JADILAH SEPERTI AHMAD MASLAN

Ini Ahmad Maslan
Sebelum GST, dia kata harga barang boleh turun
Selepas GST, apabila harga tak turun dia salahkan peniaga
Dia tak salahkan dirinya kerana cakap tak betul
Dia juga tak salahkan Najib yang perkenalkan GST
Dia turut tak salahkan kerajaan yang tak buat apa-apa terhadap peniaga
Tapi dia minta rakyat sendiri cari peniaga yang naikkan harga
Bijak Ahmad Maslan
Sebab itu pointer dia 3.85
Sebab itu juga Najib sayang dia
Jadilah seperti Ahmad Maslan. (SH 18/01/2016).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:37 pm

31
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
Miss VeeAnonymouskluangmanlufangNordinabilaH Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Miss Vee
Guest
Miss Vee

AWAS !!
Budak Budak Dilarang Masuk !!
Jom Terjah >>> KLIK SINI !! <<<

Anonymous
Guest
Anonymous

Oiiii…Mat Maslan Setakat Master yang kau ada tu dgn CGPA 3.85 aku buat calit punggong saja lepas berak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Sekarang terbukti GST tidak turunkan harga barang. Jadi tidak ada guna diteruskan kerana tujuan GST ialah supaya harga barang turun.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini contoh manusia yg tak kisah apepun org nk cakap..org hentamlah die bodoh ke,bangang ke, kayu ke,mangkuk hayun ke..yg penting kpentingan diri terpelihara..ini lah masalahnye apabila org susah mendapat kemewahan yg mungkin die sendiri tidak menjangka..biarlah mulut sekeliling mngutuknya,bkn luak pun pd perkiraannya.. Dgn jawatan2 inilah yg mengekalkan kemewahan diri dan keluarganya.Adik lelakinya pun buleh pakai Bentley..

kluangman
Guest
kluangman

Sisatan perlu dibuat oleh Kementerian Pengajian Tinggi akan kesahihan CGPA 3.85 yang mimiliki oleh Rashid.

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib sayang dia…
Kerabat Johor yang menyampah kat dia sebab memalukan orang Johor.

Anonymous
Guest
Anonymous

The smoke-screens are being played now and the climate of fear instilled in order to perhaps create some pandemonium as AG has come to a dead-end in trying not to bring to court on the SPRM's investigation papers on Najib, hence, the investigation papers were returned just as BNM's report and suggestion to prosecute 1MDB but made to returned to BNM! Malaysians! Braced for multiple-fronts chaotic situations in the country and this ISIS thing has just become validated after an EXPLOSIVE latest revelation by SARAWAK REPORT! You don't have to believe the SR report but, whilst Najib not taking WSJ,… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

I "Love'PM aaanndddddd…. I 'Love' AM (Ahmad Maslan).

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Menteri mangkok memang suka cakap berbelit2 kat dunia ni bolehlah cakap begitu dipadang mahsar nanti jawablah amiiin

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Menteri mangkok memang suka cakap berbelit2 kat dunia ni bolehlah cakap begitu dipadang mahsar nanti jawablah amiiin

Anonymous
Guest
Anonymous

Menteri ni patut ditekan muka dia dalam mangkuk tandas awam saja. Lepas tu flush. Baru dia sedar diri sikit

Anonymous
Guest
Anonymous

Si Lan Bendul ni sebenarnya tak pandai matematik atau ilmu hisab. Dulu masa dia kira harga barang memang turun. Kemudian bila najib kira balik didapati Lan Bendul tolak nilai GST….. sampai dua kali !

Anonymous
Guest
Anonymous

Lan apa. Kerbau pendik tu

Hadi Abdullah
Guest
Hadi Abdullah

meremajakan UMNO bukan bermaksud mewarnakan rambut supaya nampak muda atau buat facial kerana takut nampak tua….mencari wow faktor bukannya bermaksud memperkenalkan badut2 sebagai ahli fikir barisan pelapis kepimpinan UMNO.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pelajar2 UITM, sudahkah anda makanlah nasi goreng tanpa GST hari ini?

Anonymous
Guest
Anonymous

Peniaga tak salah sebab Peniaga hanya menjual samada murah atau mahal yang menentukan hendak membeli ialah rakyat (Pembeli) Peniaga tak paksa rakyat beli. Tetapi GST adalah keputusan BN dan semua rakyat terpaksa dikenakan GST, tidak ada pengecualian. GST pun bukan masalah sekiranya kutipan GST digunakan untuk melengkapkan dan memberi keselesaan kepada kehidupan rakyat. Negara yang kedudukan rasuahnya nombor tiga dalam dunia tidak menyalurkan semula duit tersebut kepada masyarakat untuk meningkatkan perkhidmatan dan memberi kemudahan kepada rakyat. Malah sebahagian besar ialah untuk bayar gaji dan elaun-elaun 10 orang penasihat Najib dan Menteri, Timbalan, Senator dan hantu-hantu raya Najib. Jika BN turun… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia ni patut ditauliahkan "MALAYSIA's STUPIDEST MINISTER 2015"…..satu anugerah yang amat besar tu!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak tahu lah dari mana teori mathematics menteri dan kerajaan.
Entah mana satu barang yang turun harga.makin naik lagi adalah.
Cuba bandingkan harga sebelum dan selepas gst.ada perbezaan ke tak.
Jangan la nak bodohkan rakyat.
Cukuplah menteri-menteri yang bodoh.cakap lepas je x guna otak.
Kesiaan rakyat.jangan marahkan rakyat kalau PRU14,putrajaya di ambil alih.

Anonymous
Guest
Anonymous

bro, harga keta turun, tau tak?
harga keta 2nd hand laaa… bila banding dgn harga keta baru, turun laa tuu.

Anonymous
Guest
Anonymous

menteri "berketurunan tengku-tengku" dan menteri mat ni patut dihukum sula jer

Anonymous
Guest
Anonymous

Mat tiga suku

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau macam ni lah xara kerja menteri2 di Malaysia, gelap masa depan rakyat. Kerajaan hanya pandai dan bijak memperkenal dan mengimplementasi satu satu program tertentu tapi monitoring, follow up dan penguatkuasaan terhadap perjalanan dan perlaksanaan terutamanya implikasinya langsung tak diendahkan. Aoa yg kersjaan hari ini utamakan cuma hasil cukai dan perbendaharaan bertambah sedangkan kesan pengenalan program terhadap rakyat kebanyakan sama sekali diabaikan. Kerajaan tahu kebanyakan peniaga tidak mematuhi arahan sejajar dengan apa yang telah diperkenalkan, tapi pihak kerajaan cuma menyepi tanpa apa2 tindakan penguatkuasaan yang bersungguh sungguh. Hal ini berlaku tidak lain dan tidak bukan kerana terlalu ramai golongan "tetmrlebih… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Kena tukar Rashid ke Ahmad Maslan..

Anonymous
Guest
Anonymous

Mana mungkin barang turun kalau 30 bilion adalah sasaran kutipan.

Apa yang nampak turun ialah kebongkakan seminoriti netizen.

Sebelum Gst mereka mendabik dada bahawasanya hanya mereka yang bayar cukai.

Selepas Gst, menyedari mereka bukan lagi penyumbang tunggal, keegoan mereka turun mendadak.

Justeru, Gst bukanlah semua negatif tapi dalam konteks tertentu, ia ada juga positifnya.

Anonymous
Guest
Anonymous

kepala butuh kau lah ahmad maslan

kamal aznam
Guest
kamal aznam

Betul tu che din..jadilah seperti mat maslan..bodoh pun gaji besor..buat ape susah2 jadi rashid

Anonymous
Guest
Anonymous

patut orang pontian campakkan saja kerbau pendik tu kedalam logi IWK

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini menteri buduh, palui sialan, babi

Anonymous
Guest
Anonymous

babi punya menteri dasar kerbau pendek UMNO

lufang
Guest
lufang

Ai yaa ,semua balang atak tulun maa aa ,bila itu balang tulun loli halga mesti mau naik maa aa .

Anonymous
Guest
Anonymous

Barua barua najib :
1. Ahmad Mazlan – champion
2. Saleh kruak kahak – naib champion
3. Rahman Dahlan – 1/2 champion.
4. semua menteri kebinet dapur.