YANG MANA SATU AGAKNYA?

Jika sampai begini hujah pemimpin UMNO dalam percubaannya mahu membela isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor daripada dakwaan berbelanja mewah dan membeli perhiasan mahal-mahal, apa agaknya masalah pemimpin berkenaan?
Sebab sudah diberi dedak?
Tak cukup dedak?
Isyarat minta dedak ditambah lagi? (SH 01/04/2016)
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

30
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
PAK HAJI RIDWANAnonymousPutraKrakenNordinabilaHAhmad Harmi Mohamad Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Otak kurang upaya !

PutraKraken
Guest
PutraKraken

Salleh Kruak, Nazri Aziz, Azalena, Rahman Dahlan, Mat Maslan, Kunan, Hassan cari Makan, Apandir dan yang dulu dulu…mereka semua ni dah tersedak dedak…tak cakap banyak lagi…

Nampaknya Tajudin, Anuar Musa dan NurJazlan kini tukang salak yang baru…Anjing baru le…pasti kuat salaknya…tak gitu?….

Wahai Tajudin…aku tanya hang….ko cakap gelang Rosmah tak sampai siku pun!….Heh!…berapa sangatlah harga gelang emas kalau sampai ke siku kalau dibanding dengan sebutir "Diamond" yang dijadikan cincin atau subang atau loket?…

Perempuan bongok mana nak pakai gelang sampai siku?…

Ko jadi Menteri cakap guna otak lah sikit…walaupon ko makan dedak…jangan cakap macam budak tadika….boleh tak?…

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan salahkan yahudi bila negara islam bertelagah dan berperang sesama sendiri.Renung dan fikirkanlah apabila seorang raja arab memberi derma berbilion-bilion rm kepada orang yang salah ianya akan membawa petaka musibah haramjadah kepada negara islam yang lain.Bantuan derma dari negara islam ini secara halusnya telah merosakkan sebuah negara islam yang lain.Kepada macai bodoh, pikiaq akai otak dalam kepala jangan pikaq pakai dedak dalam tembolok.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tajudin hanya menunjukkan kualiti kepimpinanannya setaraf pemakan dedak. Wajarlah dia jadi pemimpin umnogok sekarang. puii

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Semuanya 2×5 je anjing2 belaan dah tentu pertahankan tuannya kalau tidak nanti jadi anjing kuraplah pulak he he he

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Semuanya 2×5 je anjing2 belaan dah tentu pertahankan tuannya kalau tidak nanti jadi anjing kuraplah pulak he he he

Ahmad Harmi Mohamad
Guest
Ahmad Harmi Mohamad

dedak sebelum nie x best …saya mahu dedak grade A .hihi

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang lah gelang Rosmah tak sampai ke siku tapi sampai ke telinga dan ke leher sebab gelang yang dia pakai mesti satu set dengan barang kemas di telinga dan di leher.

Kumpulkan semua yang Rosmah pakai sahaja dan kumpulkan dengan barang kemas orang kampung, tak cukup untuk samakan dengan barang kemas Rosmah.

Ini jenis yang makan dedak 10 kali sehari, kalau belum dapat tak jadi macam ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Lagi bukti betapa bangangnya pemimpin umno skrg ni…

Takkan nak nampak sampai siku baru nak cakap bermewah2? Klu pemimpin umno bangang tu cerdik sikit..mesti dia perasan jenama barang dipakai…itu pun bertukar ganti setiap hari.

Lagi satu..dia hanya seorang surirumah..yg sudah pasti tak kena cukai…siap dpt rebat lagi utk suami dia…dari mana barang2 mahal semua tu? Dari mana duit juta2 dlm akaun? Hah..jawablah!

Anonymous
Guest
Anonymous

betul tu.

jika emas tak penuh siku, RM juta-jutaan dalam akaun takde orang nampak pun kecuali pekerja bank. duit sape tu? sumbernya?

Anonymous
Guest
Anonymous

Umngok memang bodoh.perlukah semoh memakai perhiasan emas berat sampai sepuluh kilo (10kg) untuk membuktikan semoh tidak boros? Bayangkan emas 10 kg, jika ditimbang berat rantai emas leher 5kg + berat gelang tangan kanan/kiri 4kg + berat cincin jari kiri/kanan 800 gram + berat anting2 emas 200gram = 10kg emas.Alahai..bodohnya statement umngok…..

Anonymous
Guest
Anonymous

bini aku tak ada satu gelang pun! satu barang kemas pun tak ada… cincin tunang pun dah lama kena jual… bukan gadai… jual terus!

anak aku dah berhutang rm60k. baru nak hidup dah kena beban dgn hutang…

semoga Allah swt, Rasul saw dan seluruh alam melaknat org2 zalim…

Anonymous
Guest
Anonymous

Kaki cari makan bagitulah caranya,jika nampak orang lain kena buang/lucut jawatan mereka ketar lutut dan mesti mahu draft dailog bagi dihebahkan pada umum,kan dah lakukan kerja.Macam-macam suara akan diterjemahkan bagi mengekalkan kedudukan mereka.Adakah mereka-mereka ini penjuang/p…….?.Tanyalah diri sendiri bagi mendapat jawapanya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tertanya jugak mana pemakan dedak sorang ini. Senyap jer. Oh, mungkin dia lebih suka dan senonim dengan isu perkauman sebab kalau dia buat huru-hara, dia maki dan hentam DAP cukup-cukup. Dia ini eluk dan sesuai ganti Sammy Vellu jadi Presiden MIC.

Dia ini pun macam Rosmah. Kalau Rosmah suka simpan barang kemas, dia suka simpan dedak. Lagi banyak dia dapat, lagi dia berbangga.

Anonymous
Guest
Anonymous

nampaknya orang ISLAM lah yang paling tak guna dalam MALAYSIA, kenapa? LOL? dahlah syok sendiri dengan agama terbenar didunia!

Anonymous
Guest
Anonymous

Memang Islam agama "terbenar". Jgn double standard dan sama kan Muslim yg corrupt tu dgn Islam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Islam Kristian Yahudi adalah agama.. yg perosaknya ialah penganutnya yg korup.

Laksana nama dan perlembagaan negara, Indonesia Amerika Iceland Malaysia..nama cantik.. yg jahat ialah rakyat yg korup serta bermentaliti sewel.

Sama juga dgn nama Ali Muthu Ah Kow.. semua baik. Ramai memiliki nama ini.. Yg jahat ialah manusia tertentu. Bukan nama.

Tapi jika UMNO..tak kira yg kampung ka hingga ke PM.. mmg buruk dari kepala hingga ke ekor..kahkahkah..

Anonymous
Guest
Anonymous

Agama arab padang pasir kuat kencing, menyamun duit rakyat MAlaysia, aik bukan YAHUDI yang menyamun, tuan besar arab kaorang lah yang jahat, sah agama terbenar diduina, WAKAKAKAKAKAAK

Anonymous
Guest
Anonymous

lebih baik tak ada agama, aku yang tak ada agaman pun tak mencuri dan menyamun doh!

Anonymous
Guest
Anonymous

Org yg munafik akan mengatakan dia Islam tapi dlm masa yg sama dia menghalalkan yg haram. Sudah jelas Islam mengutuk pemimpin yg tidak amanah.Berlaku tidak amanah kpd rakyat dan negara adalah satu perbuatan yg haram. Mereka yg menyokong pemimpin yg tidak amanah dgn secara tak langsung juga memberi sokongan menghalalkan perbuatan tidak amanah itu. Dlm erti kata yg lain jatuh hukum munafik (berpura-pura), syubahat dan dusta (berbohong). Tapi dlm dunia akhir zaman ni, org yg menentang kemungkaran amatlah sedikit jumlahnya.Mereka yg berada di jalan yg benar umpama memegang "bara api" kerana yg menentang kebenaran sangat ramai berbanding yg menentang kemungkaran.Tahniah… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Merujuk kpd fatwa kitab biru parti Lebai, ini dinamakan Politik Mengkar (Mesra Munkar)…

Ke guaner Din?

Anonymous
Guest
Anonymous

Merujuk kpd fatwa kitab biru parti Lebai, ini dinamakan Politik Mengkar (Mesra Munkar)…

Ke guaner Din?

Anonymous
Guest
Anonymous

"Wahai Nabi, berjihadlah menentang orang-orang kafir dan orang-orang munafik, dan bertindak keras terhadap mereka. Dan (sebenarnya) tempat mereka ialah neraka Jahannam, dan itulah seburuk-buruk tempat kembali."
(At-Taubah 9:73)

Kafirin dan Munafikin tergolong serupa. Ahli Pas jangan asyik mentakfirkan orang muslim. Jangan munafik.

Anonymous
Guest
Anonymous

UMNO = PAS = IBLIS

Anonymous
Guest
Anonymous

Ayuh …gegarkan undi sarawak..biar kecundang…parah…najib

air gunung
Guest
air gunung

Mabuk dedak..
Overdose
Menyebabkan saraf otak tergeliat.
Menyebabkan tutur bicara meroyan.
Kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia memutar belitkan hakikat demi menghasilkan kepentingan diri. Ataupun Tajuddin kecut sebab Ahjibgor dan Bini sudah maklumkan ada 15000 bomoh yang menyokong dia orang. Apakah dia tak kira kalau yang Sang Maha Esa telah menolak mereka? Heyheyhey malangnya manusia tamak haloba sombong bongkak ini.

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa Tajuddin ni peduli..projek konsesi UiTM pun..makan tak abis anak cucu.. cuma kipas dan taruk air cond sikik2 ja.. boyot la perut dia anak beranak tu..

Anonymous
Guest
Anonymous

Allah Ta’ala berfirman,
إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ
“Sesungguhnya Allah tidak akan mengampuni dosa syirik, dan Dia mengampuni segala dosa yang selain dari (syirik) itu, bagi siapa yang dikehendaki-Nya.” (QS. An Nisa’: 48). Percaya pd Bomoh itupun sebahagian daripada Syirik….

PAK HAJI RIDWAN
Guest
PAK HAJI RIDWAN

ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.ALHAMDULILLAH..!!saya bersyukur kpd Allah SWT.atas keberhasilan PENARIKAN UANGGHAIB.setelah melalui proses panjang &sangat sangat beresiko,dgn izin Allahalhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsilkami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,dengan catatan:1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)2.tidak untuk memperkaya diri-PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH-MENAKLUKKAN LAWAN JENIS-PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLLAPAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL6.DILILIT HUTANG7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS8.DILILIT HUTANG————————————————–bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini…..silahkan menghubungi PAK HAJI… Read more »