APA LAGI, PECATLAH….ITU PUN KALAU BETUL-BETUL BERANI!!

Tidak cukup dengan hadir secara terbuka bersama pemimpin-pemimpin parti pembangkang menandatangani Deklarasi Rakyat yang tujuan utamanya menyingkirkan Najib Razak, semalam pula Muhyiddin Yassin berjalan beriringan dengan Ahli-Ahli Parlimen Pakatan Harapan ketika majlis perasmian pembukaan Dewan Rakyat oleh Yang Dipertuan Agong.
Sentap lagi dengan aksi Muhyiddin itu?
Apa barang nak berkasih sayang lagi kononnya pemecatan akan menimbulkan masalah lain pula.
Pecatlah cepat kalau betul-betul berani?
Era Najib dan UMNO berkokok pun dah tak lama…lagi cepat dipecat, lagi baik sebenarnya untuk Muhyiddin dan agenda perubahan. (08/03/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:38 pm

25
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
NordinabilaHAnonymousAmi kabrarmujahideen Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Begitulah nadib TSMY bila dah tak de jawatan semua Mp BN pun takut nak jalan bersama nanti kalau jln sama ada yg kata buat komplotlah pula jln dgn Mp Pembangkang pula kena kutuk nanti ada anjing2 akan suruh pecatlah pula itulah dia nasib badan tapi jgn takut TSMY teruskan allang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan itu dunia namanya

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Begitulah nadib TSMY bila dah tak de jawatan semua Mp BN pun takut nak jalan bersama nanti kalau jln sama ada yg kata buat komplotlah pula jln dgn Mp Pembangkang pula kena kutuk nanti ada anjing2 akan suruh pecatlah pula itulah dia nasib badan tapi jgn takut TSMY teruskan allang2 menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan itu dunia namanya

Anonymous
Guest
Anonymous

1. Cuba tanya2 tukang2 cuci sekolah, bila mereka dapat gaji? Gaji dah tak dibayar. Kalau dibayar pun, lambat2. Ini kerana Kerajaan sudah kekeringan duit walau pun peruntukan ada. Cek tak dapat dikeluarkan kpd kontraktor pembersihan sekolah.Tukang2 cuci ini lambat laun akan berhenti kerja. No hal, kan murid2 ada ramai utk bergilir2 bersihkan tandas sekolah. Bagus utk jatidiri dan disiplin pelajar.2. Cuba tanya pulak kpd jaga2 sekplah, bila mereka dapat gaji. Cerita yg sedih dan serupa juga akan didapati. Jaga2 sekolah juga akan berhenti. Tak mustahil mantan2 jaga sekolah ini akan merompak sekolah kerana mereka tahu di mana tersimpannya barang2 berharga… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Lemah kat mana? Cuba bagi tau sikit supaya rakyat senang faham yeop oiii.
Deklarasi rakyat telah pun ditanda tangani pada hari yg sama oleh 58 tokoh politik tanah air tak termasuk hj hadi ah..wang al U Turni.Tetapi tokoh2 pas yg lain pun sanggup datang.
Hj Hadi ada ker tak ada ker tak penting sebab semua rakyat dah maklum hubungan sulit atau skandal hj hadi dgn umno.
Siapa peduli kat hj hadi ni lagi selain drp madpudullung.
Hubungan hj hadi dgn madpudullung ni makin hari makin romantik. Semua rakyat jelata tahu ini bukan cinta monyet lagi dah. Tapi ini cinta di muka buku.

Anonymous
Guest
Anonymous

Syoknya makan sushi kat jepung.monteng sambil makan gaji mandat rakyat.Amanat tah kemana…AMANAT kapirkan gerembolan pendukung biawak badak mungkin sudah di OSA kan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Hairannya hukum Hudud tu puak penasihat putarjaya yang beriya-iya nak bentang dan laksanakan dibolehland.Puak penentang hudud dan menghalang hudud dibentangkan diparlimen pula dibuat majikan ( towkey kepada penasihat)

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau monteng sambil makan gaji boleh masuk syurga ker?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ada puak nak singkir seekor biawak hidup dan badak, ada juga puak nak singkir gerembolan pendukung biawak hidup dengan biawak badak sekali.tapi dalam keadaan yang gawat ini ada juga puak nak menjadi penasihat putarjaya.pilihlah puak yang betul.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenyataan Wan Azizah mengenai 'Mahathir lemah' Shahbudin tak ulas ke,itu penting tu ,maruah.bukan calang -calang pelempang yg di beri oleh Wan Azizah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan salah sangka, itu sebagai kata-kata semangat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Jangan salah sangka, itu sebagai kata-kata semangat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul ke Muhyiddin bersedia utk di pecat dari Umno?.Sebenarnya keahlian tak penting lagi kalau sudah beberpa kali di malukan,jadi elok saja keluar sendiri,nanti kalau lama-lam di malukan lagi.Kalau keluar secara gantleman, baru kita dapat nilai sejauh mana pengaruh kita,ramai mana yg ikut kita keluar,atau ikut kita masuk parti baru.Baru betul.

Anonymous
Guest
Anonymous

Macam mana atau apa khabar dengan si TENGKU palsu tu? aku tenggok menikus je sejak kena tembak oleh Mahyuddin …tu baru sebiji….dah angkat tanggan ke???…..Denan…Denan…sian ko…..

Anonymous
Guest
Anonymous

Satu dunia tahu p umrah guna duit curii heheee.

Ami k
Guest
Ami k

Duit derma

Anonymous
Guest
Anonymous

Derma OSA.

– TAK BERANI SAMAN WSJ & SR

– TAK MENGAKU PADA AWALNYA

– SUDAH DIKEMBALIKAN KEPADA PENDERMA SEOLAH-OLAH HARAM MENYIMPAN DUIT DERMA

– TERIMA DERMA ATAS KAPASITI PERIBADI (MASOK AKAUN PERIBADI)

– TUAN PUNYA BADAN YANG TERIMA DERMA DIAM PEKAK MEMBISU, HANYA KEDENGARAN SUARA SUMBANG PEMAKAN DEDAK.

– MEMECAT JAWATAN AHLI DALAM TONG TAIK YANG MEMPERSOALKAN DERMA

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau duit derma, mengapa hanya ketua pemuda sahaja yang dihantar sedangkan semua orang lain pun ada share?

Adakah niat si penderma untuk mengerjakan umrah dan hanya untuk ketua pemuda sahaja? Siapa penderma tersebut?

Tak mungkin duit UMNO. Tabung Haji kot ?

Anonymous
Guest
Anonymous

Tabo Aji dah beli tanah mahai dari harga pasaran kot…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ek eleh….umngok pecat sana pecat sini, biawak hidup mampu pula dukung, patut la mappudulung itu mampudukung badak…..kahkahkahakhkah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Selalunya orang berpolitik bijak pasang perangkap dan pandai simpan peluru yang hanya digunakan bila perlu dan tepat pada masanya.

UMNO perlu ketahui apa yang ada pada Muhyiddin sebelum mengambil sebarang tindakan.

Setakat ini Muhyiddin biarkan UMNO menyerang tetapi peluru meriam UMNO masih jauh dari sasaran.

Itu sebab Pemuda UMNO dihantar mengerjakan Umrah untuk melemahkan kedudukan Muhyiddin.

Semua pemimpin dan bekas pemimpin UMNO Johor mengeluarkan kenyataan supaya menunjukkan mereka menyokong Najib sepenuhnya.

Dimana kerusi Pagoh di Parlimen?

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah pecat mamat nie…bio dia mati kering gitu jer…dah tentu mampuih daaa..

Anonymous
Guest
Anonymous

-luv tun m.

apa hak kau untuk mengata mampus pada seseorang ?, orang yang beriman, tak akan sesekali mengeluarkan kenyataan sebegitu,kecuali kau bukan islam .

Anonymous
Guest
Anonymous

Bro anon1026 mungkin berbuih makan dedak jadi tulis mampuih maafkan dialah kali ni jer

Ami k
Guest
Ami k

Kalau pecat ahli umno yang dah belot, umno tinggal pm, menteri2 dan macai2 makan dedak terlebih.

Tinggal yang banggang2 dan korup2 shj lagi senang mahu gempuurrrr.

abrarmujahideen
Guest
abrarmujahideen

Cepat pecat oitt…senang buat blok baru di parlimen hahahaah…tentulah penakut sbb PARLIMEN SEDANG BERSIDANG..kahkahkah