HANCUSS NEGARA DEK MENTERI MACAM NI….

Ini kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang menteri pada 30 Mac 2016.
Tapi ini yang berlaku pada 2 April 2016.
Kalau cakap politik dan membelasah orang lain, menteri ini memang tak perlu diperkenalkan lagi, tapi jika berkaitan dengan negara, prestasinya sungguh memalukan sekali.
Sebelum ini, katanya, penurunan ringgit baik untuk sektor pelancongan negara. Namun kemudian, tanpa malu-malu mengaku di Parlimen kedatangan pelancong berkurangan 2 juta orang pada tahun 2015 yang lalu.
Kini cakapnya mengenai keselamatan Sabah pula tak pakai sama sekali dan memalukan negara sekali lagi.
Apakah beliau cakap main bedal saja atau setelah mendapat laporan daripada pihak-pihak berkuasa mengenai keselamatan?
Hancus negara dek menteri macam ni… (SH 02/04/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

45
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
PAK HAJI RIDWANrina idzharAnonymousSalwah Abdatfranz waimena Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Teori rahman menjadi.. last sekali pm dari umno n najib razak sebab tu juga umno sekrg nazak

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita kenal pasti muka2 celaka yang selama ini bercakap besar dan cakap lebih2 dan Kita siasat harta2 mereka yang mereka dapat secara haram dan tidak adil. Jika terdapat salahlaku, hadapkan ke mahkamah Dan rampas harta mereka Dan pulangkan kepada negara.

Anonymous
Guest
Anonymous

Woi bebudok..pasai pa kome ngutok beriye benor si nazri tuh? Dia tu anok sedare teman..ertinye apak dia tu adek beradek teman..ertinye sepupu dengan anok teman..kome ngutok dia pon..udah 3 perdane menteri ngambik dia jadi menteri..dari mahadir membawok ke najib..kalo dia tu bahalol..takkan la mahadir yang kome puje-puje tu bodo sangat nak ngambek koje orang yang bahalol..jadi menteri pulak tu! Tu yang teman bangge bebenor nih..udah lawah lobang hidong teman ashik kembang jer..cer kome nengok..eergh..sendawe teman berbau dedak la pulak..

Salwah Abdat
Guest
Salwah Abdat

Nazri mulut kalau bercakap tidak berkhemah dan seperti tidak berakhlak,,ini macam punya orang pun Najib pilih jadi menteri tong sampah

Anonymous
Guest
Anonymous

Gila dan teramat bodohlah kalau pengundi kat parlimen dia ni bagi lagi undi kat dia. Nazri ni satu hari nanti pasti org hina dia bila tak berkuasa lagi

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini lah celaka nya ber PM kan Najib.

Lanun mana tak menculik rakyat Malaysia bila tahu Najib dapat 4.2 bilion.?

Sanggupkah Rosmah memberi 4 gelang tangan sebagai pertukaran 4 nyawa rakyat Malaysia ?

Anonymous
Guest
Anonymous

Lanun ni sama jer dengan bugis bangang ni.Satu dunia tau bugis ni lanun, dah tentulah lanua-lanun bugis lain nak tumpang melanun, kalu bugis tu lanun maka kerabatnya pun lanun juga.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini tanda dan petunjuk.

Kalau dia kata Najib masih dapat sokongan makna nya Najib akan tersungkur.

Kalau dia kata Deklarasi Rakyat sia-sia bermakna Deklarasi Rakyat mencapai matlamatnya.

Jadi biarkan dia bercakap.

Anonymous
Guest
Anonymous

Apakah gelaran yg sesuai kpd menteri pelancongan Malaysia?
a. Bongok
b. Tongong
c. Tolol
d. Bahlul
e. Semua di atas

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini menteri perlancongan memang kuat melencong. Ini menteri cukup kuat main pompuan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Semua barang baik menteri ini simpan.

Anonymous
Guest
Anonymous

menteri bangang macam kata mat najibultuya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Harap org pdg rengas elakkanlah undi mamat ni atau kroni dia pru14 nanti. Sng menteri pelancongan yg gagal pandai-pandailah letak jawatan

Anonymous
Guest
Anonymous

Menteri Sarip Dol samseng kampung Dusun. Sapa yg tak kenal???

Salwah Abdat
Guest
Salwah Abdat

Inilah menteri paling bonggok bin Tolol

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Kalau dah pemakan dedak cakap pun merapu je org macam ni cakap dulu fikir kemudian klu negara juara rasuah siapa nak datang buat malu je

Anonymous
Guest
Anonymous

kau ni dah lah cakap benda tak penting, komen benda obvious, lepas tu tiap kali komen keluar dua kali benda yang sama, so irritating lah makcik …

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Kalau dah pemakan dedak cakap pun merapu je org macam ni cakap dulu fikir kemudian klu negara juara rasuah siapa nak datang buat malu je

Anonymous
Guest
Anonymous

Malasia sedang mengalami zaman "kebodohan tak boleh didakwa".Apabila sesuatu puak melingkup dan kebenaraan telah terbukti, apakah kita akan biarkan pemakan dedak bebas bekeliaran mencari towkey baru untuk dijilat????? Apa alasan mereka ini membiarkan kemungkaran berlaku????

Anonymous
Guest
Anonymous

Menteri yang pentingkan diri sendiri. Anak kesayangannya sudah jadi 'born again Muslim', kononnya lah. Boleh pakai pukat tunda tak nanti bila masa Najib berambus masuk penjara. Semua yang macam ini ditangkap sekali.

roslan othman
Guest
roslan othman

Budin,
Punca punca kenapa UMNO semakin sakit dan nazak :

1.Najib dan Skandal yg di tanggung.
2.UMNO diwarisi oleh pemimpun pemimpin
Lemah dan bermasalah.
3.Sindrom bisu dan tak boleh tegur sekiranya pemimpin melakukan mungkar dunia akhirat.
4.Pemimpin pemimpin utamakan kedudukan dan harta dunia melebihi takut kepad Allah swt.
5. Mengunakan slogan slogan melayu untuk kekal kuasa tapi bersama sama taukey cina untuk sapu dan buat duit.

Itu saja din Nazir Aziz contoh pemimpin bodoh sombong dan kurang ajar termasuk lah tukang melalak yg lain untuk cover Najib.

roslan othman
Guest
roslan othman

Budin,
Punca punca kenapa UMNO semakin sakit dan nazak :

1.Najib dan Skandal yg di tanggung.
2.UMNO diwarisi oleh pemimpun pemimpin
Lemah dan bermasalah.
3.Sindrom bisu dan tak boleh tegur sekiranya pemimpin melakukan mungkar dunia akhirat.
4.Pemimpin pemimpin utamakan kedudukan dan harta dunia melebihi takut kepad Allah swt.
5. Mengunakan slogan slogan melayu untuk kekal kuasa tapi bersama sama taukey cina untuk sapu dan buat duit.

Itu saja din Nazir Aziz contoh pemimpin bodoh sombong dan kurang ajar termasuk lah tukang melalak yg lain untuk cover Najib.

lufang
Guest
lufang

Sikalang UMNO lantik ,semua tatak bolih pakai maa aa .
Wa manayk ingat itu UMNO kena cucu bersih maa aa .

Anonymous
Guest
Anonymous

Butoh lu la, mau cakap macam lancau lu pigi basuh berak dulu.

Anonymous
Guest
Anonymous

apek, lu lengok ini melayu lembu sulah malah, agama terbenar didunia ajar mereka cuci berak pakai angan kili dan bila makan selalu guna tangan kanana, toilet ini olang manyak musuk macam dia punya syurga juga.

rina idzhar
Guest
rina idzhar

Apa yg hg xpuas hati kt Islam??

Ali
Guest
Ali

Menteri kurap ni korap dan bodoh sombong..sila terajang dia dlm pru14 nanti .

Anonymous
Guest
Anonymous

menteru kurap dan korup nimenjadi pemimpin dari zaman chedet, pak lah sampai lah kezaman pondan bugis. BODOH betul orang melayu dalam UMNO ni, walaubagaimanpun UMNO = PAS = IBLIS! LOL

Anonymous
Guest
Anonymous

Jakim kata Sabah HALAL dilawati mengikut index Syariah yang dilancarkan oleh Najib tahun lepas,yang juga merupakan produk export Malaysia ke serata dunia.Kini Malaysia No. 2 di dunia dalam amalan rasuah,dan mengikut index Syariah itu Najib tetap seorang pemimpin yang HALAL.

dol keropok
Guest
dol keropok

Antara goblog.. bodoh.. tolol… pilihlah yang mana sesuai..

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemimpin mcmni najib Sayang tau….

Anonymous
Guest
Anonymous

Senang untuk kadi ternakan dedak sebab diorang jenis egoistic dan asyik jadi cepat kaya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Macamana penculikan ini boleh terjadi? Rakan saya dalam kabinet baru-baru ini mengumumkan Sabah selamat untuk dilawati. Ini tidak lain dan tidak bukan adalah satu agenda jahat yahudi. Penculikan ini didalangi oleh Mahathir yang bersekongkol dengan media zionis yahudi yang mahu menjatuhkan negara Islam dibawah pentadbiran Najib. Penculikan ini gagal mematuhi indeks kepatuhan syariah yang diperkenalkan baru-baru ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hahaha.sindiran yang amat lucu sekali

franz waimena
Guest
franz waimena

semuanya salah dap, anwar dan yahudi. Memang x dpt dinafikan lagi kebahlulan machai2 ni

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa nazri ni pedulik.. pokok pangkalnya UMNO tetap sokong dia.. jadi menteri lagi next PRU14

Anonymous
Guest
Anonymous

Nazri kuat aksi borak, tingkah lakunya kurang sopan, dan akalnya malap sikit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kabinet Malaysia tahun 2016. Cakap menteri pun tak boleh pakai sekarang.

lufang
Guest
lufang

Siapa salah maa aa , UMNO manyak salah kasi lantik ini macam punya olang maa aa .

Sikalang semua UMNO lantik tatak bolih pakai maa aa ,DAP tatak salah lor rr .

Anonymous
Guest
Anonymous

Lufang lu tau ker ini menteri menteri ada kepala tapi tak ada akal.
Tapi dia punya kepala kecil (lancau) tidak ada akal tapi byk pandai buat ker worrrr

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini nazri byk kuat corncake lohhh

Anonymous
Guest
Anonymous

Menteri kepala butoh, cakap tak jatuh kerja macam kepala butoh!

Malaysiabaru
Guest
Malaysiabaru

Menteri yg bernafsu besar

Meningkat naik kerana bapak tan sri… Orgnya tolol..

Ideanya tak laku

Nazei benci pada pas pada hudud pada islam sesat pas…

Nasri akan gagalkan ayoh hadi Ping Marang ke dalam barisan…

Undi las mcm undi umno
Undi umno mcm undi pas/pkr

Anonymous
Guest
Anonymous

Pas yg berselingkoh dengan umngok, kau nak kaitkan pkr.kau telan pil kuda macam Haji hadi sesat tu ka?

PAK HAJI RIDWAN
Guest
PAK HAJI RIDWAN

ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.ALHAMDULILLAH..!!saya bersyukur kpd Allah SWT.atas keberhasilan PENARIKAN UANGGHAIB.setelah melalui proses panjang &sangat sangat beresiko,dgn izin Allahalhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsilkami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,dengan catatan:1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)2.tidak untuk memperkaya diri-PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH-MENAKLUKKAN LAWAN JENIS-PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLLAPAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL6.DILILIT HUTANG7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS8.DILILIT HUTANG————————————————–bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini…..silahkan menghubungi PAK HAJI… Read more »