INI SUDAH 'SAKIT' KUAT, MALAH MUNGKIN 'SAKIT' YANG TIADA UBAT!!

Satu Malaysia sudah tahu Husam Musa pergi ke China beberapa hari lalu untuk berubat, malah berkenaan dengan debat ini juga sudah dijawabnya dengan panjang lebar bahawa mesti ada persetujuan kedua-dua belah pihak terlebih dahulu.
Mana boleh hanya satu pihak saja menetapkan tarikh, masa dan lokasinya. Mengikut jadual asal, bekas Naib Presiden Pas itu dijangka kembali ke tanahair pada hari ini (Ahad 22/11/2015).
Tetapi Zaharuddin Mohamad, menantu Hadi Awang ini tetap juga hadir di meja debat seorang diri pada tarikh yang ditetapkannya sendiri iaitu semalam 21/11/2015. Kemudian siap ambil gambar dan letakkan di media sosial seolah-olah Husam takut berdebat dengannya.
Aduhh…ini sudah kes berat!! Malah mungkin tiada ubat yang mujarab untuk seseorang yang ada “sakit”  seperti ini. (SH 22/11/2015).
Kongsikan artikel ini
Updated: 26 March 2019 — 1:36 pm

20
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousBAMBANGANmustapa m saidxion zionNordinabilaH Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Helo bro, adalah. TR ataupun Tampoi sedia mengambil pesakit.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ramai org melayu dlm politik sakit meroyan

BAMBANGAN
Guest
BAMBANGAN

Banyak jumpa orang mcm ni..di akhir hidup dia..dia bercakap sorang sorang sambil kira batu bata bangunan kat dataran merdeka tu…tepat pulak tu kiraannya…hehehhehehehehehe….ubat habissss…..

Anonymous
Guest
Anonymous

sdr zaharuddin, dengarla apa diperkatakan tentang kamu….muhasabah diri, jangan jadi golongan munafikun..kamu mempunyai guru dan asas agama yg kukuh…..jangan kejar dunia dan kamu lepaskan kunci akhirat…..cukuplah, sedarlah, insaflah,tobatlah sebelum terlambat…

Anonymous
Guest
Anonymous

Nak tipu satu Malaysia dan guna penampilan ugama untuk mengabui mata orang. Elok jual kereta terpakai saja daripada jual ugama. Bukan Tuhan saja marah, manusia pun menyampah.

Anonymous
Guest
Anonymous

Awww makin meluat…..din ayam cuba jadi jaguh…cuba tunjuk hero ..manatau pru 14 ganti tempat husam bertanding..org kedah kata makan asap

Anonymous
Guest
Anonymous

biarkan budak kanyaq ni berlagak seolah olah dia ada telur dan husam kecut dgn dia. Ini ka perangai orang mengaku berugama, siap pakai jubah putih, ketayap putih dan janggut sejempot nak tunjuk kesucian konon. Pordahhhh…

sri hartamas

Anonymous
Guest
Anonymous

kita kutuk ding ayang tak guna…dia macang tu jugok…..puak akai sakit-pas, angkat dia…..patut di cela ialah puok akai stupid nii- pasngok……puok ostard wal retard…IQ tahap patat lege budu

mustapa m said
Guest
mustapa m said

"Tilam, tilam lama tukar baru, bateri lama tukar baru…." Orang lama pun patut tukar baru…..!
Faham-fahamlah ya…

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak tahu nak cakap apa lagi Budin ooi… dgn sumer pihak dia nak tunjuk hero. Hinggakan sumer org lama lari tinggalkan PAS sbb meluat.

Aku tgk muka pun dah xnak dengaq apa dia cakap dah. Menyampah giler. Kot2 Ibrahim Ali masih ok lagi

xion zion
Guest
xion zion

kolonel sanders kata "din ayamas……mkn sekali riuh serumah"

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Dahulu dari arwah ayaku aku amat mencintai PAS tetapi hari ini aku amat kecewa setelah tok guru tiada aku tidak lagi akan menyokong PAS selagi itulah rupa pemimpin dan sikap mereka yg tak tentu hala

Anonymous
Guest
Anonymous

Din Ayam hampeh. Makin dia cuba menunjuk pandai dan hebat pada PAS dan mertuanya, makin menonjol kebodohan dan sifat gelojoh lebai putih ini. Seekor katak yang cuba membuktikan dia lebih besar dari kuda, inilah padahnya. Woit Din Ayam..bersabunglah sorang sorang ko! kah kah kah. Kan dan makin terserlah bangang sendiri bila nak tunjuk hero.

Anonymous
Guest
Anonymous

itu dah memeng watak ding ayang dalam skrip drama Pasti Ada Syurga- PAS……dia telah menghayati wataknya…..yang bongok dan tertipu ialah puak akai sakit….

Anonymous
Guest
Anonymous

…ish ish ish. Jangan gasak dia. Dia kan ulama pewaris nabi.

Anonymous
Guest
Anonymous

Ding Ayang…. hmmmm.. Boleh dikatakan dia ni 'primadona' dlm PAS. Tengok muka jenis gila publisiti. Mungkin cemburu terhadap kepopularan pemimpin muda dlm parti yg lain, Ding Ayang pun cuba menonjolkan diri dgn mempersembahkan 'kegeniusan' dlm pentas agama.. Kasihan, belajar agama tinggi tapi mukanya nampak 'hitam'.. nampak teringinkan kuasa dan kemasyhuran sebagai ulama' yg boleh mengeluarkan fatwa. Dah padanlah tu mertua dan menantu..

kluangman
Guest
kluangman

Harapan baik sebagai pengganti Kj selepas ijabkabul selesai…

Anonymous
Guest
Anonymous

Ubat adaaa…tapi kena sondol celah bedah anak pak mentua dia…. amik berkat….. budak tak cukup akal dan menumpang bayang Pak Mentua begitu lah jadinya…..

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Memang wujud pelbagai jenis penyakit gila. Susah nak mengubatinya, peluang untuk sembuh amat tipis sekali.

Anonymous
Guest
Anonymous

Din Ayam….nak tunjuk hebat macam ayahanda mertuanya.Mcm tuan admin cakap kalau nak berdebat mesti ada persetujuan kedua belah pihak baru di adakan debat.Istilah najib dah bodoh bsngang pula…..