APA AGENDANYA PULAK NI?

Apakah pengguguran nama Gabenor Bank Negara atau timbalannya dalam panel pelaburan tabung angkatan tentera ini ada kaitannya dengan apa yang dilakukan oleh Bank Negara terhadap 1MDB sebelum ini?
Kenapa nama Gabenor Bank Negara atau timbalannya mahu digugurkan secara tiba-tiba sedangkan tidak pernah kedengaran kehadiran mereka menimbulkan apa-apa masalah kepada tabung tersebut?
Makin selamatkah tabung angkatan tentera selepas ini atau akan menyebabkan ia lebih mudah dikorek dan akhirnya berlubang di sana sini? (SH 17/11/2015)
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:35 pm

17
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaHHaramjadahnajibaunizamaz Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Miss vee kau jual pantat ker

Anonymous
Guest
Anonymous

Kenduri percuma duit rakyat oleh Pimpinan BN. Duit Petronas, TNB, Syabas, TH, KWSP, PNB, KWAP, LTAT, cakap saja tabungan dari mana saja dlm Mesia ni.. sumer utk Pemimpin BN kroni melayu dan cukong boleh buat kenduri gitu2 ja.. Sambil2 pemimpin buat kenduri, pegawai2 atasan syarikat2 haramjadah ini juga dapat habuan yg bukan kepalang. Sbb itulah selagi boleh korek tabung, apa nak kesah rugi untung? Syarikat milik rakyat sudah jadi milik kroni. Syarikat2 zakat negeri pun adalah duit poket raja sultan dan pemimpin BN buat kenduri. Sekor dua rakyat miskin dan bodoh dibantu.. ini diiklankan saja.. lain2 duit dikebas begitu saja… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Panglima ATM mesti berani mempertahankan hak dan masa depan perajurit negara.

Kerajaan Najib sudah tidak boleh bergantung pada Felda dan Mara lagi.Jika apa yang terjadi pada Felda dan Mara tidak memberi apa-apa makna pada Panglima ATM, kita ucapkan lah Selamat Berjuang kepada Perajurit kita !

Anonymous
Guest
Anonymous

Hj Hadi akan di lantik sebagai panel pelaburan kerana selain bajet yang tidak mengikut syariat, Najib juga mendapati pelaburan tersebut banyak yang tidak ikut syariat.

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Jangan pening kepala namanya pun tabung aku ingat masa kecil dulu ayah ku buat tabung buluh aku korek dari bawah lama2 duit ayah dlm tabung pun habis moral ceritanya fikir2kanlah

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Jangan pening kepala namanya pun tabung aku ingat masa kecil dulu ayah ku buat tabung buluh aku korek dari bawah lama2 duit ayah dlm tabung pun habis moral ceritanya fikir2kanlah

Anonymous
Guest
Anonymous

Untuk senang rompak duit….
Lain tempat dah abis kami rompak,menteri pertahanan kan sepupu aku,panglima tentera kan macai aku ……aku berkuasa sekarang…..lu sapa

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini tindakan sementara kot..
Sahingga Gabanor bnm Yg baru tahun dpn dilantik!!!

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini bukan pasal ganti gabenor Bank tapi mengenai pelaburan tabung angkatan tentera ini dan akan di gugurkan sebagai panel.

Kalau dapat gebenor baru pun dia tak boleh lagi jadi panel

Anonymous
Guest
Anonymous

Supaya senanglah gerombolan perompak yang bertopengkan 'kerajaan' ni buat kerja rampokan tanpa perlu diawasi oleh mata-mata dari BNM. Tanpa pengawasan kan mudah bagi PM dan kaki serta tangan beliau korek tabungan sana korek tabungan sini. Senang cerita.

Haramjadahnajib
Guest
Haramjadahnajib

Sekarang ni kerajaan sedang merompak dan berperang dengan rakyatnya sendiri.

aunizamaz
Guest
aunizamaz

keluarkan orang cerdik pandai & masukkan orang bangang supaya senang mereka merompak.

Anonymous
Guest
Anonymous

pru nanti pekena vape… dapat sikit onde2… semangkok mee siam. sepancut spin sperm……..the rusty blues rules…….forgot to salute the malay species that easily forget after what it get

Anonymous
Guest
Anonymous

Kata orang tua tua di mana ada semut di situlah ada gula …

Anonymous
Guest
Anonymous

semakin menjadi jadi kekusutan dalam pentadbiran kerajaan sekarang ni.., apakah yang bakal terjadi selepas ni ? tak cukup dengan 1MBD sekarang dah Yapeim dan kini Bank Negara pulak adakah negara kita telah dijual gara-gara TPPA ? kitorang orang bawahan ni semakin hari semakin risau dan susah hati…, matawang ringgit jatuh SETIAP HARI., barang-baranag harian semakin mahal … adakah kerajaan memang nak supaya rakyat tak diberi makan supaya mereka boleh berbelanja dengan wang negara sesuka hati ?

Anonymous
Guest
Anonymous

Orang Melayu diibaratkan seorang yang kudong, buta, pekak & bisu yang telah jatuh kedalam satu telaga buta yang dalam. Apa yang dihumban oleh orang atasan kedalam telaga itu diterimanya saja sampai mati.. Itu saja yang saya nampak, kecuali kita juga bersekongkol dengan segelintir orang atasan yang berkuasa itu, mudah-mudahan dapatlah bekas2 habuan yang mereka telah muntahkan (=mentaliti feudal). Inikah contoh umat yang diatas dilandasan lurus yang diberkati Allah ataupun contoh umat yang diatas landasan yang dimurkaiNya mahupun atas dilandasan mereka2 yang SESAT? Sesungguhnya sehina-hina makhluk yang melata, pada sisi Allah, ialah orang-orang yang pekak lagi bisu, yang tidak mahu memahami… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

tghh sila hayati nasihat sdr 1527……saya anggap tuan guru lagi alim daripada sdr 1527…..sedarlah sebelum terlambat