14
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousMalindoCrown BridgeHadi Abdullah Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Menteri sibuk gubal undang2 dan akta dan perlaksanaannya semata2 hendak mengawal rakyat yang gelisah tertindas.Apa kata cuma cadangan 2.6 sen saya, gubal @ buat suatu undang2 menteri.Undang2 ini hanya terpakai kepada pak menteri sahaja.Mungkin dengan perlaksanaan undang2 ini keatas menteri dapat meghalang sikap tamak, menipu, jalan pintas kayaraya dan salah guna kuasa.lu pikiq sendiri la pak menteri.

Anonymous
Guest
Anonymous

Kalau budak kencing merata, kita boleh nasihat. Tetapi kalau dewasa nak kencing depan kita, nak cakap apa selain orang itu sudah tidak siuman ataupun gila !

Malindo
Guest
Malindo

Salam Shah.Saya tak pernah pegang sebarang jawatan penting atau yg kurang penting semasa saya jadi ahli UMNO(mungkin skrg nama saya dah tak ada sbg ahli UMNO sebab dh lama diluar negara)TAPI saya masih mencintai parti UMNO(bukan mencintai perosak UMNO).Waktu saya masih di Malaysia lama dulu,tiap kali saya jumpa pemimpin2 negara,saya jadi gelisah,hormati dan rasa kecilnya saya.Masa berlalu,dan sekarang saya sering diundang sebagai tamu tiap kali pemimpin negara datang melawat ke Negara yg saya tinggal sekarang ini,CUMA bezanya,saya tak rasa kecil lagi saperti dulu kerana kebanyakan pemimpin atau ahli politik yg datang sini dan berjumpa saya,saya boleh patahkan hujah mereka,baik itu… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

1+1= 1 kuasa dua
lvl 3.85

Anonymous
Guest
Anonymous

apadaa punya Negara..yang bodoh diutamakan,yang cerdik dipinggirkan

cerita sa'labah dijadikan tauladan
apabila forum perdana sedang ditontonkan
harapkan sang pencerita buat panduan
harammm…hanya cerita dicapatikan

jerat tak lupa pelanduk
sa'labah menanti kamu bang jamil ABU

Anonymous
Guest
Anonymous

semua tu tong sampah belaka.

Crown Bridge
Guest
Crown Bridge

Ini-lah dunia akhir zaman..yang tak pandai dalam bidang ugama pun nak tunjuk juga yang beliau seorang yang bijak dalam bidang ugama

Anonymous
Guest
Anonymous

Seperti si Tolol yang sebut 'firman rasullullah' dan 'sabda Allah Taala' ker?

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemimpin dulu kebanyakannya cakap guna mulut dan kentut guna bontot,

Pemimpin sekarang majoritinya kentut guna mulut dan cakap guna bontot.

Wallahualam.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pemimpin sekarang gemok gemok belaka kenyang makan rasuah

Hadi Abdullah
Guest
Hadi Abdullah

salah kita jugak.asyik tertipu.masa ayat kita utk jadi wakil rakyat jual air liur..jual minyak…rupa rupanya badut circus yg kita dpt.terlalu ramah..pandai berckp pun bahaya…lagi bahaya dpd yg kurang berckp dan dianggap sombong…pening pening

Anonymous
Guest
Anonymous

Sambungan…
Kepada pemimpin…maaf jika ada yang terasa.kerana siapa yang makan cili,dia terasa pedas.
Tapi itulah perpepsi rakyat sekarang…

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak minta maaf buat apa. Pemimpin sekarang ni tong sampah belaka

Anonymous
Guest
Anonymous

Zaman dalu rakyat ditawarkan menjadi pemimpin atau kepada rakyat.tetapi ada yang menolak tawaran menjadi pemimpin kerana takut tidak dapat berbakti atau tidak dapat menunaikan kehendak rakyat.
Berbeza dengan zaman sekarang.
Walau pun tidak layak menjadi pemimpin,hanya kerana pandai membodek dan pandai kipas pemimpin orang itu di lantik.Malah menawarkan diri sendiri menjadi pemimpin.
Hanya kerana menjadi pemimpin sekarang boleh menjadi kaya- raya dan senang lenang.
Kerana itu berlumba-lumba menawarkan diri menjadi pemimpin.
Kesimpulan…lihatlah standard atau taraf pemimpin kita yang sekarang.
RENUNGKAN.