BILA LAGI PRO NAJIB NAK KOMEN?

Biasanya apabila saja  ada pandangan yang berbeza mengenai 1MDB, puak pro Najib sama ada dalam kabinet, dalam UMNO mahu pun di kalangan yang selalu memegang gajet pintar, pantas saja mereka memberi reaksi dan jawapan balasnya.
Bahkan kadangkala, 1MDB sama ada melalui kenyataan media atau menerusi Arul Kanda Kandasamy sendiri, turut pantas memberikan jawapan balas terhadap apa jua pandangan mengenai syarikat bermasalah dan sarat hutang itu.
Tetapi kenapa tiada yang mahu membuka mulut mengenai komen terbaru adik Najib sendiri, Nazir Razak ini?
Tambahan pula, ini bukanlah kali pertama beliau memberikan pandangan kiri seperti ini? (SH 05/11/2015)
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:35 pm

19
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
Anonymousmustapa m saidAisLemon Teh Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Kemuncak segala kebodohan adalah menerima 1mdb sebagai satu yg betul….seperti yg di nyatakan najib dan moron2 beliau dlm kabinet serta yg setuju dgn beliau. Malaysia memiliki pm yg paling bodoh di dunia. FAKTA.

#waristunkupanglimahitam

Anonymous
Guest
Anonymous

Tak pula cai ni panggil nazir ni barua dapig…
Tak pula mereka panggil nazir ni penyangak…
Tak pula puak ni panggil nazir penjilat pungkoq mamakutty…
Tak pulak mereka maki hamun macam selalu…
Tak pula mereka kata nazir sabotaj ekonomi…
Tak pula mereka kata nazir nak gulingkan kerajaan..
Tak pula mereka terpekik melolong suruh zahid tangkap Nazir bawah sosma.

Semuanya kerana satu sebab: terlebih makan dedak.

Anonymous
Guest
Anonymous

Coming soon Bang. Dia org tgh pikir camne nak balas. Ini kena balas dgn bahasa berbunga bunga serta fakta kukuh sbb DS Nazir ni bukan org sebarangan. Anak bekas PM dan adik PM skang. Don't play play bro !!

Anonymous
Guest
Anonymous

Apa nak heran nya kedua dua beradik pun sama saje…..nazir mungkin banyak maklumat kes Atlantuya,kenapa x dedahkan.mereka ni spesis yg sama…..x bolih di harap…….

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Tunggu le. Bila 'T' masing2 dah masak barulah mereka jawab. Tanya Annuar Musa. Dia pakar tentang siapa2 yg ada dan takda 'T'.

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Tunggu le. Bila 'T' masing2 dah masak barulah mereka jawab. Tanya Annuar Musa. Dia pakar tentang siapa2 yg ada dan takda 'T'.

Anonymous
Guest
Anonymous

Dalam satu keluarga biasalah. Ada 1 yang tak cerdik tapi nampaknya dia yang berkuasa. Yang bijak selalu je jadi orang bawahan.

AisLemon Teh
Guest
AisLemon Teh

Klu jwp tak betul,nanti priuk trbng mlyang lyang..

Anonymous
Guest
Anonymous

Najib berdebatlah pula dengan Nazir. Gerenti najib akan kalah secara KO

Anonymous
Guest
Anonymous

Hj hadi akan bagi hukum dulu. Antara halal dan haram.
Itu sajalah yang lain lain mana dia nak reti. Kalau bab teknikal lagi lah dia tak tahu.
Kalau bab ponteng dia cukup arif.

Anonymous
Guest
Anonymous

mudahnya hina orang…….awak ni tak kenak dia siapa…komen sebab berdasarkan tren yang dilaporkan….yg pasti sudah di spin yerla tak progresif, tak pandai cakap orang putih, pakai kopiah…………..susah nk cakap, serah kat Allah jerla…ex[plain pun otak tak sampai…kefahaman level org awam…suap, ngap telan…tak berhalus dari segi dosa dan pahala….main bantai jer

Anonymous
Guest
Anonymous

PAS ada cara beradab ke untuk menyelesaikan 1MDB dan untuk menarik pelabur ?

Minta nasihat dari Hj Hadi dan Nik Abduk lah.

Anonymous
Guest
Anonymous

mu ni loyar buruk lah adi……nabi tegak islam dengan perang dan kuasa….mu taknok kuasa makna mu lari dari perang…nok cadat soton pun guna kuasa nok gi tengah laut, cadat soton kak pasor pakai cash is king leerr

Anonymous
Guest
Anonymous

Hadi awang tengah cari saksi 4 org tu,utk nasehat najib..nanti tok soh

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Tengoklah macam mana bijaknya Tuan Penasihat menasihatkan Sadiq Segaraga (filem Tiga Abdul – P Ramlee). Bayangkanlah Si Dia tu nak memberi nasihat kpd Si Dia tu tentang mentadbir negara.
Dulu Dia berpeluang mentadbir sebuah negeri, apa dah jadi? Baru sepenggal saja dah jatuh.

mustapa m said
Guest
mustapa m said

Tengoklah macam mana bijaknya Tuan Penasihat menasihatkan Sadiq Segaraga (filem Tiga Abdul – P Ramlee). Bayangkanlah Si Dia tu nak memberi nasihat kpd Si Dia tu tentang mentadbir negara.
Dulu Dia berpeluang mentadbir sebuah negeri, apa dah jadi? Baru sepenggal saja dah jatuh.

Anonymous
Guest
Anonymous

Salah tu kenyataan bekenaan nabi tegakkan agama dgn perang dan kuasa.. Manada perang yg berlaku zaman nabi ditanah melayu sehingga melayu diislamkan.. Melayu diislamkan dengan dakwah2 islam… Bukan perang dan kuasa.. Kalu nak komen haji adi. Boleh ja. Tapi jgn komen guna kenyataan yg salah

Anonymous
Guest
Anonymous

Ini masalah adik beradik. Masalah keluarga.
HAHAHAHA.

Anonymous
Guest
Anonymous

Salleh keruak, zahid komedi,azalina Othman,musa,the unspinner, tfk,mykkmu,shahrir samad…..jawanlah tuan shahbudin Tanya tu!!!ke kena tunggu bagi pengeras dulu??