PERDANA MENTERI DIMINTA PECAT MENTERI KEWANGAN

Petang-petang Sabtu ini, mungkin sesekali kita perlu santai dengan menonton video pula. Kadangkala banyak membaca meletihkan juga, lebih letih sebenarnya bila banyak menulis…hahaha.
Jadi, sambil berehat di mana-mana, sama ada bersama keluarga atau kawan rakan, luangkanlah sedikit masa menonton video ini.
Dan dengannya, pembaca blog dan saya akhirnya sama-sama dapat sedikit relaks di petang ini.

Sekadar makluman atau kepada yang belum mengenali, yang bercakap dalam video ini ialah Zahid Md Arip yang kini difahamkan bergerak dengan sebuah NGO yang baru ditubuhkannya bernama Gerakan Undur Najib atau GUN. 
Selain videonya selalu bergentangan di media sosial kebelakangan ini, Zahid juga banyak menghabiskan masanya berceramah ke sana sini dalam misi mencapai matlamat “Undurkan Najib”  dan “Selamatkan Malaysia”.
Yang nyata, semakin ramai sekarang ini yang secara terbuka menolak Najib daripada terus memimpin negara berikutan pelbagai masalah yang timbul  sejak beliau menjadi Perdana Menteri bermula 2009 yang lalu.
Tidak disangsikan lagi, semakin beredarnya masa, tiada Najib adalah kegembiraan bagi seluruh rakyat Malaysia.  (SH 09/04/2016).
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

23
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
PAK HAJI RIDWANDapatgajibukanpengorbananAnonymousSalwah AbdatNordinabilaH Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Alhamdulilah … semoga Malaysia menjadi negara bersih skandal.

Salwah Abdat
Guest
Salwah Abdat

Bagus Zahid anda sudah berada di landasan yang benar,,teruskan usaha anda untuk menjatuhkan Najib Razak

Anonymous
Guest
Anonymous

Cik Nordin ooiii..asal bagi komen jer gerenti tekan 2 kali..kalo 30 juta rakyat negare ni benci dengan pemimpin yang ada serta diselubungi dengan rasuah..takde la masalah..yang si najik ngan bini dia tu ko campak ke mane? Koman-koman pun..kalo tolak mangkok hayun 2 ekor tuh..dah tentu yang tak suke jadi 29,999,998..ni mesti kes tak pass subject matematik atau ko blajor matematik dalam bahasa omputeh..hehehe..jangan marah haa!!

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Sememangnya 30juta rakyat negara ini dah benci dengan pemimpin yg ada serta diselubungi dengan rasuah penyagak dan salah guna kuasa yg menyokong hanyalah pengpu utk itu undurlah dari memimpin negara ini sebelum dikuburkan dlm pru14 nanti

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Sememangnya 30juta rakyat negara ini dah benci dengan pemimpin yg ada serta diselubungi dengan rasuah penyagak dan salah guna kuasa yg menyokong hanyalah pengpu utk itu undurlah dari memimpin negara ini sebelum dikuburkan dlm pru14 nanti

Anonymous
Guest
Anonymous

Heran dgn zahid ni. Dulu tibai anwar. La ni tibai najib lak. Agaknye najib tak bagi dedak. Huhuhu. Tp takpe. Better late than never. Huhuhu

Anonymous
Guest
Anonymous

Zahid tibai sesiapa sahaja yang merosakkan negara. Oklah tu. Saya sokong orang macam ini.Hidup Zahid!

Anonymous
Guest
Anonymous

Zahid sebagai menteri kdn kenapa kau siasat adnan mansor.
Tengku palsu
Kenapa kau biar menyamar?

Raja Kumbang
Guest
Raja Kumbang

Kelas kau Zahid Md Arip, direct to the point. Dulu TIBAI sekarang GUN. Harap ada ramai individu yang berani macam ni.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah FBI masuk, baru mcm cendawan tumbuh lps hujan sekor2 cakap berlapik2 konon2 x sokong PM.

Dedak paling best Mat Arip. Skrg dpt dedak juta2 pun.. dah x laku lagi. Berani ke nak amik?? Kahkahkah

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang world class punya komen.

Anonymous
Guest
Anonymous

Orang kalau tidak ada kepentingan nak lawan rasuah dan mengkritik pemimpin, jangan guna nama. Zahid Mat Arip bukan lawan rasuah tapi dia tak suka pada Anwar dan benci pada Najib. TIBAI lah GUN lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kan ada pepatah "Anjing menyalak bukit". Maka, nanti dipadng mashyar bukankah pemimpin akan ditanya dulu? Masa itu giliran pemimpin yang ibarat bukit pula yang akan melalak kerana yang menyalak kat dia itu faham-faham ajelah.

chomot
Guest
chomot

Hanya yang bodoh pemakan dedak cuba membodohkan orang lain.
yang makan dedak tu maanusia kah ?

Anonymous
Guest
Anonymous

sokong kak mah

Anonymous
Guest
Anonymous

PRU akan datang tolonglah semua pakat beringat.

Anonymous
Guest
Anonymous

CASH is GOD

Anonymous
Guest
Anonymous

Salleh S Keruak….mana kau? Ulas cepat, ke tecekik taik bungkung

Anonymous
Guest
Anonymous

Sanaaaaa dia si keruak itu sdg mengamput

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau tidak dipecat Menteri Kewangan maka tunggu saja Allah yg akan menjatuhkan dia….ameen.

Anonymous
Guest
Anonymous

najib akhiri sejarahny atas tindakanny sbg perdana menteri. Biasany org yg suka mengaibkn n fitnah manusia yg tidak bersalah serta apalagi dilandasan yg benar sehinggakn masyarakat memperkataknny maka tiba masany Allah akn tunjukkan balasan kepadany yg sgt berat didunia n mengaibkn keturunanny kelak.apalagi diakhirat.bertaubatlah sebelum terlambat.tp bg manusia tiada maaf bgmu.

Dapatgajibukanpengorbanan
Guest
Dapatgajibukanpengorbanan

Jangan lupa seorang lagi orang kanan Najibo iaitu PAHLAWAN BUGIS Idris Haron KM Melaka tu. Berapa juta dia dapat dari Najibo agaknya.

PAK HAJI RIDWAN
Guest
PAK HAJI RIDWAN

ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.ALHAMDULILLAH..!!saya bersyukur kpd Allah SWT.atas keberhasilan PENARIKAN UANGGHAIB.setelah melalui proses panjang &sangat sangat beresiko,dgn izin Allahalhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsilkami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,dengan catatan:1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)2.tidak untuk memperkaya diri-PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH-MENAKLUKKAN LAWAN JENIS-PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLLAPAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL6.DILILIT HUTANG7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS8.DILILIT HUTANG————————————————–bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini…..silahkan menghubungi PAK HAJI… Read more »