SIARAN LANGSUNG UCAPAN MUHYIDDIN YASSIN DI SINI BERMULA 8.30 MALAM

Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:36 pm

13
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
NordinabilaHAnonymousHusmad AhmadDapatgajibukanpengorbananRoy King Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Tk TSMY Tun DSShafie sebenatnya mlm tadi adalah merupakan MAU2015 kerana ia di cakapkan secara ikhlas n jujur TS anda ramai penyokong jangan takut alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan jgn jadi D Hisham bila hunus keris apabila di kritik terus menggelabah TS Tun DSS ayoh

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Tk TSMY Tun DSShafie sebenatnya mlm tadi adalah merupakan MAU2015 kerana ia di cakapkan secara ikhlas n jujur TS anda ramai penyokong jangan takut alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan jgn jadi D Hisham bila hunus keris apabila di kritik terus menggelabah TS Tun DSS ayoh

Anonymous
Guest
Anonymous

Keperibadian tsmy trserlah sbg pemipin umno sejati pd mlm ni. Brsopan, karismatik n masih berbisa dlm kesederhanaan nya..

Anonymous
Guest
Anonymous

singkirkan najib dulu.
kemudian baru fikirkan,
dosa mahathir dan muhyiddin.

Anonymous
Guest
Anonymous

TSMY dah sampaikan mesej dgn cukup jelas. Harap ahli UMNO bangun dan menentang pemimpin yg tak guna, pembohong dan tak amanah. Masa semakin suntuk. Jgn bagi peluang kuasa jahat terus memerintah. Enough is enough.

Husmad Ahmad
Guest
Husmad Ahmad

Sekarang kurangnya bolih respek ke muhyidin berana lawan arus.

Dapatgajibukanpengorbanan
Guest
Dapatgajibukanpengorbanan

Sepatutnya ramai lagi mahu hadir tetapi orang Malaysia, jika sudah tahu akan ada siaran langsung, macam bola, mereka tidak ke stadium.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ni la antara manusia fasiq lagi munafiq yang diketuai oleh madey kutty..bila dah takdak kuasa dan jawatan baru nak akui islam tu benar..yang hak mengatasi yang batil..sape yang penaikkan najib haramjadah tu? Bukan ke Madey Kutty dan disokong oleh muhyidin..toksah harap la najib haramjadah nak berunduq..kerat 18 pon mampos dia tak ndak..esok-esok korang mati kami dan anak cucu kami akan kencing atas kubor korang ramai-ramai..jage la korang..phuii..pandai pulak setan bace ayat Quran yek!..takde sape nak terpedaye ngan ko muhyidin ooii!! Pi mabok lahh!!

Roy King
Guest
Roy King

Sembang deras…suka2 nak hukum org macam ko tu Tuhan.,aku pun xsuka najib jgak..tapi apa hak ko nak hukum org sesuka hati..ko pun sama je hamba mcm dia…

Anonymous
Guest
Anonymous

Anon 21.30

Kamu rasa kamu hebat sangat, ya tak? Boleh menghukum orang sebagai fasiq, munafik dan setan.

Siapa kamu? Mungkin orang-orang yang kamu kutuk itu jauh lebih mulia dan hebat daripada kamu.

Berpada-padalah apabila mengkritik orang lain.

.

Zakaria Ali
Guest
Zakaria Ali

Jangan lembek Pok Din….kasi keras 100% jangan kena buli puak puak lahanat ni

ank pinang tungal
Guest
ank pinang tungal

Macam itu kaaa,,,,itu macam kalo, ana sangat lah feeeaning kepeleo…

Anonymous
Guest
Anonymous

Aku sedang dengar doa. Tapi aku pelik, asyik dok kata "parti yg penuh keberkatan", "parti yang Engkau redhai". Kalau nak mintak tolong dari Tuhan, patutnya dimulakan dgn mintak ampun dari Tuhan akan dosa2 parti kepada rakyat. Parti yg sedang bergolak, lintang pukang, bukan ciri2 parti yg "diredhai".