LUTUT DAN SIKU

Mati-mati ingatkan lutut dan siku hanya untuk menepis dan melawan, rupa-rupanya lutut dan siku juga boleh digunakan untuk keselesaan ketika bersimpuh dan duduk melutut.
Bolehkah kemesraan dan saling ketawa ria itu cuba ditutup dengan kata-kata oleh Ketua Penerangan Pas bahawa “kita akan teguh berprinsip memperjuangkan Islam dan menentang kemungkaran. Kami akan perangi penyakit (ideologi yang salah dan bertentangan dengan Islam), kami tidak memusuhi pesakitnya.
“Sebaliknya kami akan terus berjuang untuk menegur, mengkritik dan mendidik mereka agar kembali ke jalan Allah SWT.” 
Ohhhh….kalau hanya penyakit yang dimusuhi dan bukan pesakit yang perlu dijauhi, adakah kata-kata yang sama boleh diaplikasikan bahawa yang salah hanyalah rasuah, bukan orang yang melakukan rasuah?(SH 21/03/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

62
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaHAdzlan IbrahimAbang Hajibijak Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Kenapa pulak admin anti pas?kmi anti korup kmi anti rasis kmi rakyat malaysia paham

Anonymous
Guest
Anonymous

admin anti pas apa aja yg dapat dipusing dia akan buat fitnah bermacam2.bersangka baiklah itukan majlis ilmu.moga tuan mendapat hidayah allah swt.amin

Anonymous
Guest
Anonymous

anon 1346 ulasan tuan itu betul dari segi bahasa tapi tuan dapat lihat tak betapa agenda musuh islam melaga2kan sesama kita. ada yang sanggup mumusuhi sesama umat demi mengikut telumjuk dap dengan berbagai penghinaan kepada islam boleh dilupakan tetapi hj hadi jadi bahan tomahan apa salah dia. islam mengalakan kita nasihat pemerintah kalau tak dengar nasihat pru nnt kita jatuhkan dia. dap dan pan kata pas nak bersama umno dihina hari2 tapi tuan lihat tak apa yang berlaku sekarang lks sendiri kata sanggup bersama dengan bn untuk selamatkan malaysia. dap akan bersama dengan bn sekiranya pas menang kerana mereka musuh… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Masalah besarnya, boleh ke ulamak ckp putarbelit mcm Hadi Awang nak nasihatkn ketua penyamun Najib? Bukti kezaliman dan skandal rasuah terbesar dari parti penyamun Umno dah terang lg jelas tk pyah bersuluh lg. Lg satu, boleh tk Hadi nasihatkn Rosmah bini najib tutup aurat dan pakai tudung? Kalo nasihat yg asas yg mcm ni pun Hadi gagal yg lain2 tu ulamak hamPAS kelentong je lebih. Ulamak2 dlm hamPAS parti penjual agama ni hanya cari kepentingan diri dan habuan dunia. Org2 Melayu dah semakin bijak dan celik politik. Kami nak kerajaan yg telus dan amanah. Bukan parti penjual bangsa mcm umno… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

PRU 14 najib dan kuncu2nya termasuk dari Pas akan sedaya upaya menipu utk kekal berkuasa.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Sebenarnya pemimpin parti ni banyak yg dah angau tak sedar diri umno mainkan belakang dia nanti barulah tersedar hidung tak mancung pipi tersorong

Anonymous
Guest
Anonymous

Saudara Anon.11:27..sapa lak yg menentang Islam? Yg kompem menentang Islam adalah umno.Pas dulu telah berjasa besar memperjuangkan Islam..membuka mata dan minda ramai orang termasok ahli umno betapa Islam lah perjuangan sebenar ummah. Kesedaran ini amat ditakuti oleh umno yang sejak dulu lagi mengikut telunjuk yahudi dan nasara. Sayang..Pas sekarang telah berubah 360 darjah..bersepakat dengan musoh Islam yang ibarat musang berbulu ayam. Apa bezanya bila berpakat dengan Ikatan? Lupakah Hj Hadi masa jadi MB dulu..bukan ke Kadiaq Sheikh Fadzir tu Menteri Pelancongan yang sanggop guna guna apa sajaasal dapat adakan festival makanan dan buah-buahan yang menghimponkan percampuran lelaki perempuan dengan mengadakan… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

saya rasa ramai yang tentang islam dlm blog ni . kenapa benci sangat dengan islam

Adzlan Ibrahim
Guest
Adzlan Ibrahim

moga umat islam di malaysia akan bersatu demi agama islam yang suci.puak2 penentang islam sedang meracuni fikiran umat islam untuk berpecah dengan modal politik ciptaan yahudi. kita umat islam utamakan agama kerana agama akan membentuk politik matang. berbeza politik tapi kita seagama janji allah itu pasti jangan takut pada puak2 penentang agama kerana mereka sentiasa berusaha untuk memecahbelahkan umat islam.admin adalah penyebar perpecahan umat islam .ingatlah allah memerhati apa yang kita usahakan.bertaubatlah selagi pintu taubat masih terbuka. banyakkan berzikir nescaya hati tuan akan tenang

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa la budin nie nak senyum sikitpun tak boleh. Muka masam tak bertegur sape baru okay ke budin

Abang Haji
Guest
Abang Haji

pas ini adalah parti ajaran sesat satu malaysia.

Abang Haji
Guest
Abang Haji

pas ini adalah parti ajaran sesat satu malaysia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pasik makin lama makin terserlah bangangnya.lama2 kelamaan bangang ini akan bertingkek2@berlapis2 dan melantun, tidak diubati lagi selagi berketuakan tuang amanat.apa sebab pasik tak berani nasihat supaya Mapudullung sanrobone mengambil cuti supaya memudahkan sprm menyiasat 2.6 biliong?

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau saya nak rompak dah lama saya rompak hutan (balak) sini (Pahang). Saya tidak ambil seinci pun, sebatang pokok pun saya tidak ambil, saya tidak ambil lombong bauksit, saya tidak ambil apa-apa.
Jangan ingat saya penyangak, jangan ingat saya mencuri harta rakyat, saya Perdana Menteri untuk rakyat.
~ Mappudulung Sonrobone ~

Walaupun 10 kata2 Mapudulung 15 aku tak percaya, tapi ada sikit poin pasal 'Penyangak' balak dan bauksit kat Pahang tu. Mohon 'Penyangak' tersebut terasa sikit… Hehe… Hanya taraf 'Penyangak' aje di mata Mappudulung.. kahkahkahhhhhh…

Anonymous
Guest
Anonymous

kekeke,…plan A,plan B,plan C da siap,…domino telah tersusun,..gerak tolak akan berlaku,…luaskan skop pandangan,..mungkin akan temui jawapan,…kekeke

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon. 21:21,….i like it "…parti wayar putus".Mereka adalah GBS=Golongan Bodoh Semulajadi.Bodoh tak ada had….no limit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku pun sokong,aku orng umno totokpun tak suka sipenyamun Najib,macamana tok2 lebai yg hebat so called ilmunya tinggi,dikelentong oleh najib.Najib tu,sipenyamun bersiri,dia takkan bertaubat,macamana kes altantuya cuma kata dia bersumpah kat mesjid aje.kalau macamtu takpayahlah ada mahkamah..jimat duit rakyat.Dia akan menyamun dan menyamun lagi,PR14 dah dekat,duit dah bagi balik katanya,so nak menang kena menyamun lagi,kali ni duit samunnya di kongsi dua dgn lebai hadi dgn 40 puluh penyamunnya.Betulah kata anon kat atas,parti wayar putus,golongan bodoh semula jadi.sanggup ditipu berkali2,tetapi yg untung ialah pemimpinya dapat elaun beratus ribu sebulan,dapat melawat german melawat tempat2 mat salleh buat filem.Si walaun kat bawah cuma… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul ke nak makan pun susah,aku nampak orang2 melayu ni selalu je lepak kedai mamak.Malah KFC dan MacD pun penuh selalu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Budaya sekarang memang makan kat luar. Dan KFC serta MacD terpaksa bagi potongan harga kerana jumlah pelanggan berkurangan. Lain kali kira berapa pekerja dari situ boleh tahu, ramai ke tak ramai yang datang. Mungkin sebab menyambut hari jadi atau mungkin sebab dapat bonus. Ada KFC dan MCD 24 jam dah tukar waktu bisness iaitu sampai pukul 10 sahaja.

Anonymous
Guest
Anonymous

Walaupun seseorang itu berdosa,kita bukan Tuhan untuk hukum dia.Tunjuklah jalan,Berikan pedoman,Doakan .Bukan cacian atau celaan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dengan budak-budak belum baligh boleh lah. Dengan belia-belia yang tak ada belajar agama boleh lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Secara peribadi saya sangat suka melihat sesama Islam berkasih sayang dan berlemah lembut sesama sendiri tetapi bersikap keras terhadap musuh.Dan itu jugalah saranan Al-Quran.
Namun dalam situasi hari ini bolehkah kita bergembira????

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak bergembira mcm mana. Nak makan pun susah.

bijak
Guest
bijak

jika umat Islam bersatu padu begitu mmglah baik. tp bermesra dgn org yg paling dibenci rakyat, di kala umat Islam dan rakyat kesusahan disbbkn malaun tu apa pula ceritanya…

Anonymous
Guest
Anonymous

Bagaimana Tuan Shah dapat gambar-gambar itu? Ada kah ianya memang satu cara untuk mendedahkannya atau ada yang hadir yang edarkan gambar-gambar tersebut?

Muka-muka macam itu yang kata nak jadi pembangkang? Ilmu tinggi dari Najib, yang bacaannya Fatihah pun belum lepas, tapi sanggup jadi macam macai lagaknya.

Anonymous
Guest
Anonymous

PAS orang ISLAM,UMNO pun orang ISLAM.Sesama ISLAM kena la bersatu,ada Nabi s,a.w. menyuruh sesama ISLAM bermusuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Isle diorang lebih mahal … hingga dia mencapai tahap boleh mendakwa orang Melayu lain sebagai Kafir! Dulu Dr. Mahathir di ejek sebagai mahafiraun … maka pendusta yang bernama Ah Jib Gor hari ini, diorang mahu jadi sekutu dengannya? Jelas kekafiran mereka…

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan lupa yang PAS lah yang membantu DAP menguasai P.Pinang dan Selangor (PKR hanya boneka).Najib buat persediaan awal untuk berselindung di belakang penyokong PAS yang bangang,kerana dia tahu BN akan tumbang di PRU 14.Penyokong PAS akan buat kacau bilau dan rusuhan kaum dicetus untuk mengelakkan Najib dan kuncu-kuncunya ditangkap.

Anonymous
Guest
Anonymous

Helah kelompok syaitaniyyah Wahhabi ini terlalu lama memperdayakan orang Melayu. Iblis piara macai elit yang terjerumus dalam sifat takabur dan tamak haloba.

Anonymous
Guest
Anonymous

Penyokong pas memang gila.Pas ni parti wayar putus

jamil
Guest
jamil

Setidak tidak nya kita nampak ketua ketua DAP membiarkan LGE mempetahankan dirinya dan pihak berkuasa menjalankan siasatan. Bukan macam UMNO dimana Najib hanya membisu dan membiarkan barua barua nya saperti Mat Maslan, Fuad Zakar, Saleh Keruak, Nazri biadap, Azalina, Ku Nan, Anuar Musa, Rahman Bajau dan ramai lagi yang sebok mempertahankan Najib sedangkan Najib mengelak bertemu wartawan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Si lebai-mambai ni semua yang bertopengkan baju aL ARAB nampaknya semakin 'membogelkan' diri dan sikap mereka.

Sekor sekor cakap berbelit-belit dan kini sedang lantang nak mempermainkan parti harapan terutama dari DAP.

Inikah sifat Ilmuan Islam yang membuat musuh pada 'sahabat' yang banyak menolong mereka satu ketika dulu dan kini bersekongkol pula dengan pihak yang menolak makruf tapi mengamal mungkar sebagai pedoman hidup mereka.

Cukuplah jangan nak berpura-pura lagi!

Anonymous
Guest
Anonymous

Daripada Abu Hurairah ra. berkata: Rasulullah saw hersabda; "Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendekiawan ) pun… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Masing2 senyum tunggu habuan 2.6b dari ketua penyamun. Jual agama lagi untung walau maruah dan prinsip tergadai.

Ada dorang kesah??..walaunta2 tolol ramai..

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemimpun pas kata najib tak salah, yg salah duit tu pi masuk akaun najib kenapa? Kalu masuk akaun pemimpin pas lagi tak salah kerana itu hanya nombor sahaja. Betul la kata juru blog, rasuah salah, perasuah tak salah. Zina salah, yang buat zina tak salah. Tak ada mata yg lihat. 4 kali dua mata tu yg nak kena cari. Sapa lihat duit masuk akaun najib, harun din pun tak percaya seperti mana dia tak percaya bang non meliwat.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak sangka ye didunia ni ada parti politik hanya berjuang hanya untuk jadi penasihat… Kalau giu tak payah susah payah berkumpul dlm pru 14… Sekarang pun dah jadi penasihat secara tak langsung…tak perlu lg tin milo kosong dah ada sumber kewangan…

Anonymous
Guest
Anonymous

Mereka tidak ambil peduli perasaan dan hati ahli-ahli PAS yang berjuang betul-betul untuk mengambil alih tampuk kuasa dari pemimpin yang zalim dan yang mementingkan kepentingan keluarga.

Najib adalah antara pemimpin yang dipersoalkan kewibawaannya. Anaknya terlibat dalam filem berunsur lucah. Dan terbaru anak lelakinya membuat hal di Singapura. Semuanya mengikut perangai Najib semasa muda.

Mereka sedar yang di hadapan mereka ialah dalang yang memainkan peranan sehingga Anwar terpenjara.

Hukum, mereka letak tepi. Dosa tidak menjadi hal lagi.

Semasa bersama Anwar Ibrahim pun mereka tidak seperti bersama Najib. Sebaliknya TGNA sahaja yang berdampingan dengan Anwar Ibrahim.

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa nak hairan. Zaman nabi pun, Syaitan juga berpakaian spt orang alim dan turut hadir mesyuarat semasa pihak Quarish merancang nak bunuh Nabi.

Hanya maklukh2 Allah yg kurang berakal shj yg terpedaya & tertipu dgn Syaitan yg berrpakaian putih. Mengamalkan rasuah adalh perbuatan Syaitan..dan Syaitan ada dua jenis…Jin dan manusiah( Surah Nas-manusia'.
Najib kaki rasuah..bolih pak lebai2 Pas duduk senyum 'as if nothing happens'. MasyaAllah. Terpadaya malaun2.

bijak
Guest
bijak

benar komen tuan. yg malang adalah kita semua yg mana pemimpin dan ulama kita kini semua adalah syaitan. moga Allah lindungi kita semua drpd syaitan dan kuncu2nya yang direjam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Orang jahat tak ada prinsip dan terdesak ni sanggup buat apa saja utk survival diri. Jgn kan pakai lebai dan jubah saja atau pergi umrah malah kalau dia yakin duduk dalam kandang khinzir blh selamatkan dia, dia boleh lakukan malah jgn heran kalau cara menyondol dia nanti lbh hebat dari khinzir2 tu sendiri. So jgn jadi bangang dan tertipu mcm tgk cerita hindustan, meleleh airmata mata bila hero atau heroin kena aniaya. Apa lagi yang satu ni jelas jns playboy dan penipu besar

Anonymous
Guest
Anonymous

ha ha ha ha ha 5 ha untuk tarbus putih,betul kata tuan sabudin,yg salah tu C4 Bukan orng yg menyuruhkan C4 orng sampai hancuss..yg salah tu nama 1mdb,bukan orng yg menguruskan 1mdb,yg salah tu GST,bukan orang yg mengambil wang rakyat melalui GST.WAL HASIL BALIK ASAL,nAJIB GARU BELAKANG HADI,HADI GARU BELAKANG NAJIB.Sama2 BERGARU Ha Ha Ha Ha Ha.Memang hebat masuk rajalawak mega.geng tarbus putih.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau dah sama2 dok bergaru itu tandanya dah syok dah tu.
Bila lagi Umno dgn Pas nak berkahwin?
Bila dah berkahwin boleh lah tidur dalam satu kelambu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Puisi syahdu utk Ketua Pemuda PAS..
Bukan main sikurus kedengking Nik Abduh
terkekeh2 ketawa sambil menahan perut
agar tidak terlepas kentut
tersengeh sampai nampak semua gigi kapak
maklum sedang bersimpuh bersama YAB (Yang Amat Bangsat)
bukan calang2 orang dapat bersama2 bersikut lutut
semajlis dengan Panglima Bugis tersohor tapi pengecut

Anonymous
Guest
Anonymous

Mau tak ketawa sebab dapat buat umrah free.
Umno jadi penaja.
Dulu sembahyang dgn orang umno pun tak boleh. Hukumnya haram. Jadi kena sembahyang 2 imam dalam masjid.
La ni pi umrah dgn duit Umno sah pula. Dah boleh sembahyang berjemaah sama sama dah.
Makan pun setalam.
Sebab apa? Sebab dah berjanji nak kahwin.
Tapi kalau dah bercerai nanti sembahyang berjemaah pun jadi tak sah dah. Masa kahwin segala galanya sah.
Siapa yg sahkan? Tentulah tok guru hj hadi.
Macam mana boleh sah? Sebab dah dapat duit.Cuba kalau tak dapat duit apa pun umno buat tak sah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ustaz Najib memberi tazkirah " bagaimana untuk mendapatkan keampunan tanpa perlu bertaubat"

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan begitulah.
Najib bertazkirah.
Bagaimana nak rembat
duit rakyat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ustaz Najib beri tips bagaimana nak dapat megaderma daripada Pak Arab.

bijak
Guest
bijak

ah jib beri tazkirah mcmana nak jadi syaitan serupa dia.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dulu senyum ketawa macam ini cuma dalam UMNO sahaja.

Dalam PAS tak ada sebab sebagai orang warak mereka tidak ketawa macam ini kerana menyebabkan mereka sangat dekat dengan api neraka.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bodoh orang kampung sering terpedaya dengan geng Kopiah Lebai Serban PAS dan janji2 syurga serta Islam. Bodoh pemimpin Kopiah Lebai Serban PAS pula boleh lembik leher dan tengkok oleh janji janji Islam Lebai Jubah Najib Razak. Amanat UMBO BN kafir dan Taghut entah ke mana, isu Altantuya, komisyen scorpene, NFC, Klang Gate Scabdal, RM2.6 Bil + RM42 juta ke akaun Lebai Najib dah makin sepi. Yer laaa…sama2 lebai dan sama2 jubah skrg. PAS pun dah sebut UMNO BN setuju nak sokong laksana hudud kat Kelantan kan. Tapi dah masuk bulan Mac 2016, jgn kan huhud, mahkamah syariah pun dok mcm… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Ahjibgor ni mula mula tak endahkan bumiputera, asyik ambil hati kaum cina.

Cina sekarang dah tolak pimpinannya setelah tsunami cina, maka ahjibgor mula pulak berjinak dengan penganut Islam.

Tun Dr Mahahthir dikatakan pengkhianat bersemeja dengan LimKS tapi dia sendiri mengurat PAS – boleh pulak.

Manusia yang paling jijik adalah orang yang cakap tak serupa bikin.

Anonymous
Guest
Anonymous

Gelak la terbahak bahak kalian tak susah kawan dgn jib gerenti ada cash yg menangis tu rakyat bila air mata mereka mengalir tu bkn air biasa tpi yg akan membawa tsunami yg lebih dahsyat tak caya tqnya pak lah

Anonymous
Guest
Anonymous

lebih baik dari berkiblatkan dapigs dan yahudi..

Anonymous
Guest
Anonymous

Lebih baik berkawan dgn dapig dpd berkawan dgn 2 ekor syiton yg dikenali dan tak dikenali…kah kah kah

Berkawan dgn dapig…boleh jugak terangkan kebaikkan islam. Kurang2 pun pemimpin dapig dan pengikut dia faham serba sedikit keindahan islam.

Ni parti 2 ekor parti syiton haremjadah nak bermusuh dgn dapig…dapat apa?? Memburukkan dan memalukan umat islam semalaysia ada le…

Mana tau dgn berkawan baik dgn dapig dpt juga membetulkan tanggapan negatif mereka pada islam….klu Allah nak bg hidayah pada pemimpin dan pengikut dapig…tuang presideng boleh halang?? Tuan presideng boleh bg hidayah…?? Boleh…??

Nak bg nasihot kt hamno konon!! Dapat dedak lg ada le….hua hua hua

Anonymous
Guest
Anonymous

Adakah kita sbg org islam berkiblatkan dap dan yahudi..tuduhan anda lebih bersifat kata2 kotor…jgn gunakan hal2 agama dlm urusan politik untuk kepentingan sendiri…

Anonymous
Guest
Anonymous

DAP ke atau Yahudi ke…
Apa mereka akan ditanya satu soalan je ke? Apa agama kamu? Kemudian terus masuk neraka. Dan apakah orang Islam yang kena jawab macam-macam soalan, lepas bersusah-payah menjawab pun sama masuk neraka?

Yahudi telah menghukum bekas Perdana Menterinya kerana kesalahan rasuah. Islam melepaskan Perdana Menterinya kerana rasuah. Sepatutnya UMNO lah yang tak perlu di tanya apa agama kamu ?

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 15.05..

Wah walaun dah marah! Woi mangkuk…PAS ke Hamno ke..dapig ke…itu semua parti politik la. Berkiblat ke tak berkiblat ke mana ada kaitan dgn politik.

Islam PIS ke..islam hamno ke ..islam dap ke…pkr ke. Semua berkiblat ke kaabah la. Yg kamu bising2 kata org lain berkiblat kt dapig tu jadah apa!!??

PIS(pasik) tu…bukan agama la. Tak adanya jatuh kapir berada diluar PIS tu!! Tuntut lagi ilmu…jgn sesat dan menyesatkan org lain.

Puiii…gi mintak dedak skit kt hamno sana. Upah kamu meroyan…wakaka

Anonymous
Guest
Anonymous

Dah terlePAS jauh dan tak boleh pusing lagi!

Haru…haru…

kluangman
Guest
kluangman

Seteruk teruk UMNO dengan Najibnya, teruk lagi PAS dengan Hadinya.

Daripada undi PAS, baik undi UMNO.

Daripada undi UMNO…baik dok rumah tengok bola.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ya, daripada undi UMNO, saya lebih suka duduk rumah tengok drama Korea.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pas memang kaki pusing. Apa pun dia boleh pusing asalkan kena kat dia saja. Asalkan betul kat dia saja.
Kalau kita kata jangan berzina. Dia akan kata berzina haram tapi main tak pa.

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju,…..sangat setuju.PAS adalah sarang iblis dan syaitan.Elok sangat lah tu.Orang munafik dan fasik berpisah tiada.