SEMUA HARUS BERI SOKONGAN

Tidak kira siapa pun kita, asalkan rakyat Malaysia yang cintakan kebenaran dan keadilan, seharusnya memberi sokongan kepada petisyen ini tanpa sebarang keraguan.
Jangan sesekali dilihat siapa yang menggerakkannya, tetapi lihatlah nilai dan kepentingannya kepada masa depan negara.
Tambahan pula isu berkaitan dana yang masuk ke akaun peribadi Najib Razak itu sudah menjadi begitu kalut, haru biru dan semakin tidak menentu jadinya.
Moga-moga dengan jayanya mengumpul sejuta tandatangan secara maya, jika lebih daripada sejuta tentunya lagi baik, akan dapat membuka hati Yang Dipertuan Agong untuk segera campurtangan dan membenarkan siasatan dibuka semula terhadap Najib.
Oleh itu, ayuh kita semua berganding bahu memberikan sokongan kepada petisyen tersebut. (SH 07/02/2016).
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:37 pm

25
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaHOrang SabahJoe Harryroslan othman Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Saya harap inilah salah satu cara utk mengadili mereka sombong bongkak tidak jujur gila kuasa akhirnya keadilan akan muncul kita ni manusia jgn lwn takdir allah aammmiiiiiiiiin samalah kita menyokong yg baik demi agama

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Saya harap inilah salah satu cara utk mengadili mereka sombong bongkak tidak jujur gila kuasa akhirnya keadilan akan muncul kita ni manusia jgn lwn takdir allah aammmiiiiiiiiin samalah kita menyokong yg baik demi agama

Anonymous
Guest
Anonymous

Manusia kalau dah punya kuasa
selalu lupakan diri.
Manusia kalau dah tak ada kuasa
barulah nak sedarkan diri.
Contohnya banyak di Malaysia antaranya;
Mahathir Mohammad
Abdullah Ahmad Badawi
Muhyiddin Yassin
Mohd.Khir Toyo
Khalid Ibrahim
Abd.Gani Patahil
dan Musa Hassan.
Ini yang akan berlaku pada;
Najib Razak
Zahid Hamidi
Nazri Aziz
Khalid Abu Bakar
Apandi Ali
Adnan Mansor
Ahmad Maslan
Adnan Yaakob
Rahman Dahlan dan
Salleh Kruak.
Mereka ingat boleh menongkat langit.
Mereka lupa apa terjadi pada Firaun.
Kita tunggu dan lihat apa kesudahannya.
Saya sokong 100% Petisyen.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pls kawan2! Support PETISYEN ini tanpa peduli ideologi fahaman politik kita. Apa saja kemungkaran yang boleh jejaskan masa depan Malaysia, WAJIB kita support apa tah lagi bila undang2 dimanipulasi sesuka hati demi kepentingan individu yang jelas telah merosakkan nama baik negara serta mnenyebabkan kemerosotan ekonomi yang kronik. Mohon perpanjangkan dan share seruan kempen dan petisyen penting ini ke kawan2 dan siapa saja dan pergunakanlah mediaa sosial dan tool komunikasi yang ada agar kempen dan gerakan ini sampai keseramai mungkin rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan keluhuran perlembagaan. Muga angka 1,000,000 segera dapat dicecah. Pls…forward this messages as to friends as… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita juga mahu dengar apa nasihat dan apa pendirian Presiden dan Majlis Syura Parti Ahli Syurga terhadap gerombolan penyamun harta rakyat tu.

Anonymous
Guest
Anonymous

Shah tolong tenyeh AG tu sikit dah mcm kadok naik junjung.
Kerja dia sendiri pun sanggup menipu kerja orang lain pula dia nak tunjuk pandai.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kita juga mahu dengar apa nasihat dan apa pendirian Presiden dan Majlis Syura Parti Ahli Syurga terhadap gerombolan penyamun harta rakyat tu.

Orang Sabah
Guest
Orang Sabah

Saya sudah tandatangan. Semata2 mengharapkan keadilan dan kebenaran. Semoga seluruh rakyat Malaysia tidak kira agama dan bangsa diberitahu perkara sebenar. Jika PM Najib di pihak yang benar, maka rakyat bersama beliau. Dan jika sebaliknya, tegakkan undang2 dan keadilan. Sekian.

Anonymous
Guest
Anonymous

Good effort. May Allah make easy for us all, Amin!

Joe Harry
Guest
Joe Harry

Terlihat pro-najib telah kehilangan arah dan membuat komen sinis hasrat tersebut. Apa pun kita sebagai rakyat tetap dahagakan keadilan untuk negara tercinta.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sayangnya kemudahan sama tidak ada di sebelumnya. Kalaulah ada, bayangkan berapa ramai mantan manten yang dapat dipetisyenkan. Apapun yang berlalu biarkan berlalu dan biarlah ianya ditelan zaman.

Anonymous
Guest
Anonymous

Saya dah tanda-tangan petisyen tersebut kerana inilah satu2nya peluang rakyat untuk MENILAI samaada Raja2 Melayu yg disembah & dijunjung itu BERPIHAK kpd rakyat yg tertindas & tertipu ataupun kpd pemimpin yg menindas & menipu.

roslan othman
Guest
roslan othman

saya dah sign petition, berdoa pada allah swt harapx2 dimakbulkan suruhanjaya diraja bebas dituboh siasat akaun Najib.

winslow devaraj stanislaus
Guest
winslow devaraj stanislaus

Sya da sign petition.untuk malaysia kita.

Ujangbagong
Guest
Ujangbagong

Usaha dulu..kemudian kita doa dan serahkan pada Allah.dari kita duk diam dan terus di tindas sekurang kurangnya ada usaha kita utk mengekang kemungkaran yang dibuat oleh najib and the gang ni….

Khaeril Yusuf
Guest
Khaeril Yusuf

Raja raja Malaysia mcm tak berpungsi

Anonymous
Guest
Anonymous

Majlis Raja-Raja diharap tidak mengikut cara yang di ambil oleh Jawatankuasa Pemangku Sultan di Kedah kerana tujuan yang baik ini tidak membawa hasil kerana Adun-Adun tidak berani dan mementingkan diri sendiri. Jika Majlis Raja-Raja memanggil AG KPN dan Pengarah SPRM, sudah nya sama macam mana di Kedah. Hanya dengan menubuh Suruhanjaya DiRaja yang di lantik terus oleh Majlis Raja-Raja tanpa penglibatan Perdana Menteri. Beberapa Anak-Anak Raja seperti Raja Muda dan Tengku Mahkota turut di lantik atau kaum kerabat yang mempunyai latar belakang yang berkaitan. Barulah betul di namakan Suruhanjaya DiRaja. Jangan lantik ahli politik dan yang makan gaji atau bekas… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju. Jgn libatkan org politik.
Sepekara lagi, kuasa melantik PM ialah DYMM Agong. Kuasa memecat juga adalah baginda.

sabila
Guest
sabila

Dasat tol pm kita.pm thailand dah lama kena humban.pm kita dok stedy putar putar je.kpala mungkin sudah ada pening juga sikit tu.awat tak kautim arab saudi tu dah keluar pelaburan pulak.nak pusing cam no lg tu.kasi putus la itu kepala

Saadun Sulaiman
Guest
Saadun Sulaiman

Demi untuk rakyat yang tertindas di setiap penjuru, kaedaan dan suahsana, saya turut menandatanggi petisen tersebut walau pun saya percaya bahawa titah D.Y.M.M Agong dan majlis Raja Raja tidak akan dipedulikan oleh mereka yang kerap melakukan kemungkaran. Contoh nya adalah mereka tidak memperduli kan apa yang telah di titah kan sebelum ini.

Dalam hal ini kita tak boleh berputus asa malah perlu bermunajat kepada Illahi kerana DIA lah penentu segala.

Joe Harry
Guest
Joe Harry

Sekurang2nya kita berusaha, allah yang tentukan. Lebih baik dari diam dan berpeluk tubuh. Semoga berjaya..aminn

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak cakap tak setuju tapi kita berpijak di bumi Malaysia. Apa cara lagi? Isu ini tidak perlukan petisyen atau rayu-merayu. Petisyen untuk Anwar supaya Anwar di bebaskan. Dan petisyen untuk Najib sepatutnya bukan untuk di siasat tetapi untuk dipecat atau diminta bercuti. Najib ada kuasa. Dia adalah Perdana Menteri dan dia lah jugak yang menjadi punca pemasalahan. Satu kesilapan Najib boleh menjadi kan keadaan negara dalam ketidak ketentuan. Dulu lagi cara Najib berbelanja sepatutnya di tegur. Apakah YDP Agung hanya bertindak apabila petisyen telah di tanda-tangani oleh sejuta rakyat? Sedangkan keadaan negara bertambah teruk dan sukar diperbetulkan tanpa tindakan Raja-Raja.… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Walaupun saya percaya Raja2 Melayu hanya hangat2 taik ayam ja.. tetap saya sign jugak.

Raja2 ni simbol mengabihkan duit rakyat ja. Apa lagi yg derang mampu buat??

Ali
Guest
Ali

Me too.moga najib di laknati.

Anonymous
Guest
Anonymous

sy da isi..itu je la tggjwb yg dapt dibuat sbg rakyat marhaen..semoga pemimpin jahat dan kroni2 dpt balasan setimpal dunia dan akhirat..nk tggu PRU lambat laiee..