FAKTA UNTUK DIFIKIRKAN

Sokongan Melayu – tinggal 30 peratus.
Sokongan pengundi Cina – tinggal 5 peratus.
Yang puas hati dengan ekonomi – 17 peratus.
Tidak berpuas hati dengan ekonomi – 78 peratus.
Apa punca semuanya? Apa pula cara terbaik mengatasinya?
Pecat Muhyiddin Yassin? Pecat Kumpulan Tujuh? Pecat ratusan ketua cawangan? 
Terus berbalah dengan Tun Mahathir Mohamad?
Atau cepat-cepat singkirkan Najib Razak? (SH 30/11/2015)
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:36 pm

29
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaHtroubadourZakaria Aliabrarmujahideen Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Tak ada apa yang rakyat boleh buat melainkan tunggu PR14..itu pun belum tentu BN akan kalah

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Setahu saya cina 99% tak sokong bn umno je yg terhegeh2 dgn mca .mic lagilah dan yg umno ni akan jafi lebih teruk jika muka2 yg ada sekang ni masih kekal presidentnya su agong k penerangan akan membawa rebah apa kata tun itu betul …..banyak sangat senarai keburukan yg di lakukan pemimpin umno

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini tak kene mengene dgn annuar…. Ahli umno Yg patut selesaikan bukan najib….kuasa ditangan ahli umno

Anonymous
Guest
Anonymous

Antara ketiga-tiga iaitu Pecat, Singkir atau berbalah, semua nya tidak kena.

Bebaskan Anwar dulu dan kita tenguk reaksi dan tindakan Najib.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Setahu saya cina 99% tak sokong bn umno je yg terhegeh2 dgn mca .mic lagilah dan yg umno ni akan jafi lebih teruk jika muka2 yg ada sekang ni masih kekal presidentnya su agong k penerangan akan membawa rebah apa kata tun itu betul …..banyak sangat senarai keburukan yg di lakukan pemimpin umno

Anonymous
Guest
Anonymous

fakta ke…auta ke…..yang hidup akan mati,yang zalim akan di adili didunia atau di akhirat..

nyanyi lagu s.m salim
lagu mendayu hati tertambat
seruan untuk pemimpin yang zalim
tobat lah segera sebelum terlambat

Anonymous
Guest
Anonymous

Sokongan Melayu – tinggal 30 peratus.
Sokongan pengundi Cina – tinggal 5 peratus.

Yang puas hati dengan ekonomi – 17 peratus.

Sepatutnya kesemua baik sokongan cina atau melayu dan yang puas hati dengan ekonomi – 00.10%

Harap lepas Muhyiddin buat serangan jumlah tersebut menurun lagi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Pau pada dec ini beri tahu inti apa.Senang ahli nak pilih.DSN mesti ambil kata putus jadikan pau dec ini balikan pemilihan MT untuk diputuskan oleh ahli.Harap jangan musnahkan UMNO diatas salah langkah kita sebagai pres.Bila kapal dah grounded tak guna lagi,hanya ikan dan penyelam menikmatinya.

Anonymous
Guest
Anonymous

Yang bertanggungjawab atas masalah negara hari ini tak lain tak bukan sebahagian rakyat itu sendiri. Dahlah miskin duit, miskin otak pula tu.

Tak terfikirkah masih lagi mengundi wakil rakyat yang terang-terang siang hari merompak duit rakyat.

Tak fahamlah apa enis DNA manusia yang rela di rompak perompak UMNO.

Anonymous
Guest
Anonymous

Setuju seratus peratus. Ada kuasa dipeti undi tak diguna dgn betul. Pilih2 yg menipu

Anonymous
Guest
Anonymous

Lepas pru14,buang sampah2 sarap ni dlm sg buluh.igp ni mesti didakwa.tuduhan..talibarut najib..hukuman gantung kepala kebawah 100 thn.

Zakaria Ali
Guest
Zakaria Ali

Fakta: umno sudah tidak relevan lagi

Anonymous
Guest
Anonymous

fakta: dap will take over Sarawak
tsmy will be expell from umno
pkr in quicksand……help saifuddin.. we rrr sinking
pas in the state of mega blurr….need new presiden…azimin… might be

Anonymous
Guest
Anonymous

English berterabur xpyh tulis

Anonymous
Guest
Anonymous

Mungkin keputusan kajian tu hanya untuk men"yedap"kan hati pembaca dan rakyat malaysia…realitinya x ada siapa tau sampai bila DSNR akan berkuasa… tunggu je la apakah lagi "kejutan elektrik" yang akan dibuat menjelang PRU 14 nanti…nak berharap lebih2 pun nanti kecewa juga… dah banyak kali jadi cam tu…jadi tunggu dan lihat je la…

Anonymous
Guest
Anonymous

Siapa tahu tengku adnan mansur boleh jadi Perdana Menteri

troubadour
Guest
troubadour

That is one ugly animal!

Anonymous
Guest
Anonymous

Hawt hawt chiken shit.. dah berpuluh tahun dah kita kena tipu..

UMNO ni mmg makhluk gebangnya besar.. boleh bergegar gunung berapi.. sama perangai mcm melayu indon bodoh duduk dlm hutan..

Cakap ja berdegar2.. ikut perangai tok nenek dari indon juga.. ajak asah golok je.. sumer pakat senyap.. gebang mmg kuat..

Jgn bimbang..Najib tetap boleh bertahan sehingga 2023.. projek gebang UMNO mmg gini.. hot2 chiken shit..

Anonymous
Guest
Anonymous

Ketua Polis Negara perlu berundur

Anonymous
Guest
Anonymous

Betul Sokong. Dia ni bukan tangikap penjenayah..tetapi menangkap orang yg buat report terhadap penjenayah. Ajpa punya polis..orang buat report suruh dia siasat penjenayah..dia tangkap orang pi buat repot dan cakap itu tindikadan utk sabotaj Kerajaan.

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak payah buat repotlah nanti diri sendiri kena tangkap. Gila punya gomen

Anonymous
Guest
Anonymous

Senang! Bagi lah BRIM sekali lagi. Rakyat mudah lupa …..

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa? Nak dibuat kan celaka-celaka itu terlepas Dan melainkan diri tanpa tindakan undang2. NO WAY!

abrarmujahideen
Guest
abrarmujahideen

Kata cerdik pandai..labuh kan sauh..kembangkan layar hahahahha

Anonymous
Guest
Anonymous

Itu perpatah budak bugis bodoh tu. Budak lagi. Nak hairan apa

Anonymous
Guest
Anonymous

Budak lagi tu belum baligh lagi sebab tu nak jawap soalan pun dia tak tahu

abrarmujahideen
Guest
abrarmujahideen

Tikus bertempiaran sbb kapal nak karam

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan masuk celah kain bini ker

Anonymous
Guest
Anonymous

Lari keluar negara bersama harta. kahkahkah. nanti kita tunggu sapa yang lari