NAJIB TERDESAK?

Sebenarnya ini bukanlah berita yang penting sangat, apatah lagi ia cuma disiarkan oleh blog yang dikenali sebagai penerima dedak secara bulanan daripada pemimpin atasan.
Malah, Najib pernah melabelkan blogger penerima dedak ini sebagai “bangang” kerana menembak sesama sendiri.
Sejak Tun Mahathir Mohamad menggerakkan Deklarasi Rakyat dan esok pula akan berlangsung Kongres Rakyat di Shah Alam, di sebalik mendakwa kedudukan Najib tidak tergugat dengannya, tetapi bermacam-macam cara pula diusahakan untuk menzahirkan sokongan.
Kalau benar-benar kuat dan tak tergugat, takkan sampai tok bomoh pun diangkut untuk menyatakan sokongan?
Sudah terdesak sangatkah?
Kohkohkoh…..(SH 26/03/2016).
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

48
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousMarosz JohannaAliAbu BakarNordinabilaH Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Kpd pengkomen2 yg mengutuk bomoh. Korang tahu x kalu bomoh2 tu himpunkan kehebatan kebomohan mrk dan lontarkan sekaligus kuasa pengkebomohan kpd kamu, habis lah kamu semua. Kamu x tengok kah drama hantu cina kat astro? Itu baru bomoh cina. Bayangkan kalu bomoh melayu umno. Mula2 kamu terkencing dlm seluar. Belum sempat kencing kamu meleleh ke kaki, api dihamburkan hingga kering kencing sekelip mata. Pastu kamu akan terkincit lalu disemburkan api lagi sehingga kincit kamu jadi arang busuk. Insaf lah kamu sumer. Berhenti mengutuk mahkuk2 feudal nie. Itu pun belum dia tampar lagi. Kalu dia tampar abis lah kamu sumer jadi… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Komen ini sungguh memberi keinsafan kepada kita semua…..kahkahkah

Anonymous
Guest
Anonymous

Alaaa…mak takot dek non oiiii..meh temankan mak ke jamban..mak terase cam nak uk..uk..jer nih!

Anonymous
Guest
Anonymous

suroh bomo ni pi kacau amarika n yahudi lagi baik
tak bole pulak

Marosz Johanna
Guest
Marosz Johanna

bomoh pinang sebatang ada tak? hey mambang boksit;kangkong

Ali
Guest
Ali

Ooi tok bomoh,kalau hebat sgt,tlg bg aku 1 no ekor yg blh naik…aku takde duit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ingatkan rakyat Malaysia ni jadi bengong disebabkan kuase BRIM (Bantuan Rakyat 1 Malaysia)..rupe-rupenye kuase MRIM (Mandrem Rakyat 1Malaysia)..paaaatut la Delaney big aku rase mamai dan seram sejok jer…binawe punye Najib..jage ko..aku bace Yassin tiap-malam..ko tunggu la balasannyer..astaghfirullahalaziiimm..

Anonymous
Guest
Anonymous

*Pembetulan- "paaaatut la selame ni aku rase.."

Abu Bakar
Guest
Abu Bakar

Apa benda melalut ni..bomoh pun nak tumpang dedak semangkuk.

Abu Bakar
Guest
Abu Bakar

Apa benda melalut ni..bomoh pun nak tumpang dedak semangkuk.

Anonymous
Guest
Anonymous

Patut pun CASH boleh tukar jadi JUST UNIT. Rupa rupanya ada kuasa bomoh yang tolong tukarkan…kah kah kah

Anonymous
Guest
Anonymous

Dulu pernah terdengar cerita pasal orang2 politik yang pasang bomoh untuk menang pilihanraya…

Hmmmm…macam betul la cerita tu..hehe

Anonymous
Guest
Anonymous

Kepada pembaca blog tuan shahbudin saya ingin memberi amaran supaya jangan main2 dgn 15000 bomoh 15001 blum keluar akibat tamparan buayanya menik fitriani dari bondowoso hilang ingatan dan 30 jahitan.jdi hati2 takutttttt

Anonymous
Guest
Anonymous

Bomoh pun rogol orang. Nanti kena kerat 18 baru dia tau

Anonymous
Guest
Anonymous

Potong 18, anjing pun taknak makan.. phuii..

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Ini memang kerja mereka cuba tengok cincin batu akik penuh kat jari mereka bukan percaya pada kuasa allah tapi dekat manusia itulah dunia hari ini demi kuasa semua boleh jadi

Anonymous
Guest
Anonymous

En. Budin jgn silap, 15,000 bomoh tu sebagai simbolik aje. Bayangkan tiap2 sorang bomoh tu paling kurang ada 3 ekor jin, tiap2 seekor jin tu ada lagi pengikut2nya spt toyol, hantu raya dsbnya. Cuba darabkan… 15,000 x 3 x ntah berapa… buleh cecah juta2 penyokong tu.
Kahkahkahkahkah… Dunia dunia.. hebat betul PM kita, selain disokong orang makan dedak, ada juga banyak penyokong 'bukan orang' yg makan dedak juga. Ini macam mana buleh lawan wooo…
Kahkahkah…

Anonymous
Guest
Anonymous

mstilh bomoh sokong, pn kitakn prisdent bomoh sedunia…

Anonymous
Guest
Anonymous

Puok nih meme suku maing bomoh ruponyo

Anonymous
Guest
Anonymous

So, 2.6 Billion & 42 Million can really buy….. 1 – Hadi for further fragmentations of voters ie. The 3rd Force? 2 – Dollah 'Selipar' (read Sleeper for Slumber) to first come out with statement for support then 'REWARDED' with pricey Chairmanship-Advisor at Petronas…a clear-cut 2 in 1 ie. a) Getting even with Tun M for being frank pushing his resignation as PM b) Tun M's firing at Petronas giving him the 'icing on the cake' with the satisfying feeling of "…you got Fired I got Promoted…." 3 – 'Coolie' (read Ku Li) can make a FULL U-WIE (read U-Turn)… Read more »

wak raden
Guest
wak raden

Bomoh yg guna tembikai xde pun…hehehe…

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa heran???? Ni bomoh melayu lahhh..Cash is king. Bomoh India pun Najib bolih kumpul declare sokong dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa kena mengena Bomoh dengan 1MDB dan Belanjawan Negara? Tang mana urusan Najib sebagai Perdana Menteri ada kena mengena dengan kerja-kerja bomoh?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada. Dia nak suruh bomoh2 ni telek samada FBI atau Swiss AG dh dapat apa2 keterangan terhadap dia yg curi duit 1MDB. dia kena pakai 15k bomoh. Bomoh pun kelabu 'cash is king'.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangankan tok sami tok cha..tok jembalang tanah, tok penghulu bunian, tok selampit pon nak join jugak!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tanya itu Hadi dan haron .apa hukum main itu bomoh? Halam atau hahal atau halus? Haiya ,itu bomoh manusia juga ,mereka mahu makan ,minum.tidur ,pampuan.tipu .sikalang momoh sudah tipu Najis sama itu punasihat Najis,hadi pek sama itu halon jin.

Selasa demi Selasa
Guest
Selasa demi Selasa

Org bodoh jer yg buat kerja bodoh.

Rupa Tanpa Wajah Wajah
Guest
Rupa Tanpa Wajah Wajah

Lepas ni panggil tok cha n sami lak..

Rupa Tanpa Wajah Wajah
Guest
Rupa Tanpa Wajah Wajah

Lepas ni panggil tok cha n sami lak..

Anonymous
Guest
Anonymous

Bila "CASH IS KING" , bomoh2 pun nak sebahagian. Money TALK

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam mana pulak kalau 'kumpulan orang biasa' nak kumpul tunjuk sokong…..berapa mahu bayar? Kalau kena dengan amaun toksah cakap 15,000…150,000 boleh datang kumpul…amacam mahu?

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib terdesak….menghitung hari detik demi detik. Tik tok tik tok Datok harimau pukul berapa?

Anonymous
Guest
Anonymous

orang akal tiga suku je percaya bomoh ni!

Anonymous
Guest
Anonymous

ramai melayu 3/4 bro. bangang nak mampus. dah pi sekolah zaman moden ni pun masih percaya benda-benda bodoh. bomoh menubati guna "magic" cara islam dengan izin Allah? WAKAKAKAKAKA

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini semua pasal raja bomoh satu malaysia lpas mh370 hilang dia timbul potong tembikai simbolik hujan tpi turun plak 15ribu bomoh mcm hujan turun.ingat tamparan buaya ingat najib.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah ada Ulamak berdampingan dengan Najib tak cukup ke?. Sampai Bomoh pun kena mengumumkan sokongan pada Najib.

Tujuan Bomoh2 buat kenyataan menimbulkan persoalan apakah tujuan mereka?

Bidang Bomoh2 tiada kaitan dengan politik,seni atau masak. Jika mereka berjaya atau tidak menyembuhkan penyakit atau menyelesaikan masalah, mereka akan cakap, kita hanya usahakan, yang berkuasa ialah Allah.

Macam tak kena bila mereka libatkan Najib. Apakah jika tidak libatkan Najib, perubatan mengikut amalan mereka tak cukup power.

Mereka boleh sokong tapi secara Individu.

Anonymous
Guest
Anonymous

"Macam tak kena bila mereka libatkan Najib."

Mereka melibatkan Najib kerana Najib adalah contoh terbaik dalam mengubah benda yang haram menjadi halal ala "rasuah"yang haram menjadi "derma" yang halal.

Anonymous
Guest
Anonymous

Mcm kisah ahli ahli sihir Maharaja Firaun pulak.

Anonymous
Guest
Anonymous

PENGKHIANAT LAKHANATULLAH MACAM NAJIB/ROSMAH INI KALAU BOMOH JAMPI BOMOH TU MATI SEBAB KENA SUMPAH DIRAKYAT.

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul sepasang itu dah jadi pengkhianat agama dan bangsa. Ahjibgor mahu anjurkan ummat wasatiyyah pula!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hahaha pahlawan bugis pakai bomoh
Bila layar dikembangkan sauh dilabuh bomoh mana pun akan mati lemas juga. Bodoh punya bomoh sanggup naik kapal dgn pahlawan bugis.Tak pasal pasal mati lemas dgn si katek sekali. Punggong saja yg timbul.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini perbuatan syirik najib oiii

Anonymous
Guest
Anonymous

TG Hadi (Penasihat Agung Negara) tak de komen ke?

Anonymous
Guest
Anonymous

Takut kita pada ulama bi su'u (ulamak bathil) bila dia menyamar sebagai murshidin …

Anonymous
Guest
Anonymous

Penasihat Agong Neraka – subahat

Anonymous
Guest
Anonymous

Tu diaaaaa…najib main bomoh pulak dah
Mesti Rombau mari punya.
Tengok betul bomoh katek ker bomoh pendik

QalamQabut
Guest
QalamQabut

Adushhh… Itu tok bomoh, bukan rakyat jelata. Itupun baru 15,000 saja. Tapi aku tak berani nak cakap banyak, nanti dema tunjuk power pulak. Ada aku terbaca bomoh Malaysia ni mmg hebat, lebih hebat dari bomoh Indonesia, guna fb, twitter dll pun jadik.

Hebat Mohd Najib.

PutraKraken
Guest
PutraKraken

Nah memang patut pun!….bomoh hujan, bomoh panas, bomoh angin, bomoh batin….hah!…segala macam bomoh nak memgabui mata rakyat….memang hebat!…

Niat inseng moto kaji….semar ngiseng!….
sopo seng ngiseng!…mencheret kechecheren kabeh wong isin!…

Mana-mana bomoh yang handal…coba jampi serapahkan Najib biar mengaku yang benar sebenar-benarnya….tiada yang tidak benar….agar semua orang mendengar!….

Kalau jin dan iblis dapat ko tawan…inikan pula setakat Najib sebagai manusia….
Ayuh!…menterakan Najib…Heh!…Heh!…Heh!…