kembangnya nafsu kepada dedak dan dunya.

jamil
Guest
jamil

Mana mana pemimpim UMNO yang mendapat habuan dari Anwar Ibrahim semasa merebut jawatan timbalan president UMNO menentang Tun Ghafar tak seharusnya hadir

Terjah
Guest
Terjah

Datuk Tamrin pun berucap. Ada apa-apa ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada berkemungkinan anda miring akal tak dapat membezakan antara hak dan bathil, antara dalil sahih dan tanda dusta. Sperma Anwar terbukti oleh ahli forensic terletak 40mm ke dalam dubur mangsanya – keputusan dibenarkan oleh siasatan mahkhamah negara diketuai Tan Sri Muhammad Shafii.

Ada kemungkinan kita sedang bermimpi buruk tentang 1MDB dan Jibby, dan akan bangun sedar sekejap lagi…

Zakir
Guest
Zakir

sperma atau DNA awak pun buleh dijumpai di dalam faraj atau dubur mana2 orang. Itu sebab tuduhan zina/liwat perlu dibuktikan dgn 4 orang saksi. Dlm kes Anwar ianya DNA bukan air mani dan Saiful pun tak mengaku dia dirogol.Maka 4 saksi wajib disini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Keadilan akhirnya ditegakkan, kata Shafee Abdullah

"Bukan Satu, Bukan Dua, Tapi Lima DNA" – Shafee Abdullah

Liwat II: Dialog Bersama Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah

roslan othman
Guest
roslan othman

Budin
Kalau mcm ni sah la Ku Li tak jadi PEEE EEMMM,mungkin jadi kooo leee najib kut kalau diangkat juga jadi PEEE MMM sah jenis PM dedak,Aaaa apa saja jawatan najib bagi sekarang ini semua nya dedak la takda faedah untuk rakyat faedah untuk kumpulan dan kuncu kuncu yg seangkatan dengannya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sebusuk-busuk Najib, dia berlawan juga nak naik atas, tak kira lah dia telah guna cash is king.

Ku Li jadi PM naik dengan ambil kesempatan. Langsung tak melawan. Jika dia lama sikit dengan Mahathir kira ok lah jugak.

Anonymous
Guest
Anonymous

"ego" sama dengan "ujub" & "coolie" sama dengan "kuli".

Jadi PM silap2 boleh jadi "Penagih Money"

Dapatgajibukanpengorbanan
Guest
Dapatgajibukanpengorbanan

Bukankah kita sudah ingatkan beberapa kali sebelum ini, jaga2 seorang lagi PAHLAWAN BUGIS ni, KM Melaka Idris Haron yang rela jadi bodoh tuan rumah dua2 tidak dapat berucap! Kesian Khalil pun kena gam.

lemanttr
Guest
lemanttr

MENGAPA KITA PERLU BERISIKO :

1. Najib – KEMUNGKINAN Bersalah dalam banyak hal dari Altantunya, 1MDB,2.6B dan sebagainya – TAPI mungkin juga dia tak bersalah

2) Anwar – KEMUNGKINAN Bersalah dalam hal membabitkan moral Hemoseksual – TAPI mungkin juga dia tak bersalah

3) Mahathir – Jika Anwar tak bersalah ternyata Mahathir telah membuat FITNAH – KEMUNGKINAN Anwar bersalah dan Mahathir tidak membuat FITNAH.

Ketiga-tiga mereka mempunyai kebarangkalian untuk bersalah atau tidak sebanyak 50/50
Memgapa kita sebagai rakyat TIDAK memilih pemimpin yang masih banyak diluar kepongpong tersebut, yang tidak punya masaalah.

KITA SENGAJA MENGAMBIL RESIKO UNTUK UGAMA, NEGARA DAN BANGSA MALAYSIA

timor
Guest
timor

Awak ketinggalan perahu! Sekarang bukan mada untuk merintih, masa untuk bertindak menyelamatkan negara dsri lanun buuugeees and gang!!!

timor
Guest
timor

Awak ketinggalan perahu! Sekarang bukan mada untuk merintih, masa untuk bertindak menyelamatkan negara dsri lanun buuugeees and gang!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa hal pula dgn Tun M,kamu ni ketinggalan la,dia dah pencen dan tak minat pun,kalau nak ambil muhkriz kena ambil masa lama byk jalan kena tempoh,yg tinggal Najib dan Anuar itu pun ramai tak minat nak harap lain lain pemimpin dlm umno semua dah kena dedak dah jadi musibat (tiada amanah haram jd pemimpin) jadi nak pilih biar la pemimpin muda dan tak ada terpalit dgn rasuah umno ,tapi bersyarat tempoh sah laku PM untuk 2 penggal jabatan peguam negara,SPRM,BNM dan PDRM wajib bebas diletak bawah agung dan dibawah pemerhatian parliament bukan bawah nasihat PM.baru ok kut.

Anonymous
Guest
Anonymous

Setakat nak bagi tahu apa risiko nya, tak payah lah. Semua orang tahu.

Sesiapa yang dipilih ganti Najib pun berisiko. Kalau dah tahu orang nya banyak makan dedak lagi tinggi risiko. Kalau ambil yang baik… lagi baik dari Lebai parti Lobai-Lobai lagi berisiko, dalam berserban dia melanun.

Jangan cakap setakat cakap risiko tapi mana yang kesannya risikonya lebih buruk.

Anonymous
Guest
Anonymous

lemanttr..

1. Kamu mungkin suka kongkek…TAPI mungkin juga tak suka kongkek.

2. Kamu mungkin pemakan dedak…TAPI boleh jadi makan dedak sikit2..

3. Kamu adalah macai atau walaun yg tongok…TAPI kemacaian kamu lebih kronik dari macai2 yg lain.

Begitulah dulu research tentang risiko yg ditanggung oleh kamu dan ketua kampung muuu….haha

PAK HAJI RIDWAN
Guest
PAK HAJI RIDWAN

ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.ALHAMDULILLAH..!!saya bersyukur kpd Allah SWT.atas keberhasilan PENARIKAN UANGGHAIB.setelah melalui proses panjang &sangat sangat beresiko,dgn izin Allahalhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsilkami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,dengan catatan:1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)2.tidak untuk memperkaya diri-PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH-MENAKLUKKAN LAWAN JENIS-PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLLAPAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL6.DILILIT HUTANG7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS8.DILILIT HUTANG————————————————–bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini…..silahkan menghubungi PAK HAJI… Read more »