EHEM…EHEM….

Berita pertama – Pada 28 Oktober lalu, Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Nazri Aziz berkata, beliau akan memastikan Zahid Hamidi menjadi Perdana Menteri sekiranya Najib Razak berundur daripada jawatan itu.
“Kalau Najib turun, maka sudah tentulah akan berlaku perebutan siapa yang akan menjadi Perdana Menteri.
“Tetapi saya penyokong Zahid Hamidi. Beliau Timbalan Perdana Menteri, beliau juga akan menjadi Perdana Menteri,” katanya yang juga Ahli Parlimen Padang Rengas, Perak.
Berita kedua – hari ini pula, 30 Oktober, Nazri Aziz berkata, Timbalan Presiden UMNO, Muhyiddin Yassin harus dibiarkan kekal dengan jawatannya sehingga pemilihan yang akan datang.
“Biarlah dia berkhidmat sehingga penggalnya berakhir. Kemudian, saya akan minta Zahid Hamidi  (Naib Presiden UMNO dan Ahli Parlimen Bagan Datoh, Perak) untuk melawannya. Saya pasti Muhyiddin akan kalah,” kata Nazri lagi.
Ehhh…Tiba-tiba saja Nazri menjadi begitu prihatin dan ambil berat tentang masa depan politik Zahid berbanding Najib?
Ehem…ehem….(SH 30/10/2015)
Kongsikan artikel ini
No tags for this post.
Updated: 26 March 2019 — 1:35 pm

13
Leave a Reply

avatar
0 Comment authors
AnonymousNordinabilaHAlias Bin Hasan 02 Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  Subscribe  
newest oldest
Notify of
Anonymous
Guest
Anonymous

Ular dua kepala…mcm lalang, samseng dan buaya gabok.Cakap takbur…nazim produk keluaran nazri,perangai buruk du dua ekor ni.Inilah menteri keluaran umno…

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Manusia macam nazri ni adalah bongkak seolah dia tu tuhan yg boleh menentukan masa depan seseorg aku nasihatkan nazri tengoklah keluarga kau dulu perangainya macam mana ba aku jijik n meluat

NordinabilaH
Guest
NordinabilaH

Manusia macam nazri ni adalah bongkak seolah dia tu tuhan yg boleh menentukan masa depan seseorg aku nasihatkan nazri tengoklah keluarga kau dulu perangainya macam mana ba aku jijik n meluat

Anonymous
Guest
Anonymous

Dia PASTI Muhyiddin akan kalah! Kalau bukan cakap orang yg bongkak kita nak panggil apa ni?

Anonymous
Guest
Anonymous

Ahli politik yang bernama Nazri Aziz adalah orang yang paling licik dalam memutar belitkan auta jadi fakta. Perangai dia dengan Zahid lebih kurang sama saja. Dan ahli UMNO Baru amat menyukai mereka kerana berkelakuan seperti samseng. Disebabkan ahli UMNO tiada yang berjuang untuk dapatkan kemerdekaan maka orang seperti itu saja yang dianggap pejuang mereka. Jika dinilai melalui kerektor Nazri, dia mengambil sikap mata gergaji…disorong dia gigit, ditarik juga dia gigit. Dia bercakap atas kepentingan perutnya saja dan bukannya mewakili sesiapa. Dia adalah baruah cari makan. Pandangannya agar Muhyiddin diberi peluang menghabiskan penggal perkhidmatan nya mempunyai maksud yang tersirat namun untuk… Read more »

Anonymous
Guest
Anonymous

Hanya ada satu sahaja ayat anda yang aku memang tidak setuju sangat iaitu ayat "Dan ahli UMNO Baru amat menyukai mereka kerana berkelakuan seperti samseng". Anda tidak sepatutnya mengatakan 'mereka itu berkelakuan seperti samseng', itu aku bangkang sekeras-kerasnya!!! Apa yang patut dikatakan adalah 'mereka adalah samseng', ada faham ka…..

Anonymous
Guest
Anonymous

pehal nak berbangkang bangkang ni…….jangan orang kata mu bodo disebabkan perlakuan mu yang menunjukan kebodohan mu niiii……..relaqx bro…..bukak isu bab zikir rock di dong raub….negeri pok jib,….bab ayah de rani kulup dakwa jerubur ilang berkat repot polis nya ke….banyak lagi isu pekdoh…….wallahualam

Anonymous
Guest
Anonymous

Nazri pun ada hati nak jadi timbalan perdana menteri seterusnya jadi PM.
Sayang seribu kali sayang. Muka nazri macam orang pecah rumah. Kepala pun mcm kura kura. Dah lah bodoh sombong. Siapa nak undi dia. Nazri ni main kote pandailah

Anonymous
Guest
Anonymous

Baik punya jilat…. pusing keliling kasi licin…. yeelaaa… klu tak mcm mana nak jadi menteri sampai mati… dop gitu…?? hehehe.

Anonymous
Guest
Anonymous

kelayakan untuk menjadi ahli ungok

1. otok jeput- berfikir tidak di utamakan
2. lidah panjan
3 makan tade pantan – halal haram antam saje
4 kederat kena kuak – ampu sana/ ampu sini
5 pandai buak bodo2 atau buak2 bodo ata memeng bodo
6 pandai lipat dang guntin dalam lipatang

penambah baikkang dialu2kang

Anonymous
Guest
Anonymous

326..

7. kuat menipu – tak kira apa jua masa. Setiap saat. Bukan sikik2..ratusan dan ribuan juta.
8. Samseng – buat2 cengei dan garang. Ingat projek lembu 250 juta dulu? Kak Ijat buat muka cengei taik. Kantoi pun..apa peduli. Janji buat muka cengei dulu.
9. Agama dijualbeli dan dibuat lapik punggung serta kitab2 agama buat calit taik derang. Sumpah quran bende xde rege.
10 Tertib. Semua rukun-rukun 1-9 tadi perlu dibuat dgn TERTIB. Kahkahkah.

Anonymous
Guest
Anonymous

masih adalagi orang sokong mamat ni jadi ap
ingat sila lulus sama dengan sila siasat masa kes permit teksi dulu
kaki belit jugak

Alias Bin Hasan 02
Guest
Alias Bin Hasan 02

Gitu le gayanya cari makan