MUNGKINKAH ESOK PERJUANGAN BERMULA?

Esok 29 November, jam 2.00 petang akan diadakan perhimpunan menyatakan sokongan terhadap Muhyiddin Yassin oleh ketua-ketua UMNO cawangan negeri Johor di Bangunan Pekembar, Pagoh.
Perhimpunan sokongan ini pasti akan memanaskan lagi suhu politik dalam UMNO berikutan sebelum ini sudah beratus cawangan menyatakan penolakan terbuka meminta Najib Razak berundur daripada jawatannya.
Apakah esok Muhyiddin akan membuat suatu pengumuman penting mengenai halatuju politiknya berikutan baru-baru ini beliau sudah pun dinafikan kelazimannya merasmikan Perhimpunan Agung Wanita, Pemuda dan Puteri tahun ini?
Adakah himpunan sokongan ini  juga diadakan kerana Muhyiddin sudah dapat menghidu bahawa beliau mungkin turut dinafikan untuk berucap menyampaikan ucapan penggulungan Perhimpunan Agung UMNO kali ini?
Nantikan esok, mungkin perjuangan “Berani Kerana Benar” yang sering dilaungkan oleh Muhyiddin akan mula memasuki gear pertamanya. (SH 28/11/2015).
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:36 pm

11
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaH Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Yg penting tumbangkan najib gila kuasa tu dulu. Pahlawan bugis yg tak sedar diuntung dan tak sedar diri.
Kalau najib nak mampus dia boleh pergi mampus.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bleyytiaqq byk ni.. Pru nt (kalu umno dpt bertahan la sampai pru) jgn pangkah dahh.. Pangkah yg lain.. Gamak yg lain pun tak boleh pangkat.. Takyah undi yg nak buat baik pada agama dan masyarakat.. Semua parti ada masalah la ni.. Tapi umno yg paling kritikal.. Tak boleh tegur.. Ruang ada tapi ditutup.. Bila tanya ckp kami demokrasi.. Pas pula kena pekemaih tujuan asal (dasar parti)(minta maaf saya sokong pas pisah dgn dap. Ini pandangan peribadi saya) parti.. Yg salah presiden kena minta maaf… Amanah pula? Apa tujuan keluar pas? Nak bersama dap ka atau nak jawatan.. Yg bagus parti… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

'undi yg nak buat baik pada agama dan masyarakat'
Pembetulan. Ni yg betoi.. (Terlepas tanda nama ', ').. Takyah undi,, undi yg nak buat baik pada agama dan masyarakat….

Anonymous
Guest
Anonymous

Muhyiddin ni lembik 80% mcm Pak Lah jugak. Beza Muhyiddin ni, ada org sokong. Kalu Pak Lah, langsung x boleh berpikir. Contoh melayu dlm UMNO adalah spesis mcm Pak Lah (bodo piang) hingga ke level Tengku Adnan (makhluk paling haramjadah pernah Allah cipta dlm UMNO). Langsung x berguna malah tidak ada faedah langsung wujud atas mukabumi ini. Kalau projek sembelihan Ghadimai setiap tahun atau 5 tahun.. kerbau serta ternakan kat Nepal tu pun, lagi ada banyak manfaat. (https://youtu.be/DLWL_nsEqHg). So. Apa lagi harapan kita terhadap UMNO BN yg disokong sejak kita kecil ini? Tak ada seekor pun dlm 3 juta ahli… Read more »

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Shah saya rasa ini bukan permulaan perjuangan TSMY tetapi akan menjadi Proses Pemutihan dlm UMNO TS akan mengikuti jejak DHamidah Ketua Wanita yg dbuang dari umno TS teruskan berjuang kami sokong Berani Kerana Benar ini ramalan nujum pak belalang je

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Shah saya rasa ini bukan permulaan perjuangan TSMY tetapi akan menjadi Proses Pemutihan dlm UMNO TS akan mengikuti jejak DHamidah Ketua Wanita yg dbuang dari umno TS teruskan berjuang kami sokong Berani Kerana Benar ini ramalan nujum pak belalang je

Anonymous
Guest
Anonymous

PAU pada Dec. ini usulkan supaya diadakan pemilihan bagi semua jawatan-tergempar.Lepas itu tengok siapa dapat sokongan siapa tidak,habis cerita.

Anonymous
Guest
Anonymous

sokong…….pastu PRU14…..winners take all…….provide level playing field pls!! SPR

Anonymous
Guest
Anonymous

" Saya tidak cakap Muhyiddin tidak boleh berucap semas penggulungan Perhimpunan Agung UMNO. Media yang kata bukan saya" SUA UMNO.

Maaf jangan jadi kan alasan perjuangan kerana tidak dapat berucap semasa penggulungan Perhimpunan Agung UMNO. Tidak perlu berselindung lagi.

Desak terus supaya Najib berundur kalau nak selamatkan UMNO.

Anonymous
Guest
Anonymous

Bukan SUA UMNO tapi ULAR SAWA UMNO.
Pembodek no1 di Malaysia
Makan kedarah duit rakyat.

Anonymous
Guest
Anonymous

takkan muyidin je…
sapie sekali la kat sabah…
baru la bedesup…
mahathir plak kat kedah…
halamak memang best makan pop kon cicah dedak nih